avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292869 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #540 : 19. januar 2010, 17:28 »
Amoniakk-lukt er helt vanlig på lavkarbo. Null stress.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #541 : 19. januar 2010, 17:36 »
Spesielt program, hadde det lukta amoniakk av meg hadde jeg tatt meg en dusj og oppsøkt lege.  biggrin

For tung?? Er jo mest vann.. Øker i styrke nå også, det lille jeg legger på meg forsvinner fra Mars til Mai Smiley Man må bygge / vedlikedholde når man har vært så lenge som meg på deff, kroppen min var helt ødelagt før jul, nå føler jeg meg som en konge igjen Smiley
Spess program, hva mener du?

Vann ja, tok en titt i loggen din her om dagen Smiley
Amoniakk-lukt er helt vanlig på lavkarbo. Null stress.
Sikker? Synes dette er litt sært, men jeg skal forhøre meg litt.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #542 : 19. januar 2010, 17:39 »
Spess program, hva mener du?

Vann ja, tok en titt i loggen din her om dagen :)Sikker? Synes dette er litt sært, men jeg skal forhøre meg litt.

Synes det bare virket spesielt! Alle har en ting som fungerer bra, kanskje dette er din.... Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #543 : 19. januar 2010, 17:42 »
Synes det bare virket spesielt! Alle har en ting som fungerer bra, kanskje dette er din.... Smiley
At amoniakklukt funker for meg, mener du? Nja....

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #544 : 19. januar 2010, 17:55 »
At amoniakklukt funker for meg, mener du? Nja....

hehehe, gøy å prøve noe annerledes, aldri vært så lav på karb som du er... Minste jeg har hatt er 140 gram daglig tror jeg.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #545 : 19. januar 2010, 18:23 »
hehehe, gøy å prøve noe annerledes, aldri vært så lav på karb som du er... Minste jeg har hatt er 140 gram daglig tror jeg.
Åja. Joa, det er ganske spesielt, det er jo ikke "normal kost" for fem øre. Får mye rare blikk av kompiser hvis jeg nevner hva jeg driver med diettmessig, får også høre at jeg har tvangstanker og lider av ditt og datt hvis temaet kommer opp på fest Smiley Men allikevel, halvannet år tilbake i tid så hadde vel jeg reagert på samme måte som de, det er jeg helt sikker på. Så jeg skjønner de jo sånn halvveis.

Det hadde kanskje vært noe med litt karb rett før/etter trening, men det får bli noe jeg må tenke mer på til neste runde. Gøy å variere litt fra gang til gang Smiley Får tenke litt på det.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #546 : 19. januar 2010, 18:33 »
Åja. Joa, det er ganske spesielt, det er jo ikke "normal kost" for fem øre. Får mye rare blikk av kompiser hvis jeg nevner hva jeg driver med diettmessig, får også høre at jeg har tvangstanker og lider av ditt og datt hvis temaet kommer opp på fest Smiley Men allikevel, halvannet år tilbake i tid så hadde vel jeg reagert på samme måte som de, det er jeg helt sikker på. Så jeg skjønner de jo sånn halvveis.

Det hadde kanskje vært noe med litt karb rett før/etter trening, men det får bli noe jeg må tenke mer på til neste runde. Gøy å variere litt fra gang til gang Smiley Får tenke litt på det.

Alle vill se bra ut, men ingen tør å innrømme det. "Jeg er fornøyd med kroppen min som den er, vennene mine er fortsatt glad i meg", hver gang de ser seg i speilet sukker det og skulle ønske de hadde en kroppsbyggerfasong.  Gi faen i hva andre synes, sliter med akkurat det samme, men hver gang det kommer opp ler jeg bare av vedkommende og konkluderer med at enkelte goder i livet må oppleves, som f.eks fremgang og resultater Smiley

Sikkert tungt å gå på skole med lavkarbdiett, hva gjør du mot eksamen? Hjernen må vell ha rundt 100 gram karb om dagen for å fungere optimalt? Metabolisme; What the hell Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #547 : 19. januar 2010, 19:30 »
Alle vill se bra ut, men ingen tør å innrømme det. "Jeg er fornøyd med kroppen min som den er, vennene mine er fortsatt glad i meg", hver gang de ser seg i speilet sukker det og skulle ønske de hadde en kroppsbyggerfasong.  Gi faen i hva andre synes, sliter med akkurat det samme, men hver gang det kommer opp ler jeg bare av vedkommende og konkluderer med at enkelte goder i livet må oppleves, som f.eks fremgang og resultater Smiley

Sikkert tungt å gå på skole med lavkarbdiett, hva gjør du mot eksamen? Hjernen må vell ha rundt 100 gram karb om dagen for å fungere optimalt? Metabolisme; What the hell Cheesy
Mer og mer den innstillingen jeg prøver å få, selv om jeg må innrømme at jeg bryr meg litt for mye om hva andre synes.

Om det å legge til litt karb hadde gjort karakterene merkbart mye bedre er jeg usikker på, det er vel motivasjon som er stikkordet her! Men jo, glukose er jo hjernens yndlingsdrivstoff, så jeg må nok legge om litt når eksamen nærmer seg. Nå har ikke jeg engang oversikt over når eksamen starter, men er det i mai engang?

Merker jeg blir fort "tung" i hodet på skolen om dagen, det var jeg i starten av forrige runde også. Men det er noe som går seg til etterhvert, før det går seg til er det bare å bite tennene sammen Grin

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #548 : 20. januar 2010, 09:01 »
Mer og mer den innstillingen jeg prøver å få, selv om jeg må innrømme at jeg bryr meg litt for mye om hva andre synes.

