avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293749 ganger)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Ja, men skjønner du virkelig ikke at det ikke finnes lønnsomhet for fem flate øre i ett lån med renter?? Uansett om du får 10 rentefrie nedbetalingsår før du starter med renter, så betaler du uansett faen mer tilbake til den som låner deg pengene..... Oppfordre noen som ikke trenger lån overhodet, til å ta ett for å "spare" penger, tullprat!

Beklager om jeg er litt kvass, men dette blir bare for dumt! Hadde vært en annen sak om Stian bodde for seg selv, hadde en deltidsjobb og sleit fortsatt med å brødfø seg selv..
Så lenge det ikke løper renter på lånet, så tjener man på rentene man får ved å sette lånet i banken. Men det forutsetter at man innløser lånet med én gang man er ferdig med å studere og at man ikke bruker av pengene. Og det spørs hvor enorm butikk det er.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Så lenge det ikke løper renter på lånet, så tjener man på rentene man får ved å sette lånet i banken. Men det forutsetter at man innløser lånet med én gang man er ferdig med å studere og at man ikke bruker av pengene. Og det spørs hvor enorm butikk det er.

Skal du få større skattelette / store renteinntekter må pengene settes inn på kontoer du ikke kan ta pengene ut av til slike formål.. Selvom det er ett gunstig lån for studenter, betyr det ikke at staten er dum og har tenkt å tape penger..... Dersom du har mye penger å rutte med kan du nok gå 0.1-1% i + etter 10 år rutting med disse pengene, men da kan jeg garantere deg at det finnes milliarder av andre måter å tjene disse få kronene på.

Respekt for morgenkardioen din Stian Wink

Utlogget qwerty12345

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Hvilke forandringer på det originale UD 2.0-oppsettet har du gjort? Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Synes dette blir veldig off-topic, konsentrer dere om kroppen min istedet!!! Grin
Hvilke forandringer på det originale UD 2.0-oppsettet har du gjort? Smiley
Det er vel ggi som står for moddingen, ikke jeg Smiley Grovt sett er vel den eneste forskjellen at "fatboy-versjonen" har mer kardio og ikke like mye oppkarbing. Så kan man heller uppe carbloadene etterhvert som man føler det blir nødvendig/stagnerer helt på powerøktene.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Benkpress:
50kg x 12
50kg x 12
50kg x 12
Front squat, brink style:
40kg x 12
40kg x 10
35kg x 11
Nedtrekk, bredt, foran, overhånd:
50kg x 12
45kg x 12
45kg x 12

Ingen ryggsmerter, håper det er over for denne gang. Nå er det carbload...... Smiley

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Så lenge det ikke løper renter på lånet, så tjener man på rentene man får ved å sette lånet i banken. Men det forutsetter at man innløser lånet med én gang man er ferdig med å studere og at man ikke bruker av pengene. Og det spørs hvor enorm butikk det er.

Jupp! Poenget er ikke å tjene noe særlig penger på dette (noen tusenlapper med lang utdannelse er vel bare en bonus), det er mer det at man har mye penger på konto som kan brukes når som helst om det skulle trenges uten kostnad. I verstefall bruker du litt penger og ender opp med et lite og ekstremt gunstig lån, eller så ender du opp med å ikke bruke noe, men du har iallefall muligheten og det koster deg ingenting. Jeg tror det er ganske vanlig å ta opp fullt studielån selv for studenter som ikke forventer å bruke noen av pengene, spesielt når man er borteboer på grunn av 40% stipend, men også hjemmeboere.

Vet ikke om du Bodybjunior helt skjønner hvordan studielån fungerer, så skal si det veldig enkelt: Så lenge du betaler tilbake lånet med en gang du er ferdig å studere så vil du ikke tape penger.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Jupp! Poenget er ikke å tjene noe særlig penger på dette (noen tusenlapper med lang utdannelse er vel bare en bonus), det er mer det at man har mye penger på konto som kan brukes når som helst om det skulle trenges uten kostnad. I verstefall bruker du litt penger og ender opp med et lite og ekstremt gunstig lån, eller så ender du opp med å ikke bruke noe, men du har iallefall muligheten og det koster deg ingenting. Jeg tror det er ganske vanlig å ta opp fullt studielån selv for studenter som ikke forventer å bruke noen av pengene, spesielt når man er borteboer på grunn av 40% stipend, men også hjemmeboere.

