Skrevet av Emne: Kombinere Animal Pak med andre Packs?  (Lest 3835 ganger)

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« : 05. mai 2009, 21:57 »
Morn,

Lurer på om det vil være en bra kombinasjon å bruke både Universal Animal Pak sammen med en av de andre pack'sa som Universal leverer, tenker nå hovedsaklig på Animal Pak sammen med Animal (Cuts/M-Stak/Pump eller Flex osv...). Animal Pak er jo en blanding av mineraler og vitaminer, mens disse andre består av en masse andre fancy stoffer (fettforbrending/muskeløkning osv...).

Nå har ikke jeg studert innholdene i disse pakkene noe særlig. Så jeg spør jo bare Wink.
Noen som har kjørt en slik kombinasjon? Er det slik at man skal ta kreatin utenom disse Animal pakkene? Eventuelt redusere kreatin tilskuddet utenom, ser noen av disse pakkene inneholder TCM og CCE.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #1 : 05. mai 2009, 23:10 »
Hei. Du trenger ikke å kutte ned på kreatin inntaket, med mindre noen av de andre produktene inneholder mye kreatin. Det står i innholdsfortegnelsen.
En annen ting verd å vite er at animal pak inneholder veldig store doser av vitaminer og mineraler som man ikke skal få for mye av. Bla, vitmain A, kalsium ol. Så før du eventuelt kjøper så ville jeg ha sett gjennom hva jeg hadde fått i meg via kosten og vurdert om jeg virkelig hadde trengt det. 

Utlogget Sgt.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #2 : 05. mai 2009, 23:13 »
http://animalpak.com/html/sections.cfm?ID=6

Hvis du trykker på de forskjellige packsa, går litt nedover til du finner "recommended stacks" så er du i gang, vettøøøø
Alt er relativt.

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #3 : 05. mai 2009, 23:19 »
Konge! takker for kjappe svar til begge Cheesy
Ble en del klokere nå ja Wink

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #4 : 11. mai 2009, 23:22 »
Vell vell, siden jeg allerede har en tråd angående disse produktene lar jeg vær å opprette en ny en...  Wink

Tenkte for megselv at jeg skulle kjøre igjennom en boks av hver av alle disse Animal pakkene:
Animal Pak, Nitro, Nitro G, Omega, Stak, Stak-2, M-Stak, Pump, Flex, Test, Cuts. Men fikk nå nettopp hørre på gymmet at noen av disse inneholdt veksthormoner. Stemmer dette? Isåfall hvilke, vil helst unngå å kjøre i meg kvisepiller og kapsler som gir meg testikler på str med 1000mg kapsler.  Embarrassed Lips Sealed

Ser også at noen av nevnte pakker selges ikke på www.muscleshop.nu (hvor jeg allerede har startet innkjøpet av div. pakker) Kan det hende muscleshop utelukker disse produktene for vår "trygghet"? 

Feed my brain please!!  Huh what  Book Deal

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #5 : 11. mai 2009, 23:49 »
Naa vet jeg ikke hvorvidt Animal produktene er tvilsomme eller ikke men jeg mener og tro at de har ett litt frynsete rykte, iallefall noen av produktene deres(kun jeg som spekulerer).   

Syns det virkelig virker som du har tenkt og kjoere paa med animal produkter.  Basert paa din alder og kroppsvekt saa antar jeg at du ikke har trent saa alt for lenge(igjen jeg som spekulerer).

Vil oppfordre til og heller satse paa og bruke solide programmer med base oevelser og solid kosthold med masse kalorier, jeg tror virkelig at du rekker langt med god disiplin og ved bruk av kost tilskudd som multi vitaminer, protein, kreatin, ZMA og Mutant mass.  Styrken eksploderer saa fort folk som er litt ferske starter ett bra program og satser paa og spise nok at du ikke trenger masse fancy kost tilskudd, dette koster en del penger som heller kunne vaert brukt paa mat.  Jeg har proevd en del dyre kost tilskudd i mine tidligere dager men aldri merket noen spesiell effekt, men foerst naar jeg begynte med dietmar programmer og solid kalori inntak saa skaut framgangen min i lufta og jeg begynte endelig og oppnaa resultater jeg var fornoyd med.


