avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292828 ganger)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1065 : 04. oktober 2010, 17:52 »
Jan S og Daniel M har overbevist meg på temaet, og jeg har erfart det selv.. Det beste uansett hvordan du vrir og vender på det er å spise RENT og ligge i overskudd deretter... Gaining med nøtter har fungert latterlig bra for meg! Smiley

Du er påtur å bli tynn Stian!! Ser bra ut nå, men du vet at du trenger mer masse! Bulkbulkbulk!! Smiley
Det er ingen fare for deg å bulke, for du kommer ikke til å slutte å trene... Jeg anbefaler sjeldent bulking til tidligere overvektige som søker råd hos meg, for faren er altfor stor til at de ikke klarer en ny diett etter endt bulking, og det er det som ødelegger for de fleste, da blir de GRISEFEITE.

Men DU Stian, du har peiling, du har store mål innen denne aktiviteten, og kommer nok ikke til å trappe ned de første 10 årene ihvertfall, det er inntrykket jeg har av deg, så hvorfor ikke hente litt kvalitetsmasse denne vinteren?? Smiley JEG STEMMER FOR BULK!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1066 : 04. oktober 2010, 20:22 »
Jan S og Daniel M har overbevist meg på temaet, og jeg har erfart det selv.. Det beste uansett hvordan du vrir og vender på det er å spise RENT og ligge i overskudd deretter... Gaining med nøtter har fungert latterlig bra for meg! Smiley

Du er påtur å bli tynn Stian!! Ser bra ut nå, men du vet at du trenger mer masse! Bulkbulkbulk!! Smiley
Det er ingen fare for deg å bulke, for du kommer ikke til å slutte å trene... Jeg anbefaler sjeldent bulking til tidligere overvektige som søker råd hos meg, for faren er altfor stor til at de ikke klarer en ny diett etter endt bulking, og det er det som ødelegger for de fleste, da blir de GRISEFEITE.

Men DU Stian, du har peiling, du har store mål innen denne aktiviteten, og kommer nok ikke til å trappe ned de første 10 årene ihvertfall, det er inntrykket jeg har av deg, så hvorfor ikke hente litt kvalitetsmasse denne vinteren?? Smiley JEG STEMMER FOR BULK!
Rent eller skittent (høhø) er vel en diskusjon for seg selv..

Jo takk takk, får vel ta det som et kompliment!!! Masse trengs. Vil tørre å si at jeg over snitt hva muskelmasse angår, men nå er vel heller ikke det akkurat noe å skryte av heller. Så jeg hadde nok ikke sett så helt halvgæren ut på en litt lavere fett%. Men for oss former fatboys er ikke "halvgærent" bra nok, skakke værra noe dårligere enn drittbra!!!

Stemmer for bulk sjæl. Så da har vi tre bulkestemmer mot null deffestemmer. Ser ut til at det blir bulk!

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1067 : 04. oktober 2010, 20:33 »
Stemmer for bulk sjæl. Så da har vi tre bulkestemmer [...] mot null deffestemmer. Ser ut til at det blir bulk!
... + 1 = 4

's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1068 : 04. oktober 2010, 20:35 »
4 bulkestemmer!!! 0 deffestemmer. Altså 4 stemmer totalt.

Jeg som trodde jeg hadde en masse tause og sjenerte fans som drev og snikfulgte loggen min i hemmelighet. Det var vel IKKE akkurat tilfellet for å si det sånn!!!!!!!!! Skuffet

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1069 : 04. oktober 2010, 20:53 »
Hva forventer du??? 1 formerfatboy stemme er det samme som 10 bodybuilder4life stemmer!!!  >Cheesy

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1070 : 04. oktober 2010, 21:13 »
4 bulkestemmer!!! 0 deffestemmer. Altså 4 stemmer totalt.

Jeg som trodde jeg hadde en masse tause og sjenerte fans som drev og snikfulgte loggen min i hemmelighet. Det var vel IKKE akkurat tilfellet for å si det sånn!!!!!!!!! Skuffet


eg e nå ein av de sjenerte (og veldig tause) som følger med deg:)


stemme for BULK! Grin

Blir bra detta:)

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1071 : 04. oktober 2010, 21:30 »
Stemmer for en veldig moderat bulk, altså ikke noe fråtseparty som hos andre kråpppsbyggere.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1072 : 04. oktober 2010, 21:58 »
Hva forventer du??? 1 formerfatboy stemme er det samme som 10 bodybuilder4life stemmer!!!  >Cheesy

eg e nå ein av de sjenerte (og veldig tause) som følger med deg:)


stemme for BULK! Grin

Blir bra detta:)
Se, en jentestemme bodyb!! Ser du??

