avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293910 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #600 : 04. februar 2010, 17:34 »
Når får vi se deg på UD2.0 da mr. softcore !?
Er vel i gang om to uker !? Kjører løpet ut denne uken, diett og kardiofri neste uke, så jeg er vel igang med UD2 den femtende februar. Med mindre noen av en eller annen grunn synes det er helt på trynet å starte den femtende.

Kan forøvrig også fortelle dere at diettmessig failet jeg helt miserabelt i dag. Var med en vennine hjem etter skolen, ble selvfølgelig vartet opp av foreldrene til de grader. Brød, saltkjeks, skinkepålegg, ostepålegg, egg, RIBBE, KALKUN, sikkert førti forskjellige smøreoster, helt sinnsykt mye frukt, stort sett alt som spises kan, sto på bordet. "Beklager, jeg kan bare spise kjøtt" blir litt sært å si, så jeg droppa den, og heiv i meg seks skiver med kalkun + en veldig god, hjemmelaget hvitløksdressing/saus/majones. Svakt av meg, dette ble ukens store synd. Men i beste fall får jeg bra trykk på trening i morgen.

Så nå har jeg det ganske ræva, med dårlig samvittighet og greier. Har også klart å ødelegge min kjøre MacBook på skolen i dag. Skrudd den av, så på igjen, og det eneste jeg ser er en grå skjerm. Der lå jo treningsprogrammet mitt og Ultimate Diet 2.0 boken, så jeg er litt irritert Sad

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #601 : 04. februar 2010, 17:39 »
Uffda.. Men sånt kan skje! Lov å leve litt også.

Får jeg spørre hva vekten sier om dagen? Jeg er stygt redd du kommer til å slå meg til 85 kg -_-

*edit*

wow, ekstra kjedelig med macen, og de som er så billige og!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #602 : 04. februar 2010, 17:47 »
Uffda.. Men sånt kan skje! Lov å leve litt også.

Får jeg spørre hva vekten sier om dagen? Jeg er stygt redd du kommer til å slå meg til 85 kg -_-
Bare å spørre Smiley Vekten lå på uslåelige 93,9 i går kveld, før middag. 400 gram til, så har jeg gått ned ti kg. Kilomessig er jeg allerede over halvveis (begynte jo på 103,5 if I'm not mistaken), men har en stygg mistanke om at fettet kan begynne å slippe farlig sakte av så fort jeg kommer under 90kg. Men planlegger jo ny diett, så hvem vet!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #603 : 04. februar 2010, 17:50 »
Bare å spørre Smiley Vekten lå på uslåelige 93,9 i går kveld, før middag. 400 gram til, så har jeg gått ned ti kg. Kilomessig er jeg allerede over halvveis (begynte jo på 103,5 if I'm not mistaken), men har en stygg mistanke om at fettet kan begynne å slippe farlig sakte av så fort jeg kommer under 90kg. Men planlegger jo ny diett, så hvem vet!

Sinnsykt bra Stian!! Stå på nå, dette greier du! Gled deg til du kan bygge på vinteren, hadde aldri trodd jeg skulle komme dit jeg er idag; Snart er du også der Smiley Har stor tro på deg.

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #604 : 04. februar 2010, 18:41 »
Bare å spørre Smiley Vekten lå på uslåelige 93,9 i går kveld, før middag. 400 gram til, så har jeg gått ned ti kg. Kilomessig er jeg allerede over halvveis (begynte jo på 103,5 if I'm not mistaken), men har en stygg mistanke om at fettet kan begynne å slippe farlig sakte av så fort jeg kommer under 90kg. Men planlegger jo ny diett, så hvem vet!

93,9! Cheesy Kjempebra!!

