Skrevet av Emne: Blir snart gal...  (Lest 15144 ganger)

Utlogget x-sofagris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Blir snart gal...
« : 30. april 2009, 02:53 »
Dama gjorde de slutt etter 5 års samboer skap,ho synst vi hadde vokset ifra hverandre osv. Prøvde alt eg kunne for og få ho tilbake,men det gjekk ikkje  Sad dette er snart 5 mnd'er siden,men tenker på ho hver dag,sliter stort med søvproblemer når eg tenker på ho...hadde håpt dette ville gi seg etter hvert som tiden gjekk,men det blir bare verre  Sad

Når eg møter ho på byen/fester så blir eg bare kvalm,og går der ifra..ser eg ho med andre gutter så har eg bare lyst og klikke totalt,og pryle hver en jævel som klemmer ho osv..Eg har aldri vert en voldelig person.. what

Noen som har noen gode råd til åssen kan kan komme meg videre? Skal snart flytte ut av leiligheten der eg og ho bodde ilag..forhåpentligvis hjelper det litt

einaste plassen hvor eg ikkje tenker på ho,og har det kjekt,er når eg er på treningsenteret..men kan jo ikkje vere der døgnet rundt.. Tongue

er vel sikkert en unødvendig tråd..men var bare litt godt og få det ut..og kansje få høre litt fra andre folk som har hatt stoooor kjærlighetssorg
21 år, nybegynner Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Blir snart gal...
« #1 : 30. april 2009, 03:00 »
Skjønner deg utrolig godt!
Sånt tar tid å komme over spesielt når det er snakk om 5 år, men kan love deg at du kommer over det!
Det tar tid og er veldig vondt i den perioden men når det er over så skal du se at du bare ler av det, og har det sikkert mye bedre i tillegg! Smiley

Det beste tipset er vel å gjøre andre ting enn å sitte hjemme, som du sier tenker du ikke når du er på trening! Hva med å henge med venner så ofte du kan? Se film og gjøre andre ting sammen med andre som du er glad i og bryr deg om! Så får du hvilt tankene på litt andre ting også!

Sikkert lurt som du sier å komme deg ut av leiligheta for der ligger det nok en del minner!
Når du nå har gjort dette skal du nå se at det går bedre etterhvert!

Bare gjør andre ting som får deg til å glemme det, gode venner stiller alltid opp for å hjelpe en venn med kjærlighetssorg! Smiley For å få orden på søvnproblemene er det jo mange som bruker piller mot det men dette tror ikke jeg er beste løsningen, for meg var det enkelt og greit å få besøk av en kompis/venninne, spise noe godt, se en film og når det begynte å bli litt sent så gikk vi alltid en tur å bare pratet om andre ting som fikk hjernen min på andre tanker før jeg skulle hjem å legge meg Smiley

Lykke til iallefall! Dette går over skal du se!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Blir snart gal...
« #2 : 30. april 2009, 03:11 »
Beste trikset er å pule rundt på venninene hennes hvis du har sjans ;p Da blir det fin stemning. Både litt hevn og hun blir nok småsjalu ;p

Utlogget x-sofagris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Sv: Blir snart gal...
« #3 : 30. april 2009, 03:12 »
Takk for gode ord robinzj  Smiley Var det mangen andre sa til meg da de blei slutt,ver med venner,finn deg nye hobbyer og begynn å trene

Treninga har funket knall i 5 mnd'er..den har hjulpet ekstremt masse  Cheesy Føler meg bra,vokser bra,osv  :)Henger masse ilag med venner,hjelper litt det og..

Men føler eg ikkje vil gi opp enda..føler eg må prøve og få hon tilbake..men har holdt meg unna ho,blir vel bare verre om eg prøver igjen.

Men uansett hvor mangen venner man har,så blir det masse tid aleine..trist og våkne opp aleine,lage middag aleine..huff..kjærlighetssorg er noe dritt!
21 år, nybegynner Smiley

Utlogget x-sofagris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Sv: Blir snart gal...
« #4 : 30. april 2009, 03:14 »
MeatHead : Tviler sterkt på at det hjelper meg noe særlig
21 år, nybegynner Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Blir snart gal...
« #5 : 30. april 2009, 03:17 »
Takk for gode ord robinzj  Smiley Var det mangen andre sa til meg da de blei slutt,ver med venner,finn deg nye hobbyer og begynn å trene

Treninga har funket knall i 5 mnd'er..den har hjulpet ekstremt masse  Cheesy Føler meg bra,vokser bra,osv  :)Henger masse ilag med venner,hjelper litt det og..

