Skrevet av Emne: Fremover! Smultsmelting!  (Lest 208118 ganger)

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1275 : 05. mai 2012, 23:55 »
kunne har reppa den siste marken minst et par-tre ganga tel Cheesy
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget aLesserChristian

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 601
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 601

Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1276 : 06. mai 2012, 02:26 »
Råbra Terje ! Gratulera Smiley

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1277 : 06. mai 2012, 06:49 »
Pen løfting.

Sylfrekt å gå 10 kg forbi totalpersen min.

Lyst på Whiskey eller?

Veddemålet vårt kan fort bli skammelig spennende.  Per i dag har du en bøy pers som er en god del bedre enn min, samtidig som jeg har litt mer i benk pers og litt mer i mark pers.

Stevne om en 6 ukers tid på meg her nå.  Får se hva som går opp da. 

Hadde vært artig om den endelige showdownen om 700 kilos Whiskeyen skjedde i duel form på samme stevne! 

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1278 : 06. mai 2012, 08:57 »
Råbra Terje ! Gratulera Smiley

Takker Smiley

Pen løfting.

Sylfrekt å gå 10 kg forbi totalpersen min.

Lyst på Whiskey eller?

Veddemålet vårt kan fort bli skammelig spennende.  Per i dag har du en bøy pers som er en god del bedre enn min, samtidig som jeg har litt mer i benk pers og litt mer i mark pers.

Stevne om en 6 ukers tid på meg her nå.  Får se hva som går opp da. 

Hadde vært artig om den endelige showdownen om 700 kilos Whiskeyen skjedde i duel form på samme stevne! 

Hehe, må legge litt press på dæ, synts æ var så langt etter Smiley . Du suser vel forbi om 6 uke kjenne æ dæ rett  :Smiley .

Bøyen trur æ at æ har et godt grep om, benken hadde æ ennu noen kg inne, men måtte bare sikre mæ inn på 155kg, hadde vært flaut med under 150 i benken. Markløften var absolutt max i går. Bo meinte at æ dro for tungt tett oppmot stevne. Dro jo ny trippelpers for 2 uker siden, Bo meinte at det helst burde gått 3 uker mellom tung mark og stevne. Er vel noe i det.

Når kjem du tilbake til Nårje? Bli fett med noen økte sammens i sommer Smiley
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1279 : 06. mai 2012, 09:38 »
At jeg suser forbi tviler jeg på, framgangen har vært kontinuerlig i det siste, MEN, det har ikke gått veldig fort og jeg føler det er en saktegående kamp hvor ingenting kommer gratis.

Trippel pers kun 2 uker før maksdag/stevne høres ut som om det er alt for nært stevnet i mine ører og.  Har siden jeg begynte med styrkeløft i 2008 trent mest Dietmar.  Har en god del forskjellige Dietmar programmer, både gamle og nye.  Og det virker som om siste tungmark på ett 12 ukers program ofte er i uke 9 av 12, programmet jeg trener nå har f.eks siste tungmark på Fredag uke 9, det er over 3 uker før stevnet som er på Lørdag uke 12(3 uker og 1 dag for å være presis).  Har også noen programmer hvor siste tungmark er i uke 10, men da på Mandag, så blir nesten 3 uker mellom den og stevnet også.

Siste tunge benk dag er har på alle Dietmar programmene jeg har trent vært i uke 11, gjerne Mandag eller Onsdag.  Dette da benken tar mye mindre tid å restituere enn marken.

Hadde jeg selv dratt siste tungmark 14 dager før stevnet så tror jeg at persen min hadde vært lavere, tar på såpass med mark at en må bare restituere en 3 ukers tid slik at man får toppa formen skikkelig før en skal dra maks.

Edit:  Og ja, en økt hadde selvsagt vært på høy tid, begynner å bli lenge siden nå.  Sliter litt med å komme meg hjem til Norge akkurat nå da.  Jeg har per i dag arbeidstillatelse i USA, problemet er at jeg ikke har visum, visumet mitt har gått ut på dato og må oppdateres, dette vil si at om jeg forlater landet så kommer jeg meg ikke inn igjen uten å dra til den Amerikanske ambasaden i Oslo for å søke om nytt visum.  Prosessen tar ca 6-7 uker og jeg kan ikke komme tilbake inn i USA før søknaden er innvilget.

