avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292853 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #255 : 24. august 2009, 07:15 »
Er det bulking igjen?
Jess! Hadde bare glemt å skifte tittelen.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #256 : 24. august 2009, 08:15 »
Jess! Hadde bare glemt å skifte tittelen.
Er det bulk og deffe-sykluser fortsatt?

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #257 : 24. august 2009, 17:06 »
Hvorfor bulke med junkfood når du prøver å gå ned i vekt? Synes du burde spise MINST 5 ganger om dagen forresten....

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #258 : 24. august 2009, 17:08 »
Er det bulk og deffe-sykluser fortsatt?
Stemmer, stemmer. Har alltid veldig lyst til å legge meg på heldeff i slutten av bulk, og helbulk i slutten av deff. Men jeg drar dette så langt jeg gidder, får heller se etterhvert.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #259 : 24. august 2009, 17:10 »
Hvorfor bulke med junkfood når du prøver å gå ned i vekt? Synes du burde spise MINST 5 ganger om dagen forresten....
Prøver å gå opp i vekt to uker, og ned i vekt to uker, opp to uker, ned to uker. Etc. etc., det står tidligere i loggen.

Har vel lite å si om det er kjappe eller trege karbohydrater når jeg ikke trener den dagen? Prøver å slå til med trege istedet for kjappe så mye som mulig, men det er lite å gjøre med sånt når skapet er tomt på en søndag Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #260 : 24. august 2009, 17:12 »
Benkpress:
50kg x 8
65kg x 8
72,5kg x 4 (med hjelp på siste)
50kg x 8 (fortløpende etter tredje sett, null pause)

Benkpressaparat:
50kg x 8
60kg x 6
60kg x 6

Sittende militærepress i smith:
25kg x 8
35kg x 8
45kg x 8

Sidehev:
12 reps
10 reps
8 reps

Pushdowns:
10 reps
8 reps
8 reps (tungt)

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #261 : 24. august 2009, 17:18 »
Hvis du skal drive på å skifte fram og tilbake på treningsmetoder og dietter og sånn så blir det lite sixpack på deg tror jeg..Blir altfor mye "vitenskap" og testing(ETTER MIN MENING)

et tips til deg: 2000kcal pr dag, cardio(LØPING eller sykling, ikke gåing).. Det skal ikke være lett, og ja du må slite for å miste magen!:)


Lykke til uansett....Følger med på loggen din!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #262 : 24. august 2009, 17:22 »
Hehe. Jeg føler det fungerer ganske bra på meg, altså. Hvis du er i underskudd for lenge, går kroppen i sultmodus og begynner å spare på energien. Men det tar tid. Hvis du bare er i underskudd i fjorten dager, så rekker kroppen nesten ikke å komme i sultemodus. Når du da kjører på med overskudd, sjokkerer du kroppen, og du begynner å bygge. Men hvis du ligger i overskudd for lenge, "skjønner" kroppen hva som skjer, og begynner å lagre fett istedet. Men hvis du bare ligger i overskudd i fjorten dager, så rekker ikke kroppen dette heller. Den finner ikke mønsteret.

Det som er kult, er at etter to uker med lavkarb, så er du helt i hundre og helvete første dagen du spiser karbohydrater. Gikk fra 50kg i militærpress på lavkarb, til 67,5kg på høykarb. Det er lettere for meg å kjøre strengere enn vanlig også, siden alt "bare" varer i fjorten dager.

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #263 : 24. august 2009, 17:28 »
Hehe. Jeg føler det fungerer ganske bra på meg, altså. Hvis du er i underskudd for lenge, går kroppen i sultmodus og begynner å spare på energien. Men det tar tid. Hvis du bare er i underskudd i fjorten dager, så rekker kroppen nesten ikke å komme i sultemodus. Når du da kjører på med overskudd, sjokkerer du kroppen, og du begynner å bygge. Men hvis du ligger i overskudd for lenge, "skjønner" kroppen hva som skjer, og begynner å lagre fett istedet. Men hvis du bare ligger i overskudd i fjorten dager, så rekker ikke kroppen dette heller. Den finner ikke mønsteret.

