avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292929 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #510 : 02. januar 2010, 19:09 »
Med mindre du bulker, så ikke begrens kardioen når du tar diett pauser. Er jo bare bra å opprettholde/forbedre kondisjonen slik at du blir i stand til å kjøre hardere kardio når du deffer.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #511 : 02. januar 2010, 23:50 »
Med mindre du bulker, så ikke begrens kardioen når du tar diett pauser. Er jo bare bra å opprettholde/forbedre kondisjonen slik at du blir i stand til å kjøre hardere kardio når du deffer.
Overtrening er vel et tenkelig scenario med tanke på kondisjonstrening også, er det ikke? Eller tar jeg feil?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #512 : 02. januar 2010, 23:53 »
Overtrening er vel et tenkelig scenario med tanke på kondisjonstrening også, er det ikke? Eller tar jeg feil?

Joda, men å ta pause i 2 uker vil jo være nedbrytende?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #513 : 03. januar 2010, 00:09 »
Joda, men å ta pause i 2 uker vil jo være nedbrytende?
Jeg tenkte én! Skrev jeg to?

Og i hvor stor grad vil to ødelegge? Men jeg skjønner poenget ditt. Trener man kondis året rundt (også på bulk, selv om dette betyr masse mat) slipper man å bygge den opp hver gang. Snakker ikke om min pause nå, men rent generelt.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #514 : 03. januar 2010, 02:39 »
Har ikke så veldig mye å tilføre når det kommer til CKD, lite erfaringer rundt temaet beklageligvis, men det ser ut til at du mestrer det bra! Gøy å prøve noe nytt! Smiley Stå på Stian, i russetida kan du vaske de skittne russeklærne dine på vaskebrettet ditt!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #515 : 03. januar 2010, 21:59 »
Hehe. Vaskebrett er så uvirkelig for meg at det blir helt urealistisk å prøve å se det for meg. Men jeg skal bokstavelig talt jobbe rumpa av meg i månedene fremover. Dette blir bra, bare jeg kommer inn i rutine igjen!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #516 : 05. januar 2010, 16:31 »
Jaja, NU KÖR VIIII!!!!!!

Ble syk, null trening i går. Håper jeg er frisk snart, veldig deprimerende start på året og dietten. Null matlyst, men jeg prøver å få i meg nok proteiner.

Blir nok ingen trening i morgen heller, med mindre noe helt sinnsykt skjer over natten.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #517 : 05. januar 2010, 17:06 »
Jaja, NU KÖR VIIII!!!!!!

Ble syk, null trening i går. Håper jeg er frisk snart, veldig deprimerende start på året og dietten. Null matlyst, men jeg prøver å få i meg nok proteiner.

Blir nok ingen trening i morgen heller, med mindre noe helt sinnsykt skjer over natten.

Driver med Protein Sparende Modifisert Faste nå jeg Shocked Passer bra om du har driten matlyst, jeg er hvertfall drittsulten hele tiden.. Tongue Haha, helt sykt lite mat for en mann.

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=166

Du bør btw ikke begynne med det før kostholdet er strict og på plass som før igjen! Smiley Skulle kanskje trappa ned med kalorier jeg også, men det får så være.. Skal bli morsomt å se hva 10 dager kan gjøre med kroppen Cheesy (Er på dag 1 nå btw .... Grin)

God bedring da! Smiley Kjedelig å ikke få trent!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #518 : 05. januar 2010, 18:29 »
Jaja, NU KÖR VIIII!!!!!!

Ble syk, null trening i går. Håper jeg er frisk snart, veldig deprimerende start på året og dietten. Null matlyst, men jeg prøver å få i meg nok proteiner.

Blir nok ingen trening i morgen heller, med mindre noe helt sinnsykt skjer over natten.

Surt det der, opplevd selv, erfaringsmessig er hvile, null trening og nok mat ut sykeuken positivt Smiley
God bedring, du har god tid Stian Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #519 : 06. januar 2010, 21:56 »
Driver med Protein Sparende Modifisert Faste nå jeg Shocked Passer bra om du har driten matlyst, jeg er hvertfall drittsulten hele tiden.. Tongue Haha, helt sykt lite mat for en mann.

