avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292936 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1590 : 08. april 2011, 17:39 »
Det var ikke mye til refeed?!  Angry

Mageøvelser:

Ab-wheel roll out
Anti-rotasjonsbevegelser (pallof press - vanlig, vertikal og vertikal på siden)
Knelende kabel anti-rotasjonspress med tau
Turkish get-up
Windmill
Reverse V-plank til medisin ball

Enig, er vel heller et sted mellom basis og refeed! Dårlig planlagt

Takk for det, skal check it out
Stian, da. Hvor er grønnsakene dine? Wink
Erstatter et variert kothold med sånne:


(men bytter ut risen med grønnsaker på rest days)
Oppskrift på prottispudding? Smiley og risen det er veid tørt regner jeg med? Dumt spm, men må bare få oppklart det. Tongue En ting til, når du lar ris stå til et annet måltid, regnes det som kokt eller tørt når du da veier det opp for å varme det? hehe
er ikke så veldig spennende:
To scoops kasein eller melkeprotein, to scoops skummet lek - rist, putt i frysa i 40 min - voila! Anbefaler Micellar Creme Sjoko, kjøper du hos GG koster det tilnærmet det samme som kyllingfilet per gram protein. Metter like bra spør du meg! Anbefaler dog protein fluff hvis du du har sånn robotvisp, synes det smaker hakket bedre og mer "naturlig"

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1591 : 08. april 2011, 19:58 »
Bare 15 E% fett, var ikke det litt lite?
Skjer med grønnsak og fruktinntaket? Smiley
Trenger vel ikke å bekymre deg for å komme under 90kg i tide eller ei, er speilet som betyr noe. Jeg har ihvertfall erfart på den vonde måten tidligere at en ikke må forhaste seg på deff, deet er kjipt!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1592 : 08. april 2011, 20:16 »
Bare 15 E% fett, var ikke det litt lite?
Skjer med grønnsak og fruktinntaket? Smiley
Trenger vel ikke å bekymre deg for å komme under 90kg i tide eller ei, er speilet som betyr noe. Jeg har ihvertfall erfart på den vonde måten tidligere at en ikke må forhaste seg på deff, deet er kjipt!

Jepp, men det er treningsmakroer.

Treningsdager: p40/c45/f15
Fridager: p50/c25/f25

Ikke mye grønt her i gården om dagen nei Smiley Brukt penger litt uvettig, så må spare inn litt.

Men har generelt blitt ganske drittlei, alt jeg kjøper på kiwi er muggent eller råttent, og det skjer ikke at jeg drar byen rundt for å finne grønt som ikke er muggent. Var veldig glad i meloner en stund, men etter å ha fått med to råtne fra butikken samme uka, får jeg liksom litt avsmak..

Trøster meg med at mine daglige 4+ kembokopper med hvite bai hao yinzhen te er stappfulle av helt sinnsykt supersunne antioksidanter (visstnok):


(spøk til side, så vet jeg at grønnsaker er noe jeg kanskje burde bli bedre på)

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1593 : 08. april 2011, 20:49 »
Finner du muggen eller råtten frukt på kiwi, så er det vel bare å utnytte den holdbarhetsgarantien de har. Så ender du vel fort opp med gratis frukt! Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1594 : 09. april 2011, 11:18 »
Finner du muggen eller råtten frukt på kiwi, så er det vel bare å utnytte den holdbarhetsgarantien de har. Så ender du vel fort opp med gratis frukt! Cheesy
Er det holdbarhetsdato på grønnsaker og frukt da? Jeg har bare bytta brokkoli før, og da har jeg bare fått ny. Gratis eller ikke, fortsatt kjipt å komme hjem med dårlige varer!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1595 : 09. april 2011, 14:47 »
80min LISS kardio Cool Herlig vær!

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1596 : 09. april 2011, 18:07 »
Er det holdbarhetsdato på grønnsaker og frukt da? Jeg har bare bytta brokkoli før, og da har jeg bare fått ny. Gratis eller ikke, fortsatt kjipt å komme hjem med dårlige varer!
Godt poeng. Men tror man skal få varen gratis hvis man ser noe som begynner bli gammelt, så får man heller kjære bort det gamle. Tho, antar du ikke er Kiwi Bob heller Cheesy

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1597 : 09. april 2011, 18:18 »
Godt poeng. Men tror man skal få varen gratis hvis man ser noe som begynner bli gammelt, så får man heller kjære bort det gamle. Tho, antar du ikke er Kiwi Bob heller Cheesy
aa, får teste det neste gang da. Brokkolihylla er jo helt gul stakkar! Ikke Kiwi Bob nei, men er ganske kjip når det gjelder pengebruk, på godt og vondt Grin

Dagens:
266.15g protein
84.9g karb
52.95g fett

1880kcal

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1598 : 10. april 2011, 11:05 »
Hadde første natt jeg ikke måtte opp og tisse på lenge natt til lørdag, føltes bra å våkne etter 7-8 timer og føle seg heeelt uthvilt Smiley

Vurderer å bytte ut negative chins med nordic hamstrings på markdagen. Så kan jeg heller ha chins på militærpress dagen. Riv ruskende galt?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1599 : 10. april 2011, 14:18 »
Benkpress:
67.5kg x 4
60kg x 5
55kg x 5

Floor press:
55kg x 6,6,6

Pendlay rows:
55kg x 5,5,5

Rehab for skuldre:
Utoverrotasjon 3kg x 10,10,10 på kver arm
Facepulls 14kg x 8,8,8

Testet litt på mage også, pallof press og lumberjacks, men kjente de ikke noe særlig. Får se om treningsverket allikevel sniker seg innpå i morgen

Kommentar: Fikk så godt som null spenn i benk i dag pga. treningsverk i lår. Testet også litt bredere grep (ringefinger på den streken) i dag, og det gikk jo bra. Meeen synes det er litt flaut å være så veik so jeg er i benk igrunn.