Det som er kult, er at etter to uker med lavkarb, så er du helt i hundre og helvete første dagen du spiser karbohydrater. Gikk fra 50kg i militærpress på lavkarb, til 67,5kg på høykarb. Det er lettere for meg å kjøre strengere enn vanlig også, siden alt "bare" varer i fjorten dager.
"sultemodus" er kraftig oppskrytt, kroppen må da fremdeles ha energi til indre organer og daglie gjøremål uansett.
195 høy

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #264 : 24. august 2009, 17:29 »
Har du noen kilder som viser at dette virkelig fungerer, eller er dette en ny "super diett" laget av noen som aldri har løftet en vekt i sitt liv?

Uansett om du er på bulk så synes jeg det er viktig at du spiser rimelig "clean" og ikke bare gaffler i deg burger og taco 2 ganger om dagen..aldri hørt om noen som bygger muskler på den måten hvertfall:)

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #265 : 24. august 2009, 17:32 »
De som selger dietten har gjerne "før og etter" bilder med en feit bleik jævel på første bildet og etter 3 måneder ser han ut som Arnold... bare sier det:)

Edit: fant du dietten når du trykkte på annonsen som sa: "BUILD MUSCLE 500% TIMES FASTER WITH THIS SECRET BODYBUILDING-SECRET"... heheh bare kødder med deg:) Men ville likt å se en sikker kilde til de greiene

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #266 : 24. august 2009, 18:41 »
Har ganske grundige kilder. Det er forøvrig en godt kjent metode: http://www.iform.no/pub/art.php?id=425

Har du noen kilder som viser at dette virkelig fungerer, eller er dette en ny "super diett" laget av noen som aldri har løftet en vekt i sitt liv?

Uansett om du er på bulk så synes jeg det er viktig at du spiser rimelig "clean" og ikke bare gaffler i deg burger og taco 2 ganger om dagen..aldri hørt om noen som bygger muskler på den måten hvertfall:)
Nå er det ikke burger og "taco" det er snakk om. Det er snakk om pannekaker med 50/50 groveml/hvetemel. Ikke smør i pannen. Tacoen er av ren karbonadedeig. 50/50 kjøtt og grønnsaker. Stekt i rapsolje og vann. Jeg synes du går litt over your head når du sier en diett på 2000kcal er greit. Jeg synes dette er spesielt morsomt når du skrev et innlegg om å unngå "superdiett" rett etterpå. For det var nettopp det du ga meg. Du vet vel ikke hva forbrenningen min ligger på? Og hvis du hadde lest et par sider av loggen, trengte du ikke spørre om ABCD metoden engang. Du vet vel ikke hva vekten min ligger på engang, gjør du vel?

Og Ejay, jeg har faktisk spist 1500kcal om dagen, kardio hver dag, uten vekttap, i en liten periode. Da er det ganske tydelig at forbrenningen går vesentlig tregere enn den vanligvis gjør.

Jeg er ingen ekspert, jeg vet veldig lite om dette her, så jeg beklager hvis jeg virker sur. Men jeg blir litt irritert når poster som de ovenfor dukker opp.

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #267 : 24. august 2009, 19:28 »
Jeg ser ingen kilder...Det du ga meg var en link til en 4 år gammel logg

Jeg ga deg vell ikke noen "superdiett", jeg sa hva som har vært brukt av de aller fleste i mange år når det gjelder å miste fett og beholde muskler(streng diett og LØPING).. Men hvis du har lyst å være test-kanin eller finne på nye måter, be my guest.. lykke til og hade!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #268 : 24. august 2009, 19:37 »
Diett på 2000kcal og LØPING er det alle får resultater med, ja. Du fikk navnet, gjorde du ikke? ABCD-metoden? Hvis du hadde interessert deg, kunne du funnet noe bedre selv.

Hadebra Smiley

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Stiansoftcores spiser karbohydrater (!)
« #269 : 26. august 2009, 22:12 »
har ikke skrevet noe her for å kødde eller kverulere, men har som sagt ikke så mye tro på slikt som den "vanlig" varianten, men ønsker deg lykke til og håper du får resultatene du er ute etter Smiley
195 høy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!