Skrevet av Emne: Rasisme blandt ungdom  (Lest 16866 ganger)

Utlogget Thomas.R

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Rasisme blandt ungdom
« : 18. april 2009, 21:32 »
Nynastiistteer!, Rasisme,. De to-ene' som ødelegger samfunnet vårt.

Jeg vil bare si NØYAKTIG hva som er feil med ungdom idag.

1, Nordmenn: minsteparten av norsk ungdom idag er rasister. De kan gjerne si og tro at de ikke er det, men da beviser de bare hvor uvitende de er. De slenger kommentarer og navn uten å tenke over det engang. Minst 20 av kameratene mine roper "Jævla jødebarn!" eller "Fuckings pækkis!" bare sånn uten videre, uten å vite at de i teorien kan få bøter for det, eller i verstefall gå i fengsel. De hører bare om noen veldig få utlendinger som har gjort noe kriminellt, og plutslelig er du kriminell om du kommer fra et sted som ligger noe sør for italia. Foreldrene til disse ungdommene sitter i stua og snakker om disse "niggerene" som kommer til landet vårt og stjeler døtrene våre og tar jobber de ikke fortjener. Men nå har det seg faktisk slik at døtrene deres velger selv hvem de vil være med, og ingen her i norge får en jobb de ikke fortjener, fordi arbeidsgivere bare ansetter de best kvalifiserte. JA, tenk, det kan GODT hende at en "nigger" er bedre kvalifisert enn deg! SLUTT Å BEDØMME DEM PÅGRUNN AV BAKGRUNNEN DERES!

2, Utlendinger fra midt-østen: Ungdom fra midt-østen har vokst opp med en helt annen kultur enn den som gjelder her i Norge. De roper om "respekt" med en gang noen er frekke eller sier noe nedsettende. Jeg sier bare: HVA FAEN ER DET DERE PREIKER OM?! Jeg kalte deg FAEN ikke Achmed The Terrorist heller, jeg kalte deg en kødd! Jeg kaller , kameraten min, faren min, bestefaren min, læreren min, hvem som helst for kødd hvis de irriterer meg!
Jeg har ikkeno imot at dere kommer hit til Norge, jeg skjenner mange som kommer fra Iran, Pakistan og Irak, og de er kjempegreie og har toppkarakterer!




Jeg vil avslutte dette innlegget med et sitat fra Tupac Shakur's 'Ghetto Gospel':

"It doesn't matter, black or white, cause we're human. I hope to see the light before it's ruined."
I intend to live forever. So far, so good.

Sterkmann

  • Gjest
Sv: Rasisme blandt ungdom
« #1 : 18. april 2009, 21:35 »
Det er søpla fra midt-østen det er noe i veien med. Ingen andre :]
Og det har ikke en dritt med rasisme å gjøre. Har med at de er en belastning for samfunnet vårt.

Utlogget Thomas.R

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #2 : 18. april 2009, 21:38 »
Kan du definêre søppel?
I intend to live forever. So far, so good.

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #3 : 18. april 2009, 21:43 »
Kan du definêre søppel?

Det kan jeg! DU er søppel, prøver å være så jævla smart og ordentlig. Når alle vet at det er utlendingene som står for storparten av voldtekt og vold i hele jævla norge. Jeg er ikke rasist, men det er lov å åpne øynene og skjønne at denne invandringspolitikken har gått for langt. Kommer hit, så får de kasta alt i fanget.

Dessuten er rasist det mest missbrukte ordet i hele norge, nå blir man kalt rasist bare for å ha meninger.

Sterkmann

  • Gjest
Sv: Rasisme blandt ungdom
« #4 : 18. april 2009, 21:44 »
Det kan jeg! DU er søppel, prøver å være så jævla smart og ordentlig. Når alle vet at det er utlendingene som står for storparten av voldtekt og vold i hele jævla norge. Jeg er ikke rasist, men det er lov å åpne øynene og skjønne at denne invandringspolitikken har gått for langt. Kommer hit, så får de kasta alt i fanget.

Dessuten er rasist det mest missbrukte ordet i hele norge, nå blir man kalt rasist bare for å ha meninger.

HONNØR!

EDIT:
Hatt en liten tenkepause på dass nå. Og må bare få sakt meg helhjertet enig.
De kommer her til vårt land og oppfører seg som et helvete, og når vi nordmenn klager/konfroterer/GÅR MØKK LEI, så er det faen meg rasistisk gjort av oss og ville ha et oppegående samfunn.

De kommer i haugevis, flyktninger som nekter å reise hjem igjen når krigen er ferdig nede i landet de kom fra. Nei, da har de fått det så godt i Norge at det ville jo være mot menneskerettene å hive de ut herfra.

Og når vi først klarer å hive en eneste en ut herfra, så klikker det for den millionen som er igjen. Og de river så og si ned hele Oslo. Oslo - hovedstaden i vårt land! Ikke Inderne, Pakistanerne Afrikanerne og bøtteballetten sitt!

