avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293879 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #465 : 24. november 2009, 07:19 »
Klarer du dette? Smiley
Jaja, gikk fint det Smiley Ble tre entimersturer iløpet av helgen. I tillegg, null fyll, så er greit fornøyd. Men det hadde sikkert vært bedre med spinning!
Ikke la skolearbeid o.l komme i veien, kjør på med "morgenlabbing" om mangel på tid er tilfelle! Smiley
Henger litt etter med særemnet, men det er jo bare å gi 100 prosent iløpet av denne uka, så er jeg nok på rett spor igjen. Og ja, jeg kommer til å priotere skole foran trening hvis jeg må, men det skjer nok ikke, ikke ofte iallefall.
Jeg har vært i 100-klubben! (107kg) Men nå er jeg nede i 80-klubben Cheesy (Rundt 89kg)
Du har det? Har du en logg? Hadde vært konge med litt nye impulser, kanskje jeg får noen tips!

EDIT: Så du hadde logg, skal sjekke den ut senere i dag. Smiley

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #466 : 24. november 2009, 07:23 »
Viktigste er at du får inn cardio i det heletatt, kroppen slipper fettet uansett.. tar bare litt lengre tid om du bare går turer Smiley Stå på kompis, du får komme til Stavanger på diettleir før sommern Wink
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #467 : 24. november 2009, 17:32 »
Viktigste er at du får inn cardio i det heletatt, kroppen slipper fettet uansett.. tar bare litt lengre tid om du bare går turer Smiley Stå på kompis, du får komme til Stavanger på diettleir før sommern Wink
Var det jeg tenkte. Har ikke lest mye om det, men jeg har forstått det som at kardio er lurt på "vanlig" diett, fordi det går rett på fettreservene, istedet for å gå på glykogenlagrene. Men det spiller vel heller liten rolle om "tyngre" kardio som f.eks spinning går på glykogenlagrene, de er jo tomme uansett.

Haha, diettleir, det høres bra ut. Bare sitte noen uker i ring og IKKE spise Grin

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #468 : 25. november 2009, 10:16 »
Godt å høre du klarer dette. Skal følge deg helt til du en gang når målet ditt Wink

To uker til med RYP så kommer det oppdatering fra min front. Håper det er litt progresjon!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #469 : 25. november 2009, 10:46 »
Enda gøyere med "faste lesere" Smiley Da føler jeg meg litt dårligere hvis jeg sporer av innimellom, og bedre hvis jeg treffer riktig.

Du må bare huske å få i deg nok mat! Treningen er lett, det er maten som er det vanskelige Wink

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #470 : 25. november 2009, 13:59 »
Vel, lett og lett Wink

Jo jeg prøver å få i meg så mye mat som mulig. På enkelte dager har jeg tatt så mye som 4 shaker, og nesten 200 gram proteiner bare der. Men vanlige er 3 i tillegg til mitt daglige inntak havregryn, ris, kylling/fisk og sist men ikke minst koffein. Blir mye av det om dagen -_-

Nå har jeg sittet på lesesalen siden 8, altså 6 strake timer. Må hjemom og få i meg noe næringsrikt samt og ligge horisontalt en time før det bærer på nye 5+ timer med studier. Snart JUL!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #471 : 25. november 2009, 14:40 »
Altså, ikke lett i den forstand, men det er iallefall mindre hodebry å gjennomføre en treningsøkt enn å gjennomføre en hel dag med bra mat (synes da jeg) Grin

Jeg fikk følelsen av at du var litt imot shakes, jeg? Hehe. 200g proteiner fra shakes alene er mye, du bør ikke gjøre det for ofte. Jeg mener at man kan bli midlertidig resistent mot en type proteiner hvis man proteinmessig har et veldig ensformet kosthold. Spiser man for eksempel mye omelett flere dager på rad, kan man bli dårlig i magen og næringen "glir" bare gjennom, hvis du skjønner hva jeg mener, selv om dette kan være det at omelettens konsistens i seg selv gjør at den kanskje glir litt lettere igjennom enn annen mat. Mulig jeg tar feil, men jeg mener å ha lest noe om dette en gang, men jeg finner det ikke igjen! Bare å korrigere hvis jeg tar feil.

Er du seriøs? 9 timer med lesing? Hva studerer du? Jeg føler jeg er bra skjerpet når det hjelder kosthold og trening om dagen, skolen er det verre med. Litt ille at jeg skal falle litt utenfor siste året på videregående, jeg har jo klart meg fint de to første årene.

