avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293659 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #930 : 19. juni 2010, 15:29 »
Benk:
55kg x 4
62,5kg x 4
70kg x 4
65kg x 4
65kg x 4
Militærpress:
40kg x 4
50kg x 2 (lol)
45kg x 3 (superlol)
Skulderpress:
20kg x 4
20kg x 4

Tøy og bøy

Knebøy:
70kg x 4
80kg x 4
92,5kg x 5 Smiley
92,5 x 5 (siste med hjelp)
80kg x 4 (siste med hjelp)
Markløft:
70kg x 4
90kg x 4
110kg x 2 (rofl)
100kg x 4
80kg x 4
Nedtrekk:
55kg x 4
60kg x 4
65kg x 4
70kg x 4
75kg x 4

Comment:
Latterlig bra benk i dag, siste reppen var litt seig, men mtp. på alle gangene jeg har failet på 70kg, så er jeg heftig fornøyd med å få det til.

Latterlig på trynet skulderøkt i dag, skulle prøve meg på militærpress, men det gikk ganske dårlig. Tenker jeg må øve litt teknikk i denne under diet break, for øvelsen er jo helt kanon.

BRA tøying i dag. Men glemte meg å kjørte bøy før mark, og det var jo ikke meningen. Mulig det var derfor marken gikk så dårlig. Eller så bare hadde jeg på for mye kg. Må uansett revurdere markteknikken min veldig, tar dette i diet break perioden.

Fornøyd med nedtrekken også, lang eksentrisk fase, og så eksplosivt som mulig konsentrisk.

Ellers veldig fornøyd, føler meg som supermann på lørdagsøktene. Har bikket KVx5 i knebøy, fornøyd med det. Prøver på 97,5x3-5 neste gang. Blir kult Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #931 : 19. juni 2010, 15:32 »
Jojo, men jeg forstod det slik at på en bulk,da du spiser en del karbohydrater, og får generelt i deg nok så vil det ikke være hensiktsmessig å spise så mye frukt p.g.a det er stor sjanse for at lagrene er full.

Er vel sånn at ett eple har ca 5g fruktose - så det er ikke rare greiene, likevel.. spiser du mange nok så blir det vel et problem. Det var forøvrig en veldig bra artikkel, så anbefaler den til alle! =)
Jo, men hvis lagrene er fulle, så vil det ikke ha noen hensikt å kjøre i deg glukose heller. Høres kanskje litt kverulant ut akkurat nå, men vil bare ha frem at frukt ikke er farlig Smiley

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #932 : 19. juni 2010, 16:34 »
Jo, men hvis lagrene er fulle, så vil det ikke ha noen hensikt å kjøre i deg glukose heller. Høres kanskje litt kverulant ut akkurat nå, men vil bare ha frem at frukt ikke er farlig Smiley

Jeg er ikke uenig med deg i det hele tatt, jeg mener ikke frukt er farlig. Jeg mener frukt i for stor mengde (urealistisk) vil være imot sin hensikt! Det jeg også mener er at folk som kutter ut frukt (eller andre næringsgrupper) ikke gjør seg selv noen tjeneste!

Hvordan går deffen nå da, hvor lavt skal du?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #933 : 19. juni 2010, 16:45 »
Jeg er ikke uenig med deg i det hele tatt, jeg mener ikke frukt er farlig. Jeg mener frukt i for stor mengde (urealistisk) vil være imot sin hensikt! Det jeg også mener er at folk som kutter ut frukt (eller andre næringsgrupper) ikke gjør seg selv noen tjeneste!

Hvordan går deffen nå da, hvor lavt skal du?
Da er vi enige Smiley

Deffen går knallbra! Gikk ned 500g forrige uke, så er fornøyd. Selv om styrkeøkten gikk så som så i dag.

Kjører ut neste uke med UD (hvis du var interessert i slagplan videre Grin ), så skal jeg prøve meg på et IF opplegg kombinert med 5/3/1-programmet i to uker for å roe litt ned. Har tross alt vært på diett en stund. Skal ned til 85kg blank (begynte på 103,7), tviler på at jeg er dødsdigg der.. så er jeg ikke fornøyd med fett% da jeg kommer dit, så får jeg bare jekke meg ned 5kg til!

