avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292859 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #645 : 16. februar 2010, 19:32 »
10x10 var litt gøy. Smiley
Prøv det med under 50g karb dagen. Definitivt IKKE gøy! Smiley
ahh ok, likevel imponerenes lave kabotall ja:) god disiplin:)
Jo, det er jo hardt! Men må man, så må man Smiley
Hvordan føler du deg nå Stian? Psykisk og fysisk i forhold til 100-200 gram karb status? Har virkelig sansen for PSMF...
Hva kan jeg si, føler meg tom, sår og jævlig. Tror ikke jeg har vært så stiv og støl som jeg er nå siden jeg begynte å trene med vekter. Skal si deg 15+ reps på hvert sett tar på, spesielt når jeg har kjørt femmere helt siden sommeren. Kjørte smalbenk i sta, det er så vidt bare stanga går opp på den tyvende repetisjonen. Helt vilt, jeg trodde ikke det var mulig å bli _SÅ_ kjørt!

Proteinsparende moderat faste du prater om? Mener du nevnte det en gang. Er det noe lignende? Har ennå ikke fått somlet meg til å lese noe særlig om det Grin
Bra bra bra! Smiley J

eg har vekt-nekt frem til jeg er ferdig med denne 6 ukeren (startet på uke 3 i dag). Hvordan går det med din? Jeg er så sjukt sugen på 85 kg før jeg starter på en diett (ggi sin?).
Vekt-nekt? Hva mener du, du skal ikke veie deg? Selv veier jeg 98,5 i skrivende stund, men dette er med all mat jeg har spist i dag og i går innabords. Har nok lagt på meg litt fett+vann under hvileuken (forrige uke), men regner med at mye vann går bort iløpet av disse nullkarb dagene!

Du får logge noen trenings- og spiseøkter, så jeg kan se hvordan det går med deg! Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #646 : 16. februar 2010, 19:46 »
Dagens økt, ca 1,5 time:
Benkpress:
30kg x 15
40kg x 15
45kg x 15
Skrå hantelpress:
11kg (!) x 15
11kg x 15
11kg  x 15
Brystpress, maskin:
20kg x 15
17,5kg x 9
14kg x 15
Stående roing:
30kg x 15
40kg x 20
50kg x 15
Nedtrekk, bredt:
30kg x 20
40kg x 14
35kg x 15
Sittende roing, maskin:
3 x 15 reps
Beinpress, maskin:
80kg x 15
80kg x 20
80kg x 20
Tåhev, maskin:
80kg x 20
80kg x 20
80kg x 20
Frontpress, sittende, smith:
35kg x 15
30kg x 12
25kg x 15
Sidehev, manualer:
10kg x 12
9kg x 12
7kg x 15
Smalbenk:
25kg x 15
20kg x 20
20kg x 20
Bicepscurls:
12kg x 15
12kg x 15
12kg x 15

Kardio: 30 min gåing etter trening, 30 min i sta med vovvelovven.

Helt vill økt, føler meg lite mann når jeg nesten failer stanga i smalbenk x 20. Stanga x 20 er vel det mosjonistene varmer opp med i benkpress, så føler meg ganske latterlig der jeg ligger og stønner.

Helt sykt hvor hardt dette er, vektene kjennes ut som lekevekter helt til jeg kommer til ca trettende rep. Etter det, kjennes det ut som om jeg trekker vekten mot meg istedet for å dytte de ifra meg. Hvis du tror du vet hva utmattelse er, og aldri har kjørt noe som ligner på ketodiett kombinert med høyrep, tro om igjen. Du ANER faktisk ikke hva smerte er for noe, du har ikke begrep.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #647 : 16. februar 2010, 21:19 »
Dagens for:
Lunch - ca 200g kyllingfilet, 4dl hvitløksdressing [ca 50g protein]
Post workout - 75g proteinpulver [75g protein]
Middag - 200-300g kyllingfilet, blandet med wokgrønnsaker [ca 50-75g protein]
Kvelds - 75g proteinpulver, 300g skyr blandet med ca 2dl fun saft, 2ss linfrø, en del kanel [ca 108g protein, 12g karb, 1g fett]

50+75+60+108=293g protein.
Annet: 6 kapsler omega3, 1 krom tablett.

Fikk sikkert i meg litt fett via woken, men får ikke regnet på det, desverre. Men det viktigste for meg er å holde meg i kcal underskudd, få i meg nok proteiner (300g +/-), omega3, og lite karb. Krom hjelper for søtsuget.

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #648 : 16. februar 2010, 21:49 »
Bra jobba stian, fin og strict på kostholdet ser jeg (etter forholda, bo hjemme etc)

4dl hvitløksdressing?! Tongue Håper det er 3% fra Idun? Ville anbefalt deg å bruke kaloriene på ting som metter kontra ting som smaker så veldig mye, hvertfall når du kjenner cardioen begynner å stjele energien din. Du må også "tone opp" cardioen litt, rask gange er litt i "underkant", men det er en bra start! Keep goin'

Du får drepe søtsuget fullstendig på carbloaden etterhvert!

Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #649 : 16. februar 2010, 23:56 »

Vekt-nekt? Hva mener du, du skal ikke veie deg? Selv veier jeg 98,5 i skrivende stund, men dette er med all mat jeg har spist i dag og i går innabords. Har nok lagt på meg litt fett+vann under hvileuken (forrige uke), men regner med at mye vann går bort iløpet av disse nullkarb dagene!

