Skrevet av Emne: Værste one night stand opplevelse  (Lest 80079 ganger)

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #120 : 07. august 2011, 18:06 »
Denne er litt spesiell, mer morsom enn ille og sann..

For mange år siden bodde jeg i Oslo, med en kompis og dama hans. Vi hadde planer om å ta noen øl en kveld og fruen i huset hadde invitert en venninnne, som virket normal ved første øyekast.. Etter en stund forsvinner dette kvinnemennesket. regnet med at hun skulle på do eller noe. Jeg skal avgårde og møte en kompis som ikke hadde vært på besøk tidligere og stikker ned på soverommet for å finne jakka på vei ut døra.. Idet jeg kommer inn på soverommet finner jeg kvinnemennnesket i senga mi i full gang med "tilfredstille" seg selv.. Ikke bare det, hun var av den avanserte typen og lå og spanket seg selv i tillegg Shocked(kan ikke være normalt).
Jeg lettere sjokkert sier: Oisann, skulle bare hente jakka mi, kos deg.. Lukker døra og bryter ut i latterkrampe. Forteller samboerene mine hva som skjer og merkelig nok stusset ikke hun som kjente henne så veldig..  Huh
Jeg møter kompisen min, forteller selvfølgelig hva som skjer og vi har det ganske gøy med saken naturlig nok.
Vi er tilbake i leiligheten etter ca 20 min. Regnet med at faren var over og går inn på soverommet for å legge fra meg jakka mi(og er litt nysgjerrig såklart)..
Der var det fortsatt liv kan du si, klarte ikke å holde meg og begynte å le(det plaget heller ikke kvinnemennesket, som var i særdeles godt humør..)
Går ut av rommet, ser på samboerne mine og kompisen min med tårer i øynene og sier:

Nei faen heller, hun ber tross alt om det og går tilbake på soverommet......  :Smiley

Hører med til historien at jeg lo så jeg grein gjennom hele greia..

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #121 : 07. august 2011, 18:25 »
*Kakesmlue*

Heftig tråd.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #122 : 07. august 2011, 20:02 »
Denne er litt spesiell, mer morsom enn ille og sann..

For mange år siden bodde jeg i Oslo, med en kompis og dama hans. Vi hadde planer om å ta noen øl en kveld og fruen i huset hadde invitert en venninnne, som virket normal ved første øyekast.. Etter en stund forsvinner dette kvinnemennesket. regnet med at hun skulle på do eller noe. Jeg skal avgårde og møte en kompis som ikke hadde vært på besøk tidligere og stikker ned på soverommet for å finne jakka på vei ut døra.. Idet jeg kommer inn på soverommet finner jeg kvinnemennnesket i senga mi i full gang med "tilfredstille" seg selv.. Ikke bare det, hun var av den avanserte typen og lå og spanket seg selv i tillegg Shocked(kan ikke være normalt).
Jeg lettere sjokkert sier: Oisann, skulle bare hente jakka mi, kos deg.. Lukker døra og bryter ut i latterkrampe. Forteller samboerene mine hva som skjer og merkelig nok stusset ikke hun som kjente henne så veldig..  Huh
Jeg møter kompisen min, forteller selvfølgelig hva som skjer og vi har det ganske gøy med saken naturlig nok.
Vi er tilbake i leiligheten etter ca 20 min. Regnet med at faren var over og går inn på soverommet for å legge fra meg jakka mi(og er litt nysgjerrig såklart)..
Der var det fortsatt liv kan du si, klarte ikke å holde meg og begynte å le(det plaget heller ikke kvinnemennesket, som var i særdeles godt humør..)
Går ut av rommet, ser på samboerne mine og kompisen min med tårer i øynene og sier:

Nei faen heller, hun ber tross alt om det og går tilbake på soverommet......  :Smiley

Hører med til historien at jeg lo så jeg grein gjennom hele greia..

HAHA!
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #123 : 21. november 2011, 09:35 »
Vel, ikke den delen av TF jeg er mest aktiv, men får dele noe da.

Hadde en hysterisk morsom kveld ute i Skien By med gutta boys, og ble skjarmert i senk av en søt liten sak som var så smilende, tilbaketrukket og koselig.. Det ene førte til det andre, og jeg var ikke svært vanskelig å be om å bli med hjem på "et glass vin" eller noe..

Sikker som juling på at kvelden skulle bli bra ble en lenket fast med handjern, for den lille uskyldige jenta likte visst sånt.. Jeg tenkte "why not", hva er det værste som kan skje liksom??

Vel, hun gikk ut av rommet et minutt eller to, og kommer inn iført noen ganske "heftige" klær, for all del, så veldig bra ut.. Intil hun hev seg over meg, klorte meg på brystkassen så jeg blødde som en gris, og fortalte hvordan hun videre skulle dryppe stearin fra et brennende lys på mine edlere deler.. Etter et intenst blikk og et aldri så lite rop om hjelp, forstod hun at dette ikke var helt "meg", og slapp meg fri igjen..

