Skrevet av Emne: Værste one night stand opplevelse  (Lest 80081 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #90 : 20. mai 2010, 09:03 »
greit hvis du holder turene ut i fjøset for deg selv...

...hvilket minner meg på at jeg faktisk, og det er helt sant, drømte i natt at jeg kjøpte en sau til en kamerat..... men det var et lite problem. Den ene sauen de hadde igjen var allerede brukt, men etter en kort prat med eieren ble vi enige om at det ikke var noe en ny "eier" ville merke noe videre til.......
Spør meg ikke hvor denne ideen kom fra, men underbevisstheten er nå en gang "noe" skremmende til tider.... ....husker til og med at bonden lissom løftet den litt opp etter bakbeina for å vise at alt var helt fint med akkurat den sauen.....

Vel vel - slikt brukes mine netter til.......  :Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #91 : 20. mai 2010, 12:25 »
...hvilket minner meg på at jeg faktisk, og det er helt sant, drømte i natt at jeg kjøpte en sau til en kamerat..... men det var et lite problem. Den ene sauen de hadde igjen var allerede brukt, men etter en kort prat med eieren ble vi enige om at det ikke var noe en ny "eier" ville merke noe videre til.......
Spør meg ikke hvor denne ideen kom fra, men underbevisstheten er nå en gang "noe" skremmende til tider.... ....husker til og med at bonden lissom løftet den litt opp etter bakbeina for å vise at alt var helt fint med akkurat den sauen.....

Vel vel - slikt brukes mine netter til.......  :Smiley

det er vel en av de rareste drømmene jeg har hørt om.. og er ikke ofte man drømmer om noe så kjedelig:P
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #92 : 20. mai 2010, 13:12 »
det er vel en av de rareste drømmene jeg har hørt om.. og er ikke ofte man drømmer om noe så kjedelig:P

å, ingen fare med meg! Det frisknet realt til etterhvert som en kom seg noe fjernere fra gårdsbruket! Smiley
Noe one-night-stand blei det imidlertid ikke, men de vil jeg av erfaring  i grunn bare glemme fort som f lell!
.....navnløse damer på døra dagen derpå, med fullpakket bag som brått har funnt ut at de eeeelsker deg, vil en helst slippe å oppleve igjen..... Så også i drømmeland! Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget REMIIANDRÈ

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 177

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #93 : 20. mai 2010, 13:36 »
AIDSRODEO!: Ta dama bakfra, og sørg for å holde godt tak i håret hennes(helst musefletter) idet du bøyer deg frem, og hvisker i øret hennes: Jeg har aids..! Yiiiihaaa!!! Sørg for å holde deg godt fast!!!!

haha, dødsbra!

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #94 : 21. mai 2010, 17:27 »
å, ingen fare med meg! Det frisknet realt til etterhvert som en kom seg noe fjernere fra gårdsbruket! Smiley
Noe one-night-stand blei det imidlertid ikke, men de vil jeg av erfaring  i grunn bare glemme fort som f lell!
.....navnløse damer på døra dagen derpå, med fullpakket bag som brått har funnt ut at de eeeelsker deg, vil en helst slippe å oppleve igjen..... Så også i drømmeland! Wink

haha, står en person du har hatt one-night stand på døra di med bag og sier at hu er klar for å flytte inn så bør hu faenmeg være en av de peneste damene i hele norge.. ellers så er det failure show
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #95 : 21. mai 2010, 20:01 »
haha, står en person du har hatt one-night stand på døra di med bag og sier at hu er klar for å flytte inn så bør hu faenmeg være en av de peneste damene i hele norge.. ellers så er det failure show

Min på et senere tidspunkt høyt elskede kone så dama,....og omtalte henne kun som "hu tilbakestående" i ettertid......så det kan muligens diskuteres....  Huh


PS! Vet at den setningen over kan virke nooe forvirrende på utenforstående, men jeg lover at det er en helt ryddig og fin forklaring på den historien!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #96 : 22. mai 2010, 00:53 »
neida^^ skjønner godt hva du mener.. tror nok de fleste kjærester hadde omtalt en person som kom på døra di med bager og ville flytte inn som tilbakestående
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #97 : 23. mai 2010, 08:38 »
Er ikke damer generelt tilbakestående?

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #98 : 23. mai 2010, 11:11 »
Vi driter no i om historiene er sanne, vi vil jo bare høre morsome historier Smiley

Altså mindre drama og mer histories! ö

En historie som ble gjengitt i nyhetene for mange år siden (dette var før internett og ulike dating/chat-tjenesters inntog) virket ganske så spesiell. Noen av dere husker sikkert en hadde slike text-tv chat greier hvor en kunne sende meldinger inn og få svar på disse. Det ble sendt tekstmeldinger fra mobil som ble lagt ut?