Naa svarer jeg ikke direkte paa dine spoersmaal, som hovedsaklig dreide seg om animal produkter, men jeg ga deg derimot informasjon som jeg mener kommer like godt med Wink

Good luck!

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #6 : 11. mai 2009, 23:50 »
Det var jo voldsomt med produkter du skulle kjøpe  Tongue
Kan jeg spørre hvor lenge du har trent og hvor god form du er i ?
Fordi jeg tror seriøst at du ikke har behov for alle disse produktene. Det enkle er ofte det greieste. Også når det gjelder kosttilskudd. Proteinpulver, tran, kreatin monohydrate og multivitamin burde holde i massevis. De fleste proffe bruker ikke noe mer enn dette. Noen bruker nesten ingen ting. Det viktigste er at du spiser bra. Og eventuelt tar noen proteinshakes for å få i deg nok protein.
Mange av disse produktene du har planer om å kjøpe er veldig "hyppa" opp.

edit: så nå at The Weise-Guy skrev før meg.

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #7 : 11. mai 2009, 23:56 »
hehe, jeg hadde da vell ikke tenk å kjøre i meg 1 pakke av hver Pack hver dag fremover. Holder meg jo til udo's choice, proteinene, carboen og kreatinen ++ en boks fra animal i ny og ne..

Kjører solide programmer og alt slikt som det skal. Ikke så stort grunnlag enda, men må jo trene før jeg kan få grunnlaget, noe jeg jobber med nå.

Ville bare ha noe kunnskaper om det finnes testo/ballekrymere(/tilsvarende) i disse produktene.

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #8 : 12. mai 2009, 19:00 »

Ville bare ha noe kunnskaper om det finnes testo/ballekrymere(/tilsvarende) i disse produktene.

Har ikke hatt problemer med Animal så langt Smiley

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #9 : 12. mai 2009, 20:45 »
Hørres bra ut! Får prøve meg frem da, bruker Animal Pak, Cuts nå. Pump er på vei i posten, skal bli spennende å prøve disse ut!

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #10 : 12. mai 2009, 23:44 »
Hørres bra ut! Får prøve meg frem da, bruker Animal Pak, Cuts nå. Pump er på vei i posten, skal bli spennende å prøve disse ut!

Skal kjøre på med Pump når jeg blir ferdig med RPM Smiley

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Kombinere Animal Pak med andre Packs?
« #11 : 14. mai 2009, 22:17 »
En annen ting verd å vite er at animal pak inneholder veldig store doser av vitaminer og mineraler som man ikke skal få for mye av. Bla, vitmain A, kalsium ol.

Hmm, ble litt nærvøs akkuratt nå. Leste dette rett etter du posta det, men overså det.
I denne og forrige uke hadde jeg svak hodepine, flass i liten grad. Noe som også kommer å går i perioder, men i dag fikk jeg en ny kommentar på jobb: "Ser du begynner å få måne!" WHAT?? Argue
Ble veldig nysjærig, fikk kollegaen til å ta bilde med mobilkameraet. Stemmer hva han sa, hadde mistet usedvanlig mye hår bak hvor månen vanligvis oppstår.

Det første som slo meg var denne posten din. Gikk så inn på wikipedia for å sjekke Vitamin A:
Sitat
Slapphet, hodepine, oppkast og hudavskalling er de første symptomene på overskudd. Større inntak kan bl.a. føre til leverskader, tørr hud, hårtap, beinskjørhet, skader i sentralnervesystemet. Og i verste fall kan føre til døden. Den sveitsiske polfareren Xavier Mertz skal være den første som har omkommet av for høyt inntak av vitamin-A

Syntes det var litt tidlig å få måne som 18 år. Jeg som alltid har hatt mye hår på hodet... Om jeg velger å slutte med Animal Pak/redusere inntaket av Vitamin A (og kanskje andre stoffer som fører til hårtap), vil da håret vokse ut igjen? Slik som det alltid har vært. Eller blir jeg nesten nødt til å finne saksa å ta resten av håret? Vil jo se litt rart ut om man har ca en pepperoni-formet ring i hodet hvor det ikke vokser hår. Som eventuelt vil utvikle seg.

Takk for tipset Scarface, honnør for den  Cool, ville aldri slått meg at det var Animal Paken som ville føre til dette resultatet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!