Kanskje ikke dødsmye å skryte av, men har forøvrig gått ned akkurat 15kg totalt siden diettstart:) I tillegg til styrkeøkninger i alt! Syklisk diett FTMFW  buttrock

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #934 : 20. juni 2010, 23:06 »
Haha, bare fant noe gøy. Sjekk så feit jeg var i september Tongue

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #935 : 20. juni 2010, 23:44 »
Sinnsykt bra jobba mann! Helt vilt!  Grin

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #936 : 21. juni 2010, 00:14 »
Vilt bra mann, men det beltet nede på magen har deg særdeles godt. Håper du når målene dine Wink

Utlogget qwerty12345

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #937 : 21. juni 2010, 09:44 »
Bra fremgang! Smiley

Men for å være helt ærlig tror jeg ikke UD2 er det riktige valget for en med dine stats. Jeg tror du kunne hatt mye bedre fremgang med et mer moderat IF-opplegg. Både styrke- og fettprosentmessig Smiley

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #938 : 21. juni 2010, 10:34 »
Bra fremgang! Smiley

Men for å være helt ærlig tror jeg ikke UD2 er det riktige valget for en med dine stats. Jeg tror du kunne hatt mye bedre fremgang med et mer moderat IF-opplegg. Både styrke- og fettprosentmessig Smiley

Faktisk enig der, men det er ikke UD2.0 etter boka da, er mer for å tilfredstille symptomene av å være en former fatboy som liker å "skjeie" ut.

Brukte selv UD2.0 (dog modifisert) uten å passe inn i statsa som lyle anbefaler og det fungerte fint, kanskje ikke optimalt, men synes det er en fin måte å få kroppen til å bli vant med kaloriunderskudd og man lærer mye om seg selv i løpet av en syklus og to Smiley

IF vil nok være bedre i det lange løp som en livsstilsendring
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #939 : 21. juni 2010, 11:20 »
Bra fremgang! Smiley

Men for å være helt ærlig tror jeg ikke UD2 er det riktige valget for en med dine stats. Jeg tror du kunne hatt mye bedre fremgang med et mer moderat IF-opplegg. Både styrke- og fettprosentmessig Smiley
Faktisk enig der, men det er ikke UD2.0 etter boka da, er mer for å tilfredstille symptomene av å være en former fatboy som liker å "skjeie" ut.

Brukte selv UD2.0 (dog modifisert) uten å passe inn i statsa som lyle anbefaler og det fungerte fint, kanskje ikke optimalt, men synes det er en fin måte å få kroppen til å bli vant med kaloriunderskudd og man lærer mye om seg selv i løpet av en syklus og to Smiley

IF vil nok være bedre i det lange løp som en livsstilsendring
Enig der. Men jeg har jo tross alt holdt ut siden ca jul med den dietten, og har hatt brukbar fremgang. Tror ikke jeg ville holdt ut like lenge med en diett som ikke er like "belønnende" (tenker på CL), i hvert fall ikke i første omgang.

Gjenstår vel bare å se hvor godt jeg liker IF opplegget Smiley Hadde kanskje vært ok med noe annet ut sommeren. Hakket mer praktisk virker det også.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #940 : 21. juni 2010, 11:23 »
Sinnsykt bra jobba mann! Helt vilt!  Grin
Er vilt ja! Alle klærna mine er altfor svære nå, hehehehe.
Vilt bra mann, men det beltet nede på magen har deg særdeles godt. Håper du når målene dine Wink
Liker at du holder det ekte. For er ganske enig Smiley Om noen måneder er den borte, det kan jeg love deg. Spørs bare hvor lang tid det tar, og hvordan ting blir når jeg flytter inn til Oslo (skole) Smiley So you just stay tuned

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #941 : 21. juni 2010, 20:41 »
Tømmeträning:
Benk:
50kg x 15
50kg x 15
45kg x 12
Brystpressmaskin:
20kg x 15
20kg x 15
20kg x 15
Pec deck:
30kg x 15
25kg x 15
25kg x 15
Nedtrekk:
45kg x 15
40kg x 15
40kg x 15
Seated rows:
40kg x 15
40kg x 15
40kg x 15
romaskin:
50kg x 15
50kg x 15
50kg x 15
Beinpress:
120kg x 15
120kg x 15
Leg curls (drittøvelse):
25kg x 15
25kg x 15
Skulderpress smith:
32,5kg x 15
30kg x 15
Bakside skulder:
3kg x 15
3kg x 15
Stående sidehev:
4kg x 15
4kg x 15
Facepulls:
30kg x 20
30kg x 20
30kg x 20
Biceps:
22kg x 15
Pushdowns med tau:
anonymt antall plater x 15

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #942 : 07. juli 2010, 23:03 »
På tide med updates

Siste trening av hvileuken blir på fredag. Har kjørt IF og 5/3/1 hittil. Kjøpte ny matvekt, den røyk selvfølgelig første dagen. Så har ikke fått veid noe som helst av mat. Men har blitt en reser på å se an 300g porsjoner med kjøtt (har faktisk testet dette en del, jeg er dødsgod), så jeg har fått i meg nok proteinz. Karb/fett har jeg egentlig tatt på gehør. Smalt opp til 91kg første dagen, gikk ned til 89 iløpet av uken, justerte litt opp med karb på treningsdagene (igjen, har ikke akkurat hatt kjempekontroll), og denne uken har det stabilisert seg på rundt 91-92kg.