Vet ikke om du Bodybjunior helt skjønner hvordan studielån fungerer, så skal si det veldig enkelt: Så lenge du betaler tilbake lånet med en gang du er ferdig å studere så vil du ikke tape penger.


Jeg har selv studielån og vet veldig godt hva jeg snakker om, uansett hvordan du vrir og vender på det så tjener du ikke penger på å ta ett lån du overhodet ikke trenger, mest sansynelig vill pengene bli brukt til noe dritt og da er poenget ditt borte. Har personlig aldri hørt om noen som har tatt studielån i tilfelle de skulle trenge litt penger........ Det er min subjektive mening.

Nå skal vi snakke om Stian Smiley Hva skjer i påskeuka? Blir det fullt kjør?

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Jeg har selv studielån og vet veldig godt hva jeg snakker om, uansett hvordan du vrir og vender på det så tjener du ikke penger på å ta ett lån du overhodet ikke trenger, mest sansynelig vill pengene bli brukt til noe dritt og da er poenget ditt borte. Har personlig aldri hørt om noen som har tatt studielån i tilfelle de skulle trenge litt penger........ Det er min subjektive mening.

Nå skal vi snakke om Stian Smiley Hva skjer i påskeuka? Blir det fullt kjør?

Meningen din er tiss!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Jeg har selv studielån og vet veldig godt hva jeg snakker om, uansett hvordan du vrir og vender på det så tjener du ikke penger på å ta ett lån du overhodet ikke trenger, mest sansynelig vill pengene bli brukt til noe dritt og da er poenget ditt borte. Har personlig aldri hørt om noen som har tatt studielån i tilfelle de skulle trenge litt penger........ Det er min subjektive mening.

Nå skal vi snakke om Stian Smiley Hva skjer i påskeuka? Blir det fullt kjør?
Ja, regner med det:) Er liksom bare påskeegget som er tradisjon her i huset, drar jo aldri på fjellet eller noe slikt. Eneste som blir annerledes er vel torsdagsøkten (skjærtorsdag, vet du), så må nok improvisere litt!

Er på tunfiskkjøret om dagen, lite penger og tom for annet kjøtt. Kylling er himmelen i forhold, ass.. blææ

Utlogget underattack

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

hva med firstprice kyllingfilet ? jeg synes den er bedre en tunfisken Tongue 58 kr for 1 kilo  det er billig :p klart den er ikke like god som prior, men definitivt bedre en tunfisk Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
hva med firstprice kyllingfilet ? jeg synes den er bedre en tunfisken Tongue 58 kr for 1 kilo  det er billig :p klart den er ikke like god som prior, men definitivt bedre en tunfisk Tongue
Hjelper lite at det er billig når du ikke HAR penger, da Tongue

Såpass? Her koster det vel 160kr for 2kg, på meny. Ikke dyrt det heller, men 60kr kiloen, blir tre kg for under tohundrelappen. Og det er ganske billig! Rema ellernoe?

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Rema har 1kg poser for 57~ kr Smiley

Utlogget underattack

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

firstprice har de jo hos mange også meny, men det er likevell billigre på kiwi.
2 kilo FP kyllingfilet koster 116 kr på kiwi

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Da blir det rema eller kiwi neste gang:)

Fant forresten slankeformfett på meny, kostet vel 60kr for én. 1kcal per spray. Skal mase til meg en sånn av matmor.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Gårsdagens næring:
M1 400g kylling, 150g frosne grønnsaker, 2x omega3 (7g fett, 100g prot, 15g karb)
M2 80g shake (68g prot, 6g fett, 6g karb)
M3 300g kylling, 100g frosne grønnsaker, 2x omega3 (7g fett, 75g prot, 15g karb)
M4 300g cottage cheese 2x omega3 (fett 15g, prot 36g, karb 14g

279g prot, 50g carb (blinkskudd, hehehe), 35g fett

ca 1600kcal? Skulle helst vært nede i 1400-1500.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!