Skrevet av Emne: heia politjurist  (Lest 11552 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: heia politjurist
« #45 : 01. mai 2009, 21:13 »
At du gidder å henge deg opp i skrivefeil, hadde jeg også gjort det så hadde du faen meg slitet! Smiley

Ja vel, det synes du, jeg trenger ikke få deg til å være enig med meg.

jeg henger meg ikke opp i skrivefeil, det var bare litt artig Wink humre humre.

jeg sier jo at du skal lese over det du sier, IKKE PGA SKRIVEFEILENE, men pga de logiske bristene =)


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: heia politjurist
« #46 : 01. mai 2009, 21:14 »
skal jeg sette deg i fengsel fordi jeg vet at de fleste voldtekter i oslo er begått av innvandrere med utenlandsk bakgrunn eller skal jeg leve livet ditt uten å dømme deg før du faktisk gjør noe som er ulovlig? =)

Ser den, men jeg mener at fyren må ha vært inneblant i andre saker, selv om politiet ikke går ut og forteller det til media.  
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: heia politjurist
« #47 : 01. mai 2009, 21:14 »
Ser den, men jeg mener at fyren må ha vært inneblant i andre saker, selv om politiet ikke går ut og forteller det til media.  

da kan jeg påstå at du har vært innblandet i andre saker.

du var jo i slosskamp nylig Wink

ser du hva jeg mener?

rettssystemet fungerer slik at vi ikke kan dømme folk før de har gjort noe beviselig ulovlig. vi kan ikke dømme folk pga utseende, fordommer eller hva som helst annet.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: heia politjurist
« #48 : 01. mai 2009, 21:19 »
da kan jeg påstå at du har vært innblandet i andre saker.

du var jo i slosskamp nylig Wink

ser du hva jeg mener?

rettssystemet fungerer slik at vi ikke kan dømme folk før de har gjort noe beviselig ulovlig. vi kan ikke dømme folk pga utseende, fordommer eller hva som helst annet.

Jeg ser hva du mener, jeg dømmer han ikke, jeg sier MIN mening, og det er ikke jeg som bestemmer om han skal miste eller få beholde bilappen Tongue

Ja, jeg var i slosskamp, og du har lov å tro hva du vil, for det er bare noe du mener, men selv vet jeg om jeg er skyldig eller ei =)
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: heia politjurist
« #49 : 01. mai 2009, 21:22 »
Hvordan kan du bare mene at fyren er inneblandet i andre saker? Hadde han vært det hadde jo politiet dømt han for disse sakene, politiet er jo ikke akkurat kjent for å være barmhjertige og dømme folk for mindre ting enn det som har skjedd i realiteten.

Det er absolutt ingen grunn for politiet å ikke nevne andre ting han skulle vært innblandet i så lenge det er BEVISER for disse tingene. Når vi kommer til det punktet der man ikke trenger beviser for å straffe folk lengre så har vi desverre tatt noen steg tilbake til lynsjekulturen man så mye av under foreksempel heksejakten under middelalderen, det holder rett og slett ikke i et samfunn som definerer seg som moderne og sivilisert.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: heia politjurist
« #50 : 01. mai 2009, 21:38 »
Fy faen...

Jeg pleier som oftest å være veldig kritisk til medias fremstilling av slike saker, men akkurat i dette tilfellet er det 100% klart at det er noen i politiet som har drede seg kraftig ut. Du kommer deg ikke rundt at dette mest sannsynlig er en mild form for korrupsjon. (naboen har f.eks en god venn i politiet)

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: heia politjurist
« #51 : 01. mai 2009, 22:11 »
Fy faen...

Jeg pleier som oftest å være veldig kritisk til medias fremstilling av slike saker, men akkurat i dette tilfellet er det 100% klart at det er noen i politiet som har drede seg kraftig ut. Du kommer deg ikke rundt at dette mest sannsynlig er en mild form for korrupsjon. (naboen har f.eks en god venn i politiet)

Ser ikkje heilt hvorfor han skal feste mindre uten lappen?  Han kommer vel heller til å feste mer.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: heia politjurist
« #52 : 01. mai 2009, 22:13 »
Ser ikkje heilt hvorfor han skal feste mindre uten lappen?  Han kommer vel heller til å feste mer.

