Skrevet av Emne: Knekken i mitt liv.  (Lest 9398 ganger)

Utlogget lolff

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Knekken i mitt liv.
« : 22. april 2009, 12:59 »
Natt til søndag ringte eg dama mi. Ho tok telefonen uvitandes,
og eg hørte ei samtale som førte til sex. 
Eg sendte ho ei melding av stort sinn og gjorde det slutt

For 3 år sidan tilga eg ho for at ho hadde vore utro.
Så svak som eg va. Eg har virkelig satsa alt på denne jenta.
Eg tvilte aldri på ho.
Eg viste ho elska meg. Alt ho gjorde og sa om meg snakte for seg sjølv.
Men korleis kan eg stole på ho etter noko sånt? Ho kan no ikkje vær gla i meg når ho gjer noko sånt mot meg.

Eg skulle eigentlig på militærøvelse denne veka. Men eg vart sendt heimatt pga det som hadde skjedd.
Eg grein på oppstillinga. Nektet å ta push-ups. Hadde gråten i halsen. Likegyldig for ka som kunne skje med meg.

Eg snakte med ho i går. Face 2 face. Det gjorde godt å sjå ho lide. Men ikkje no lenger.
Ho tørte ikkje å sjå på meg. Ho va så skamfull. Ho sa at ho hadde avslutta samleie og fullførte aldri.
At ho dro heimatt og dusja seg. At ho følte seg skitten. Når morgenen kom hadde ho lest meldinga mi.
Ho sa ho skulle ønske at ho kunne ha stilt tilbake tida. At ho skulle ønske at ho aldri drakk den helga.

Vi snakte i fleire tima. På slutten av samtala ga ho meg ein klem og grein på skuldra mi. Eg klemte ho aldri tilbake. Følelsane der og da va så sterke. Hjerna mi sa nei. Hjertet mitt sa ja. Alt va så mixa og fucka opp!

Ho spurte om ho skulle gå og eg svarte ja. Timane etter fekk eg mange meldinga fra ho.
Eg svarte ho aldri. Tilslutt prøvde ho å ringe meg. Eg la berre på. Etter ei tid tok eg telefonen.
Ho grein og grein. Prøvde å lokke meg inn til ho for å snakke. Ho skulle gjer ka som helst for å få meg tilbake. Eg sa til ho at eg syns ideen va dårlig og så la eg på.
Etter det fekk eg ei veldig lang og ekstrem melding.

Eg veit at ho angrer. Eg ser jo det på ho. Men korleis kan eg klare å stole på eit sånt menneske igjen?
Eg sa til ho for 3 år sidan at vist ho va utro mot meg igjen så får ikkje ho fleire sjanser.

Livet mitt va perfekt. Eg va ein sprudlandes gla gutt som ga mange andre mennesker glede.
Det har vore mykje latter i mitt liv. Ditta tok virkelig knekken på meg.
Ditta fortjente eg ikkje.

Utlogget darker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

Sv: Knekken i mitt liv.
« #1 : 22. april 2009, 13:07 »
du får trøste deg med at om dette er det verste som skjer i livet ditt har du fått et lykkelig liv. Kjipt når sånt skjer, men dette skjer med mange hvert år, og man får bare ta lærdommen og gå videre.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Knekken i mitt liv.
« #2 : 22. april 2009, 13:10 »
Uff og uff, dette er sannsynligvis den største skrekken som finnes i et parforhold, et tillitsbrudd uten like. Og veldig, veldig trist for begge parter.  
Håper du holder hodet kaldt og bygger deg opp igjen til den gladgutten du skal være. Stå på.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Knekken i mitt liv.
« #3 : 22. april 2009, 13:16 »
Du beskriver katastrofen veldig bra! For det er en katastrofe for deg nå.

Jeg tenker følgende:

 - Du sa for 3 år siden at hun ikke fikk flere sjanser. Hvis du går tilbake på det, så vil hun ikke være til å stole på igjen, for hun lærer at du bare kan overtales neste gang igjen også...
 - At det gjør vondt og at du savner henne betyr ikke at det var feil å gjøre det slutt. Det betyr at det var riktig av deg å være sammen med henne når du var det.

Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket!

Utlogget Sgt.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

Sv: Knekken i mitt liv.
« #4 : 22. april 2009, 13:18 »
Egil, you said it!
Alt er relativt.

Utlogget Silencer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • 76 Kilo
Sv: Knekken i mitt liv.
« #5 : 22. april 2009, 13:19 »
Vært dær sjøl.
Ingenting ainna så tid som lege sånne sår. Skjønne veldi godt at du føle deg langt nede,
men kain betrygge deg me at det kjem te å gå over.

Ingen fortjene nokka sånt.
Svik ifra nånn man e gla i e verkeli ille.