Herregud, ja jeg kommer nok til å slite med å slå deg til 85 kg. Blir leven når den første av oss kommer seg dit Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #605 : 04. februar 2010, 21:19 »
Sinnsykt bra Stian!! Stå på nå, dette greier du! Gled deg til du kan bygge på vinteren, hadde aldri trodd jeg skulle komme dit jeg er idag; Snart er du også der Smiley Har stor tro på deg.
Hvor langt unna meg lå du sånn fettprosentmessig da du begynte, egentlig? Jeg klarer ikke å se for meg selv med 13-14 i fett% at ALL. Du vet sikkert HELT hvordan jeg har det.

Motiverende å høre sånt! Skal ikke skuffe noen av dere Grin
93,9! Cheesy Kjempebra!!

Herregud, ja jeg kommer nok til å slite med å slå deg til 85 kg. Blir leven når den første av oss kommer seg dit Smiley
Nå bør det nevnes at du som regel ser raskere fremgang ved vektnedgang enn vektoppgang, da! Det ser iallefall sånn ut! Du er jo i sinnsykt bra form allerede nå, så du er kanskje ikke like "sulten" som meg på forbedring heller. Hvis du skjønner hva jeg mener!

Stå på, samme hvem som når 85 først, vi får begge noe ut av det uansett! Cheesy

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #606 : 04. februar 2010, 21:34 »
Hvor langt unna meg lå du sånn fettprosentmessig da du begynte, egentlig? Jeg klarer ikke å se for meg selv med 13-14 i fett% at ALL. Du vet sikkert HELT hvordan jeg har det.

Motiverende å høre sånt! Skal ikke skuffe noen av dere ;DNå bør det nevnes at du som regel ser raskere fremgang ved vektnedgang enn vektoppgang, da! Det ser iallefall sånn ut! Du er jo i sinnsykt bra form allerede nå, så du er kanskje ikke like "sulten" som meg på forbedring heller. Hvis du skjønner hva jeg mener!

Stå på, samme hvem som når 85 først, vi får begge noe ut av det uansett! Cheesy

Jeg hadde mer Stian, mye mer.. Problemet med deg er at du har mye sentrert rundt mageregionen, jeg hadde MYE over hele kroppen!

Angående "Sulten på forbedring", det suget stopper aldri, med en gang jeg stagnerte på 85 kilo, bestemte jeg meg for å bygge igjen for å få mer masse, suget har vært der igjennom hele byggeperioden. Jeg gleder meg like mye til å gå på vekta nå som jeg gjør når jeg er på diett! Man oppdaterer bare målene sine kontinuerlig, har man ikke noe å se frem til er det vanskelig å finne motivasjon!

Du klarer dette Stian, ting tar tid! Husk at jeg gikk ned 20 kilo fra Januar til begynnelsen av Juni ifjor, du klarer å komme ned til 13-14% uten problem før sommeren Smiley IKKE GI OPP!!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #607 : 04. februar 2010, 22:06 »
Motiverende å høre sånt! Skal ikke skuffe noen av dere ;DNå bør det nevnes at du som regel ser raskere fremgang ved vektnedgang enn vektoppgang, da! Det ser iallefall sånn ut! Du er jo i sinnsykt bra form allerede nå, så du er kanskje ikke like "sulten" som meg på forbedring heller. Hvis du skjønner hva jeg mener!

Stå på, samme hvem som når 85 først, vi får begge noe ut av det uansett! Cheesy

Hehe.. IKKE KOM OG SI JEG IKKE ER SUGEN!

Du må ikke tro jeg har gitt opp å slå deg Wink Jeg jobber hardt som fan, men jeg er veldig imponert over innsatsen din. Fortsett slik!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #608 : 04. februar 2010, 23:52 »
Hvorfor skal du begynne på ud2? Lyle Mcdonald sier ettertrykkelig at man skal vente til man er sub-15%
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #609 : 05. februar 2010, 17:16 »
Jeg hadde mer Stian, mye mer.. Problemet med deg er at du har mye sentrert rundt mageregionen, jeg hadde MYE over hele kroppen!