Du får logge noen trenings- og spiseøkter, så jeg kan se hvordan det går med deg! Smiley

Ja, jeg blir litt oppgitt om jeg veier meg dag til dag. Er så fort at vekten svinger en kilo fra eller til.
Så da vil jeg heller veie meg ved hver 6-ukersoppdatering og programslutt.

Skal se om jeg får skrevet litt i kveld eller i morgen om ha som skjer.

Kan tenke meg det er et helvette du er gjennom nå, men stå på! Dette skal du(vi) klare Smiley
Sommeren 2010 blir SÅ bra

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #650 : 17. februar 2010, 00:04 »
Stusset også på dressingen  Huh Bruk mye mer krydder Stian!! Kjøp inn alt av spennende krydder, det meste er godt!!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #651 : 17. februar 2010, 17:27 »
4dl er vel nesten en halv liter, tenkte meg litt lite om når jeg skrev det. Er vel snak om to-tre spiseskjeer. Men skjønner allikevel hva dere mener! Bruker stort sett bare salt/pepper/tacokrydder og hvitløk, vet ikke om så mye annet spennende, hehe.

Da blir det klovneintervaller når jeg blir i stand til det, for det er jeg ikke nå. Føler meg helt for jævlig, fikk vondt i puppene bare av å gå til busstoppet til morgenen i dag. Håper ikke jeg blir like støl hver uke, det er vel noe kroppen venner seg til? Eller er det sånn at kroppen syrner raskere uten karb?

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #652 : 17. februar 2010, 17:33 »
Eller er det sånn at kroppen syrner raskere uten karb?

jeg ville nå igrunn tro det, blir overrasket hvis ikke..
har jo selv kjørt 15reps dager hver uke på fredagene og kan tenke meg og gjort det hver økt med et kcal underskudd og kanon lave karb tall tror jeg hadde surnet litt hehe
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #653 : 17. februar 2010, 17:36 »
Da blir det klovneintervaller når jeg blir i stand til det, for det er jeg ikke nå. Føler meg helt for jævlig, fikk vondt i puppene bare av å gå til busstoppet til morgenen i dag. Håper ikke jeg blir like støl hver uke, det er vel noe kroppen venner seg til? Eller er det sånn at kroppen syrner raskere uten karb?
Sports-BH løser vel det problemet?  rofl

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #654 : 17. februar 2010, 17:47 »
jeg ville nå igrunn tro det, blir overrasket hvis ikke..
har jo selv kjørt 15reps dager hver uke på fredagene og kan tenke meg og gjort det hver økt med et kcal underskudd og kanon lave karb tall tror jeg hadde surnet litt hehe
Jo, har vel iallefall lest noen påståelser om at man syrner lettere på lavkarb Smiley
Sports-BH løser vel det problemet?  rofl
Hehe. Puppene er verst, men triceps og skuldre er også ganske jævlige. Og tro det eller ei, jeg er faktisk dødstøl i latissimus, hvilket jeg aldri har opplevd før. Kanskje sinnsykt tettsittende latex-kostyme kunne gjort så ingenting ristet eller disset? Tongue

Utlogget underattack

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #655 : 17. februar 2010, 18:02 »
skriver meg på her, skal teste ud2.0  om 3 uker. så blir spennende å følge med på deg frem til da Tongue hehe, regner emd dagene på lavkarb høy rep er hardt ja, har laget ferdig dietten min og det ser jo  greit ut litt hardt med så lite mat på lav kcal lav karb dagene, men regner emd det går greit. lykke til så lenge Tongue så kikker jeg innom her å ser hvor vondt du har det for litt trøst hehehe Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #656 : 17. februar 2010, 21:16 »
skriver meg på her, skal teste ud2.0  om 3 uker. så blir spennende å følge med på deg frem til da Tongue hehe, regner emd dagene på lavkarb høy rep er hardt ja, har laget ferdig dietten min og det ser jo  greit ut litt hardt med så lite mat på lav kcal lav karb dagene, men regner emd det går greit. lykke til så lenge Tongue så kikker jeg innom her å ser hvor vondt du har det for litt trøst hehehe Tongue
Nja, dagen i dag har vel verdt den jævligste hittil! Forbered deg på et reint smertehælvete Grin Rett og slett noe som må oppleves, man kan ikke gå rundt å si at man har vært ordentlig støl og stiv, uten å ha hatt det sånn jeg har hatt det i dag!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #657 : 17. februar 2010, 21:22 »
M1: 300g hytteost med 1,5ss linfrø, et lass med kanel, 2dl fun light [36g protein]
M2: 1 skyr [14g protein]
M3: ca 300g ørret, marinert, en halv tomat [ca 75g protein]
M4: 300g hytteost med 1,5ss linfrø, et lass med kanel, 2dl fun light [36g protein
M5: 75g whey [75g protein]

36+14+75+36+75=236g protein. Relativt lavt, får se hvordan det går med matlysten etterhvert. Hvis ikke det blir noe mat, blir det nok en shake til!

Ble også relativt lettet da jeg så over morgendagens økt, som ser relativt lett ut. Får bare håpe stølheten gir seg med hvertfall 20%, så kanskje jeg overlever morgendagen også Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #658 : 17. februar 2010, 23:14 »
Godt å være litt støl iblant! Smiley Skal du veie deg til helga?

Utlogget ostepåpp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Stiansoftcore tester ut UD2.0
« #659 : 17. februar 2010, 23:37 »
Sykt bra loggbok!
Hva ligger kcalori inntaket på?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!