Har du hørt om ord som hevn og skadefryd? Wink

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: heia politjurist
« #53 : 01. mai 2009, 22:16 »
hehe.. joda, men om han har betalt for dette har han vel helle gjort seg ein bjørnetjeneste Tongue. Men noen folk nyter vel hevn meir enn det misliker bråk, men det virker jo ikkje som naboen liker bråk Tongue hehe...

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: heia politjurist
« #54 : 01. mai 2009, 22:20 »
hehe.. joda, men om han har betalt for dette har han vel helle gjort seg ein bjørnetjeneste Tongue. Men noen folk nyter vel hevn meir enn det misliker bråk, men det virker jo ikkje som naboen liker bråk Tongue hehe...

heh, tviler sterkt på at det er snakk om betaling, er vel heller en som har klagd til svogeren sin som er politi eller noe i den duren Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #55 : 01. mai 2009, 22:35 »
Litt morsomt at det er helt greit å være skråsikker på at dette er korrupsjon, maktmisbruk eller en grov tjenesteforsømmelse, mens det ikke er greit å anta at det her ligger noe mer bak, og at kanskje guttungen ikke er skikket til å ha sertifikat. Wink

Jeg regner med vi får høre utfallet hvis det viser seg at juristen har bæsjet på leggen, mens hvis det viser seg at juristen har hjemmel til dette så blir det nok stilt både fra gutten og hans advokat. Smiley

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: heia politjurist
« #56 : 01. mai 2009, 22:57 »
Eg er heilt enig med deg egil. Det ligger mest sannsyligt noko meir bak. Det gjør vel som oftes det, slik som det var med disse securitasfolka som tok han som stjal eit salathode? og la han i bakken, det var vel ikkje akkurat første gang det møtte han.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: heia politjurist
« #57 : 01. mai 2009, 23:37 »
Litt morsomt at det er helt greit å være skråsikker på at dette er korrupsjon, maktmisbruk eller en grov tjenesteforsømmelse, mens det ikke er greit å anta at det her ligger noe mer bak, og at kanskje guttungen ikke er skikket til å ha sertifikat. Wink

Jeg regner med vi får høre utfallet hvis det viser seg at juristen har bæsjet på leggen, mens hvis det viser seg at juristen har hjemmel til dette så blir det nok stilt både fra gutten og hans advokat. Smiley

we shall see Wink

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: heia politjurist
« #58 : 01. mai 2009, 23:47 »
Litt morsomt at det er helt greit å være skråsikker på at dette er korrupsjon, maktmisbruk eller en grov tjenesteforsømmelse, mens det ikke er greit å anta at det her ligger noe mer bak, og at kanskje guttungen ikke er skikket til å ha sertifikat. Wink

Jeg regner med vi får høre utfallet hvis det viser seg at juristen har bæsjet på leggen, mens hvis det viser seg at juristen har hjemmel til dette så blir det nok stilt både fra gutten og hans advokat. Smiley

Hva mer kunne egentlig ligge bak?

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: heia politjurist
« #59 : 01. mai 2009, 23:49 »
Eg er heilt enig med deg egil. Det ligger mest sannsyligt noko meir bak. Det gjør vel som oftes det, slik som det var med disse securitasfolka som tok han som stjal eit salathode? og la han i bakken, det var vel ikkje akkurat første gang det møtte han.

Det er ikke lov for vektere å slenge folk i bakken uansett, det burde vektere vite, og det er helt urelevant hvor mange ganger den personen har stjålet noe. Grunnen til man har vektere er at de skal rapportere og informere, og fordi de firmaene som har ansatt vektere må ha det for å få en fin forsikring.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!