avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292937 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Benkpress:
50kg x 12
50kg x 12
50kg x 11 (fail)
Nedtrekk:
50kg x 12
50kg x 12
50kg x 12
Beinpress:
110kg x 12
110kg x 12
110kg x 12

CARBLOAD Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Liker det sjæl! Sto og hoppet foran speilet til morgenen i dag da jeg så hvor digg jeg hadde blitt Grin

Den der fortjener du honnør for ass. SÅ SJUKT FORTJENT! En ting er å se umiddelbar muskeløkning når man hiver seg på trenden, men jobben enkelte gjør ass. Ufattelig bra.

I skrivende stund får du to tomler opp *gir pcen to tomler opp*


Nyt carboloaden nå. Ikke si det til noen, men jeg leker litt fasting, IF style.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Den der fortjener du honnør for ass. SÅ SJUKT FORTJENT! En ting er å se umiddelbar muskeløkning når man hiver seg på trenden, men jobben enkelte gjør ass. Ufattelig bra.

I skrivende stund får du to tomler opp *gir pcen to tomler opp*


Nyt carboloaden nå. Ikke si det til noen, men jeg leker litt fasting, IF style.
Takk for gode ord! Sykt motiverende å høre Smiley *Internet-high-five*

IF høres helt magisk ut, hvis det virkelig er sånn at du slipper å gå rundt sulten. Hadde vært kult og testet det litt en gang (om en god stund), kanskje i forbindelse med overskudd/bulk.

Om jeg koser meg, eller! Fikk unnagjort 500g 100% grovt mursteinsrugbrød iløpet av ~to timer på skolen i sta. Men slår neppe rekorden min (1,5kg) iløpet av denne ladingen Grin

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Takk for gode ord! Sykt motiverende å høre Smiley *Internet-high-five*

IF høres helt magisk ut, hvis det virkelig er sånn at du slipper å gå rundt sulten. Hadde vært kult og testet det litt en gang (om en god stund), kanskje i forbindelse med overskudd/bulk.

Om jeg koser meg, eller! Fikk unnagjort 500g 100% grovt mursteinsrugbrød iløpet av ~to timer på skolen i sta. Men slår neppe rekorden min (1,5kg) iløpet av denne ladingen Grin

Btw, føler du deg bloated på morgenen etter carbload? Smiley
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Btw, føler du deg bloated på morgenen etter carbload? Smiley
Nee, kan ikke si det. Føler meg hard og helt i hundre i dag Smiley Men jeg SER kanskje litt bloated ut, spess rundt magan. Men kan ha noe å gjøre med at jeg ikke er helt vant til å se meg selv i speilet med mat i magen også.

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Nee, kan ikke si det. Føler meg hard og helt i hundre i dag Smiley Men jeg SER kanskje litt bloated ut, spess rundt magan. Men kan ha noe å gjøre med at jeg ikke er helt vant til å se meg selv i speilet med mat i magen også.

Ok Wink litt vanskelig å se om du har endel overflødig hud og fett, men kan være en idé å sjekke ut om du blir bloated av en spesiell type carbs, jeg blir veldig bloated av ris f.ex så jeg drøyer det så ofte det lar seg gjøre på carbloaden.. hadde min første CL selv nå, men jobber kveld så den ble litt mislykka :S
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget qwerty12345

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Hva spiste du under carbloaden? Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Har du ikke carbload på lørdager? Gjett om jeg skal kose meg idag Grin Selvom jeg er småsjuk Sad

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Ok Wink litt vanskelig å se om du har endel overflødig hud og fett, men kan være en idé å sjekke ut om du blir bloated av en spesiell type carbs, jeg blir veldig bloated av ris f.ex så jeg drøyer det så ofte det lar seg gjøre på carbloaden.. hadde min første CL selv nå, men jobber kveld så den ble litt mislykka :S
Har en mistanke om at jeg har litt mye hud på lårene, den henger litt hvis jeg sitter i riktig posisjon osv.. ganske ekkelt igrunn.

Blir jo VM i promping når jeg spiser 500g+ av rugbrødet, men det går over iløpet av en natt. Men passer på å koke alt av grønnsaker/pasta/nudler/annet som skal kokes skikkelig, så slipper jeg litt av bloatingen Wink Men skal forske litt på hva magen tåler og ikke tåler, hehe.
Hva spiste du under carbloaden? Smiley
Mellom kveldsøkten på torsdag og økten i dag, kjørte jeg i meg noe sånt som:
1 liter Q-melk sjokolade
ca 500g rugbrød 100% grovt (med obligatorisk eplemos som pålegg på samtlige skiver)
Stor porsjon havregraut
(sove)
Stor porsjon havregraut
500g rugbrød (+eplemos)
1 liter Q-melk sjokolade
ca 200g rugbrød 100% grovt
En stooor porsjon ertepuré, av alle ting
En boks slankeis, 5%
(sove)
Stor porsjon havregraut
Nudler
Tre havreboller+litt rugbrød, kanskje 200g

Drikker ca en liter melk per 500g rugbrød, er vel litt karb å hente inn bare der. Drakk vel også noe brus iløpet av fredagskvelden, men prøver å holde meg unna det, promper liksom nok av ruget. Raping i tillegg blir litt for drøyt, spesielt hvis du skal være på steder hvor det er litt flaut å gjøre sånt!