Iallefall ... en ensom kar et sted i Norges langstrakte land hadde visstnok benyttet seg av denne. Her hadde han kommet i kontakt med en dame ... og kontakten beveget seg etterhvert over på meldinger pr mobil (fremdeles hadde de hverken truffet hverandre, pratet sammen, håndhilst, hatt sex eller noen som helst annen fysisk kontakt.

Fyren kommer hjem fra jobb en dag og finner ytterdøren sin brutt opp. Inne i stuen sitter det en forvirret dame med to små barn og venter på han. Det viste seg at hun på egen hånd hadde funnet det for godt å "flytte inn". Samtlige relevante eiendeler var å finne i fullpakkede kofferter i entreen. Mannen ringte politiet som igjen rekvirerte barnevernet til ungene hennes ... og menn i hvite frakker som tok den noe forvirrede damen med seg.

Selv om dette kanskje ikke var en historie helt i tråd med intensjonene til denne diskusjonen, så sorterer den nok definitivt under "verste opplevelse". Tragisk når små barn er involvert.

Huh


Utlogget missbonaqua

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #99 : 24. mai 2010, 23:02 »


Iallefall ... en ensom kar et sted i Norges langstrakte land hadde visstnok benyttet seg av denne. Her hadde han kommet i kontakt med en dame ... og kontakten beveget seg etterhvert over på meldinger pr mobil (fremdeles hadde de hverken truffet hverandre, pratet sammen, håndhilst, hatt sex eller noen som helst annen fysisk kontakt.

Fyren kommer hjem fra jobb en dag og finner ytterdøren sin brutt opp. Inne i stuen sitter det en forvirret dame med to små barn og venter på han. Det viste seg at hun på egen hånd hadde funnet det for godt å "flytte inn". Samtlige relevante eiendeler var å finne i fullpakkede kofferter i entreen. Mannen ringte politiet som igjen rekvirerte barnevernet til ungene hennes ... og menn i hvite frakker som tok den noe forvirrede damen med seg.

Selv om dette kanskje ikke var en historie helt i tråd med intensjonene til denne diskusjonen, så sorterer den nok definitivt under "verste opplevelse". Tragisk når små barn er involvert.

Huh



Det er det fátallet av kvinner som er syke nok til á finne pá sánne ting som gjór at mange menn setmpler kvinner generalt som gale vesner tror jeg, hehe

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #100 : 06. juni 2010, 18:11 »
 :Smiley

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #101 : 06. juni 2010, 18:19 »
Jeg var med en jente i en periode som ble veldig glad i analsex  :Smiley En kveld så var hun uvanlig kåt og akten begynte ikke noe anderledes utenom det vanlige, men hun var var gira på "Jo fortere jo bedre" og aldri opplevd at hun var så frempå som den kvelden, så jeg kjørte nå på jo mer som hun bad om det noe som endte med mitt livs verste syn, når vi var "ferdig" og skulle trekke ut så var både snoppen og lakenet fult i blod  Undecided Har ikke prøvd anal sex siden.... Holdt meg i en god periode uten sex og etter det, var livredd for at jeg hadde fått alt fra herpes til HIV you name it, aldri hvert så kjapp til legen før! biggrin

Hallellujah..!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #102 : 06. juni 2010, 18:23 »
Jeg var med en jente i en periode som ble veldig glad i analsex  :Smiley En kveld så var hun uvanlig kåt og akten begynte ikke noe anderledes utenom det vanlige, men hun var var gira på "Jo fortere jo bedre" og aldri opplevd at hun var så frempå som den kvelden, så jeg kjørte nå på jo mer som hun bad om det noe som endte med mitt livs verste syn, når vi var "ferdig" og skulle trekke ut så var både snoppen og lakenet fult i blod  Undecided Har ikke prøvd anal sex siden.... Holdt meg i en god periode uten sex og etter det, var livredd for at jeg hadde fått alt fra herpes til HIV you name it, aldri hvert så kjapp til legen før! biggrin

Ditt livs værste syn? Av litt blod? Kjører du ikke brannbil?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget dutchie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

  • sånn
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #103 : 06. juni 2010, 18:30 »
Prøvde å pule en gang men syntes det var kjedelig, tok meg en øl og satte meg på TF istede.......

hahaha sykeste Tongue
Eat massive, Be massive!
bp:155 med 10cm planke
bp:145  KG
ML:240 KG
kb:220 KG
pushpress:115  KG

logg. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98793.0

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #104 : 06. juni 2010, 18:39 »
Ditt livs værste syn? Av litt blod? Kjører du ikke brannbil?


Litt blod ?
Det var såpass mye at det dryppet blod av min mest verdifulle eiendel som det så ut som den var blitt kappet på midten, ettersom verken hun eller jeg reagerte før vi så det med øynene så trodde jeg det var meg :p
Og joda blod har jeg sett nok av, men det blir ikke det samme Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!