Om det å legge til litt karb hadde gjort karakterene merkbart mye bedre er jeg usikker på, det er vel motivasjon som er stikkordet her! Men jo, glukose er jo hjernens yndlingsdrivstoff, så jeg må nok legge om litt når eksamen nærmer seg. Nå har ikke jeg engang oversikt over når eksamen starter, men er det i mai engang?

Merker jeg blir fort "tung" i hodet på skolen om dagen, det var jeg i starten av forrige runde også. Men det er noe som går seg til etterhvert, før det går seg til er det bare å bite tennene sammen Grin

Kan være lurt å kjøre 4 uker på, 2 uker av, osv.. er rimelig hardt for sentralnervesystemet å kjøre skikkelig CKD med masse cardio. Føler forøvrig at jeg hjernen min fungerer vel så bra, om ikke bedre når jeg er i fastemodus, så tror det har litt med psyken å gjøre det der "karbstyret"

lykke til!
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #549 : 21. januar 2010, 18:06 »
Kan være lurt å kjøre 4 uker på, 2 uker av, osv.. er rimelig hardt for sentralnervesystemet å kjøre skikkelig CKD med masse cardio. Føler forøvrig at jeg hjernen min fungerer vel så bra, om ikke bedre når jeg er i fastemodus, så tror det har litt med psyken å gjøre det der "karbstyret"

lykke til!
Nå kjører vel ikke jeg "skikkelig" CKD, det er vel heller noe som ligner. Depletion på søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Tilnærmet null karb. Lørdag er oppkarb, hvor jeg prøver å få i meg så mye komplekse karbohydrater som mulig. Men dietten er jo noe av det samme, så nervesystemet opplever vel også noe av det samme. Eller hva?

Jeg vet ingenting om nervesystemet, så hvorfor er skikkelig ckd tungt?

Det er nok lett å skylde på lite karb hvis man føler seg slapp, og hvis man hele tiden går rundt og tenker på at lite karb sløver hjernen. Men for min del er psyken nesten alt, så det har du nok helt rett i Grin

EDIT: Selvfølgelig kjører jeg skikkelig CKD, trodde av en eller annen grunn du snakket om UD Grin

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #550 : 21. januar 2010, 18:11 »
Komplekse karb på oppkarbingsdagen!? Unner du deg ikke godteri og slikt? Utifra UD2 boka er det bare fruktose du skal passe deg litt for, og du kan ellers unne deg så mye sukker du vil.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #551 : 21. januar 2010, 19:41 »
Komplekse karb på oppkarbingsdagen!? Unner du deg ikke godteri og slikt? Utifra UD2 boka er det bare fruktose du skal passe deg litt for, og du kan ellers unne deg så mye sukker du vil.
Jojo, spiser selvfølgelig godteri. Men jeg spiser ikke karb ellers, så jeg merker at jeg blir dårlig i magen hvis jeg spiser mye hvetemel eller mye sukker.

Jeg spiser jo ikke brød på depletion heller, så rugbrød med f.eks makrell i tomat, peanutsmør eller hvitløkssmør er nesten like digg som godis i helgene. Jeg sier ikke at jeg ikke spiser godis, for det gjør jeg. Men jeg ser ikke poenget med å spise masse sukker og hvete "på trass" på lørdager bare fordi jeg ikke gjør det ellers i uken. Steker mor vafler til frokost på lørdag, tar jeg meg heller en fire-fem rugskiver og et par glass med melk, og kanskje en vaffelplate til dessert hvis jeg føler at jeg har plass. Skjønner du hva jeg mener? Merker også at med mye trege karbs innabords så forsvinner alt søtsug, noe det ikke gjør med enkle karbs. Jeg merker også at jeg får litt lett hodepine om jeg spiser mye sukker i starten av oppkarbdagen, og det er ikke noe særlig!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #552 : 21. januar 2010, 21:11 »
Skjønner hva du mener ja. Men for meg er det digg å hive innpå med skumbiler og brus:P
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #553 : 21. januar 2010, 23:24 »
Jojo, spiser selvfølgelig godteri.

Har ikke blitt så fornærmet som jeg ble av den kommentaren der på flere år 

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #554 : 22. januar 2010, 11:35 »
Nå kjører vel ikke jeg "skikkelig" CKD, det er vel heller noe som ligner. Depletion på søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Tilnærmet null karb. Lørdag er oppkarb, hvor jeg prøver å få i meg så mye komplekse karbohydrater som mulig. Men dietten er jo noe av det samme, så nervesystemet opplever vel også noe av det samme. Eller hva?

Jeg vet ingenting om nervesystemet, så hvorfor er skikkelig ckd tungt?

Det er nok lett å skylde på lite karb hvis man føler seg slapp, og hvis man hele tiden går rundt og tenker på at lite karb sløver hjernen. Men for min del er psyken nesten alt, så det har du nok helt rett i Grin

EDIT: Selvfølgelig kjører jeg skikkelig CKD, trodde av en eller annen grunn du snakket om UD Grin

Trener du tyngre styrke dagen etter oppkarbingen eller? sentralnervesystemet får kjørt seg pga mye cardio og tunge vekter på lav kcal og lav carb.. vet ikke fysikken bak det, men sånn jeg forstod det Smiley Derfor man tar pauser vett
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!