Fredagen skulle jeg egentlig trene, men gubben dro vekk og da ble jeg alene med kidsa. Og med mangel på barnevakt så ble det ikke noe trening, tenkte jeg skulle trene på lørdagen isteden.
Men lørdagen var nakken min sikkelig vond igjen, så da ble det husarb og pizza laging før jeg dro på julebord med den tullete gjengen på jobb

Hadde det kjekt og med god mat. Dro hjem kvart på 12
ca, for da var nakken min så stiv og vond. Skulle ta smertestillene før jeg dro, men glemte det.
I dag fikk jeg ligge i senga, så jeg sto vel ikke opp før i 11 tiden. Voknet kl 7 da, men lillemor kravlet bare oppi senga og så slo jeg på barnetv

Så gubben og hun sto opp kvart på 9. Lå bare å duppa jeg
da, for jeg klarer ikke å sove sikkelig om hun er våken. Så jeg sov vel en time fra de sto opp. Lå en time før jeg sto opp, godt det også, bare å slappe av

Så ble jeg og søss enige at vi skulle dra til mamma og pappa, så da gjor vi det og var der til elstemor skulle ta bussen til far sin. Så dro vi hjem og da ble det kvelds stell og seng på kidsa før jeg dro på
trening siden søss ikke orka å bli med i kveld.
Tenkte bare å ta ei grei økt i kveld pga nakken og siden søss ikke ble med så droppa jeg prog i kveld, siden vi skal trene i mårra

Så detta ble økta:
Oppvarming 10 min på mølla.
Lårpress: 3x8x80 kg
Trisepspress: 3x8x40 kg
Planke: 3x max med 10 kg vekt plate på rumpa.
Frontpress: 3x5x25 kg (på hver arm)
Bicepscurl: 3x8x11 kg
Global squat: 3x10x10 kg
Benkpress: 15x30 kg, 2x8x40 kg
Lårpress: 3x8x80 kg ( ja tok den i to omganger

)
Kort og grei økt

Ha en fin kveld videre!