avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 292848 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1725 : 03. mai 2011, 13:43 »
Fra Stian til jentene:


Liker attituden din. Stå på.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1726 : 03. mai 2011, 15:50 »
Nææ, tror 6.4% på 80kg blir litt vel mindfuck å forvente seg. Det er jo nesten så jeg vil kalle det sceneform. ~1% dropp per kg dropp høres mer realistisk ut. Menne hadde vært syyykt schpaa da, med 6.4% på 80kg. Men vil gjerne se regnestykker før jeg begynner å håpe på det Grin

Husk tarmfyllet da. Masse kilo i form av det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1727 : 03. mai 2011, 20:24 »
Liker attituden din. Stå på.
Hehe, artig artig Smiley Will do
Husk tarmfyllet da. Masse kilo i form av det.
Det er jo der uansett?

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1728 : 03. mai 2011, 21:11 »
Går ganske og føler jeg sjæl! Begynner å merke at trykket ikke er 100% lenger, men liker som vanlig å tro at jeg mister null styrke

Gjorde 105 x 6 i bøy på søndag (hvor mitt beste er 117 x 3 for litt over en måned siden), og 125 x 3 i markløft (hvor mitt beste er 135 x 3 for litt over en måned siden), men har skjerpet meg teknisk i denne. For å nevne noen: sluttet å sprette, rumpeløft er underkontroll, bruker faktisk beina for en gangs skyld. Krummer korsryggen mindre, men krummer thorakalryggen MER. Må nok jobbe mye med siste. Men synes det er spesielt vanskelig å psyke seg opp til markløft om dagen.

Benk står like stille som den alltid har gjort Cheesy Men jobber veldig aktivt med teknikk her også, og føler sjæl det går rette veien. At belastningen står stille, men at det blir bedre teknisk er jo fremgang det også. Prøver å unngå å se tilbake på treningen hele tiden, da blir jeg bare stressa

Spisingen er under kontroll, får i meg litt mer fett og grønnsaker. Men er blitt veldig studentdiett i det siste, havregryn, melk, kylling, ris og torosaus, gulrøtter/brokkoli. Spiser peanutsmør rett fra glasset for å få i meg fett Cheesy Billig og enkelt

Videre er vekten på 90kg (på søndag), skal ned til 85 til juli, så tempoet må opp litt. Har også endelig (!) fått bestilt meg legetime, skal inn på mandag. Mulig en del av plagene mine blir bedre, nattlig vannlating og søvnproblemer for å nevne de viktigste. Kan liksom ikke kalle meg sjæl dedikert hvis jeg ikke gidder å dra til legen en gang... Wink Wink måtte faktisk bli litt inspirert for å få bestilt meg legetime.

Høres ut som at du har en plan hvertfall! Ang legetimen så er jeg slik selv. Det er noe med det å være mann og IKKE dra til lege før du holder på å dø.. Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1729 : 03. mai 2011, 22:56 »
Hehe, artig artig Smiley Will doDet er jo der uansett?

Jo, men når man mister vekt og spiser litt mindre så er litt av den vekten du mister tarmfyll(eller væske, er ikke sikker. Masse som hverken er fett eller muskler i hvert fall.) som ikke kommer tilbake, selv om vekta går litt opp når du begynner å spise vanlig igjen.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1730 : 03. mai 2011, 23:00 »
Jo, men når man mister vekt og spiser litt mindre så er litt av den vekten du mister tarmfyll(eller væske, er ikke sikker. Masse som hverken er fett eller muskler i hvert fall.) som ikke kommer tilbake, selv om vekta går litt opp når du begynner å spise vanlig igjen.
Aha, skjønner. Hadde jeg aldri tenkt over Smiley
Høres ut som at du har en plan hvertfall! Ang legetimen så er jeg slik selv. Det er noe med det å være mann og IKKE dra til lege før du holder på å dø.. Grin
Jepp, også er det så sykt tiltak å få seg time.. har dessuten litt angst for å ringe fremmede folk. Flaks det går å ordne time via SMS Grin

Utlogget Wonde3rboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1731 : 04. mai 2011, 19:35 »
Stian, jeg var litt nyskjerrig på hva målene dine er for tia, og ikke minst - har du funne fett%?:p
(og vekta! Smiley )

