avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292944 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1005 : 29. august 2010, 18:21 »
Dagens på fitness xpress (meldt meg inn nå):

Flatbenkene var okkupert i sikkert 20min, så det ble incline i dag. Så fikk jeg testet det også:
50kg x 5
57,5kg x 5
65kg x 5
Skråbenk, manualer:
20kg x 7
20kg x 7
20kg x 7
Foroverbøyd roing:
50kg x 6
50kg x 6
50kg x 6

Har ikke kjørt noen som helst lineær progresjon på støtteøvelsene, vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Tips? Hittil har jeg egentlig bare gitt meg en rep før failure. Ellers null system. Er vel ikke så farlig, men hadde vært greit å fått litt struktur!

Venter forøvrig i spenning på pulveret fra norkost.. bestilte med meg litt kreatin + en pose whey bare for å kommer over fraktfrigrensen på 2500,-. Har bestilt 2stk xtend BCAA fra discout supplements, men ingen av de har kommet ennå... enda første bestilling var for snart to uker siden Sad

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1006 : 29. august 2010, 22:11 »
Ei litta generell update!

Hva har skjedd? Blitt litt lite mat, mistet litt styrke. Men føler allikevel formen har stått på stedet hvil de siste par ukene. Aner ikke hva jeg veier, har ikke veid meg siden jeg rømte hjemmefra... blir spennende å se Smiley Har liksom glemt det bort litt. Siste uka har jeg dog fått stipend, og spist litt bedre. I dag f.eks, ble/blir det sånn:

300g kylling m/pesto, frosne grønnsaker + 7,5dl fruktbrus
310g sei m/bearnaise + 7,5dl fruktbrus
310g sei m/bearnaise, frosne grønnsaker + 3dl lettmelk (todo)

Var så dust at jeg glemte å gå i butikken i går, så var tom for alt som heter havregryn/pasta (som er de eneste karbkildene jeg liker noe særlig. bortsett fra selvfølgelig BRUS). Sto noe brus igjen her, så da ble brus karbkilde.. og jeg er liksom på diett. hoho.

sladdet som vanlig bildet pga. litt gjennomsiktig boxer

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1007 : 29. august 2010, 22:28 »
Lo meg nesten av stolen her....

fatboys fatboys, what you gonna do, what you gonna do when former fatties come for you?!

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1008 : 31. august 2010, 17:29 »
^^ haha...nice bilde biggrin

Har noen tunfisk bokser liggende som jeg kan sponse deg med hvis du ikke får nok mat Grin..klarer ikke å tyne dem i meg.. Lips Sealed


Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1009 : 31. august 2010, 17:58 »
^^ haha...nice bilde biggrin

Har noen tunfisk bokser liggende som jeg kan sponse deg med hvis du ikke får nok mat Grin..klarer ikke å tyne dem i meg.. Lips Sealed


Hoho, er en liten intern en med bodyb Grin Oss feitinger imellom liksom!!

Var faktisk en periode hvor stort sett det eneste jeg spiste var tunfisk og omelett + litt grønnsaker, så jeg har liksom blitt helt sykt lei begge to, har ikke gått over ennå. Eggerøre går til nød om jeg blir servert det sammen med spekeskinke og godt brød, men jeg tror derimot tunfisk har blitt noe av det vondeste jeg vet om. Men ellers takk Grin

Fikk stipendet mitt i forrige uke, så jeg bestilte 12kg proteinpulver på dagen. Det kom i dag, så nå tror jeg kanskje at jeg overlever! Har dessuten begynt å like sei veldig godt, og det er jo iallefall LITT billigere enn kylling. Så nå går det bra!

Dagens økt:
20 min rolig gåing til studio

Knebøy:
75kg x 5 (skulle ha vært 65)
85kg x 5 (skulle ha vært 75, her merket jeg at jeg hadde bommet litt på vektskivene)
85kg x 4
40kg x 10, 10, 10, 10, 10

Rumenske markløft:
60kg x 8
70kg x 8
70kg x 10

Bicepscurls:
27,5kg x 6, 6, 6

10min gåing, 5min sykling fra studio

Piner meg at jeg har begynt å ta så feil av vektskivene. Knebøyen får bli godkjent for denne gang, synes jeg. Kjører videre på treer-uka til neste uke.. nå som maten er på plass, kan jeg ikke klage noe særlig.

Fikk også ordnet alt av tilskudd i dag. Har kjøpt meg 12kg proteinpulver. Norkost har fraktfrigrense på 2500,-, så jeg dro med meg en pose med 750g FX Whey, en boks seloljekapsler og en pose kreatin. Kjøpte også en solaray spekter multivitamin på en helsekostsjappe på ullevål stadion, litt dyrt, men tror det var en god investering. Forrige gang jeg prøvde kreatin følte jeg null effekt av det, men nå som jeg forhåpentligvis kjenner kroppen min bittelittgrann bedre, så gir jeg det et nytt forsøk.