Kan nøye oss med å si at jeg er GLAD den dag i dag at jenta tok alvoret da jeg ropte ut i smerte pga riftene jeg hadde i brystkassa, og at noe stearin ikke skulle noen steder..

Jeg forlot huset med en underlig følelse av at dette kunne gått SKIKKELIG ille...

Noen liker slikt, men når vi faktisk snakker reelle skader/sår og ekstrem smerte, så har de mistet meg for lenge siden.

Scary, men en opplevelse jeg har ledd mye av i ettertid. (ser for meg mitt eget ansiktsutrykk)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #124 : 21. november 2011, 09:55 »
Det slår aldri feil. Med utagerende kvinnfolk så vet du hva du får. Mens rolige, søte, innbydende damer kan overaske som f..n. Pen historie og lese til frokost! Grin

Hehehe:) Værste er nettopp det, her ante jeg virkelig fred og ingen fare.. Smiley

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #125 : 21. november 2011, 10:05 »
Jaja, er jo 3 erfaringer rikere, da! Grin

1. Uskyldige jenter er potensielt skadelige.
2. Kloring og voks er ikke noe som øker sex-lysten(i ditt tilfelle).
2. Uskyldige jenter bør holde kjeft om sine intensjoner - and just do it! Grin

Agreed... Eller... Just do it??? Fy faen det skulle vært noe..

Ser for meg at jeg ligger gråtende i fosterstilling i dusjen senere... :O

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Tsbusa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #126 : 25. september 2012, 14:50 »
Har en liten sak fra da jeg var "ung".

Våkna opp i ungkarsboligen min, med ei berte ved siden av meg. Jeg så bare ryggen og rumpa på hu da hu lå andre veien, hun var mørkhåra å fin bakfra. Å tenkte; Jeg var lucky inatt:) Men så begynte jeg å tenke over, hvem faen var det for noen... SÅ huska jeg det, det var ei über ugly smålubben kjerring som jobba i et firma rett ved der jeg jobber, så jeg så hu hver dag.. Jeg tenkte HELVETTE!... Men imens jeg lå der, våkna hun, og samtidig skulle også Junior begynne med sin "morgen stramming", så jeg ble kåt. Damnit.. Høvla hardt over hu igjen før jeg sendte hu på dør. Angret så etterpå IGJEN. Selv om jeg var tømt nokk engang.

Så måtte jeg leve med å se henne omtrent hver dag gå forbi jobben min, før bedrifta der hun jobbet ble flyttet.. Puh..

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Værste one night stand opplevelse
« #127 : 25. september 2012, 16:02 »
Vel, ikke den delen av TF jeg er mest aktiv, men får dele noe da.

Hadde en hysterisk morsom kveld ute i Skien By med gutta boys, og ble skjarmert i senk av en søt liten sak som var så smilende, tilbaketrukket og koselig.. Det ene førte til det andre, og jeg var ikke svært vanskelig å be om å bli med hjem på "et glass vin" eller noe..

Sikker som juling på at kvelden skulle bli bra ble en lenket fast med handjern, for den lille uskyldige jenta likte visst sånt.. Jeg tenkte "why not", hva er det værste som kan skje liksom??

Vel, hun gikk ut av rommet et minutt eller to, og kommer inn iført noen ganske "heftige" klær, for all del, så veldig bra ut.. Intil hun hev seg over meg, klorte meg på brystkassen så jeg blødde som en gris, og fortalte hvordan hun videre skulle dryppe stearin fra et brennende lys på mine edlere deler.. Etter et intenst blikk og et aldri så lite rop om hjelp, forstod hun at dette ikke var helt "meg", og slapp meg fri igjen..

Kan nøye oss med å si at jeg er GLAD den dag i dag at jenta tok alvoret da jeg ropte ut i smerte pga riftene jeg hadde i brystkassa, og at noe stearin ikke skulle noen steder..

Jeg forlot huset med en underlig følelse av at dette kunne gått SKIKKELIG ille...

Noen liker slikt, men når vi faktisk snakker reelle skader/sår og ekstrem smerte, så har de mistet meg for lenge siden.

Scary, men en opplevelse jeg har ledd mye av i ettertid. (ser for meg mitt eget ansiktsutrykk)

Pyse  Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: Værste one night stand opplevelse
« #128 : 03. oktober 2012, 20:37 »
En gang jeg var på bygdefest, pulte jeg en dame som lignet på en potet med en rosin på toppen.

Det så selvfølgelig ikke jeg før neste dag når jeg våknet i sengen sammen med skogstrollet.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!