avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292931 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Samme som i går, bare litt svakere. 45min spinning, med puls mellom 70-80% av makspuls. Andre uken, og jeg begynner allerede å bli kjørt.. Men overraskende bra trykk på treningene om dagen, så fortsetter det sånn her, skal f ikke jeg klage.

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Lenge har du tenkt å fortsette på UD? Smiley
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Vetsje! Er ikke helt sikker. Er på uke to nå, skal nok en del mer til for at jeg kommer dit jeg vil. 6 uker totalt, så får jeg se det an? Med mindre jeg blir dritdigg før den tid, men det blir jeg neppe..

Digger denne måten å deffe på, oppkarb+PWO holder liksom motet mitt oppe. Carbload er så og si det jeg lever for om dagen Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Morgenvekt: 89,5kilogram i nettoen. Ned 200 gram! Yay.

Lite søvn og kardio denne uken pga. eksamensstyr og litt lathet.. Muntlig er visst over på mandag, så da har jeg MASSE tid, og ingen (gode nok) unnskyldninger til å skulke unna.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Formen var så som så i dag, skylder på gårsdagens alkoholkonsumering:
Benkpress:
4x 52,5kg
4x 60kg
4x 67,5kg
4x 62,5kg
4x 60kg
Sittende skulderpress med hantler:
18kg x 4
20kg x 4
22kg x 4 (denne gangen ikke seigt, men strikt)
22kg x 4
20kg x 4
Markløft, konvesjonell:
70kg x 4
90kg x 4 (tungt gitt, mixed grip på siste repp)
100kg x 4 (mixed grip)
80kg x 4
70kg x 4
Knebøy:
65kg x 4
75kg x 4
82,5kg x 4
75kg x 4
65kg x 4
Nedtrekk:
50kg x 4 bredt
55kg x 4 bredt
60kg x 4 smalt, underhånd
65kg x 4 smalt, underhånd
70kg x 4 hammergrep

Til tross for sugen form, fikk jeg jekket opp 67,5kg x 4 i benk. Hadde ikke spotter, så jeg turte desverre ikke flere reps! Tror jeg er god for 70 neste uke. Nærmer meg 1000kg i benk med stormskritt.

Lagt marklyften før knebøyen. Føler jeg henger litt etter med ryggvolum i forhold til beina, så nå får jeg (kanskje) kjørt litt tyngre mark. Men spiller vel ikke allverdens rolle, blir vil bare et par kg fra eller til i begge øvelsene. Forøvrig første gang jeg hilste på 100kg med konv. stil i markløft. Sliter med grepsstyrken, merker  jeg.... Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Lite logging denne uken, men ting har stort sett gått som planlagt. Ble invitert med på min første BodyPump-time (hehehehe) på mandag, tenkte kanskje det kunne vært gøy å prøve noe annet enn spinning som kardio. Merket i ettertid at det var ganske dumt gjort, da lårene mine er helt døde. Men det hjalp med en dusj, så jeg har vel ingen unnskyldning til å ikke få til kardioen i dag! Får bare roe ned intensiteten et par hakk.

Dog var det kult å være den eneste gutten i salen (hehehehe), så det var NESTEN verdt det. Selv om det neppe blir til noe jeg kommer til å fortsette med... Smiley

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Lite logging denne uken, men ting har stort sett gått som planlagt. Ble invitert med på min første BodyPump-time (hehehehe) på mandag, tenkte kanskje det kunne vært gøy å prøve noe annet enn spinning som kardio. Merket i ettertid at det var ganske dumt gjort, da lårene mine er helt døde. Men det hjalp med en dusj, så jeg har vel ingen unnskyldning til å ikke få til kardioen i dag! Får bare roe ned intensiteten et par hakk.

