avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293933 ganger)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Kjørte dobbelt spisedag denne helgen, blir spennende å se om det har noen/hva slags effekt det hadde. Smiley

Utlogget d0ffen_k

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 313
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 313

  • _
merker ikke forsjell på 2 dager med mye spising man Tongue
-93 modell
-121 kg

vert borte 5 måner fra gymmet pga skader, trent seigt hjemme 5 dager i uka siden, reiner med å begynne på gymmet igjen etter jul Smiley

Stikk innom loggen min Wink
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=85694.0

Utlogget TeamDal

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 910
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 910

hvis du spiser littegran mer enn du pleier over en lang tid så vil du merke det Wink ikke 2-3 dager Tongue
feks en ekstra brødskive og et glass med melk hver dag. da går du kanskje opp 1 kilo i uka hvis det fører til at du ligger i kalorioverskudd.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

hvis du spiser littegran mer enn du pleier over en lang tid så vil du merke det Wink ikke 2-3 dager Tongue
feks en ekstra brødskive og et glass med melk hver dag. da går du kanskje opp 1 kilo i uka hvis det fører til at du ligger i kalorioverskudd.
En kilo opp i uka tilsvarer 1285kcal per dag, så det skal litt mer enn en ekstra brødskive til.

Idéen bak spisedag er å få forbrenningen opp på et vanlig nivå.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Har ikke blitt noe trening, blir neppe noe trening i morgen heller. Er ikke bedre i ryggen. Rart det her, lurer på hva det er for noe. Og hvis det har med trening å gjøre, så burde jeg vel merke det før tre dager senere? Eller?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Kjørte dobbelt spisedag denne helgen, blir spennende å se om det har noen/hva slags effekt det hadde. Smiley
Hehe. Jeg gikk opp to kilo etter dobbel spisedag. Er det fett jeg legger på meg da? "Binder" ting seg virkelig så fort? Forbrenning er mye bedre, dog. Har ikke gått ned noe særlig, men litt. Har ikke vært veldig flink med verken mat eller kardio heller; bare litt.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Er i hovedsak vann du legger på deg. Du trenger 7000 kcal i overskudd for å legge på deg en kilo, så da skal du virkelig spise godt. Wink Og gjetter på at en del av karboene blir brukt for å fylle opp glykogenlagrene, så jeg tror ikke det er all verden av fett man greier å samle i løpet av en spisedag.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
10 dager siden forrige treningsøkt:
Bøy ass to the grass:
30kg x 5 (glemte meg. Skulle egentlig vært 8 reps)
37,5kg x 5
45kg x 5
52,5kg x 5
60kg x 5
Benk:
32,5kg x 8
40kg x 5
50kg x 5
57,5kg x 5
65kg x 7 (med hjelp)
Yates row:
35kg x 8
45kg x 5
52,5kg x 5
60kg x 5
70kg x 3, med ræva teknikk.

3x bicepscurls
2x hammercurls
2x omvendt bicepscurls
3x franskpress


Fikk ikke til mer på triceps, var altfor fullt i styrkerommet i dag. De har satt opp fiesta nå, så det er stengt fra 12-4 hver dag pga. varmen. Synes allikevel det er litt merkelig at de ikke slipper folk inn dagene det regner. Det er jo ansatta i resepsjonen hele tiden.

Jeg justerte litt på programmet, men bomma visst på roing. Planen var å prøve deload i en uke, men så fikk jeg jo ikke trent pga. ryggen. Hadde sikkert ikke orket i varmen uansett. Så da dreit jeg i deload, og kjørte heller bare rett på.

Logger om maten senere.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
M1 - Havregryn og melk, ukjent mengde
M2 - Fire brødskiver á to med cottagecheese, to med makrell i tomat.
M3 - Spaghetti. Planlegger shake iløpet av snart.

Må få legge til at jeg var på kino i dag, og fikk popkorn og sjokoladelukten opp i nesa. Men jeg drakk bare vann Smiley Jeg blir svakere fysisk, men tar det igjen psykisk Grin

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Mye posting, men slenger opp et bilde. Vekten ligger på 99, men det er kveldsvekt, og jeg har drukket mye vann i dag. Tisset mye og, men jeg har ikke gått bommelom siden i går tidlig. What do you think? Beklager at jeg dro ned bokseren, men gjør det for å se forskjell fra under magen. Beklager også boksermønstret Grin

EDIT: Bare å komme med kommentarer, slemme er snille. Men gidder ikke svare hvis noen spør om jeg har gyno. Det har jeg ikke Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
M1: Havregryn m/melk og sukker
M3: To kyllingfileter med noe skinkegreier rundt, litt saus og masse grønnsaker.
M3: Omelette á tre egg, ett lite hvitløksfedd + et glass melk á tre-fire dl.

Ingen aktivitet i dag. Er ekstremt støl etter gårsdags økt. Mest i lår, og for første gang støl i latissimus dorsi!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Vanskelig å si om jeg ser noe forskjell, men jeg alltid innom loggen din og holder meg oppdatert Smiley Er spennende å følge deg! Fortsett dette og det kommer til å bli veldig bra.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Kjempebra jobba! veldig bra! Magen din har blitt sykt mye bedre, mye slankere rundt hoftene og armene er like what?! HVA MÅLER DE?!?! Grin Ikke gi deg nå da..

En som har spurt om du har gyno, hva faen er det?:S

MvH Erik
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Vanskelig å si om jeg ser noe forskjell, men jeg alltid innom loggen din og holder meg oppdatert Smiley Er spennende å følge deg! Fortsett dette og det kommer til å bli veldig bra.
Hehe, gøy å ha noen "faste followers". Hadde vært konge om jeg kom i skikkelig bra form iløpet av neste år, da har jeg virkelig noe å se tilbake til.

Hows yours, blir det noe fremgang på deg? Du har jo ikke lagt ut det du lovte Grin
Kjempebra jobba! veldig bra! Magen din har blitt sykt mye bedre, mye slankere rundt hoftene og armene er like what?! HVA MÅLER DE?!?! Grin Ikke gi deg nå da..

En som har spurt om du har gyno, hva faen er det?:S

MvH Erik
Takk! Begynner å se det selv på magen faktisk, jeg kan nesten se at det ikke bare er fett lenger, hehe. Er laaaaaaangt igjen til vaskebrett, men allikvel, jeg tror ikke jeg har sett magemusklene mine like godt før Smiley Er ikke noe særlig sterk i armene altså, knappe 22kg i bicepscurls. Triceps er bedre, der er jeg vel snart oppe i 30kg i sittende franskpress. Men egentlig ikke noe å skryte av, er mye fett der Tongue

Gynekomasti, noen gutter får små pupper. Er visst når det blir mye østrogen i kroppen.

Utlogget Midtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

lykke til mann! Dette går fint vettu! Hvordan trener du nå på deff?:)og sånn ca hva er vanlig mat plan?Smiley husk! Det er DU som trener for å føle deg bra:D ikke bare for å se bra ut:D
"gamle perser"
Benk: 70kg?
Mark: Aldri makset
Bøy: Aldri makset

Mål: Bli veltrent som jeg en gang var! Så får vi sette mål når formen er bra!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!