Skrevet av Emne: Innvandrere voldtar Oslo  (Lest 12894 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Drømmekroppen?
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #90 : 18. april 2009, 21:28 »
Og synet de har på norske damer er under enhver kritikk. Nesten ingen muslimer slår seg til ro med en norsk dame f.eks, det er ikke akseptert. Det er greit å knulle dem og være med dem  når man er ung, men ikke når det blir alvor. De sier selv at de er for ulike og at de ikke kan inngå kompromiss med norske kvinners verdisyn. Er de da egentlig integrert? Jeg er forøvrig like stor motstander av at norske kvinner skal involvere seg med muslimske menn, det er altfor store ulikheter til at det komme rnoe godt ut av det, slik som det er idag. 

http://www.ssb.no/ekteskap/ rart eller?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Joacim

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

« #91 : 18. april 2009, 22:04 »
Nei det er ikke rart, det er helt naturlig at muslimer heller vil gifte seg med kvinner som ikke utfordrer kjønnsrollene i ekteskapet. Det er også helt naturlig at du som muslim argumenterer med at muslimske verdier er bedre fordi skilsmissestatistikken i vesten er høy.

Som en agfhansk bekjent sa til meg: "Kvinnene i norge gjør ikke som vi sier, fordi det ikke får noen konsekens at de flyr ute å horer og skiller seg. I mitt hjemland graver vi dem ned til halsen og steiner dem hvis de gjør slikt. Det er grunnen til at muslimske damer gjør som vi sier, og derfor er annerledes enn norske".Den norske staten er svak, de gjør ingenting!" 

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Drømmekroppen?
« #92 : 18. april 2009, 22:27 »
Som en agfhansk bekjent sa til meg: "Kvinnene i norge gjør ikke som vi sier, fordi det ikke får noen konsekens at de flyr ute å horer og skiller seg. I mitt hjemland graver vi dem ned til halsen og steiner dem hvis de gjør slikt. Det er grunnen til at muslimske damer gjør som vi sier, og derfor er annerledes enn norske".Den norske staten er svak, de gjør ingenting!" 

Du trenger ikke å sitere en idiot. Tipper at han aldri har gått på skole heller og tilbrakt livet i en øde sted i Afghanistan. Du kan gjerne spørre noen andre muslimer hva de mener om damer, ikke mange som graver dem ned og steiner dem!

Jeg kan faen meg vedde på at 80% an ungdommene i norge som er muslimer, ikke praktiserer islam eller vet hva det står for og bryr seg heller ikke. Albanere og Bosnier er et godt eksempel. Noen på TF kaller meg for antisemitt og at jeg støtter terrosisme og sånt, men jeg kan jo ikke lese Quran engang... og skylder på at jeg er hjernevasket og slikt..hahahahahah
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

• Superavhengig
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

• look at my hair, its burning.
« #93 : 19. april 2009, 01:47 »
vel, du er hjernevasket og du hater jøder
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam

Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget ErikV

• Superavhengig
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

« #94 : 19. april 2009, 03:24 »

om det er rart eller ikke er irrelevant.

det er fortsatt galt.

ellers enig i at det ikke er vits å sitere en obv retard muslim og si "slik er muslimer".

Utlogget Joacim

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #95 : 19. april 2009, 11:24 »
Det er faktisk veldig relevant fordi dette mennesket desverre ikke er alene om ha disse holdningene. Jeg refererer ikke denne personen fordi han er et skrekkeksempel, men et typisk eksempel  på hva du hører i de muslimske miljøene. Jeg vet det fordi jeg lever i ett. Ikke alle er like tydelige, men ubehagelig mange har disse verdiene. Jeg referer bare virkeligheten og det jeg opplever daglig. Angående ungdom har jeg i tidligere innlegg i denne tråden skrevet at jeg selv har erfart at disse ungdommene når de blir litt eldre i stor grad blir meget engasjert i islam. Alle har ikke disse holdningene og mange er kjekke gutter på mange måter, men altfor mange har det.Det er poenget. Jeg synes vi heller burde bli enige om at vi har et problem og så konsentrere oss om hva vi kan gjøre for å løse det. Vi kommer egentlig ikke noe lengre ved å diskutere om vi har et problem eller ei, for det har vi, ellers ville vi ikke hatt denne tråden, og ellers ville ikke folk i denne samfunnsdebatten generelt vært så engasjert.

