avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 293942 ganger)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1050 : 03. oktober 2010, 00:24 »
Du går i samme fella som jeg gjorde, 6 måneder for mye og bortkastet diett! Det beste jeg har gjort siden jeg begynte med trening var å forstå behovet for offseason og bulk... Du mister ikke tid og får dårligere fett% av det, tvert imot om du gjør det riktig og bestemmer deg for å gå opp minst 5 kilo så kommer du kanskje til å være i enda bedre sommerform året etter!

Kroppen min responderte helt vanvittig bra på å ha 3 måneder overskudd før diett!!!! Kom i mitt livs form vet du Stian! Bulk iallefall frem til jul, så har du 5 månder på deg, du kommer til å se ut som Ghandi i mars(fett%) om du starter i Januar Smiley)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1051 : 03. oktober 2010, 00:32 »
Du går i samme fella som jeg gjorde, 6 måneder for mye og bortkastet diett! Det beste jeg har gjort siden jeg begynte med trening var å forstå behovet for offseason og bulk... Du mister ikke tid og får dårligere fett% av det, tvert imot om du gjør det riktig og bestemmer deg for å gå opp minst 5 kilo så kommer du kanskje til å være i enda bedre sommerform året etter!

Kroppen min responderte helt vanvittig bra på å ha 3 måneder overskudd før diett!!!! Kom i mitt livs form vet du Stian! Bulk iallefall frem til jul, så har du 5 månder på deg, du kommer til å se ut som Ghandi i mars(fett%) om du starter i Januar Smiley)
Hehe, misforsto litt hva dere gutta mente! Har voldsomt lyst. Jeg kan jo prøve!!!! Legge til et par boller havregryn på off-dagene, litt mer fett. Og mer på treningsdagene. Er litt redd for å bli like gæren i hodet som jeg ble med ckd/ud, så jeg må ta det litt casual. Ellers blir jeg kokkos.

Må bestemme meg, tror jeg kan ha godt av overskudd som du sier. Og som ggi sa, er det godt for psyken. Merker jo det etter bare ei litta refeed at jeg blir motivert av det.

Mål #1 blir å finne en måte å gjøre det casual på, gidder ikke hysteri.

Beachboy 2011. Motivert!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1052 : 03. oktober 2010, 01:20 »
Hehe, misforsto litt hva dere gutta mente! Har voldsomt lyst. Jeg kan jo prøve!!!! Legge til et par boller havregryn på off-dagene, litt mer fett. Og mer på treningsdagene. Er litt redd for å bli like gæren i hodet som jeg ble med ckd/ud, så jeg må ta det litt casual. Ellers blir jeg kokkos.

Må bestemme meg, tror jeg kan ha godt av overskudd som du sier. Og som ggi sa, er det godt for psyken. Merker jo det etter bare ei litta refeed at jeg blir motivert av det.

Mål #1 blir å finne en måte å gjøre det casual på, gidder ikke hysteri.

Beachboy 2011. Motivert!

Dersom du digger rutinen du har med diettmat så fortsetter du med opplegget ditt, dersom du har lyst på bedre og mer casual mat men med stort proteininnhold, så bytter du ut noen måltider. Dersom du velger første alternativ kan du gjøre som jeg gjorde på min første bulk. Jeg spiste 600 gram nøtti frutti i tillegg til diettmaten, dette resulterte i ett overskudd på ca 1000 kalorier, nok proteiner og kun riktige fettsyrer selv med ett så stort overskudd. Dette kombinert med 2-3 kardioøkter i uken + riktig trening med gode økningsrutiner var gull verd for meg Stian!

Ikke vær redd for å prøve noe nytt! Når du har gjennomført din første offseason/bulk og ser den sinnsyke fremgangen du får, og at du faktisk klarer å holde på massen og styrken nogenlunde under diett, ja; da er du hekta!!! Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1053 : 03. oktober 2010, 17:04 »
Dersom du digger rutinen du har med diettmat så fortsetter du med opplegget ditt, dersom du har lyst på bedre og mer casual mat men med stort proteininnhold, så bytter du ut noen måltider. Dersom du velger første alternativ kan du gjøre som jeg gjorde på min første bulk. Jeg spiste 600 gram nøtti frutti i tillegg til diettmaten, dette resulterte i ett overskudd på ca 1000 kalorier, nok proteiner og kun riktige fettsyrer selv med ett så stort overskudd. Dette kombinert med 2-3 kardioøkter i uken + riktig trening med gode økningsrutiner var gull verd for meg Stian!

