avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293558 ganger)

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #990 : 24. august 2010, 08:23 »
Nei! Det har jeg ikke. Tenkte det kanskje ville vært litt flaut å trene sammen med båddibyldere siden jeg er så svak. Men må nok ta turen innom hvertfall 24fitness og Haralds før jeg bestemmer meg. Det er gratis prøvetime, sant? Ikke noe luregebyrer?

Altså, jeg trener med 17 år gamle styrkeløftere som ser ut som arnold og trener med 160 i benk + et par som driver å setter seg på huk med 300kg på nakken.. står jeg der 1.90, 100kg og pyser meg til med 140 bøy Tongue

Flauheten går over, trust me, og det alltid noen som er værre enn deg. Folk legger ikke merke til deg fordi du løfter lite.. du blir lagt merke til når du løfter "umennesklig" mye ! Viktige er at du får deg et gym som du kommer til å gå på no matter what!
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #991 : 24. august 2010, 13:03 »
Altså, jeg trener med 17 år gamle styrkeløftere som ser ut som arnold og trener med 160 i benk + et par som driver å setter seg på huk med 300kg på nakken.. står jeg der 1.90, 100kg og pyser meg til med 140 bøy Tongue

Flauheten går over, trust me, og det alltid noen som er værre enn deg. Folk legger ikke merke til deg fordi du løfter lite.. du blir lagt merke til når du løfter "umennesklig" mye ! Viktige er at du får deg et gym som du kommer til å gå på no matter what!

Haha, det var sånn halvveis kødd. Ble liksom ganske ferdig med hele flauhetsgreia under UD2 da 20kg i brystpress ble for tungt.... hoho

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #992 : 24. august 2010, 13:12 »
Neida det er overhodet ikke flaut. Det er ikke noe prestasjonspress der i det hele tatt selv om det er et hardkåre gym. Det er nok av folk der som er helt "vanlige".

Ja gratis prøvetime. Ingen luregebyrer. Og ingen bindingstid. 360 pr mnd tror jeg det er nå med avtalegiro. Hvis man sier opp så mener jeg at man betaler kun for den inneværende måneden.

Jeppsi pepsi, da blir det benkpress på 24fitness på onsdag. 360 pr mnd er slettes ikke verst, men har funnet ut at jeg som er OAS medlem, betaler kun 199,- per mnd. hos fitness xpress. Og det er jo et helt greit gym. Men skal definitivt ta turen innom 24fitness allikevel, mulig jeg liker meg bedre der. Må prøve å spare inn så mye som mulig, for ellers får jeg ikke råd til alle mine precious proteiner og karbo., og da dettær alle musklane minne av
Golds ett rart gym? HAHA, prøv deg på SATS, føler deg som #1 i hele verden siden alle ser på deg og flytter seg når du kommer..... "Bruker du knebøyracket?" "Neinei, jeg skulle akkurat til å ta av vektene"

Slår aldri feil, synes det er greit, for folk som trener der er egentlig mest der for å bli sett, så de har ingenting imot å sette seg i en maskin istedet dersom du trenger noe utstyr de bruker..
Hehe, GOLDS var verre enn sats, tro meg. På SATS bare ser de rart på deg hvis du smeller med vektene. På GOLDS kom det en mosjonist bort og spurte pent om jeg kunne la være å smelle sånn med markløftstanga. "Det er ikke om å gjøre å bråke mest, vettu", sa han. Dette er faktisk ikke kødd. Ikke at jeg har kjempebehov for å bråke sånn, men synes det der var ganske latterlig Tongue Mulig jeg hadde uflaks akkurat den dagen da

Men det var bra luft i lokalet, det skal de ha! Og eleiko-stenger/vektskiver.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #993 : 24. august 2010, 16:54 »
haha, trodde Golds var det største gymmet for profesjonelle utøvere Tongue Var vell kun i Arnold's golden age...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #994 : 24. august 2010, 17:12 »
haha, trodde Golds var det største gymmet for profesjonelle utøvere Tongue Var vell kun i Arnold's golden age...
Var nok i Arnold-æraen ja:) Har nok blitt mer sånn luksusgym for de som har lyst og råd. Hørte noen av PTene der inne prate om håndkleavtale og greier, leie håndkle i skranken når man kommer inn. Har også lest om et gullmedlemskap hvor man får treningsklærne sine vasket og greierm, men vet ikke om det er BS eller ikke.. Med andre ord, litt vel jentete for oss former-fatboys Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #995 : 24. august 2010, 17:15 »
Former-Fatboys puster alltid tungt, lager bjørnelyder og kaster vektene rundt om i studioet mens vi slår oss på kassa i bar overkropp!!!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #996 : 25. august 2010, 09:09 »
kostholdsplan:

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #997 : 25. august 2010, 09:15 »
kostholdsplan:

Liker den, faste for the win! Cheesy h
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #998 : 25. august 2010, 23:15 »
Liker den, faste for the win! Cheesy h
Hehe, gikk litt fort i svingan te morran i da! Tongue But, still fasting!

Må prøve å få til en ca kostholdsplan, for det har bare vært tull i en uke nå. Starter fra og med den dagen jeg får proteinpulveret mitt!! Bestiller så raskt stipendet kommer.