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Drømmekroppen?
« #96 : 19. april 2009, 12:45 »
Det er faktisk veldig relevant fordi dette mennesket desverre ikke er alene om ha disse holdningene. Jeg refererer ikke denne personen fordi han er et skrekkeksempel, men et typisk eksempel  på hva du hører i de muslimske miljøene. Jeg vet det fordi jeg lever i ett. Ikke alle er like tydelige, men ubehagelig mange har disse verdiene. Jeg referer bare virkeligheten og det jeg opplever daglig. Angående ungdom har jeg i tidligere innlegg i denne tråden skrevet at jeg selv har erfart at disse ungdommene når de blir litt eldre i stor grad blir meget engasjert i islam. Alle har ikke disse holdningene og mange er kjekke gutter på mange måter, men altfor mange har det.Det er poenget. Jeg synes vi heller burde bli enige om at vi har et problem og så konsentrere oss om hva vi kan gjøre for å løse det. Vi kommer egentlig ikke noe lengre ved å diskutere om vi har et problem eller ei, for det har vi, ellers ville vi ikke hatt denne tråden, og ellers ville ikke folk i denne samfunnsdebatten generelt vært så engasjert.

Jeg er enig med deg også, men det klikker for meg når alt blir skyldt på Islam. Tror du ikke Polakker og øst-europeere generelt har den samme meningen om norske damer? Eller andre utlendinger i Norge? Spør hvilken som helst utlending som er født av to utenlandske foreldre om hva de synes om norkse damer. De sier akkurat det samme som muslimske ungdom. Det er ikke med religionen dems å gjre men med hvordan de opplever det rundt seg. Innvandring generelt er et problem, øst-europeere stjeler alt du kan tenke deg mellom himmel og jord i Norge, men ingen har problem med de. Alt som skjer er muslimenes skyld.

Det jeg prøver å si er at alle innvandrere må bli vurdert i Norge ikke bare muslimer.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Joacim

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #97 : 19. april 2009, 13:53 »
Jeg forstår at det føles urettferdig at muslimer får skylda for alt som går dritt i samfunnet. Det er jo ikke riktig og mange er godt integrert på de fleste områder. Det som er grunnen til at noen få ting ødelegger helheten er at dette er så grunnleggende ting som kvinnesyn, likstilling og ytringsfrihet. Jeg kjenner endel østeuropeere, blant annet polakker. En av mine beste venner er polsk , jeg har gjennom årene vært mye i polske miljøer, både på fest, skole, fritid, trening, barnedåp og familieliv ... jeg opplever ikke det samme med dem.

Men som jeg tidligere har sagt, uavhengig av religion osv , så stiller alle mennesker likt inntil det motsatte er bevist . Mange har desverre motbevist dette, men at mange har gjort det betyr ikke neste mann gjør det samme. Alle skal bli vurdert etter det dem gjør og hva dem sier, ikke etter religion. Det jeg ettersøker er muslimer som tør å fordømme disse holdningen. Det fordømmes i øst og vest og her er det åpenbart rom for selvransakelse. Det er nemlig ikke ok å forholde seg passiv når slikt foregår i egne rekker. Her er muslimer generelt og de muslimske miljøene spesielt svært passive, de må jo stå frem og ta et klart standpunkt mot disse holdningene hvis de skal oppnå troverdighet. Selv er jeg kroppsbygger og må hele tiden bevise at jeg ikke er kriminell eller voldelig. Det er ikke nødvendigvis rettferdig, men sånn er det bare, og jeg synes heller ikke det koster meg så mye, det gir faktisk litt tilfredsstillelse å motbevise folks holdninger.

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Drømmekroppen?
« #98 : 19. april 2009, 14:12 »
Jeg forstår at det føles urettferdig at muslimer får skylda for alt som går dritt i samfunnet. Det er jo ikke riktig og mange er godt integrert på de fleste områder. Det som er grunnen til at noen få ting ødelegger helheten er at dette er så grunnleggende ting som kvinnesyn, likstilling og ytringsfrihet. Jeg kjenner endel østeuropeere, blant annet polakker. En av mine beste venner er polsk , jeg har gjennom årene vært mye i polske miljøer, både på fest, skole, fritid, trening, barnedåp og familieliv ... jeg opplever ikke det samme med dem.

Men som jeg tidligere har sagt, uavhengig av religion osv , så stiller alle mennesker likt inntil det motsatte er bevist . Mange har desverre motbevist dette, men at mange har gjort det betyr ikke neste mann gjør det samme. Alle skal bli vurdert etter det dem gjør og hva dem sier, ikke etter religion. Det jeg ettersøker er muslimer som tør å fordømme disse holdningen. Det fordømmes i øst og vest og her er det åpenbart rom for selvransakelse. Det er nemlig ikke ok å forholde seg passiv når slikt foregår i egne rekker. Her er muslimer generelt og de muslimske miljøene spesielt svært passive, de må jo stå frem og ta et klart standpunkt mot disse holdningene hvis de skal oppnå troverdighet. Selv er jeg kroppsbygger og må hele tiden bevise at jeg ikke er kriminell eller voldelig. Det er ikke nødvendigvis rettferdig, men sånn er det bare, og jeg synes heller ikke det koster meg så mye, det gir faktisk litt tilfredsstillelse å motbevise folks holdninger.

