Skrevet av Emne: Noen her som har resultater å vise til?  (Lest 1384 ganger)

Utlogget frank85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Noen her som har resultater å vise til?
« : 28. april 2009, 12:42 »
Er lei av å surfe på nettet etter informasjon om hvor mange sett man skal trene, hvor mange reps osv.. og vil heller spørre en som har oppnådd noe. Er det noen her som har oppnådd store muskler, sixpack osv. som kan fortelle meg hvordan de gjorde det? takk

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #1 : 28. april 2009, 12:46 »
Jeg tror jeg skal flytte denne posten til nybegynnerforumet. Det er mange her som har oppnådd noe ,vi har verdensmestere her, tidligere og nåværende norges sterkeste menn, og alt fra norges til nordens beste byggere i de forskjelige kategoriene. Om du leser stickyene på nybegynnerforumet får du allmengyldig informasjon som funker Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #2 : 28. april 2009, 12:50 »
Jeg var også lei av å surfe etter treningsinformasjon, lei av å studere treningsfaget, jeg var tilogmed lei av å trene, så jeg spurte en på gymmet om hvordan han var blitt så stor.

Han hadde også vært i samme klemma, det var liksom ett ork å lære seg hvordan kroppen sin fungerte, så han hadde spurt sin far om hvordan han gjorde det,

faren hans hadde trent med masse forskjellige repps og set i mange år uten å egentlig helt interessere seg for hvorfor, så han hadde spurt sin bestefar, som i sin tid var en stor og sterk mann.

Bestefaren hadde holdt litt på gymmet men ikke interessert seg for hvordan kroppen reagerte på ulike former for trening, så han hadde spurt sin far, syvende far i huset om hvordan han hadde gjort det.

Syvende far i huset som forøvrig også bodde oppi ett horn fortalte at han hadde tatt en blå pille som kalles placebo, istedet for å legge timer i gymmet og interessere seg for trening og kosthold gav ham store svulmende muskler og en rålekker sixpack, han fikk også prinsessen og halve kongeriket, noe som han vant på internet poker, og så ble han slått til knekt av kongen!

For oss som ikke lever i ett eventyr så er nok desverre trikset å lese enda mer, og trene enda mer, så er du plutselig en av dem som blir spurt hvordan du oppnådde det du oppnådde, av akkurat samme folkene som du er nå Smiley

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #3 : 28. april 2009, 13:00 »
Jeg var også lei av å surfe etter treningsinformasjon, lei av å studere treningsfaget, jeg var tilogmed lei av å trene, så jeg spurte en på gymmet om hvordan han var blitt så stor.

Han hadde også vært i samme klemma, det var liksom ett ork å lære seg hvordan kroppen sin fungerte, så han hadde spurt sin far om hvordan han gjorde det,

faren hans hadde trent med masse forskjellige repps og set i mange år uten å egentlig helt interessere seg for hvorfor, så han hadde spurt sin bestefar, som i sin tid var en stor og sterk mann.

Bestefaren hadde holdt litt på gymmet men ikke interessert seg for hvordan kroppen reagerte på ulike former for trening, så han hadde spurt sin far, syvende far i huset om hvordan han hadde gjort det.

Syvende far i huset som forøvrig også bodde oppi ett horn fortalte at han hadde tatt en blå pille som kalles placebo, istedet for å legge timer i gymmet og interessere seg for trening og kosthold gav ham store svulmende muskler og en rålekker sixpack, han fikk også prinsessen og halve kongeriket, noe som han vant på internet poker, og så ble han slått til knekt av kongen!

For oss som ikke lever i ett eventyr så er nok desverre trikset å lese enda mer, og trene enda mer, så er du plutselig en av dem som blir spurt hvordan du oppnådde det du oppnådde, av akkurat samme folkene som du er nå Smiley


Dette var asbjørnsen og moe sitt eventyr?

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #4 : 28. april 2009, 13:00 »

Dette var asbjørnsen og moe sitt eventyr?

noe oppdatert versjon tenker jeg Smiley

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #5 : 28. april 2009, 13:26 »
Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

Mine resultater:
http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #6 : 28. april 2009, 13:30 »
Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

Mine resultater:
http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.

Du må ha jobbet faen meg hardt for å få det til regner jeg med.. Du fortjener en honnør:)
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #7 : 28. april 2009, 13:58 »

Utlogget chandie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #8 : 28. april 2009, 14:04 »
Insane. Du må virkelig ha fulgt alt 100% har hatt bra resultat selv med fast trenings program og diett. Men ikke i nærheten av dine!;)
Høyde:185cm
Vekt: 87
Benk:125
Knebøy:110
Markløft:160
Logg for tivoli kroppen:http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81930.0

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Noen her som har resultater å vise til?
« #9 : 28. april 2009, 14:06 »
Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

Mine resultater:
http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.

bra jobba, men lukter med en gang litt muggen ost når du på før-bildet er ubarbert, rufsete, tatt i dårlig lys, sikkert på kvelden så magen full av mat og du er i den slakkeste posisjonen noen sinne.

neste bildet er du cleaned up, i godt lys og poserer.

uansett sykt bra prestasjon.

har du blitt noe sterk og etter myoreps/ryp og de andre konseptene?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!