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1732 : 04. mai 2011, 19:45 »
Stian, jeg var litt nyskjerrig på hva målene dine er for tia, og ikke minst - har du funne fett%?:p
(og vekta! Smiley )
Halla balla! Har blitt anslått til 20-22%, ultimate målet blir vel å droppe ned mot 10%. Da jeg startet for fullt i januar regnet jeg med å være der før sommeren, men som vanlig tar ting litt lenger enn planlagt med meg Cheesy

Veide inn på 90kg på søndag, så må nok nedover mot ~80. Skal snikveie meg i morgen bare for å sjekke status, men morgenvekt på tom mage hver søndag som gjelder Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1733 : 06. mai 2011, 12:12 »
Som jeg skrev tidligere i en tråd i dag, er hyppigere bildeoppdateringer ofte en indikator på at en blir mer og mer fornøyd med formen



Blir kult å se om det er noen forandring fra denne vinkelen om to mnd. Cheesy

Jeg ante forøvrig ugler i fiskegratengen da jeg allerede snikveide meg til 89.0 i går tidlig, 88.5 i dag morges (altså 1.5kg ned siden søndag). Garantert en del vann som har sluppet, men er kanskje ikke til å stikke under stol at diet break i påsken kanskje var veldig lurt? Føles selvfølgelig bra å være ~2+ uker foran skjema (skulle vel gå ned 0.625kg i uken for å rekke 85 til juli?), men vil helst ha en nogenlunde jevn nedgang fremover

Dagene har vært
søn 2474kcal
man 1718kcal
tir 2386kcal
ons 1925kcal
tors 1619kcal

som er 10122kcal totalt hittil

Mao. litt lavt denne uken, så kompenserer litt opp i dagene fremover så det ukentlige underskuddet ikke blir for digert, vil helst ikke over 3500 ennå, definitivt IKKE over 4000. Slapper derfor av med vedlikehold i dag og imorgen, så jeg får:

søn 2474
man 1718
tir 2386
ons 1925
tors 1619
Fre ~2700
Lør~2700

Totalt 15522kcal

Med vedlikehold på 2700, ligger jeg da (teoretisk selvfølgelig) på 3378kcal i underskudd denne uken. Ikke fullt en halvkilo engang fettmessig, men ser ingen grunn til å gå lavere.

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1734 : 06. mai 2011, 13:20 »
Jøjje meg for noen armer... og flott skulderparti. Bra, Stian! God helg  Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1735 : 06. mai 2011, 13:33 »
Dette var en ny vinkel og se deg i fra Stian. Ser veldig bra ut! Burde nesten gjøre målet våres litt vanskeligere når du har fått en så god start som du har.

Credz for armene og skuldra. (Y)

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1736 : 06. mai 2011, 14:00 »
Svære armer gitt

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1737 : 06. mai 2011, 14:03 »
Oi, du begynner å bli stor! Pent!  Grin

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1738 : 06. mai 2011, 14:30 »
Jøjje meg for noen armer... og flott skulderparti. Bra, Stian! God helg  Smiley
Svære armer gitt
Takktakk! Har ganske små hender, så alt annet ser nok litt større ut enn det er. Men er kanskje på tide at jeg begynner å ta til meg det som blir sagt her istedet for at jeg bare vifter det vekk..

God helg sjæl! Skal kose meg Cheesy
Dette var en ny vinkel og se deg i fra Stian. Ser veldig bra ut! Burde nesten gjøre målet våres litt vanskeligere når du har fått en så god start som du har.

Credz for armene og skuldra. (Y)
Jepp ny vinkel, ble litt inspirert og prøvde, så så det neimen ikke så verst ut

Tenkte selvfølgelig samme tanken sjæl med en gang jeg så tallet på vekta, men jeg vet at jeg har det med å gå ned ganske sakte mot slutten. Hvis det ikke er tilfellet denne gangen, får heller 85kg bli et pit-stop ned mot 80. Virker lett i starten, men det har aldri vært tilfellet at det har forblitt lett med meg Tongue
Oi, du begynner å bli stor! Pent!  Grin
Å få betegnelse "svær" er ganske gøy, spesielt når jeg bare blir lettere og lettere Cheesy Takktakk!

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: softcore: diskotekspump s113
« #1739 : 06. mai 2011, 15:48 »
Hehehe... ja, SÅ små hender tviler jeg på at du har Wink Vær stolt, Stian. Du har vært og er flink, ingen tvil om det.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!