Det er en holding blant innvandrere (de fleste) at norske damer er ditt og datt. Men vi vet jo alle at det ikke stemmer. Det som er greie her er at det er tabu blant innvandrere at kvinnen er overlegen overfor mannen.  Jeg støtter ikke dette nei. Men det med at norske kvinner ikke har lyst å leve under slike forhold gjør at det ikke faller for smak for innvandrere. Men dette har med tid å gjøre, etter 50 år vil denne trenden også snus.

De fleste polakker jeg kjenner sier hele tiden at de ikke skal gifte seg med en norsk dame fordi at de ikke er trofaste. Men nå er dette bare noen 20 stykker, så det gir ingen svar på hvordan polakker er.

Jeg skjønner godt at muslimer må selv komme frem og ta standpunkt mot ekstremisme og slikt. Men mange av dem føler seg såpass nøytrale at de ikke synes det er dems oppgave. Jeg står for eks ikke for hva en imam i Pakistan står for men jeg kan ikke gå rundt hele tiden å bevise for alle at jeg ikke deler samme synet som den imamen, rett og slett fordi at jeg ikke har noe med det å gjøre.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Joacim

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

« #99 : 19. april 2009, 15:37 »
Mine polske venner er samboere eller gift med norske damer alle sammen, så der har vi ulike erfaringer. Du har uansett rett i at ulike grupperinger av samme nasjonalitet har ulike holdninger så vi opplever jo litt forskjellig.

De muslimene som ikke synes ekstrem islamisme berører dem har en enda større grunn til å ta et skikkelig standpunkt. Ikke bare mot fundamentalisme, men mot dårlige holdninger i de muslimske miljøene generelt og Norge spesielt.

Utlogget Delly Berry

• Erfaren bruker
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

« #100 : 19. april 2009, 16:04 »
 Tongue

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Drømmekroppen?
« #101 : 19. april 2009, 17:00 »
Din jævla ******. Kom ikke her og si at andre utleninger som ikke har Muslimsk tro har samme kvinnesyn som det dere har, NEI KOM IKKE HER OG SKRIV SLIKT!!!!!!!! Du er ennå frekkere en det jeg trodde du var. Muslimer ødelegger dette landet for nordmenn og for andre utleninger som jobber her og betaler SKATT blir også sett på som den muslimske bølge. Du trenger ikke å tro på Islam, det er blodet og genene dine det stammer fra, attituden du har med andre menesker og holdninger dere gjør.

Du snakker mye om østblokkere. Din måte å bruke dem på å forsvare muslimske handlinger innen politikk, voldtekt, drap, dop og annet helvetes greier dere gjør, gjør meg bare kvalm over hvor ennå mere sleipe dere kan være.

Nå ble jeg skremt her..ohhhh

Du er tøffere en toget du..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Umotivert

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

« #102 : 19. april 2009, 17:36 »
Innvandrere i Norge er vel litt som nordmenn i syden, bare at det går på andre ting når det gjelder å slå seg løs..
Fatter ikke hvorfor den aggressive ganster-stilen er så elsket blant våre "kjære" innvandrere. Toppen av lykke er å komme høyest i bøllegruppa å bli "da-gangsta"..
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Drømmekroppen?
« #103 : 19. april 2009, 17:49 »
Innvandrere i Norge er vel litt som nordmenn i syden, bare at det går på andre ting når det gjelder å slå seg løs..
Fatter ikke hvorfor den aggressive ganster-stilen er så elsket blant våre "kjære" innvandrere. Toppen av lykke er å komme høyest i bøllegruppa å bli "da-gangsta"..

Og det gjelder ikke norske? Alle har jo en ønske om å komme høyest i gruppa si.. La det være vennegjengen, jobb, idrett, skole osv...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Umotivert

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

« #104 : 19. april 2009, 17:54 »
Forskjellen på "typiske" innvandrergrupper og norske rølpegjenger er vel fordelingen av "sperrer" for hva som er akseptabelt å gjøre.. Innvandrere er ikke de som er mest kjent for å ha fått utdelt mest sperrer..
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!