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=166

Du bør btw ikke begynne med det før kostholdet er strict og på plass som før igjen! Smiley Skulle kanskje trappa ned med kalorier jeg også, men det får så være.. Skal bli morsomt å se hva 10 dager kan gjøre med kroppen Cheesy (Er på dag 1 nå btw .... Grin)

God bedring da! Smiley Kjedelig å ikke få trent!
Tror jeg holder meg til planen min, skal tross alt holde på litt lenger enn noen dager Tongue
Surt det der, opplevd selv, erfaringsmessig er hvile, null trening og nok mat ut sykeuken positivt Smiley
God bedring, du har god tid Stian Smiley
Nja, jeg tror ikke det at små pauser er bra har sunket helt inn i underbevisstheten ennå! Det er vel noe som kommer når jeg har prøvd det ut litt, og sett an fordeler/ulemper med det. Glemmer meg innimellom og tror at hvor jævligere jeg har det, jo bedre fremgang blir det - som nødvendigvis ikke er tilfellet. Det ble ingen russekro på meg i kveld heller! Dakar.

Har blitt litt bedre, snørrer ikke like mye. Hodepinen er ganske ille på tross av en del Ibux. Vil ikke ta for mye, bare for sikkerhets skyld!

Kjenner jeg er motivert for å starte igjen, håper bare jeg holder meg like motivert som jeg gjorde før jul.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #520 : 06. januar 2010, 21:59 »
Tror jeg holder meg til planen min, skal tross alt holde på litt lenger enn noen dager Tongue

Kan drive på i flere uker om gangen, de som har mere å ta av..
Men joa, litt vel vanskelig mtp viljestyrke for de fleste vil jeg tro Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #521 : 06. januar 2010, 22:23 »
Kan drive på i flere uker om gangen, de som har mere å ta av..
Men joa, litt vel vanskelig mtp viljestyrke for de fleste vil jeg tro Smiley
Da er det ikke den jeg har lest på tidligere, tror jeg... Interessant! Men holder meg til min plan for nå, men kommer definitivt til å lese gjennom artikkelen. Har slitt _LITT_ med søvnen den siste uken pga. LSD-aktige feberdrømmer og ekstrem svetting om natten, så det hjelper med litt nyttig lesestoff Grin

Ser det 'gøy' ut, er det mulig jeg gir det en sjanse i "neste fase", selv om jeg da forhåpentligvis ikke har like mye å gå på, fettmessig!

Ett skritt av gangen Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #522 : 06. januar 2010, 22:28 »
Tror jeg holder meg til planen min, skal tross alt holde på litt lenger enn noen dager :PNja, jeg tror ikke det at små pauser er bra har sunket helt inn i underbevisstheten ennå! Det er vel noe som kommer når jeg har prøvd det ut litt, og sett an fordeler/ulemper med det. Glemmer meg innimellom og tror at hvor jævligere jeg har det, jo bedre fremgang blir det - som nødvendigvis ikke er tilfellet. Det ble ingen russekro på meg i kveld heller! Dakar.

Har blitt litt bedre, snørrer ikke like mye. Hodepinen er ganske ille på tross av en del Ibux. Vil ikke ta for mye, bare for sikkerhets skyld!

Kjenner jeg er motivert for å starte igjen, håper bare jeg holder meg like motivert som jeg gjorde før jul.

Skjønner ikke helt tanken din her? Forbinder du denne sykdommen med dietten?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #523 : 06. januar 2010, 22:40 »
Skjønner ikke helt tanken din her? Forbinder du denne sykdommen med dietten?
Hva mener du? Ikke meningen å være vrang, bare merker jeg er litt tåkete nå.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #524 : 06. januar 2010, 22:47 »
Hva mener du? Ikke meningen å være vrang, bare merker jeg er litt tåkete nå.

Jeg snakket om sykdom, og foreslo hvile og ingen trening til du var frisk... Så kom du med en masse vrøvl og svada jeg ikke skjønte bæra av Cheesy

Kanskje jeg som er tåkete, beklager isåfall! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!