Blir bra ja, kan jo ikke la deg bli sterkere enn meg Cheesy
Stemmer for en veldig moderat bulk, altså ikke noe fråtseparty som hos andre kråpppsbyggere.
Kalorimessig blir det ikke noe fråtseparty nei.. Har tross alt jobbet litt for å komme meg der jeg er nå, og det skal ikke kastes ut av vinduet.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1073 : 04. oktober 2010, 22:12 »
Jenter har svært sjelden noen innvirkning på mine valg i KRÅSBYGGING, de sier jeg er helt på kanten mot å være 'for stor' og må slutte å trene så mye for å beholde proporsjonene mine, NEVER Wink

Men ja, mæd propps for at du har jenter som følger treningsloggen din....
Støtter deg ikke i junkteorien though... Finner det ganske ulogisk at jeg kunne fått akkurat samme utslag på muskelmassen og fett% under bulk dersom jeg hadde drukket 4 proteinshakes om dagen og 4 poser bamsemums Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1074 : 04. oktober 2010, 22:24 »
Jenter har svært sjelden noen innvirkning på mine valg i KRÅSBYGGING, de sier jeg er helt på kanten mot å være 'for stor' og må slutte å trene så mye for å beholde proporsjonene mine, NEVER Wink

Men ja, mæd propps for at du har jenter som følger treningsloggen din....
Støtter deg ikke i junkteorien though... Finner det ganske ulogisk at jeg kunne fått akkurat samme utslag på muskelmassen og fett% under bulk dersom jeg hadde drukket 4 proteinshakes om dagen og 4 poser bamsemums Wink
Hadde det vært mitt valg alene, hadde jeg droppet protshake bare så det er sagt. Det var bare et eksempel, men la oss si at jeg spiser en pakke kjeks hver dag da. Er det fortsatt en junkfood diett? Mye annen 'ren' mat der..

Og hvorfor skal det utgjøre en forskjell? Jan S vedlikeholdt vel på kokosboller og cola en stund hvis ikke jeg husker feil. Det fungerte vel ikke sååååååååå dårlig.

Overbevis meg Smiley At ting sier seg selv holder ikke for meg lenger!

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1075 : 04. oktober 2010, 22:44 »
Eg stemmje på BULK! Smiley

Tror man bør legge seg på en mellomting, gi kroppen litt pause fra OCD-tankegang når det gjelde kcaltelling og makroer. Se deg i speilet kun etter trening og spis som en mann, det fortjener du!

Mange som er obsessed med å være tynne, bulker i et par uker.. liker ikke det de ser i speilet, begynner å deffe smått og back at it. Ikke kjør noen all-out bulk, men ikke vær redd for å legge deg +500 kcal overskudd, om man da er litt aktiv passer på å ikke gå helt overboard FOR ofte skal det nok gå fint å legge på seg litt finfin masse Smiley

Har vondt i ryggen av denne sittestillingen så må beklage rotete skriving, natta !;)
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

neonX

  • Gjest
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1076 : 05. oktober 2010, 10:11 »



Skal si det er stor forskjell. Bra jobba Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1077 : 05. oktober 2010, 16:45 »
Skal si det er stor forskjell. Bra jobba Smiley
Det er en viss forskjell, kan man si Smiley Hehe. Hjertelig!

Dagens:
Skråbenk, m-reps:
45kg x 10 +3 +3 +3 +3 +3 lekende lett
Squæt:
67,5kg x 3
77,5kg x 3
87,5kg x 6
77,5kg x 3
67,5kg x 3
Front squæt smal stance m/stopp og box (stoppet før box+ræv impact, box var der for å se hardcore ut):
60kg x 3
50kg x 5
50kg x 5
Dumbell rows:
20kg x 10 +3 +3 +3 +3 +3

Benk gikk lekende lett, har sikkert sammenheng med kcal inntak.
Bøy gikk lett, ble litt good mornings tendenser på noen av settene pga. irriterende bekjent som sto ved siden av og pratet om seg selv, men det får gå for denne gang.
La inn smal frontbøy i dag, tenkte beinpress, men det er så fette kjedelig, så det orket jeg ikke.

Er skråbenk tillatt istedet for militærpress i 531? Har ikke sjekket boka, skal gjøre det i kveld.. press på alle dagene kan bli litt mye for skuldrene i lengden, så da kan jeg evt. droppe myo benk og bare kjøre programmet som det "skal være" med skråbenk istedet for militærpress.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1078 : 08. oktober 2010, 18:22 »
http://www.youtube.com/watch?v=3moLkjvhEu0#noexternalembed
Benk:
52,5kg x 5
60kg x 3
67,5kg x 5
60kg x 3
52,5kg x 5
Marklyft:
87,5kg x 5 mixed-V
97,5kg x 3 mixed-V
110kg x 4 mixed-V
97,5kg x 3 mixed-V
87,5kg x 5 mixed V
Seated cablerows:
ca 50kg x 10 +3 +3 +3 +3 +3
Dumbbell rows:
20kg x 10 +3 +3 +3 +3 +3

Tror det er på tide å avansere litt i kg på dumbbell rows. Fornøyd med benken for en gangs skyld, trodde jeg skulle dø etter 4 reps, tenkte "hvorfor ikke" og klinte inn en rep til. Høyre ben spratt ut av posisjon, men fortsatt fornøyd med toppsettet. Føltes herlig å få det til.

Repmessig, mindre fornøyd med marken.. begynner å bli tungt nå. Synes ikke det er mange ukene siden toppsettet i uke 3 var rett under hundre. Teknikkmessig, helt kanonfornøyd. Tror dette er den beste markøkten jeg har hatt. Ryggen var helt rett, konsentrerte meg om å ikke miste spennet i slutten av hver rep, og droppet speilet. Fungerte bra. Eksploderte opp hele veien. Men kjipt jeg ikke fikk klint inn fler reps!

Nå skal jeg spise meg kvalm på bananhavregrøt og se på japansk tegnefilm Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: bodyrecomp med 531+IF. Bilde s. 69
« #1079 : 08. oktober 2010, 18:55 »
Sålenge teknikken er 100% og du blir helt utmattet så er vell alt 100% Stian  Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!