Var litt lei hele lavkarbgreia, er digg å kunne ha litt trøkk på trening uten å føle at det er dommedag. Så mye mulig jeg fortsetter hele IF/531 greia. Ekstremt praktisk er det også, da jeg kan spise mer "vanlig" mat i sosiale sammenhenger.

Har hybel i tigerstaden fra 27. juli, blir spennende å se hvordan treningen går... må få meg jobb og greier, så får nok neppe tid til fullt UD2 kjør ved siden av studiene.... Sad Men det löser sej nok!

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #943 : 08. juli 2010, 08:13 »
På tide med updates

Siste trening av hvileuken blir på fredag. Har kjørt IF og 5/3/1 hittil. Kjøpte ny matvekt, den røyk selvfølgelig første dagen. Så har ikke fått veid noe som helst av mat. Men har blitt en reser på å se an 300g porsjoner med kjøtt (har faktisk testet dette en del, jeg er dødsgod), så jeg har fått i meg nok proteinz. Karb/fett har jeg egentlig tatt på gehør. Smalt opp til 91kg første dagen, gikk ned til 89 iløpet av uken, justerte litt opp med karb på treningsdagene (igjen, har ikke akkurat hatt kjempekontroll), og denne uken har det stabilisert seg på rundt 91-92kg.

Var litt lei hele lavkarbgreia, er digg å kunne ha litt trøkk på trening uten å føle at det er dommedag. Så mye mulig jeg fortsetter hele IF/531 greia. Ekstremt praktisk er det også, da jeg kan spise mer "vanlig" mat i sosiale sammenhenger.

Har hybel i tigerstaden fra 27. juli, blir spennende å se hvordan treningen går... må få meg jobb og greier, så får nok neppe tid til fullt UD2 kjør ved siden av studiene.... Sad Men det löser sej nok!

Good to read man, stemmer for at du holder deg til litt IFstyle om du skal være fattig, lettere psykologisk sett, lettere å lage mat, faktisk mer konsentrert under fasten. Kan selv multitaske med 3-4 oppgaver på jobb mens jeg prater på telefonen samtidig, noe jeg føler jeg fort blir varm i hodet av om jeg har spist (mulig det er en type placeboeffekt, men who knows). Skal selv begynne å studere igjen i høst, fasting it is! Cheesy

Eneste problemet mitt er at når jeg først skal lage mat så kaster jeg grytene vegg i mellom pga for mye energi og driv.. blir litt vel overivrig kan man si.. Du kan jo ta deg en titt på mitt opplegg, noe lignende skal jeg kjøre mens jeg studerer. Bodyrecomp for the winz (spesielt når man studerer og har lyst å drikke litt)
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian vokser på deff. Klikk logg. UD2 style.
« #944 : 08. juli 2010, 12:55 »
Good to read man, stemmer for at du holder deg til litt IFstyle om du skal være fattig, lettere psykologisk sett, lettere å lage mat, faktisk mer konsentrert under fasten. Kan selv multitaske med 3-4 oppgaver på jobb mens jeg prater på telefonen samtidig, noe jeg føler jeg fort blir varm i hodet av om jeg har spist (mulig det er en type placeboeffekt, men who knows). Skal selv begynne å studere igjen i høst, fasting it is! Cheesy

Eneste problemet mitt er at når jeg først skal lage mat så kaster jeg grytene vegg i mellom pga for mye energi og driv.. blir litt vel overivrig kan man si.. Du kan jo ta deg en titt på mitt opplegg, noe lignende skal jeg kjøre mens jeg studerer. Bodyrecomp for the winz (spesielt når man studerer og har lyst å drikke litt)
Er motivert for å gå ned mer i fett%, så kommer til å kjøre underskudd ut sommeren iaff. Rart hvor vanskelig det ble å nå 85kg, jeg som trodde jeg nesten var der i april. Tongue Men tror ikke jeg orker ud2 akkurat nå, jeg føler liksom at man må holde seg helt til planen hvis det skal fungere. Med et leangains opplegg kan man liksom være hakket mer fleksibel, og kompensere litt med kalorier hvis det sklir litt ut den ene dagen osv.

Ja blir vel en del drikking i starten, kan jeg se for meg. Flaks for meg at jeg tåler lite Grin Så slipper jeg å legge inn alkohol som makro i kostplanen, HIHI!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!