Ikke snakk om å akseptere Norges lover som de er heller. Her skal de endre å styre noe grusomt, så det skal bli likest mulig hjemlandet. Men det går ikke an å tilpasse Norge etter 50 forskjellige land heller.
En stor grunn til at alt går til helvete med innvandring.

Kom dere hjem igjen, og la oss beholde kultur-arven vår!
Velkommen tilbake på ferie når enn dere vil Smiley

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #5 : 18. april 2009, 21:50 »
 Tongue

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #6 : 18. april 2009, 21:51 »
Det kan jeg! DU er søppel, prøver å være så jævla smart og ordentlig. Når alle vet at det er utlendingene som står for storparten av voldtekt og vold i hele jævla norge. Jeg er ikke rasist, men det er lov å åpne øynene og skjønne at denne invandringspolitikken har gått for langt. Kommer hit, så får de kasta alt i fanget.

Dessuten er rasist det mest missbrukte ordet i hele norge, nå blir man kalt rasist bare for å ha meninger.


 Bow
Jaja

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #7 : 18. april 2009, 22:10 »
Til trådstarter:

Hvor i finnmark er det du bor?
Sitere en jævla slask som det tupac er jo bakmåls.
Desuten er det ikke etniske nordmenn som er rasister, men om du bare gadd å sette deg inn i ting så ville du mulig sett at det er vi som blir hetset.
Og tror du burde sjekke geografi kunnskapene dine om du mener alle fra afrika er gode mennesker uten en kriminell holdning.

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #8 : 18. april 2009, 22:29 »
 Tongue

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #9 : 18. april 2009, 22:41 »
Jævla utlendinger, om det  han ene her la ut her fra youtube sant, så synst jeg de forbanna drittungene komme seg ut av landet..
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
Sv: Rasisme blandt ungdom
« #10 : 18. april 2009, 22:45 »
Jeg tror nok dessverre at innvandrerne er kommet for å bli. Men vi kan jo gi FRP en sjangse, jeg kommer til å stemme på  dem i hvertfall.
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #11 : 18. april 2009, 22:46 »
 Tongue

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Rasisme blandt ungdom
« #12 : 18. april 2009, 22:59 »
Jeg har bare kommet over folk fra midtøsten som har skapt problemer. Noen folk er trangsynte, det finnes unntak uansett hva det gjelder, og spesielt i slike tilfeller. Vi nordmenn er kanskje litt fordomsfulle, men Norge gir faktisk muligheter til innvandrere som ikke mange andre land gir.

Mvh. Espen

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #13 : 18. april 2009, 23:08 »
 Tongue

Utlogget Tannfeen

Sv: Rasisme blandt ungdom
« #14 : 18. april 2009, 23:17 »
Nynastiistteer!, Rasisme,. De to-ene' som ødelegger samfunnet vårt.

Jeg vil bare si NØYAKTIG hva som er feil med ungdom idag.

1, Nordmenn: minsteparten av norsk ungdom idag er rasister. De kan gjerne si og tro at de ikke er det, men da beviser de bare hvor uvitende de er. De slenger kommentarer og navn uten å tenke over det engang. Minst 20 av kameratene mine roper "Jævla jødebarn!" eller "Fuckings pækkis!" bare sånn uten videre, uten å vite at de i teorien kan få bøter for det, eller i verstefall gå i fengsel. De hører bare om noen veldig få utlendinger som har gjort noe kriminellt, og plutslelig er du kriminell om du kommer fra et sted som ligger noe sør for italia. Foreldrene til disse ungdommene sitter i stua og snakker om disse "niggerene" som kommer til landet vårt og stjeler døtrene våre og tar jobber de ikke fortjener. Men nå har det seg faktisk slik at døtrene deres velger selv hvem de vil være med, og ingen her i norge får en jobb de ikke fortjener, fordi arbeidsgivere bare ansetter de best kvalifiserte. JA, tenk, det kan GODT hende at en "nigger" er bedre kvalifisert enn deg! SLUTT Å BEDØMME DEM PÅGRUNN AV BAKGRUNNEN DERES!

Jeg har absolutt ingen problemer med de som tar seg jobb og gifter seg med 'døtrene våre'. Derimot har jeg litt problemer med dem som ikke tar seg jobb, gifter seg med kusina og får resten av slekta med til Norge som medgift.

Sitat
3, Utlendinger fra Afrika: LA DEM VÆRE! De er kjempegreie, alle jeg har møtt! De er opptatt av utdanning, jobb og familieliv. For å være helt ærlig skulle jeg ønske at ALLE kunne være mer som afrikanerene! De er stort sett de mest lovlydige, hyggelige, hardt-arbeidene folkene som lever i landet vårt!

Merkelig at afrikanere topper statistikken over arbeidsledige og trygdede, i tillegg til å score høyt på overfallsvoldtekter da, så det er tydelig at disse ikke er blant din omgangskrets. Kanskje litt drøyt å ønske at ALLE var som afrikanerne når man tar dette i betraktning. Jeg VET derimot at de aller fleste av afrikanerne er lovlydige borgere.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!