Prøver meg forresten på en 75 minutters spinningtime i kveld!! Jeg har prøvd det ut før uten å holde ut, men denne gangen kjenner jeg instruktøren sånn halvveis, og han er helt sinnsyk på å motivere resten av salen når man begynner å gå tom for krefter. Så forhåpentligvis kjører jeg løpet ut!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #472 : 26. november 2009, 00:46 »
Skole er veldig viktig, så ikke glem det i ligningen Wink

Jeg er egentlig ikke imot, men i starten prøvde jeg å klare meg uten. Så de første mnd var helt uten.

Men du har helt rett, jeg har rett og slett ikke tid til å lage meg mat og da er shakes et dårlig, men midlertidig alternativ. I dag satt jeg fra klokken 8 om morgenen til 8 om kvelden, minus to timers fri for å få i meg middag og litt restitusjon på sengen. Da må jeg dessverre ty til litt ekstra mye proteiner fra shakes.

Jeg studerer kommunikasjonsteknologi ved NTNU i Trodheim! Er mange tunge mattefag, spesielt det som heter matte 4. Men det er riktignok den tyngste matten vi siv.ing.er må gjennom så det er bare å holde ut! Desto deiligere blir det med juleferie.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #473 : 30. november 2009, 18:51 »
Det er mye skole! Har vurdert NTNU selv, men de har ikke ernæring der, som jeg er litt interessert i. Det er ikke noe jeg har tenkt kjempemye på, men det er iallefall litt interessant, og det hadde vært gøy å fått til noe. Så mest sansynlig blir det UiO for meg videre, selv om jeg har veldig lyst til å dra til Trondheim.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #474 : 30. november 2009, 19:26 »
Dagens økt:
Knebøy:
Stanga x 12
30kg x 8
40kg x 8
50kg x 10
60kg x 10
Benkpress:
Stanga x evig
30kg x 15
40kg x 12
50kg x 10
60kg x 10
Roing:
Stanga x 15
30kg x 12
40kg x 10
50kg x 10
Curls:
22,2kg x 8
27,5kg x 8
30kg x 8
Pushdowns:
12 reps
10 reps
10 reps

Kardio: 45min spinning

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #475 : 30. november 2009, 19:45 »
Benkpress:


Stanga x evig


Kardio: 45min spinning

Herlig Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #476 : 30. november 2009, 21:02 »
Herlig Cheesy
Det var faktisk ganske ræva denne gangen! Og det var det forrige gang også! Tongue

Forrige gang så hadde instruktøren ødelagt kneet, så en vikar måtte steppe inn. Hun hadde jo ikke noe system på noe som helst. Det ble 45 minutter med intervaller, 12x4 eller noe sånt. UFATTELIG KJEDELIG.

I dag er jeg 110% sikker på at instruktøren skulle kjekke seg for noen kolleger. To andre instruktører syklet ved siden av meg, og jeg fikk følelsen av at de utfordret hverandre til tide. Først begynte jeg å lure på om det bare var jeg som hadde lite energi, men når store deler av salen syklet i 1/3 av tempoet som instruktøren gjorde, så skjønte jeg hva som var greia. Kjørte meg derfor helt ut iløpet av det første kvarteret, og resten ble egentlig bare kosekardio for å ikke se dum ut og være "taperen som ikke holdt ut"! Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #477 : 04. desember 2009, 20:07 »
Nettopp hjemme fra spinning, og har en veldig merkelig følelse. Nesten som å være kjempefull, bare at jeg har helt kontroll. Vet ikke hva jeg skal sammenligne det med. Det kom på slutten av timen, og jeg kjente ikke at jeg var sliten lenger. Bare fortsatte å tråkke, akkurat som om det var en rolig tur på en rolig søndag, uten å merke noe som helst. Kjente ikke rytmen, alt begynte bare å flyte. Ekstremt merkelig, har aldri vært borti noe sånt. Føler meg bare "lett".

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore blir hardcore
« #478 : 05. desember 2009, 10:15 »
Fire uker inn i dietten! Jeg tok bilde fire dager etter start, 7. november (svart boxer). Dagens form er i lys boxer. Jeg ser ikke mye forandring, men jeg merker det, buksene begynner som vanlig å bli litt store Cheesy

Veide inn på 99,5 i dag. Jeg skal se hva jeg skrev, men jeg mener jeg veide 99,7 etter en uke på dietten. Men jeg føler meg allikevel mindre nå enn da, skal se om jeg finner noen bilder fra bildebloggen min.

Hva synes dere?

EDIT: Glemte sladd i ansiktet Grin

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Fire uker inn i Cycllical Ketogenic Diet
« #479 : 05. desember 2009, 10:39 »
Du har det? Har du en logg? Hadde vært konge med litt nye impulser, kanskje jeg får noen tips!

EDIT: Så du hadde logg, skal sjekke den ut senere i dag. Smiley

Joa, har logg, men logger egentlig litt sjeldent Tongue Ikke den mest optimale dietten heller, spiser bare bra mat Smiley Nå er jeg 86kg btw!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!