Har sikkert glemt noe, men tror dette var det viktigste Smiley
Har du ikke carbload på lørdager? Gjett om jeg skal kose meg idag Grin Selvom jeg er småsjuk Sad
Nei! Carbloaden går fra torsdag kveld, til lørdag morgen. Synes det var litt teit i begynnelsen, men egentlig helt greit. Passer fint med alt annet Smiley

Jeg begynte å bli litt sår i halsen forrige torsdag, var dævvsjuk på fredagen etter (carbload). Sto allikevel opp dagen etter CL og satte ny 4RM i militærpress og markløft Smiley Dette går bra, du er sikkert bedre igjen i morgen Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Benkpress:
50kg x 4
60kg x 4
65kg x 4
60kg x 4
50kg x 4
Militærpress:
30kg x 4
40kg x 4
47,5kg x 3 (failet på rep nr 4, var for tungt)
40kg x 4
35kg x 4
Knebøy:
50kg x 4
75kg x 4
85kg x 4
Markløft:
75kg x 4
85kg x 4
105kg x 4
80kg x 4
75kg x 4
Nedtrekk:
45kg x 4, bredt, bak, overhånd
50kg x 4, bredt, bak, overhånd
60kg x 4, semi-smalt, foran, underhånd
60kg x 4, semi-smalt, foran, underhånd
65kg x 4, smalt, foran, hammergrep

Planken x 60sek
Planken x 40sek
Planken x 30sek

Var så vidt jeg klarte benken, men i dag sviktet det iallefall jevnt over, det var ikke et sted som var verre enn et annet. Men kommer ikke til å øke mer i kg i denne øvelsen før jeg klarer alle reppene problemfritt.

Bøyen var svingøy, sto og gliste da jeg nådde toppen i det siste løftet. Synes selv teknikken var god.

Militærpress failet jeg på siste reppen i toppsettet. Prøver 45kg neste gang, med bedre utførelse.

Mark gikk fint, men krummet ryggen bittelitt i toppsettet, så safer nok på 102,5kg neste lørdag. Vil itjse ødelegge ryggen min!

Tror mye av grunnen til at jeg øker mer i mark/bøy enn i benk/miltærpress (benken står jo heeeelt stille) er at jeg går ned i vekt, og får da mindre å løfte. Kroppen skal jo løftes i mark/bøy i tillegg til vektene, så når jeg går ned i kg uke etter uke, så blir det jo lettere. Sånn er det ikke i benk/militærpress.

Pluss at kardioen min baserer seg på spinning, så overkompenseringen av karbs er kanskje noe større i underkropp enn i overkropp.

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Mye mye sykdom ute blant folk her? Jeg er nesten aldri syk! :p

Husk at når du enda er såpass ung softcore så har kroppen MYE lettere for å "stramme opp" når fettet forsvinner. Vent 10 år og kroppen hakke nubbsjangs.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Mye mye sykdom ute blant folk her? Jeg er nesten aldri syk! :p

Husk at når du enda er såpass ung softcore så har kroppen MYE lettere for å "stramme opp" når fettet forsvinner. Vent 10 år og kroppen hakke nubbsjangs.
Haha, ja. Er fortsatt litt slimete i halsen, men det er alt, ikke noe hodepine eller feber eller noe greier, så kan ikke klage Smiley

Ja, det er det jeg også tenker. Og hvis det av en eller annen grunn ikke strammer seg opp, så er det jo "bare" å fylle kroppen med muskler istedet, ikke sant Smiley Hehe. Neida, men skjønner hva du mener.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Er du mer syk på dietten en ellers?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Er du mer syk på dietten en ellers?
Vil ikke si det, har ikke opplevd sykdom før nå. Regner med det er et eller annet virus, siden det fortsatt sitter.

Why?

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Vil ikke si det, har ikke opplevd sykdom før nå. Regner med det er et eller annet virus, siden det fortsatt sitter.

Why?
Hvis man blir veldig lett syk kan det gi hint om at kroppen mangler et eller annet. Men det var jo ikke tilfellet her. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!