Angående "Sulten på forbedring", det suget stopper aldri, med en gang jeg stagnerte på 85 kilo, bestemte jeg meg for å bygge igjen for å få mer masse, suget har vært der igjennom hele byggeperioden. Jeg gleder meg like mye til å gå på vekta nå som jeg gjør når jeg er på diett! Man oppdaterer bare målene sine kontinuerlig, har man ikke noe å se frem til er det vanskelig å finne motivasjon!

Du klarer dette Stian, ting tar tid! Husk at jeg gikk ned 20 kilo fra Januar til begynnelsen av Juni ifjor, du klarer å komme ned til 13-14% uten problem før sommeren Smiley IKKE GI OPP!!
Nei, var kanskje litt arrogant når jeg sa at andre kanskje ikke er like "sultne" som meg! Man blir vel aldri fornøyd, sånn er det bare. Det å hele tiden sette seg nye mål, og så gjennomføre de, er nok det som driver mange.

Du har rett i det! Har en god del rundt magen/hoftene og på lårene. På "jentestedene" om du vil. Merkelig, men er sikkert en grunn til det!
Hehe.. IKKE KOM OG SI JEG IKKE ER SUGEN!

Du må ikke tro jeg har gitt opp å slå deg Wink Jeg jobber hardt som fan, men jeg er veldig imponert over innsatsen din. Fortsett slik!
Haha, var ikke sånn jeg mente det Tongue

Selvfølgelig har du ikke gitt opp! You don't score UNTIL you score, så jeg skal ikke gå rundt og tro at jeg kommer til å vinne! Jeg har det med å få en veldig god start på ting, så skjærer ting seg som regel litt etterhvert. Håper bare denne perioden med diett er et lite unntak!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #610 : 05. februar 2010, 17:17 »
Hvorfor skal du begynne på ud2? Lyle Mcdonald sier ettertrykkelig at man skal vente til man er sub-15%
Har pratet litt med ggi om dette, og har (jeg har vel det, ggi?) fått dietten litt tilpasset for feite gutter!

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #611 : 05. februar 2010, 20:27 »
Har pratet litt med ggi om dette, og har (jeg har vel det, ggi?) fått dietten litt tilpasset for feite gutter!

Yes sir, bare si ifra når du skal begynne, glemte et viktig punkt i modifikasjonen!
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #612 : 07. februar 2010, 21:53 »
Ok, ok. Men hvorfor skulle modifisert UD2 være bedre enn RFL som Lyle også har laget, og anbefaler fram til du er tynn nok for UD2?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #613 : 08. februar 2010, 11:01 »
Ikke nødvendigvis bedre, men mer behagelig..

Dietten er jo basert på ekstrem lavkcal / lavcarb med refeed. Kaloriunderskudd fungerer i teorien for alle, men refeed-dagene er ikke like gunstige å ha når man er så høyt oppe i fettprosenten. Modifikasjonen ligger i at man gradvis upper karbohydratene etterhvert som styrken på powerøkta stagnerer. Ble estimert til rundt 20% fett selv når jeg starta, og kan ikke si UD2.0 gjorde vondt for fettprosenten min Wink

Dietten/programmet er nok optimalt for leanere folk som vil under 10% fett, men det er en meget motiverende og selvrealiserende diett uansett Smiley
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: CKD, runda två - Bildeupdate s.39
« #614 : 08. februar 2010, 21:25 »
Dagens mæt:
355g havregraut (140g havregryn, ca 20g linfrø, 200g melk, kanel og sukrin)
2x møllers trankapsler
85g proteinshake
Fiskegrateng, "fire-fem egg", 3x125g ørretfileter.

Pråtein: ca 260
Karb: ca 110g (dette er ikke iberegnet det "bittelille" hvetemelet i gratengen)
Fett: ca 120g
Kcal: ca 2250

Ser det ok ut?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!