avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293823 ganger)

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #690 : 25. februar 2010, 14:34 »
Skjønner. Hørtes slitsomt ut! Gruer meg til diett ass...

Bra du står på og jeg er mektig imponert at du orker å kjøre dette løpet! Hva sier vekten nå som det er veiedag(?).

Smiley

Er ikke noe poeng i å grue seg, du som er så slank allerede kan jo bare cruise Tongue
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #691 : 25. februar 2010, 15:02 »
Jeg begynner å bli smålubben! Men dere kommer vel til å le av meg når bilder kommer om 2.5 uke :p

Det er fullt mulig at jeg kjører en "1 mnds" diett før eksamenstiden og heller kjører "clean bulk" frem til etter den er over.

Henter mye motivasjon hos dere to, så takker!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #692 : 25. februar 2010, 15:02 »
Skjønner. Hørtes slitsomt ut! Gruer meg til diett ass...

Bra du står på og jeg er mektig imponert at du orker å kjøre dette løpet! Hva sier vekten nå som det er veiedag(?).

Smiley
Hehe. Er et helvete innimellom, men så lenge man får tiden til å gå så man slipper å tenke på mat KONSTANT, er det ikke såååå jævlig Smiley Men takk! Motiverer å høre sånt Smiley

Vekten lå på 93,5 etter etter frokost. Veide ~96kg forrige onsdag, så er greit fornøyd!

Du har jo store mageruter uansett, så bør vel ikke være et kjempeproblem for deg å komme ned til strandform? Tongue

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #693 : 25. februar 2010, 15:04 »
Vekten lå på 93,5 etter etter frokost. Veide ~96kg forrige onsdag, så er greit fornøyd!

Du har jo store mageruter uansett, så bør vel ikke være et kjempeproblem for deg å komme ned til strandform? Tongue

De er nesten borte med mindre jeg flekser Sad

93.5 kilo?! Cheesy Faen så fort dette går stian. Dæven ass! woot buttrock

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #694 : 25. februar 2010, 15:05 »
Jeg begynner å bli smålubben! Men dere kommer vel til å le av meg når bilder kommer om 2.5 uke :p

Det er fullt mulig at jeg kjører en "1 mnds" diett før eksamenstiden og heller kjører "clean bulk" frem til etter den er over.

Henter mye motivasjon hos dere to, så takker!
Tror nesten ikke på deg! Gleder meg til bilder av det her..... TENK OM DU HAR BLITT SKIKKELIG FEIT???!!! Hahaha Tongue Neida.
De er nesten borte med mindre jeg flekser Sad

93.5 kilo?! Cheesy Faen så fort dette går stian. Dæven ass! woot buttrock
Ja går svinfort skal jeg si deg! Drar mye vann i helgene pga. oppkarb, men mister det i ukedagene pga lavkarb... Så er mye opp og ned.

Skal til london med mediaklassen i neste uke, får passe på kostholdet... Skal bo sammen med to fyrstikkmenn med tilsynelatende skyhøy forbrenning, så vi får se hvordan det går!

Utlogget qwerty12345

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #695 : 25. februar 2010, 15:15 »
For glykogentømming er varigheten på settene viktigere enn antall reps, bare så det er sagt. Det har ingen hensikt å ta raske 15-20 reps.

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #696 : 25. februar 2010, 15:17 »
Tror nesten ikke på deg! Gleder meg til bilder av det her..... TENK OM DU HAR BLITT SKIKKELIG FEIT???!!! Hahaha Tongue Neida.

Jeg er jo så redd for å ikke få maks ut av treningen så jeg trøkker jo ned på mat og shakes som en gal. Er ikke rart kroppen legger på seg litt valpefett da Smiley

God tur til london!

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #697 : 25. februar 2010, 15:23 »
ralphlauren:

Hadde jeg hatt din kropp (som du viser på bildene atleast) hadde jeg kjørt lean gains så langt lageret rekker Wink eksempelvis 10 dager overskudd (høycarb, moderat fett) og 4 dager deff (superunderskudd) (50-100g carb). Noe i den dur Wink
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #698 : 25. februar 2010, 15:47 »
ralphlauren:

Hadde jeg hatt din kropp (som du viser på bildene atleast) hadde jeg kjørt lean gains så langt lageret rekker Wink eksempelvis 10 dager overskudd (høycarb, moderat fett) og 4 dager deff (superunderskudd) (50-100g carb). Noe i den dur Wink

Hva mener du med"så lang lageret rekker?