Dog var det kult å være den eneste gutten i salen (hehehehe), så det var NESTEN verdt det. Selv om det neppe blir til noe jeg kommer til å fortsette med... Smiley

Haha, burn.. Tongue Hater sånne SATS-timer, blitt tvunget med på et par av dem selv
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Haha, burn.. Tongue Hater sånne SATS-timer, blitt tvunget med på et par av dem selv
hehe, føler meg dog litt ekstra dum, i og med at jeg ble med frivillig Tongue Muligens det mest dustete jeg noengang har gjort......................... Tongue

Fikk forøvrig pint meg gjennom 45min med spinning i dag også. Tok det veldig rolig, var redd for melkesyren. Men like svett som alltid Smiley Tror jeg må ha en eller annen form for kronisk svettesyndrom..

CL i morgen blir gull. Får eksamensoppgaven min i morgen også, så litt karb passer meg veldig bra Smiley

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

svetten bare renner på spinning, er noe spessielt der :p Men hvorfor er du redd for melkesyre? Skader da ikke det :p
195 høy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
svetten bare renner på spinning, er noe spessielt der :p Men hvorfor er du redd for melkesyre? Skader da ikke det :p
Hehe, hos meg renner svetten hele tiden. Kjøpte sånn 72 timers deo på apoteket, men den virker bare i 12 timer på meg... Men svetter litt ekstra på spinning as:) Har merket at jeg har litt lettere for å få mjælk i knærna når jeg allerede er støl. Prøver å unngå det, for blir alltid VELDIG støl av melkesyre, og det er ikke akkurat dritbehagelig Tongue

Dagens:
Knebøy:
50kg x 8
60kg x 8
60kg x 10
Binkprass:
50kg x 8 (merket allerede her at det var dårlig trykk i dag)
60kg x 6
60kg x 10, med hjelp på de fire siste
Nedtrekk:
50kg x 10
50kg x 10
50kg x 8

Comment:
Merkelig at dagsformen stort sett bare har noe å si for presstyrken. Var jo dævstøl i låra i dag også, var så vidt jeg fikk hoppet av bussen uten å tryne. Alliekvel gikk vektene fint opp. Null problem. Men benken var seig og tung. Kanskje bare machoegoet mitt som legger ekstra merke til benke, hehe Smiley)

Har forøvrig funnet ut at tre poser grønn te funker superbra hvis jeg er litt slapp. Kommer litt i form før trening. Føler jeg blir varm i hele kroppen og får litt mer energi. Sikkert delvis eller bare placebo, men hjelper på humøret iallefall Smiley

Oppkarb er live. Orker ikke telle kalorier etc. pga blir litt mye å tenke på i sammenheng med muntlig, fikk tema og greier i dag. Spiser når jeg er sulten, får i meg nok proteiner, og prøver å holde meg unna ze evil fatty acidz etter beste evne. Men blir ikke superstrict.

EDIT: Morgenvekt, 89,2. Ned 300 gram. Sakte, men sikkert går det nedover.. Vet ikke om forbrenningen min er litt fucked etter diett/russetid og pån igjen med diett? Kjører på til det stagnerer helt. Gir egentlig litt beng i vekten om dagen, synes det er gøy når vekten nesten står på stedet vil, men formen blir bedre og bedre. Skimtet en magerute i bra lys til morgenen i dag Smiley Som en bonus, har jeg hørt fra fire personer at jeg var veldig kjekk i dag. Så skal ikke klage.

Lite søvn denne uken, ca 5 timer per natt i snitt.. Likække denna varmen i det hele tatt. Altfor lyst om natta er det også. Må sove med sånne derre sovebriller for å ha en sjanse til å sove. Har ikke sjans til å ta igjen søvn heller, våkner jo av meg selv i fire-fem tiden hver morgen pga. varme....

