avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294343 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #420 : 03. november 2009, 20:06 »
Ja, jeg suger på tipping Smiley Målte fettprosenten hos PF for to år siden (eller noe), og fikk 21. Var en god del feitere, og tynnere, så jeg bare tippet ekstremt grovt! Tongue

Er ikke lenger feit, er vel bare lubben. Ser "normal" ut i klær, ser ikke ut som en overvektig person lenger. Og siden jeg er lei av å bare deffe, og ikke springer mye uten skjorte ute, så venter jeg litt til jeg kjører ren deff igjen.

Om ikke jeg husker feil, er bildet tatt dagen før bursdagen min, ca en halv måned siden. Er i ca samme form nå. Mobilen min ble knust dagen etter, og jeg har ennå ikke ordnet ny med kamera, så får ikke tatt noen bilder ennå.

EDIT: Bare å slenge ut et estimat på fettprosent, hvis du/dere føler for det! Smiley

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #421 : 03. november 2009, 20:17 »
litt over 15.. kanskje 16-17, kutt alt det brødet forrestn, det er recipe for lovehandles  Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #422 : 03. november 2009, 20:41 »
litt over 15.. kanskje 16-17, kutt alt det brødet forrestn, det er recipe for lovehandles  Tongue
Vet at brød ikke er bra! Det var høy dag. Skal telle kalorier fra og med imorgen, regne ut kaloriforbruk på nytt og så videre.

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #423 : 03. november 2009, 20:42 »
Tips; lag deg et excel dokument - har reddet meg fra mye hodebry og frem og tilbake

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #424 : 04. november 2009, 02:13 »
sett opp kcal og drop de med 100 hver uke samtidig som du øker kardio mengden med noen minutter hver uke. MEr og mer inn i kcal underskudd og mer og mer kardio vil føre til vektnedgang
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #425 : 05. november 2009, 00:25 »
Hva ligger vekten din på nå?

Nå som jeg er aktiv igjen her så syntes jeg du skal plukke opp motivasjonen om den er litt falmende. Gi den en real ørefik og tenke på hvor sykt glad du kommer til å være for all den innsatsen du har gjort når sommeren kommer!

Hva er det tyngste med treningen om dagen, og hvor mye trener du styrke, og hvor mye løper du?

Sist men ikke minst. Hvor morsomt blir det ikke å se tilbake på fremgangen din Smiley Kjør hardt kjør stil. Jobb mot sommersesongen!

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #426 : 05. november 2009, 11:02 »
ralphlauren speaks words of wisdom

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #427 : 05. november 2009, 11:17 »
Virker som du sliter litt med viljestyrken for tiden kompis Smiley

Finn deg en 2 måneders psycho diett + et passende program

Vil selv anbefale CKG (cyclical ketogenic diet) eller selvfølgelig min favoritt (UD2.0; u know why)

Hadde akkurat samme tankegang som deg, du blir bare lei av treningen, fiks deg en skikkelig deff og få fram musklene så vil treningen og motivasjonen komme som second nature etter det. Bite tenna sammen og fullføre 2 måneder med blodslit bør være noe alle kan fullføre. Og du vil takke deg selv etterpå Wink

Dvs jeg er forøvrig enig med mr.ralph og diiaz !
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #428 : 06. november 2009, 15:10 »
Hva ligger vekten din på nå?

Nå som jeg er aktiv igjen her så syntes jeg du skal plukke opp motivasjonen om den er litt falmende. Gi den en real ørefik og tenke på hvor sykt glad du kommer til å være for all den innsatsen du har gjort når sommeren kommer!

Hva er det tyngste med treningen om dagen, og hvor mye trener du styrke, og hvor mye løper du?

