Skrevet av Emne: Tips til diett?  (Lest 688 ganger)

Utlogget Lurker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Tips til diett?
« : 20. april 2009, 02:23 »
Hei! Jeg er ny her og trenger litt tips til hvordan jeg skal gå litt ned i vekt.

Litt historie etc: jeg har vært en slapp og lite aktiv person store deler av livet, men jeg skjerpa meg veldig ett par måneder før jul og begynte å trene 3 ganger i uka og spiste sunnere. Jeg fikk overaskende gode resultater. Etter litt skade ( og litt latskap ) så slutta jeg nesten å trene rundt jul og har ikke trent siden.
Jeg har på den tiden gått opp noen kg igjen.
jeg er ca 1.86-87 høy og veier 94 kg. Jeg er LANGT ifra feit, jeg vill ikke kalle meg chubby heller. Jeg har bare litt ekstra på nedre delen av maven og på sidene og bittelitt rundt omkring.
94 kg kan høre litt mye ut, men jeg er ganske stor, dvs brede skuldre etc.

Jeg skal begynde å trene for fullt igjen og lurer egentli på om dere har tips til hvordan jeg skal gå litt fort ned i vekt. Jeg skal slutte å spise usunt og slutte med cola (vanskeligst)
Hva skal jeg spise? Hvor mye av det? Og om søtsuget blir hardt, har dere noen tips?

der er sikkert noen stickier etc om kosthold, men hadde vært flott om noen kunne svart på denne forferdelig dårlig formulerte threaden  Wink

takk på forhånd.
Mvh Lurker
wut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!