avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292907 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #555 : 22. januar 2010, 12:46 »
Skjønner hva du mener ja. Men for meg er det digg å hive innpå med skumbiler og brus:P
Sykt digg når du spiser det ja, men veldig anti-digg når du må sitte på dritern i en halvtime for å få ut faenskapen Tongue
Trener du tyngre styrke dagen etter oppkarbingen eller? sentralnervesystemet får kjørt seg pga mye cardio og tunge vekter på lav kcal og lav carb.. vet ikke fysikken bak det, men sånn jeg forstod det Smiley Derfor man tar pauser vett
Nei, det gjør jeg ikke! Oppkarb lørdag, styrke+kardio mandag, onsdag, fredag. Men skjønner greia, skal titte litt. Takk for tips:)

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #556 : 22. januar 2010, 14:31 »
Litt av poenget med oppkarbing er jo for at du skal kunne yte mer styrkemessig, kjøre lavrep og så tungt som bare det. Smiley Forstår meg ikke helt på hvorfor du ikke følger programmet HELT når du først skal pine deg gjennom ukevis med lavkcal + lavcarb! Wink Men men

Min diett nå består av, 1-2 måltid dagen.. burger, dessert, pommes etc. Wink ligger i underskudd og tar av som et helvette, i tillegg har jeg scrappa alt som heter kosttilskudd utenom proteinpulver og omega 3 kapsler. Bevis på at ALT fungerer Smiley Perfekte dietten for former fatboys!
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #557 : 23. januar 2010, 16:44 »
Jojo, jeg ser jo den. Det enete argumentet jeg har for å gjøre det sånn som jeg gjør det nå, er at lørdagen (rent sosialt og ellers) er den mest praktiske dagen å ha oppkarb på. Også er det veldig upraktisk med trening på mandag med tanke på busser og eventuelle fyllekuler på lørdagene. Men jeg kan jo helt klart prøve noen ganger, det skal sikkert gå helt greit.

Burger og dessert, høres konge ut Smiley Snakker vi "vanlig" burger? Pent hvis du får det til under vedlikehold, hadde helt klart gjort det selv! Er jo ikke kjempevanskelig å begrense mettet fett og hvetemel så lenge du holder det hjemmelaget Grin

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #558 : 23. januar 2010, 18:01 »
Hvordan er feelingen og motivasjonen om dagen?

Jeg har så trua og følger med hele tiden selv om jeg ikke nedspammer tråden din Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #559 : 24. januar 2010, 14:43 »
Hvordan er feelingen og motivasjonen om dagen?

Jeg har så trua og følger med hele tiden selv om jeg ikke nedspammer tråden din Wink
Null stress med nedspamming! Bare du er her og sier "bra jobba, dette er velfortjent" eller noe sånt når jeg når 85, så er jeg fornøyd Grin

Motivasjonen er bra om dagen! Litt opp og ned, noen dager er tyngre enn andre osv. Noen dager er det rett før jeg gir opp, men noen dager er helt motsatt. I dag gikk jeg f.eks hjem fra trening og glemte iPoden hjemme. Turen tok en halvtime, og man får tenkt en del, og skjønner hvorfor man gidder å slite så mye som jeg gjør. Så i dag er motivasjonen HELT på topp. Men i morgen er det kanskje annerledes. Men bare å bite tennene sammen!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #560 : 24. januar 2010, 15:11 »
Bill Starr 5x5, Week 2
Knebøy:
25kg x 5
30kg x 5
40kg x 5
45kg x 5
55kg x 5

Benkpress:
25kg x 5
35kg x 5
40kg x 5
50kg x 5
57kg x 5

Roing:
25kg x 5
30kg x 5
40kg x 5
45kg x 5
55kg x 5

Armer:
Bicepscurl og pushdowns med tau, pyramidesett, 8x4, supersett.

Kardio: 30 min rask gange.

Jeg merker at det begynner å bli tungt, og det er ikke så veldig gøy. Har nok spist litt for lite og mistet litt styrke. Ikke bra. Helt klart noe jeg må skjerpe meg på. Ellers gikk alt greit.

