avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293846 ganger)

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Jeg trener som bare det, men det blir jo en del mer drikking enn det var før, så jeg har ikke like rask fremgang som jeg hadde før. Jeg spiser heller ikke like sunt og bra, men det går fortsatt i riktig retning! Tipper neste update med bilder kommer rundt 15. juli for min del. Økte til 87.5 i siste sett på benk nå (8 reps per sett), men da feilet jeg på 6. Tror jeg nærmer meg 100 kg i maks uten at jeg har prøvd, men det er vel bare på tide.

Hehe, ja jeg er absolutt en av dine faste lesere. Spennende å følge med! Du skal ha mye kred for innsatsen din. Beundringsverdig!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Jeg trener som bare det, men det blir jo en del mer drikking enn det var før, så jeg har ikke like rask fremgang som jeg hadde før. Jeg spiser heller ikke like sunt og bra, men det går fortsatt i riktig retning! Tipper neste update med bilder kommer rundt 15. juli for min del. Økte til 87.5 i siste sett på benk nå (8 reps per sett), men da feilet jeg på 6. Tror jeg nærmer meg 100 kg i maks uten at jeg har prøvd, men det er vel bare på tide.

Hehe, ja jeg er absolutt en av dine faste lesere. Spennende å følge med! Du skal ha mye kred for innsatsen din. Beundringsverdig!
Drikking blir det en del av, vet hvordan det er, haha. Jeg må roe meg ned litt nå, vanligvis drikker maks en gang i måneden. Nå i det siste har det blitt flere ganger i uken, det er jo ikke helt bra. Så jeg blir rusfri en stund fremover tenker jeg Smiley

Med 87,5 x 6 nærmer du deg 100 med stormskritt. Personlig ser jeg ingen grunn til å makse, er bare ikke noe glad i det, hehe. Tipper du vil ligge på 92-95, avhengig av dagsformen såklart. Prove me wrong?? Grin

Fast leser er gull! Jeg hadde vel vært dine faste om du hadde oppdatert litt mer Tongue

 Jeg var litt redd for å "falle av" treningen denne sommeren akkurat som forrige, det var derfor jeg slang meg på 5x5, for da føler jeg at jeg trene. Men nå føler jeg at jeg er såpass inne i det at jeg vet hva som skjer hvis jeg faller av. Så det skjer nok ikke Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Jeg vil personlig tippe jeg ligger rundt 96, og er helt enig i tankegangen din. Ser absolutt ingen grunn til å "ødelegge" en treningsdag på å prøve maks bare for å teste. Da vil jeg heller bruke energien nyttig!

Skal prøve å oppdatere litt oftere, men vil heller ikke spamme ned tråden min ned med informasjon folk kanskje syntes er waste. Will do better!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Glemte å skrive om gårsdagens økt:
Bøy:
30kg x 5
37,5kg x 5
45kg x 5
45kg x 5
Miltærpress:
35kg x 5
42,5kg x 5
50kg x 5
57,5kg x 5
Mark:
52,5kg x 5
65kg x 5
75kg x 5
85kg x 5 (snaaart hundre Smiley )

Tilleggsøvelser:
Rygghev, KV+10kg 2x10
Situps, KV+20kg 3x10

Teknikkmessig og voldtektsmessig den beste markøkten jeg har hatt noensinne. Pga. ryggen i forrige uke konsentrerte jeg meg ett hundre prosent om å holde ryggen rett.

Militærpress bare 57,5kg. Er litt opp og ned her, jeg tror det har noe med dagsformen å gjøre.

Var ille støl eller knebøy på mandag, så jeg lurte på om jeg skulle droppe bøy. Men jeg fikk det til Smiley Gikk hjem 30 min etter trening også. Ikke veldig raskt, gikk veldig sakte i oppoverbakkene. Men etter 15. min begynte låra å løsne litt, så da gikk det bra.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Hmm, merkelig det der med meg og. Skulderstyrken asså. Men 5x57,5kg er veldig bra da! Ene dagen kan jeg ta 3 reps på 72,5 og andre dagen 2x60kg, så ja, det varierer veldig på dagsformen:P Men virkelig bra jobba da!

MvH Erik
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Hmm, merkelig det der med meg og. Skulderstyrken asså. Men 5x57,5kg er veldig bra da! Ene dagen kan jeg ta 3 reps på 72,5 og andre dagen 2x60kg, så ja, det varierer veldig på dagsformen:P Men virkelig bra jobba da!