Dette er base:
PWO: 10g BCAA/30g myseprotein
M1: Seifilet, 470g + tilbehør1,5,6 = 94g prot
M2: Kyllingfilet 300g + tilbehør1,2,3,4 = 75g prot
+M3: 75g Norkost Pro Blend = 60g prot
94g+75g+60g=229g prot

tilbehør1=frosne grønnsaker, amerikansk blanding
tilbehør2=pasta, first price
tilbehør3=pesto
tilbehør4=tacogreier
tilbehør5=fiskesuppe fra pose
tilbehør6=bearnaise saus fra pose

Havregryn etter behov? Lite glad i ris/poteter, havregryn er tusen ganger bedre!!!

Økonomi er prioritet 1. Tror jeg kan leve med et sånt kosthold. Innspill settes pris på, er sikkert noe som er uklart/er helt på trynet.

Ble ingen trening i dag, ble invitert bort på middag, og kunne rett og slett ikke si nei til kjøttboller. Loka rundt 24fitness i sikkert 20 minutter, fant faen ikke et eneste stativ i nærheten hvor det gikk an å parkere bysykkelen... Får prøve igjen i morgen! Og planlegge litt bedre

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #999 : 26. august 2010, 20:00 »
Dagnes på 24fitness

Benk: 50kg x 5
57,5kg x 5
65kg x 3
Skråbenk:
18kg x 8
20kg x 8
22kg x 8

og der takket jeg for meg.

Latterlig dårlig økt... begynte nesten å grine av benkpressen. Tror jeg må bytte om på treningsdagene, så jeg trener fredag, søndag og tirsdag. For 6 timer med forelesninger og så trening tror jeg funker dårlig i lengden. Tror også jeg må uppe kaloriene litt, har vel behov for bittelitt mer nå som jeg sykler som en gærning rundt i Oslo så og si hver dag. Og jeg som trodde det skulle bli lettere da jeg flyttet for meg selv Tongue

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1000 : 26. august 2010, 20:52 »
Det er nå det er stor fare for å gi opp! Uansett hva som skjer, om det kommer depresjon samtidig som du mister motivasjonen, så er det viktig å holde fast i treningen! Bekymrer meg ikke for at du kommer til å slutte helt plutselig, men jeg har vært i den situasjonen selv, og det er veldig mange tanker første gang man flytter for seg selv og ting ikke fungerer helt som det skal. Jeg gjorde det dog i en alder av 15 så sikkert litt lettere for deg Stian Smiley Stå på!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1001 : 26. august 2010, 23:20 »
Neidaaa, null fare for å gi opp. Gir ikke opp! Er bare veldig kjipt når en merker det såpass.

Noen oppturer er det dog med å bo alene. En kan spise tacos så ofte man vil Cheesy

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1002 : 26. august 2010, 23:23 »
Det ordner seg ALLTID for "former fatboys!" Har følt meg svak leeeenge, og denne uken begynner jeg endelig å føle meg litt sterk igjen, etter ett par uker offseason Smiley Ikke lenge til du også får nyte offseason! Det er utrolig rart i begynnelsen, som en evig oppkarb Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1003 : 27. august 2010, 10:52 »
Haha, det er faktisk det som driver meg akkurat nå. Gruer meg og gleder meg samtidig Tongue Nå er det bare fettlåra og lovehandles som skal vekk, så får jeg heller ta prosjekt vaskebrett til sommeren..

Blir sannsynligvis haralds idag!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1004 : 27. august 2010, 22:19 »
Dagens på Haralds:

Militærpress:
34kg x 5
40kg x 5
48kg x 8
Bakside skulder:
4kg x 12
4kg x 12
4kg x 12
Mark:
70kg x 5
94kg x 5 (skulle egentlig vært 84)
94kg x 8
Strakmark:
70kg x 6
70kg x 8
70kg x 6

Bomma litt på økta, skulle jo egentlig vært knebøy i dag.. hehe. fant det ut først når jeg var på veit ut av gymmet. Litt rare tall også, fant ikke noen 2,5kg eller 1,5kg skiver der, minste de hadde var eleiko 2kg. Det hadde sånne låser de bruker i styrkeløft, de veier kanskje 2,5kg hver? Men tok ikke sjansen på det. Greit trykk i dag, kjørte på med en bolle havregryn ca 1 time før økta, tror ikke fasted training er tingen når man sykler til trening.

Meget fornøyd med gymmet, latterlig som det høres ut, så fikk jeg faktisk litt følelsen av å være i det gymmet arnold trener i i pumping iron.. hehe. Dritkult at det stod en kar som ble coachet i poseringer i speilet ved siden av skranken også. Bilder av utøvere all over the place, og skikkelig gamle eleiko motherfuckings hardcore jernskiver som lå slengt ut OVERALT!!!!!! HARDCORE BABY. Pratet litt med borgan i skranken, jævlig fin fyr. virket som et ålreit gym, men tror ikke jeg har råd. ikke når fitness xpress koster halvparten av det haralds koster. Men så er vel fx helhetlig et under halvparten så bra senter også da. Men hadde jeg hatt råd, er det ingen tvil om hvilket gym jeg hadde valgt Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!