avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292896 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #525 : 06. januar 2010, 22:53 »
Jeg snakket om sykdom, og foreslo hvile og ingen trening til du var frisk... Så kom du med en masse vrøvl og svada jeg ikke skjønte bæra av Cheesy

Kanskje jeg som er tåkete, beklager isåfall! Smiley
Fullt av piss og svada i mine innlegg!! Grin

Jeg trodde du pratet om pauser generelt når du skrev "ut sykeuken" tidligere, aner ikke hvorfor jeg skrev det andre svadavrøvlet! Ibux-overdoze perhaps!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #526 : 06. januar 2010, 22:56 »
Fullt av piss og svada i mine innlegg!! Grin

Jeg trodde du pratet om pauser generelt når du skrev "ut sykeuken" tidligere, aner ikke hvorfor jeg skrev det andre svadavrøvlet! Ibux-overdoze perhaps!

Haha, jeg skjønte ikke en dritt, så ingen sammenheng.. Smiley Du er tilgitt.. Føler du deg bedre?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #527 : 07. januar 2010, 18:20 »
Haha, jeg skjønte ikke en dritt, så ingen sammenheng.. Smiley Du er tilgitt.. Føler du deg bedre?
Jo, føler meg ganske mye bedre i dag. Heldigvis har jeg fri på skolen i morgen, merker jeg begynner å slite litt mtp. fravær og skole.

Tilgivelse letter alltid på skallebanken, hjalp nok litt der også, hvis det var det du tenkte på Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #528 : 09. januar 2010, 21:14 »
Da er jeg også i gang, men er du nede i 97 kg nå om dagen? Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #529 : 10. januar 2010, 16:01 »
Da er jeg også i gang, men er du nede i 97 kg nå om dagen? Smiley
Konge!

Ja, er vel ned i 97,3 eller så der. Gått ned ca en halv kg den siste uken, sikkert pga. dårlig mat og null trening. Men regner med å være i gang iløpet av neste uke Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #530 : 11. januar 2010, 01:14 »
Bra bra bra! Jeg har også gått ned 1.5 kilo i julen, men det er vel dette berømte vannet som siver ut? Ikke vet jeg, men har kommet meg halvveis inn i første uken på en 6ukers RYP. Syntes det fungerte bra, så da prøver vi en gang til!

Hatt en bra jul bortsett fra sykdom?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #531 : 11. januar 2010, 17:53 »
Gjett hvem som er OPP 3 kg Stian  Knebøy Spise

Utlogget sayon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #532 : 12. januar 2010, 17:18 »
du er feeeeeeeg  Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #533 : 16. januar 2010, 13:09 »
Bra bra bra! Jeg har også gått ned 1.5 kilo i julen, men det er vel dette berømte vannet som siver ut? Ikke vet jeg, men har kommet meg halvveis inn i første uken på en 6ukers RYP. Syntes det fungerte bra, så da prøver vi en gang til!

Hatt en bra jul bortsett fra sykdom?
Var ikke syk i julen, var bare syk første uke inn i 2010! Men ja, julen var super. Mye mat, og jeg har brukt mye tid på å slappe av Smiley De fleste kompiser har vært bortreist, så det ble en del timer foran TVen med familien og bikkja, hehe. Fikk presset inn noen økter også!

Nja, du mister vel ikke noe særlig vann med mindre du kutter i karb/salt, eller dropper tilskudd som drar mye vann? Skal ikke si noe sikkert, har egentlig ikke peiling Tongue Men hvis du ikke merker noe nedgang i styrke, er det nok bare bra å gå ned litt!

Var nede i 95 til morgenen i dag, til tross for null kardio denne uken. Var fortsatt litt snufsete, så jeg vurderte å ta helt treningsfri. Men øktene gikk fint! Virker helt frisk igjen nå, så blir hardkjør fremover Smiley Det hadde vært HELT sykt om jeg fikk til 85 før sommeren, er motivert som bare juling.
Gjett hvem som er OPP 3 kg Stian  Knebøy Spise
I have no idea?! Du? Grin Hvis det er meningen å gå opp i vekt; gratulerer! Hvis det ikke var meningen....... gratulerer! Tongue Jeg har fortstått det som at du kjører en slags høyproteindiett? Har vært slapp på å sjekke TF i det siste, så jeg har ikke fått med meg det nyeste av alt! Hvor mye tilskudd har du om dagen, får du det meste fra mat? Om ikke jeg leste feil, lå du opp mot 300g proteiner per dag. Det er ganske mye kjøtt det er snakk om, hvis det er "ren mat" det er snakk om Smiley

Skal prøve å få til en bildeoppdatering iløpet av helgen!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #534 : 16. januar 2010, 13:23 »
Ræva bilde, speilet i gangen er knust, så da ble det fra badet istedet. Litt rotete, min det får bare være.