Pendlays ble også litt trøblete pga. treningsverk, halvsolide reps. Kjører samme belastning her helt til jeg klarer 3x6 strikt

Floor press var veldig bra. Gøy å øke litt i den!

Utlogget Nanbrødeksperten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 138

Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1600 : 10. april 2011, 14:24 »
Vurderer å bytte ut negative chins med nordic hamstrings på markdagen. Så kan jeg heller ha chins på militærpress dagen. Riv ruskende galt?

Jeg ville ha byttet.
PSMF:

30.05.2011    101,6
06.06.2011      96,1
11.07.2011      89,5

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1601 : 10. april 2011, 15:15 »
Benkpress:
67.5kg x 4
60kg x 5
55kg x 5

Floor press:
55kg x 6,6,6

Pendlay rows:
55kg x 5,5,5

Rehab for skuldre:
Utoverrotasjon 3kg x 10,10,10 på kver arm
Facepulls 14kg x 8,8,8

Testet litt på mage også, pallof press og lumberjacks, men kjente de ikke noe særlig. Får se om treningsverket allikevel sniker seg innpå i morgen

Kommentar: Fikk så godt som null spenn i benk i dag pga. treningsverk i lår. Testet også litt bredere grep (ringefinger på den streken) i dag, og det gikk jo bra. Meeen synes det er litt flaut å være så veik so jeg er i benk igrunn.

Pendlays ble også litt trøblete pga. treningsverk, halvsolide reps. Kjører samme belastning her helt til jeg klarer 3x6 strikt

Floor press var veldig bra. Gøy å øke litt i den!

Ang pallof press har du nok brukt for mye av kroppen til å holde deg oppe evt. ben.

Prøv med litt bredre fotstilling, bøy knærne litt og strekk armene helt ut og ta en litt tyngre vekt. Det skal kjennes rimelig grovt!!

Ellers ville jeg kuttet ned vekten på utoverrotasjon til 1 eller 2 kg og fokusert på repetisjoner.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1602 : 10. april 2011, 15:26 »
Ang pallof press har du nok brukt for mye av kroppen til å holde deg oppe evt. ben.

Prøv med litt bredre fotstilling, bøy knærne litt og strekk armene helt ut og ta en litt tyngre vekt. Det skal kjennes rimelig grovt!!

Ellers ville jeg kuttet ned vekten på utoverrotasjon til 1 eller 2 kg og fokusert på repetisjoner.
Jepp, var det jeg også trodde. Sto bredt, men det hjalp lite. Følte egentlig bare at jeg kjente pallof i skuldre/triceps, men hadde kanskje for lite belastning? Brukte forøvrig den her:
http://www.youtube.com/watch?v=4_uCm2kuVlw#noexternalembed&feature=player_embedded

Hvor mange reps, typ opp mot 20? Kanskje over?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1603 : 10. april 2011, 15:43 »
Har du prøvd crunch med tau på kabelstativ? Gjør så vanvittig vondt i magen, helt fantastisk øvelse! Smiley

Jeg er ikke helt enig med han i filmen under: Jeg har prøvd måten han gjør det på og det tar ikke på hele aspektet (for meg) - Jeg strekker magemuskulaturen litt ut på toppen, så cruncher jeg litt dypere. Men dette er jo såklart alt etter hva som tar best på magen for deg! For meg ga denne øvelsen en ny mening til magetrening, dette er helt rått! Like godt som pumpen du får i alle andre muskler!



http://www.youtube.com/watch?v=nqwFHHAQaL8

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: faster bort fettet. Bilder s98
« #1604 : 10. april 2011, 16:02 »
Har du prøvd crunch med tau på kabelstativ? Gjør så vanvittig vondt i magen, helt fantastisk øvelse! Smiley

Jeg er ikke helt enig med han i filmen under: Jeg har prøvd måten han gjør det på og det tar ikke på hele aspektet (for meg) - Jeg strekker magemuskulaturen litt ut på toppen, så cruncher jeg litt dypere. Men dette er jo såklart alt etter hva som tar best på magen for deg! For meg ga denne øvelsen en ny mening til magetrening, dette er helt rått! Like godt som pumpen du får i alle andre muskler!



http://www.youtube.com/watch?v=nqwFHHAQaL8

njæææææ, vil helst fokusere på mageøvelser som trener magen som stabilisator, ikke dynamiske øvelser. Trener mage for knebøy, ikke for å få sixpack. Men, nå er jeg nesten helt blank når det gjelder trening, så kanskje det jeg nevnte ikke er av relevans uansett.. venter og ser om noen slakter meg. Takker!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!