Sist men ikke minst. Hvor morsomt blir det ikke å se tilbake på fremgangen din Smiley Kjør hardt kjør stil. Jobb mot sommersesongen!
Du sier mye bra altså, det skal du ha. Vekten ligger om morgenen (etter dobesøk) på 103 blank. Har gått litt opp og ned, men mest opp. Det har blitt mye fyll, og det går vel egentlig litt hånd i hånd med all slurvingen. Russekroer og diverse arrangementer i helgen (på fredag og lørdag) har ødelagt mye, har vært altfor dårlig på alt. Ja, jeg kan jo velge å ikke drikke når jeg er ute, men jeg er desverre en del av saueflokken akkurat på det punktet!
Virker som du sliter litt med viljestyrken for tiden kompis Smiley

Finn deg en 2 måneders psycho diett + et passende program

Vil selv anbefale CKG (cyclical ketogenic diet) eller selvfølgelig min favoritt (UD2.0; u know why)

Hadde akkurat samme tankegang som deg, du blir bare lei av treningen, fiks deg en skikkelig deff og få fram musklene så vil treningen og motivasjonen komme som second nature etter det. Bite tenna sammen og fullføre 2 måneder med blodslit bør være noe alle kan fullføre. Og du vil takke deg selv etterpå Wink

Dvs jeg er forøvrig enig med mr.ralph og diiaz !
Har faktisk tenkt samme tanken, å finne en diett på 1-2 mnd., men jeg er litt skeptisk til å bare "finne noe" på nettet! Også har jeg vel egentlig bare ikke giddet.

Skal søke opp CKG og UD2.0, har sett litt på UD, men ikke satt meg inn i det!

Tror jeg har fått fluen for andre gang, jeg hadde det jo i sommer, og nå er jeg like dårlig igjen. Så det ble null trening på onsdag (grunnet løpetest), heller ikke i dag. Får håpe det ikke varer altfor lenge. Det som virkelig funker for meg når det gjelder å bli motivert til deff, er å lese mye om deffing, få litt kunnskap og planlegge litt. Skal få til litt av det iløpet av helgen!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #429 : 06. november 2009, 15:25 »
Nå har du 5-6 måneder på deg før russetiden, det er nok til å komme ned på en sinnsykt bra fett% slik at du kan skeie ut en halv måned med god samvittighet, så fortsetter du etter russetiden igjen.

Hvis du ikke gjør noe drastisk snart, kommer du til å angre som en gris på nyåret eller etter russetiden, for da har alt bare blitt vondt verre!

RalphLauren sa noen veldig fine ord tidligere i tråden, les dette; Det er fakta!! Tenk hvor deilig det er når vekta står på 85 Kilo og du skal starte russetida!!?

Ikke gi opp! Knytt nevene og bit tenna sammen - KCAL UNDERSKUDD FRA MANDAG Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #430 : 06. november 2009, 17:57 »
Hehe, joda. Men det høres ekstremt deprimerende ut, å deffe som f før russetiden, og så ødelegge halvparten på to uker. Men det er vel det som kommer til å skje uansett, så du sier faktisk noe. Jeg må faktisk gå ned en del for å få på meg den største russebuksa, har helt sinnsykt store lår!'

Jeg gir det en tenk i kveld/natt, og leser meg opp så mye jeg kan om CKG og UD2.0 i morgen, da har jeg god tid hele dagen.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #431 : 07. november 2009, 12:27 »
Nettopp tittet litt på UD2 boken, og jeg tror det blir litt for komplisert for meg, iallefall akkurat nå. Dessuten ligger jeg vel over 15% i kroppsfett, og karen anbefaler jo å ligge på 15% eller under. Hvis ikke du gjør det, er ikke dette en diett for deg.

Jeg kjører derfor på med Cyclical Ketogenic Diet, som jeg prøvde meg på før sommeren. Gode resultater fikk jeg også. Satt meg ikke skikkelig inn i hva det var, jeg passet stort sett bare på å ikke spise karbohydrater på andre dager enn på lørdag.

Forrige gang var det også kombinert med et 5x5 baseøvelseprogram, og det er det programmet jeg kjører nå, så jeg tror det lureste er å bare fortsette på det. Evt. "vanne" det ut litt. Hvis jeg f.eks skal legge på vekter hver uke, legger jeg heller på vekter annenhver uke, så ikke det blir for mye.

Jeg skal finne flere gode artikler om dietten før jeg begynner, printe de ut og lese skikkelig, så jeg har _litt_ innsikt i hva jeg driver med. To måneder med slit klarer jeg.