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1010 : 31. august 2010, 18:01 »
Godt at det er flere enn meg som inntar en del fisk og ikke bare meat 24/7! Grin Vel, det kan jo hende at det er en god ting for oss som liker fisk; siden de andre ikke spiser det, blir det mer på oss!!!
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1011 : 31. august 2010, 22:43 »
Godt at det er flere enn meg som inntar en del fisk og ikke bare meat 24/7! Grin Vel, det kan jo hende at det er en god ting for oss som liker fisk; siden de andre ikke spiser det, blir det mer på oss!!!
Hadde jeg kunnet velge, hadde jeg spist laks og ørret hele tiden. Liker stort sett alt av laks sålenge det er skikkelig seterrømme på tallerkenen.. fisk for prezident!!!!!!!!!!!!!!!1111

synd ikke butikkprisene på fisk synker parallelt med populariteten..

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1012 : 31. august 2010, 23:02 »
Tipper du aldri har smakt villaks? Det er himmelsk i forhold til oppdrettslaks du kjøper i butikken Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1013 : 31. august 2010, 23:09 »
Tipper du aldri har smakt villaks? Det er himmelsk i forhold til oppdrettslaks du kjøper i butikken Smiley
Jeg har hørt rykter om at det gjør det, faktisk! Du får lage det til meg når vi treffes (seff som utøvere begge to) under et AF arrangement, da vet du Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1014 : 31. august 2010, 23:20 »
Jeg har hørt rykter om at det gjør det, faktisk! Du får lage det til meg når vi treffes (seff som utøvere begge to) under et AF arrangement, da vet du Wink

Jeg takler ikke oppdrettslaks! Er oppvokst med villaks og fersk fisk flere ganger i uken så har blitt oppdratt til å hate oppdrettsfisk! UFISK! Wink Men når du ikke har smakt skikkelig fisk så smaker nok diskfisken like godt Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1015 : 31. august 2010, 23:27 »
Jeg takler ikke oppdrettslaks! Er oppvokst med villaks og fersk fisk flere ganger i uken så har blitt oppdratt til å hate oppdrettsfisk! UFISK! Wink Men når du ikke har smakt skikkelig fisk så smaker nok diskfisken like godt Smiley
Hehehe. Min onkel kom alltid med selvfisket torsk (noen ganger også ørret, om ikke jeg husker heeelt feil) stort sett hver tirsdag da jeg var liten. Jeg har blitt fortalt at jeg og storebror ikke ville ha den fisken som mamma kjøpte i butikken - vi ville ha sånn fisk som som onkel Svein fisket! Så kom ikke her og kall meg diskfiskelsker!

Men, hvis laks fra disk smaker drit i forhold til skikkelig laks, så vet jeg ikke om jeg tør å smake på villaks.. ignorance is bliss Grin Så slipper jeg å slutte å like billig oppdrettsfisk Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1016 : 31. august 2010, 23:30 »
Hehehe. Min onkel kom alltid med selvfisket torsk (noen ganger også ørret, om ikke jeg husker heeelt feil) stort sett hver tirsdag da jeg var liten. Jeg har blitt fortalt at jeg og storebror ikke ville ha den fisken som mamma kjøpte i butikken - vi ville ha sånn fisk som som onkel Svein fisket! Så kom ikke her og kall meg diskfiskelsker!

Men, hvis laks fra disk smaker drit i forhold til skikkelig laks, så vet jeg ikke om jeg tør å smake på villaks.. ignorance is bliss Grin Så slipper jeg å slutte å like billig oppdrettsfisk Smiley

Sånn kan du tenke med damer også, traktorlesba på 150 kilo har nok ett like godt hull som Jessica Alba om du har øynene lukket......

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1017 : 31. august 2010, 23:37 »
Sånn kan du tenke med damer også, traktorlesba på 150 kilo har nok ett like godt hull som Jessica Alba om du har øynene lukket......
En viss forskjell inne i bildet, men jeg tror jeg ser poenget ditt! Men en traktorlesbe på 150kg? Det vil jeg nesten si er verdt det. Bare for å ha noe å skryte av på vorspiel..

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1018 : 31. august 2010, 23:40 »
En viss forskjell inne i bildet, men jeg tror jeg ser poenget ditt! Men en traktorlesbe på 150kg? Det vil jeg nesten si er verdt det. Bare for å ha noe å skryte av på vorspiel..

hehehe, ja det tror jeg også! Viktig med litt humor Smiley
Spis diskfisken din med god samvittighet Stian Wink Jeg nyter hermetikkfisk selvom jeg er oppdratt med villaks og diverse annet snacks!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: stiansoftcore tester IF og 5/3/1
« #1019 : 05. september 2010, 16:56 »
Fredag:
Militærpress:
37,5kg x 3
45kg x 3
50kg x 4
45kg x 3
37,5kg x 3
Markløft:
77,5kg x 3
87,5kg x 3
100kg x 8
87,5kg x 3
77,5kg x 3
Bakside skulder 3x12

I dag:
Benkpress:
55kg x 3
62,5kg x 3
70kg x 1 (+en med hjelp)

Chins i nedtrekkmaskin (eller hva det heter)

Deeeer stagnerte jeg i benken. Seff måtte det skje. Har lest litt rundt, og forstått det som at benk er avhengig av litt høyere frekvens enn kun 1 gang per uke for at ting skal skje. Lurer på hva jeg skal gjøre her. Triceps får jo juling to ganger i uken, benk+militære, men ikke bryst. Kan jo legge til litt mer volum (som jeg har gjort i mark, og har planer om å gjøre i bøy), bare ta de to første settene omigjen etter toppsettet.

Ideer?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!