Skrevet av Emne: Hva faen er galt med visse pakkiser og noen politimenn?!  (Lest 16885 ganger)

Utlogget ErikV

• Superavhengig
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

Så lenge de grunnleggende verdiene ikke trues mener jeg mangfold er utelukkende positivt.

akkurat.

men trues de ikke da når mangfolded blir stort nok og vi lever i et demokrati?

Utlogget goldenretriever

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

Men den dagen mangfaldet blir negativt så er det for sent å gjøre noe med det.

År 2050 i Norge: hva kan 2 millioner hvite nordmenn stille opp mot 20 millioner sydhavskonger? Vi sitter nok i leirer og spiser måse og bark, kanskje vi får jobbe som sextjenere og dasstømmere for de rike tykke farvede som styrer landet fra Oslostania og Somalia

Utlogget Jølsrud

• Superavhengig
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Men den dagen mangfaldet blir negativt så er det for sent å gjøre noe med det.

År 2050 i Norge: hva kan 2 millioner hvite nordmenn stille opp mot 20 millioner sydhavskonger? Vi sitter nok i leirer og spiser måse og bark, kanskje vi får jobbe som sextjenere og dasstømmere for de rike tykke farvede som styrer landet fra Oslostania og Somalia

Sånn som man slipper inn innvandrere så skal du ikke se bort ifra at det du sier stemmer.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Boyscout slayer

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

Det er ikke slik i den moderne verden at antall er makt. Teknologi og utdannelse er makt, ikke akkurat noe som går hånd i hånd med Islam. Hvis vesten hadde ønsket det hadde hele midtøsten forsvunnet på ca 20 minutter. På en annen side ønsker hele midtøsten å utslette vesten, og det eneste de klarte var å ødelegge en og en femtedels bygning. Også verdt å nevne at etter å ha ødelagt en og en femtedels bygning ble halve midtøsten bombet enda lengre tilbake i steinalderen.

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• jeje
Mat er makt. Future weapon right there.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget TFKong1

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

• Kongen av treningsforum
Mat er makt. Future weapon right there.
Vann er makt, dette så jeg på den nye james bond filmen! Så det så!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget KristofferM

• Superavhengig
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

• look at my hair, its burning.
trodde makt var makt jeg, damn.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam

Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• jeje
JEG er makt mahahah
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

• Drømmekroppen?
Det er ikke slik i den moderne verden at antall er makt. Teknologi og utdannelse er makt, ikke akkurat noe som går hånd i hånd med Islam. Hvis vesten hadde ønsket det hadde hele midtøsten forsvunnet på ca 20 minutter. På en annen side ønsker hele midtøsten å utslette vesten, og det eneste de klarte var å ødelegge en og en femtedels bygning. Også verdt å nevne at etter å ha ødelagt en og en femtedels bygning ble halve midtøsten bombet enda lengre tilbake i steinalderen.

Zeriøst bror?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget BjM

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

Hvis vi ser litt på nedlatende kallenavn. Blir jævla pakkis noe værre enn jævla bondetamp eller jævla byramp. Det bygger jo tross allt på hvor du kommer fra.?

Aktiv styrkeløfter

Utlogget d386yv

• Erfaren bruker
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

Du blander og roter så vilt mellom statsmakter og enkeltgrupperinger at det vitner begrenset utdannelse...

Utlogget TFKong1

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

• Kongen av treningsforum
Hvis vi ser litt på nedlatende kallenavn. Blir jævla pakkis noe værre enn jævla bondetamp eller jævla byramp. Det bygger jo tross allt på hvor du kommer fra.?
Selvsagt ikke? Og jævla kviting/spøkelse o.l. er jo like rasistisk, men lenge siden jeg så førsteside saken om rasisme den veien på vg.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Boyscout slayer

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

Zeriøst bror?

det er så lang tid intercontinentale atomraketter bruker fra USA til midtøsten om jeg ikke tar helt feil..

Du blander og roter så vilt mellom statsmakter og enkeltgrupperinger at det vitner begrenset utdannelse...

Jeg forventer at folk gjør de koblingene selv. Det er snakk om en illustrasjon for å få frem hovedpoenget i innlegget, du vet, den delen du misset fulstendig.

Utlogget d386yv

• Erfaren bruker
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

det er så lang tid intercontinentale atomraketter bruker fra USA til midtøsten om jeg ikke tar helt feil..

Jeg forventer at folk gjør de koblingene selv. Det er snakk om en illustrasjon for å få frem hovedpoenget i innlegget, du vet, den delen du misset fulstendig.

delen du misser fullstendig er at det er meningsløst å sammenlikne ressursene til en statsmakt, USA, og en gruppering som Al Qaida. Det blir som å diskutere med en treåring: "Jamen hva hvis månen virkelig var en gul ost, hadde den smakt som ost da?"

Utlogget Boyscout slayer

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

delen du misser fullstendig er at det er meningsløst å sammenlikne ressursene til en statsmakt, USA, og en gruppering som Al Qaida. Det blir som å diskutere med en treåring: "Jamen hva hvis månen virkelig var en gul ost, hadde den smakt som ost da?"

Hvorfor føler jeg at et svar ville vært som perler for svin...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!