Jeg er absolutt åpen for dette, men er det da for å minske fettøkningen? Litt rask info om dette, så kanskje jeg kjører i gang med dette fra helgen av.

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #699 : 25. februar 2010, 15:52 »
Ja altså, det er en fin og enkel måte å "leangaine" på.

Spis f.eks 500-1000 kcal overskudd i 10 dager (høycarb, men akta fettet), legg til litt cardio i neste syklus om du føler det blir for mye fettøkning

4 dager der du ligger på 10-15 kcal pr pound kroppsvekt (altså vekt i kg x 2,2 for lbs) og kjører depletion, altså rundt 50g carb og fullkroppshøyrep program + høy intesitetscardio -- Dette for å fjerne overflødig fett fra overskuddet (husk å ligge høyt i proteiner for å unngå muskelsvinn)

Du får PM'e om du lurer på no Wink

Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #700 : 25. februar 2010, 16:03 »
Hehe. Er et helvete innimellom, men så lenge man får tiden til å gå så man slipper å tenke på mat KONSTANT, er det ikke såååå jævlig Smiley Men takk! Motiverer å høre sånt Smiley

Vekten lå på 93,5 etter etter frokost. Veide ~96kg forrige onsdag, så er greit fornøyd!

Du har jo store mageruter uansett, så bør vel ikke være et kjempeproblem for deg å komme ned til strandform? Tongue

Jævli bra jobba!  Smiley Hva var vekta når du starta å deffe?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #701 : 25. februar 2010, 19:42 »
Jævli bra jobba!  Smiley Hva var vekta når du starta å deffe?
Takk Smiley

Beynte vel på 103 i november, så er faktisk ikke allverden av fremgang. 10kg på nesten fire måneder. Så blir gøy å se hva slags effekt noen mnd. med modifisert UD2 har på kroppen Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #702 : 25. februar 2010, 20:12 »
Spennende!

Hvordan er det med styrketreningen? Har du bestemte vekter der som står nedskrevet i et program (i forhold til den boken som du snakker om) eller velger du treningsvektene utifra følelse? Mulig jeg kaster meg på bølgen selv.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #703 : 25. februar 2010, 20:40 »
Spennende!

Hvordan er det med styrketreningen? Har du bestemte vekter der som står nedskrevet i et program (i forhold til den boken som du snakker om) eller velger du treningsvektene utifra følelse? Mulig jeg kaster meg på bølgen selv.
Gøy med litt nye folk som kommenterer!

Det eneste som er nevnt i UD2.0 boken (som jeg husker), er forslag til splitter, og fullkroppstreninger. Kanskje det finnes regneark der ute (google er din venn), men jeg tar det bare som du sier, utifra følelse. Vet ikke hvordan det er med økning i styrke på depletiontreningene, men man øker nok litt etterhvert som du trener mer og mer høyrep. Kroppen er ekstremt tilpasningsdyktig, det merker jeg allerede nå Smiley Husker sånn ca hva jeg trener med, så kommer nok til å legge på litt etterhvert.

Proteinsyntesetreningen regner jeg med å øke litt i etterhvert, husker sånn ca hva jeg trener med hver gang, og legger nok på litt etterhvert, alt utifra dagsform.

Styrkeøktene på lørdag kommer jeg til å prøve å øke fra gang til gang, finner nok ut hvor mye som er realistisk etterhvert som jeg fortsetter med dietten!

Har forøvrig akkurat konsumert en halv børge's proteinpizza (selvfølgelig med lavfett-ost), ca et halvt rugbrød med kylling og magerkesam/hvitløk som pålegg, og tre 100% grove rugskiver. Oppkarb for president Grin

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcore: lavkarb og høyrep
« #704 : 25. februar 2010, 20:46 »
Dagens excersize:
"Morgenkardio" ca kl 1300-1400. Litt sykling, løp litt intervaller. Ble iallefall bra svett Smiley

Proteinsyntese start ca kl 17.00
Benkpress:
40kg x 12
50kg x 12
55kg x 12
Nedtrekk, bredt grep:
40kg x 12
45kg x 12
45kg x 12
Beinpress:
100kg x 12
100kg x 12
100kg x 12

Kanskje pittelitt stiv i tits, men eller ikke noe stølhet i det hele tatt. Gleder meg til lørrrrrasøkta

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!