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Benk:
4x55kg
4x62,5kg
4x70kg (spotter tok i stanga)
5x65kg
8x60kg
Sittende skulderpress m/hantler:
18kg x 4
20kg x 4
22kg x 4
22kg x 4
20kg x 4
Markløft, konv.:
70kg x 4
85kg x 4
105kg x 4 (mixed grip)
105kg x 4 (mixed grip)
80kg x 4
Knebøy:
65kg x 4
75kg x 4
87,5kg x 6 (spotter hjalp på siste)
80kg x 6 (spotter hjalp på siste)
70kg x 6
Nedtrekk:
55kg x 4
60kg x 4
65kg x 4
70kg x 4
75kg x 4 (sleit ganske mye)

Bikkeps krøll, eksentrisk conc. curls på slutten pga. trente med en kompis. Jeg har fått blodårer på underarmene Smiley Yay.

Comment:
Skulle sagt ifra til benkspotter at han ikke skulle ta i stanga, tror jeg kunne klart 70kg x 4 helt uten hjelp. Men da øker jeg ikke neste trening i benk.

Skulderpress, like seigt som vanlig. Planen var å øke, men de har ikke 23kg hantlere, og å hoppe fra 4x22kg til 4x23kg blir litt mye. Så får prøve å progressere opp til 6x22kg før jeg hiver meg på 24kg hantleren.

Bøy gikk helt kanon. Aldri vært på 87,5kg før, tester 92,5 neste uke. Sliter dog litt med teknikken, runder ryggen litt i bunnen av løftet. Får lese meg opp litt om tøying og bøying når eksamen er over (mandag).

Markløft gikk bra. Kjørte toppsett x 2 med mixed grip på hver side. Har tyddeligvis gått ned i fett% i trynet, da jeg under toppsettet i markløft har den ondeste blodåren i panna jeg noensinne har sett Grin

Nedtrekk må jeg skjerpe meg på, driter meg ut på pustingen hver gang. Jokker alltid ned den siste reppen på toppsettet. Holder meg på 70kg på toppsettet helt til jeg får til 4 strikte reps.

Armtrening var egentlig bare for gøy, føler jeg trenger litt mer volum på gunsa! Håper jeg ikke får for mye kjeft pga. dette.....

Failet litt på carbloaden, ble litt fett, og fikk langt ifra i meg all karben jeg skulle. Så fikk litt noia til morgenen i dag, og mekka meg en preWO smoothie med 80g havregryn, 40g whey, 20g maltodextrin og 50g maizena maisstivelse. Aldri prøvd det før, maisstivelse skal vel være bra eller?HuhHuh? Grin Men det funka iallefall.

Tom for kylling, så nå må jeg løpe opp på butikken og kjøpe meg noe kjøtt....

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Jeg hater folk som spotter når en ikke har spurt om det!!!!! Får så lyst å spy ut stygge kommentarer, spesielt når jeg er på diett Tongue

Tolmodighet Stian! Smiley Dette blir bra til slutt, det tar LANG tid, og det vet du!!!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Jeg hater folk som spotter når en ikke har spurt om det!!!!! Får så lyst å spy ut stygge kommentarer, spesielt når jeg er på diett Tongue

Tolmodighet Stian! Smiley Dette blir bra til slutt, det tar LANG tid, og det vet du!!!
Tell me about it Tongue Hater å måtte presse ut "ikke ta pån, ikke ta pån!!!!!!" midt i løftet.. Må bli bedre på å si ifra Tongue

Joa, men jeg spiser så og si bare proteiner om dagen, lavfett, og lavkarb.... vil at det skal gå fortere neeeed!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
M1: 400g kylling og 100 gram grønnsaker, 4dl melk, 2x trankapsler, 1ss MCT, 1x multivitamin
M2: 400g kylling og 100 gram grønnsaker, 4dl melk, 2x trankapsler, 1ss MCT
M3: 50g kasein/maltodextrin mix

223g protein, 32g karbohydrat, ca 33g fett (er ikke sikker)

880 + 120 + 270 = 1300 kcal

Dette er lite kalorier, altså.

Utlogget Singstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

  • "Motgang gjør deg sterk."
ser du har noen fine økter her  Smiley  stå på  Cheesy
19år Spjæling på 84kg

"no juice in this tank!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!