Vet ikke om det er noe vits med "poseringer", men det kan jeg jo evt. ta på request... hehe.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #535 : 16. januar 2010, 13:27 »
Kos deg mens du fortsatt er 15+. Når du kommer undet det, blir det TUNGT! Må hente litt inspirasjon fra denne loggen.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #536 : 16. januar 2010, 13:29 »
Du ser fantastisk bra ut i forhold til tidligere bilder! Midjen har virkelig trekt seg med 4-20 cm? Cheesy

Ja jeg bygger nå, kjørte 3 gram proteiner før jul på deff, men fra 18. desember startet jeg overskuddet, har aldri kost meg så mye med mat før som nå Smiley Er oppe i 91.7 kilo nå, var litt under 87 før jul..

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #537 : 16. januar 2010, 15:37 »
Du ser fantastisk bra ut i forhold til tidligere bilder! Midjen har virkelig trekt seg med 4-20 cm? Cheesy

Ja jeg bygger nå, kjørte 3 gram proteiner før jul på deff, men fra 18. desember startet jeg overskuddet, har aldri kost meg så mye med mat før som nå Smiley Er oppe i 91.7 kilo nå, var litt under 87 før jul..
Hmm, hmm.. Det er en del kg, da. Tar du bilder? Pass på så du ikke blir for tung! Du klarer sikkert å gå ned igjen hvis du blir for tung, det er ikke det jeg mener, men greit å passe på Wink Heier på deg kompis, skal stikke innom loggen din etterpå og titte litt.

4-20cm? Det var veldig relativt, hehe Tongue Neida. Men det kan være at vinkelen lurer deg litt. Synes selv jeg er mye mer sexy på badet enn i gangen, er nok pga. speilstørrelse, belysning og vinkel. Men takk allikevel! Alle skjortene mine har blitt for store, så noe bedre har det blitt Smiley
Kos deg mens du fortsatt er 15+. Når du kommer undet det, blir det TUNGT! Må hente litt inspirasjon fra denne loggen.
Ja, regner med at ille blir verre etterhvert! Jeg kommer vel til å nå et punkt hvor jeg selv er "fornøyd" før jeg kommer helt ned til 85. Alt ser bra ut i forhold til hundreogtre.

Takk for det, får vel bare ta det som et kompliment! Men da må jeg faktisk begynne å logge litt, for det har det blitt litt for lite av i det siste.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #538 : 18. januar 2010, 20:23 »
Bill Starr 5x5, uke 2
Bøy:
25kg x 5
30kg x 5
40kg x 5
45kg x 5
55kg x 5
Benk:
25 x 5
35 x 5
40 x 5
50 x 5
57,5 x 5
Roing:
25kg x 5
30kg x 5
40kg x 5
45kg x 5
55kg x 5

Støtteøvelser:
Bicepscurls, tre sett underhåndsgrep, et sett overhånd.
Pushdowns med tau, ca 4 sett

Kardio: 45 min spinning. Det lukter amoniakk av klærne mine under og etter spinningtimene, som ifølge fitnessbloggen.no betyr at jeg er i positiv nitrogenbalanse, som igjen betyr nok proteiner. Dog skjer dette også på dager jeg har ligget under 200g, som ifølge alminnelige retningslinjer bør være for lite, så jeg er litt usikker. Drikker 50g proteiner mellom styrke og kardio, kanskje det lukter amoniakk fordi jeg har proteiner i meg som forbrennes eller noe sånt, jeg aner ikke. Får spørre fyren som driver siden, kanskje han vet noe.

Vet ikke om jeg får til tre spinningøkter i uken akkurat nå, men to skal jeg få til, da jeg ikke føler jeg har noe valg. Den tredje kardioøkten får evt. bli en halvtimes gåtur hjem fra treningssenteret. Gjør det sånn at jeg helst kjører spinning mandag og tirsdag, for å komme i ketose så fort som mulig, og så ta det litt rolig mot fredagen, som styrkemessig er den tyngste dagen. Greit med variasjon, så kan jeg heller "trappe opp litt" med kardioen når jeg får tid. Jeg vet det er lurt å følge en plan, men en kardioøkt fra eller til i uken bør ikke spille en ekstremt stor rolle. Et par uker til så regner jeg med å få tid til tre igjen.

Regner med å ha dratt en del vann i helgen, veide inn på 94,7kg lørdag morgen, nå ligger jeg på 97-ish. Men allikevel, 1700 gram til, så har jeg faen meg gått ned 10kg. Ikke verst! Om styrken er intakt gjenstår å se, men jeg merker ikke betydelig stor forskjell.

Uvant å gi jernet igjen, men er vel forhåpentligvis vant til dette iløpet av uken..... Smiley

Nattnatt!

EDIT: Glemte armtreningen Grin

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #539 : 19. januar 2010, 17:23 »
Spesielt program, hadde det lukta amoniakk av meg hadde jeg tatt meg en dusj og oppsøkt lege.  biggrin

For tung?? Er jo mest vann.. Øker i styrke nå også, det lille jeg legger på meg forsvinner fra Mars til Mai Smiley Man må bygge / vedlikedholde når man har vært så lenge som meg på deff, kroppen min var helt ødelagt før jul, nå føler jeg meg som en konge igjen Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!