Liten bildeupdate i det "vanlige" speilet, kanskje lettere å sammenligne. Jeg er litt keen på å legge ut noen flexebilder også, men føler meg som en dust når jeg prøver meg på poseringer Tongue Forslag til poses settes veldig pris på!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #561 : 24. januar 2010, 15:47 »
Ettersom du kjører 5x5 må jeg bare spørre: Driver du deloading på diett?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #562 : 24. januar 2010, 15:55 »
Ettersom du kjører 5x5 må jeg bare spørre: Driver du deloading på diett?
For å være helt ærlig, så har jeg ikke "kommet langt nok" til å prøve deload hittil. Har hoppet mye frem og tilbake mellom programmer, byttet fra 5 reps til 12+ etc., så deload har det vel egentlig ikke blitt noe særlig av.

Om det er noen vits (for meg) er jeg også usikker på, da jeg uansett legger inn pauser. Jeg har forstått det sånn at greia med deload er å la kroppen slappe litt av en stund, uten å kutte ut trening helt. Og kroppen slapper vel også ganske av når man kutter trening helt en uke eller to? Men bare å rette opp hvis jeg tar feil!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #563 : 24. januar 2010, 16:09 »
Tja, vel. Mener å huske at Lyle Mcdonald har skrevet at deloading er en dårlig idee under diett, fordi det ikke er nok til å opprettholde muskulaturen. Fordi du deffer altså. Er ikke helt sikker da.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #564 : 24. januar 2010, 20:44 »
Tja, vel. Mener å huske at Lyle Mcdonald har skrevet at deloading er en dårlig idee under diett, fordi det ikke er nok til å opprettholde muskulaturen. Fordi du deffer altså. Er ikke helt sikker da.
Har ikke peil, får spørre noen Tongue Eller starte en tråd.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #566 : 29. januar 2010, 17:14 »
Null stress med nedspamming! Bare du er her og sier "bra jobba, dette er velfortjent" eller noe sånt når jeg når 85, så er jeg fornøyd Grin

Motivasjonen er bra om dagen! Litt opp og ned, noen dager er tyngre enn andre osv. Noen dager er det rett før jeg gir opp, men noen dager er helt motsatt. I dag gikk jeg f.eks hjem fra trening og glemte iPoden hjemme. Turen tok en halvtime, og man får tenkt en del, og skjønner hvorfor man gidder å slite så mye som jeg gjør. Så i dag er motivasjonen HELT på topp. Men i morgen er det kanskje annerledes. Men bare å bite tennene sammen!

Haha.. Jeg kan garantere at jeg stikker hue innom når den dagen kommer! Blir en dato å huske Smiley

Er selv tilbake fra en 5dagers fyllatur til Åre med hardkjør på afterski hver eneste dag. Spent hva jeg har gjort med kroppen.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #567 : 29. januar 2010, 23:29 »
Det er bare å kjenne etter, det! Noen tåler fyll bra, noen tåler det ikke.

Har blitt flinkere til å spise den siste uka, men det har blitt null høyintensitetskardio. Har bare gått hjem fra hver styrkeøkt, altså tre gåturer på 30 min denne uken. Ikke allverdens! Har nok ikke gått ned noe særlig heller.

Ekstremt bra trykk på trening den siste uken også, overrasket over dette! Henger nok sammen med både spisingen og kardioen.

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #568 : 30. januar 2010, 01:35 »
Hva er grunnen til at du ikke har trent noe kardio?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - NU KÖR VI!!!!
« #569 : 30. januar 2010, 13:08 »
Har vært mye pga. særemnet mitt, og et rent helvete på skolen sånn helt generelt. Er siste termin nå vet du, så det gjelder å komme inn i en god rutine i starten, og håpe at det fortsetter. Har ingen annen unnskyldning enn dette! Har bare et par innleveringer i neste uke, så da regner jeg med at jeg har mer tid til kardio.

Russeball i kveld, går det for hardt for seg, blir det neppe trening i morgen. Men vi får se! Blir gøy iallefall Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!