Skal få lånt meg et kamera og tatt bilder så jeg har noe å sammenligne med! Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #432 : 08. november 2009, 02:00 »
Bra bra BRA!

Kom igjen nå! Dette kommer til å gå en vei, og det er den riktige om du får dette til. Og det gjør du! Nei, nei og atter nei. Du har ikke sjangs stil å legge på deg alt det tapte igjen på 2uker med fyll. Ja du taper fremgang, ja du går noe tilbake men du legger ikke på deg 5 kilo fett på 2 uker. Hvis ikke jeg referer feil, så koster det oss 7200 kalorier i øverskudd for å gå opp 1 kilo fett. Det er veeeldig mange pils på 2 uler. Jeg skal stå og heie hele veien, endog jeg vet og forstår dette blir hardt.

Men! Oppsidene på lang sikt!

- Selvtillit. Og med selvtillit kommer trivsel og større livsglede. Uavhengig av utgangspunkt!
- Helse. Tenk på helsegevinsene. På lang sikt vil du i praksis leve lenger, og sunnere av å ikke være "overvektig".
- Se deg selv i speilet og tenke "du ser bra ut". Det fortjener du, og dette har du jobbet for.
- Med fremgang kommer motivasjon og overskudd. Det kommer til å bli hardt og enkelte dager er tyngre enn andre. Men gjør dette for deg selv! Og start planleggingen nå.

Jeg har trua! Smiley Og gleder meg til å følge med.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore er MYNDIG I DAG
« #433 : 08. november 2009, 16:34 »
Kjørte på relativt hardt før sommeren, så jeg vet jeg kan få det til. Har tenkt litt på kardioen, og jeg tror jeg driter i rask gange, kommer i hvert fall ikke til å basere all kardioen på det! Det funker sikkert, men det er mye gøyere med to-tre skikkelig spinningtimer i uken istedenfor noen gåturer i ny og ne. Da kan jeg heller ikke gi meg, har jeg møtt opp, så MÅ jeg kjøre løpet helt ut.

Spisingen skal gå greit, men frokost og lunsj blir det vanskelige. Kommer neppe til å kaste meg på tunfiskkjøret igjen. Jeg kan jo koke fire egg og ha med en tomat eller to til lunsj på skolen, eller steke omelett dagen før. Men jeg er redd det skal bli for mye egg.

Mor er i Sverige innimellom, så jeg kan vel bruke litt kylling innimellom, men det blir nok ikke mye. Villris har jeg aldri smakt, men jeg har hørt om det, men det står ikke noe i matvaretabellen til matportalen.no om næringsinnholdet.

Takk igjen for spark i ræva! Jeg får bare holde ut, det kan jo ikke gå annet enn bra hvis jeg får det til!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #434 : 08. november 2009, 16:51 »
Kjørte på relativt hardt før sommeren, så jeg vet jeg kan få det til. Har tenkt litt på kardioen, og jeg tror jeg driter i rask gange, kommer i hvert fall ikke til å basere all kardioen på det! Det funker sikkert, men det er mye gøyere med to-tre skikkelig spinningtimer i uken istedenfor noen gåturer i ny og ne. Da kan jeg heller ikke gi meg, har jeg møtt opp, så MÅ jeg kjøre løpet helt ut.

Spisingen skal gå greit, men frokost og lunsj blir det vanskelige. Kommer neppe til å kaste meg på tunfiskkjøret igjen. Jeg kan jo koke fire egg og ha med en tomat eller to til lunsj på skolen, eller steke omelett dagen før. Men jeg er redd det skal bli for mye egg.

Mor er i Sverige innimellom, så jeg kan vel bruke litt kylling innimellom, men det blir nok ikke mye. Villris har jeg aldri smakt, men jeg har hørt om det, men det står ikke noe i matvaretabellen til matportalen.no om næringsinnholdet.

Takk igjen for spark i ræva! Jeg får bare holde ut, det kan jo ikke gå annet enn bra hvis jeg får det til!

Nå snakker vi!!!!!! Ikke to, men TRE spinningstimer, MINST! Cheesy Stå på!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!