MvH Erik
Takk! Dagsformen bestemmer jo mye i de fleste øvelsene, jeg er jo sterkere i skuldre i forhold til resten. Kanskje det er noe av grunnen, at jeg er såpass høyt oppe, så har det mer og si. Pluss at jeg sikkert har mistet bittelitt styrke, jeg har jo vært på diett en stund :p

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Er ganske sikker på at jeg så Arild "Hulk" Haugen på Centrum i går. Han ser større ut på TV, men han hadde virkelig to monstre av noen armer Grin De fleste så litt rart på ham, mange som spurte om rare ting etc. Jeg satt og tenkte på å spørre ham om han kunne hjelpe meg med femte sett i benk, men turte ikke, haha.

Gårsdagens økt:
Knebøy:
30kg x 8
37,5kg x 5
45kg x 5
52,5kg x 5
52,5kg x 5
45kg x 5
Benkpress:
32,5kg x 8
40kg x 5
50kg x 5
57,5kg x 5
67,5kg x 4 (kunne sikkert fått til 70kg x 3, men jeg legger litt mer vekt på teknikk fremover)
50kg x 8
Roing:
32,5kg x 8
40kg x 5
50kg x 5
57,5kg x 5
67,5kg x 3
50kg x 8
Armer:
Sittende franskpress, 3 x 8
Smalbenk, 3 x 8
Bicepscurls, 3 x 8
Hammercurls, 2 x 8
Omvendt bicepscurls, 2 x 8

Godt fornøyd. Beste knebøyteknikken hittil. Resten gikk bra, hadde benkpress stangen ca en cm over brystet i alle sett.

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Stå på! Logg mat?
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Bor du i Sandnes, og kjenner du en Kenneth..? Husker ikke etternavne hannes, siden han trener med Arild Haugen.

MvH Erik
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Stå på! Logg mat?
Står på som faen jeg, altså Smiley Hehe, har vært flink med mat i det siste. Spiser som vanlig. Frokost, middag, kvelds. Havregryn med proteinpulver om morgenen, middag -poteter, +++grønnsaker. Kvelds er som regel 4-6 skiver med cottage cheese. Men skal bli bedre med loggingen Smiley
Bor du i Sandnes, og kjenner du en Kenneth..? Husker ikke etternavne hannes, siden han trener med Arild Haugen.

MvH Erik
Nehei, bor Tønsberg. Høtres ut som om kunne vært fra Sandnes. Mulig han var her på besøk, har aldri sett ham tidligere.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Null trening i dag, et lite hundeproblem dukket opp, så det ble en del tid som gikk til det. Men det ble litt kardio, en time ca. 15min med en 30kg hund på skuldrene, 15min med 15kg hundemat i armene, og ca en halvtime rask gange etterpå.

Frokost: Havregryn m/melk og sukker på
Middag: Hamburger (ikke mitt valg, jeg spurte om kylling, men fikk ikke)
Kvelds: To skiver m/cottagecheese

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Hva var dette hundeproblemet?
Hvilke hund har du? (med tanke på at den veier 30kg)
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Hehe. Kom på at lillemann hadde time hos dyrlegen, og siden jeg stort sett er den eneste som gjør noe med bikkja, så måtte jeg gå. Han har sopp og midd i ørene, så de måtte dope ham ned og rense ham. Etterpå bar jeg ham hjem:)

Vi trodde først det at han var en blandingsrase, men vi fant ut at han er en ungarsk vizsla. Mellom 50-100 hunder av det slaget i hele landet, så det er litt gøy, hehe. Har du hund selv? Siden du lurer, mener jeg.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Har ikke egen hund. Men har vokst opp med hunder (engelske settre). Og for weet par år siden fikk min bror en omplasserings hund. En irsk setter på 9-10 år. Men så flyttet min bror til et midlertidig sted hvor det ikke er lov med hunder. Så da passer vi hunden (det er jeg som gjør alt)

Sykt fin hund BTW
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Åja. Settere er kule, liker best de irske pga uteseende. Er en del av de i nærmiljøet her. Du gjør alt du og ja? Hehe. Det var jeg som var mest gira på å få bikkje, men jeg synes allikevel det er litt urettferdig at det alltid er jeg som må gjøre ting. Men sunt for forbrenningen! Blir litt opp og ned med turgåing, har perioder med veldig mye, og perioder med ekstremt lite. Tar jo skole og avslapping litt havlseriøst, så i eksamenstider og sånt blir det ikke mye. Men er veldig fornøyd med ham, ville ikke byttet ham mot noe i hele verden, hehe Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!