Ikke vær redd for å prøve noe nytt! Når du har gjennomført din første offseason/bulk og ser den sinnsyke fremgangen du får, og at du faktisk klarer å holde på massen og styrken nogenlunde under diett, ja; da er du hekta!!! Smiley
Har vel to rutiner: Minst 200g proteiner per dag (helst fra kjøtt), og første måltid ca kl 4-ish.

Jeg blir å skru opp kaloriinntaket frem til jul. Å gjøre det vanskeligere/planlegge noe mer, vet jeg ikke helt om jeg ser poenget med. Sier ikke at planlegging er en dårlig ting, men det er en annen diskusjon.

Eksempel på en treningsdag:

10g BCAA/30g myse under/før trening
Trening
M1: 450g kjøtt + 2-300g pasta (har ennå ikke matvekt..)
M2: 100g Havregryn + 25g proteinshake
M3: 150g first price sjokoladekjeks
M4: 300g kjøtt m/bearnaise + kokte grønnsaker

Kjapt regnet:
minst 210g proteiner
ca 2800-3000 kcal

Er dette helt på trynet? Skrevet ned på fem minutter, slakt i vei! Respons er bra Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1054 : 03. oktober 2010, 17:06 »
Militærpress:
37,5kg x 3
42,5kg x 3
47,5kg x 6
42,5kg x 3
37,5kg x 3
Butterflies, sittende:
5kg x 10 +3 +3 +3 +3 +3
Sidehev, stående:
8kg x 10 +3 +3 +3 +3 +3

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1055 : 03. oktober 2010, 23:47 »
Forklar tanken bak sjokoladekjeks og bearnaise? 

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1056 : 03. oktober 2010, 23:53 »
det er godt og har kalorier i seg

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1057 : 03. oktober 2010, 23:58 »
Du bestemte deg for blodbulk med andre ord? Cheesy

Eneste negative er jo at du får mye dårlige fettsyrer i deg som er unødvendig... Vært mye bedre for den "leane gainen" sin del om alt ekstra kommer fra proteinkilder som nøtter osv.. Evt bare ren mat i enorme mengder Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1058 : 04. oktober 2010, 00:09 »
Du bestemte deg for blodbulk med andre ord? Cheesy

Eneste negative er jo at du får mye dårlige fettsyrer i deg som er unødvendig... Vært mye bedre for den "leane gainen" sin del om alt ekstra kommer fra proteinkilder som nøtter osv.. Evt bare ren mat i enorme mengder Smiley
Blodbulk nei?? Har vedlikehold på rundt 2600-2700, 300kcal i overskudd er vel ikke akkurat blodbulk Tongue ? Har deffet med sjokoladekjeks siden jeg flyttet for meg selv, så tror ikke det lager voldsomt med problemer. Tror ikke du blir feitere av 400kcal fra sjokokjeks enn fra havregryn. Skal ikke si at makroer er makroer, men har ikke helt troen på at å spise "rent" er så sinnsykt mye bedre.

Det blir jo ikke til at jeg spiser dette hver dag seff, det var jo bare et eksempel. På en casual dag. Om du vil.

Har ikke helt troen på proteiner fra bakken, nøtter har jo ganske ræva aminosyresammensetning (skyt meg om jeg tar feil). Nøtter generelt er jo ganske kjedelig (synes jeg)!

Bør vel ikke være noe problem så lenge jeg får i meg nok proteiner, har bra trykk på trening og ikke spiser for mange kalorier? Eller?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang

Utlogget bartlaus

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1061 : 04. oktober 2010, 12:41 »
Bulk iallefall frem til jul,

Er det en årstid her til lands som er skapt for bulking så må det vel nettopp være høsten og begynnelsen av vinteren. Tradisjonell sikringskost i store mengder (fårikål osv.), julebordsesong og så selve jula og romjula med digre berg av kjøtt og flesk og nøtter osv. Faen så stas.


Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1062 : 04. oktober 2010, 14:56 »

I second that, føler clean eating er til for å holde seg i noenlunde god vannbalanse for å se søt ut i speilet om morgenen.
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1063 : 04. oktober 2010, 15:13 »
Siste bildeupdate på en stund. Tar bilder jevnlig, men giddsje å legge ut hele tiden. Må ha noe å sammenligne med til våren Cheesy

Ikke så verst form igrunn, med svette/vann på magen ser det neeeeeesten ut som om jeg har abs:

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1064 : 04. oktober 2010, 15:14 »
I second that, føler clean eating er til for å holde seg i noenlunde god vannbalanse for å se søt ut i speilet om morgenen.
Clean eating er ola nordmanns unnskyldning for ikke å kutte kaloriene spør du meg!!!!!! Wink)))))))))))

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!