Men føler eg ikkje vil gi opp enda..føler eg må prøve og få hon tilbake..men har holdt meg unna ho,blir vel bare verre om eg prøver igjen.

Men uansett hvor mangen venner man har,så blir det masse tid aleine..trist og våkne opp aleine,lage middag aleine..huff..kjærlighetssorg er noe dritt!

Men det er veldig bra Smiley
Ville ikke tatt kontakt med hu eller prøve å få hun tilbake når det var hennes valg iallefall! Da er det noe hun har valgt, syns du skal være sterk og om hun kommer for en dag og vil tilbake så ville jeg ha vært sterk til å tenkt godt over før jeg bestemte noe iallefall! Smiley

Det er sant at det blir litt alene tid! Men har du nok venner så får du dekket mye av dagen bare ved hjelp av det! Blir stortsett natten du må være alene da! Men det klarer du, kan jo forsøke å gå deg en tur med en kompis hver kveld om du har muligheten bare for å få tankene på andre plasser før du legger deg Smiley Er du på jobb fra 8 til 16, trener og henger med venner blir den fort 10-11 på kvelden før du da legger deg igjen! Og da blir det ikke så mye dødtid, mest når du skal legge deg det kan være tøft å få sove! Men bruk energien på andre ting slik at du er sliten og trøtt til den tid!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Blir snart gal...
« #6 : 30. april 2009, 04:43 »
Du burde gi opp dama, hvis du prøver deg på hun så virker du bare som en desperat eks. Det er bare slitsomt å plagsomt å ha en sånn etter seg. Du må bare gi opp hele tanken på hu og komme deg videre. Jo mer du dveler ved dette jo lengre vil det ta for deg å komme over det. Finnes massevis av andre damer du kan ha over så du slipper å sove alene eller lage middag alene, hvis du synes det er kjipt å gjøre så mye alene som du sa.

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Blir snart gal...
« #7 : 30. april 2009, 14:35 »
Løft blikket og se alle fiskene som svømmer i havet klar til å bli fanget. Nyt livet unge mann og grip dagen. Kos deg i sommersola.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Blir snart gal...
« #8 : 30. april 2009, 14:40 »
Jeg er enig med Meathead for første gang i mitt liv...

og med varknebøyer også litt.

En kombinasjon:
Løft blikket og trøsteknull det du komer over av jenter. Det er lettere å ikke tenke på eksen mens to pupper deiser rytmisk i trynet på deg. Smiley

FInd Feed fuck and Forget! DU får stukket litt tilbake og du får noe annet å tenke på.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Blir snart gal...
« #9 : 30. april 2009, 14:53 »
Haha, Fantastisk.. Finn, penetrer, puppekna og glem.    biggrin

Og ta deg en fisketur i det fine været, øl, bakt potet og engangsgrill medbrakt er en selvfølge.  Cool
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget x-sofagris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Sv: Blir snart gal...
« #10 : 30. april 2009, 20:22 »
Jeg er enig med Meathead for første gang i mitt liv...

og med varknebøyer også litt.

En kombinasjon:
Løft blikket og trøsteknull det du komer over av jenter. Det er lettere å ikke tenke på eksen mens to pupper deiser rytmisk i trynet på deg. Smiley

FInd Feed fuck and Forget! DU får stukket litt tilbake og du får noe annet å tenke på.


heheh,ja du sier vel noe der Wink
21 år, nybegynner Smiley

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Blir snart gal...
« #11 : 01. mai 2009, 12:57 »
Single gutter er som bjørner ved en elv,  jentene er laksen,    attack! Cheesy

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Blir snart gal...
« #12 : 01. mai 2009, 13:03 »
FInd Feed fuck and Forget! DU får stukket litt tilbake og du får noe annet å tenke på.

Fantastisk ordspill, tilsiktet eller ikke... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Blir snart gal...
« #14 : 01. mai 2009, 13:35 »
Beste trikset er å pule rundt på venninene hennes hvis du har sjans ;p Da blir det fin stemning. Både litt hevn og hun blir nok småsjalu ;p

"Da blir det fin stemning"

hahaha!!..Honnør!
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!