Tilgi kan man gjøre, men aldri glømme. Ikkje sats meir på denna jenta, ho blir bare å
skape deg fleire problem. Selvfølgeli e det ei stor omveltning i hverdagen å ikkje ha ho sammens me deg men trur det e te dett ega beste.

Som ordtaket sei: En gang utro, alltid utro.

Se på tida som dokk hadde ilag som ei stor erfaring, du veit nu ka du ska passe deg før.

Har sterk medfølelse og håper det ordner seg for deg.

Mvh
Silencer




Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Knekken i mitt liv.
« #6 : 22. april 2009, 13:49 »
Hmm.. Har akkurat lest bloggen til en 17-åring som bare kanskje får oppleve juni..

Du får en million andre sjanser om du vil, det er bare opp til deg..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Knekken i mitt liv.
« #7 : 22. april 2009, 13:52 »
Du skal være glad for at det er slutt!!! Skulle hatt Lene fra Paradise Holtel til å skjelle henne ut for deg!

Det som funka bra for meg var å ta seg en fest med gutta boys etterpå, glemme den kjipe erfaringa... God bedring!!!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Tricex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • :)
Sv: Knekken i mitt liv.
« #8 : 22. april 2009, 14:01 »
=\ Leit å høre . .

Det eneste jeg kan si som ikke har blitt sagt her, er min mening, som er helt lik alle andre sin;
Ikke sats på denne jenta.. Ingen har bra av å være i ett forhold uten tillitt. Dette fører bare til depping og usikkerhet..

Men dette kommer du over med tiden. Men bare avslutt det så raskt som du kan og bli ferdig med det. Dess rasker kommer du over dette Smiley

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Knekken i mitt liv.
« #9 : 22. april 2009, 14:25 »
Det positive du kan dra ut av den erfaringen er at du vet hvordan det føles når andre gjør det mot deg, så nå kommer du aldri til å gjøre det mot noen andre, dermed er den neste jenta som treffer deg veldig heldig Smiley

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: Knekken i mitt liv.
« #10 : 22. april 2009, 14:28 »
Hmm.. Har akkurat lest bloggen til en 17-åring som bare kanskje får oppleve juni..

Du får en million andre sjanser om du vil, det er bare opp til deg..

Hun der Regine?
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: Knekken i mitt liv.
« #11 : 27. april 2009, 12:14 »
Ja det er leit. og livet føles ondt og urettferdig.


Så realiserer du at flere hundre tusen folk dør som fluer hele tiden pga. helt trivielle sykdommer og vannmangel.

Utlogget oveh

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 209

Sv: Knekken i mitt liv.
« #12 : 27. april 2009, 12:26 »
Han spurte ikke dere om sultkatastrofer og globale sykdomer gjorde han?

Tror han er klar over folk rundt om i verden har det verre enn han, men det var jo heller ikke det som var emnet her.

Angående dama, det er ingenting å satse på. Du høres ut som en oppegående kar som fortjener mye mer enn ei dame som bryter tilliten på den slags vis. Dump ho! Det vil nok bli noen jævlige uker (Kanskje til og med måneder), men du kommer ikke til å angre når det har gått litt tid. Når du får en del avstand fra henne vil det virkelig gå opp for deg hva hun har gjort mot deg.
Det er vanskelig å gi slipp på ting man er glad i her i livet, men noen ganger må man bare.

Good luck!
Min loggbok:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=75047.0

Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83395.0

13.Mai:
KB: ca 125kg
BP: 115kg
ML: 182,5kg

Kroppsvekt: 76kg
----------------------

Utlogget vgar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: Knekken i mitt liv.
« #13 : 27. april 2009, 15:47 »
Beklaglig å få høre ditta, men life goes on. jeg vet, har hatt min del med lange triste netter. Strålandes å sprudlandes som du er har du ingen ting å anke på, personlig ville jeg dumpet hun etter det der, men det er faen meg ikke lett når noen har jobbet seg slik under huden på deg som det der.

Et steg om gangen, det er alt som skal til.. Det blir ikke bra i måra og ikke dagene som kommer, men du vil merke framgang om du klarer å stille inn hode på at no er det over. Ikke gløm hun, det er det ikke vært. Dere har en lang historie bak dere med masse lykke og kos, men det har ikke vært nok for henne, derfor er det beste å bare la fortid være fortid og ta stege fram i en ny retning.
>.<
- Work hard or don't work at all..

Vgar goes Snekker Andersen; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87149.msg1264656;topicseen#new

Utlogget x-sofagris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Sv: Knekken i mitt liv.
« #14 : 27. april 2009, 16:13 »
Kjærlighets sorg er noe av de værste ett menneske kan oppleve. Hadde det for ei stund tilbake,dama gikk ifra meg etter 5 år  dry

Men kansje jenta har lært av feilen denna gangen? hvem veit?
21 år, nybegynner Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!