Sakens kjerne ligger da i at jeg ikke kan ta meg 6-7 uker fri fra jobben så jeg er litt stuck her.  Skal se om jeg kan få søkt permisjon fra jobben til å dra hjem på ferie mens jeg ordner nytt visum men det blir litt stress det og så vi får se hva det blir til. 




Utlogget Chriselv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 660
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 660

Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1280 : 06. mai 2012, 10:00 »
Gratulerer, sinnssykt bra løfta! Smiley Jævli godt gjort å slite opp den siste marken etter en bom på samme vekt!

Og ja, tung mark MINIMUM 3 uker før for min del, og den tunge marken er "tung". Dette kan bli skikkelig spennende fremover, mye kniving om den beste totalen Grin

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1281 : 06. mai 2012, 10:12 »
At jeg suser forbi tviler jeg på, framgangen har vært kontinuerlig i det siste, MEN, det har ikke gått veldig fort og jeg føler det er en saktegående kamp hvor ingenting kommer gratis.

Trippel pers kun 2 uker før maksdag/stevne høres ut som om det er alt for nært stevnet i mine ører og.  Har siden jeg begynte med styrkeløft i 2008 trent mest Dietmar.  Har en god del forskjellige Dietmar programmer, både gamle og nye.  Og det virker som om siste tungmark på ett 12 ukers program ofte er i uke 9 av 12, programmet jeg trener nå har f.eks siste tungmark på Fredag uke 9, det er over 3 uker før stevnet som er på Lørdag uke 12(3 uker og 1 dag for å være presis).  Har også noen programmer hvor siste tungmark er i uke 10, men da på Mandag, så blir nesten 3 uker mellom den og stevnet også.

Siste tunge benk dag er har på alle Dietmar programmene jeg har trent vært i uke 11, gjerne Mandag eller Onsdag.  Dette da benken tar mye mindre tid å restituere enn marken.

Hadde jeg selv dratt siste tungmark 14 dager før stevnet så tror jeg at persen min hadde vært lavere, tar på såpass med mark at en må bare restituere en 3 ukers tid slik at man får toppa formen skikkelig før en skal dra maks.

Edit:  Og ja, en økt hadde selvsagt vært på høy tid, begynner å bli lenge siden nå.  Sliter litt med å komme meg hjem til Norge akkurat nå da.  Jeg har per i dag arbeidstillatelse i USA, problemet er at jeg ikke har visum, visumet mitt har gått ut på dato og må oppdateres, dette vil si at om jeg forlater landet så kommer jeg meg ikke inn igjen uten å dra til den Amerikanske ambasaden i Oslo for å søke om nytt visum.  Prosessen tar ca 6-7 uker og jeg kan ikke komme tilbake inn i USA før søknaden er innvilget.

Sakens kjerne ligger da i at jeg ikke kan ta meg 6-7 uker fri fra jobben så jeg er litt stuck her.  Skal se om jeg kan få søkt permisjon fra jobben til å dra hjem på ferie mens jeg ordner nytt visum men det blir litt stress det og så vi får se hva det blir til. 

Håper du kommer hjem. Sommerkos på Nidarø er alltid kjekt! Har et finfint styrkemiljø nu som æ e sikker på at du vil trives i og du er jo den orginale Nidarøløfteren, numero Uno!

Gratulerer, sinnssykt bra løfta! Smiley Jævli godt gjort å slite opp den siste marken etter en bom på samme vekt!

Og ja, tung mark MINIMUM 3 uker før for min del, og den tunge marken er "tung". Dette kan bli skikkelig spennende fremover, mye kniving om den beste totalen Grin

Hehe takk! Var sikkert på at det var en tapt sak den markløften  Grin , har lært leksa mi nu, aldri meir tung mark så tett opp mot stevnet. Høre at du skal prøve dæ på persing om ikke så alt for lenge. Hvis du gruser forbi meg så kommer jeg til å igonere den totalen fullstendig ettersom den ikke er satt på stevne  rofl

Neida, lykke til til dæ åsså  Grin
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Chriselv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 660
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 660

Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1282 : 06. mai 2012, 10:20 »
Hehe takk! Var sikkert på at det var en tapt sak den markløften  Grin , har lært leksa mi nu, aldri meir tung mark så tett opp mot stevnet. Høre at du skal prøve dæ på persing om ikke så alt for lenge. Hvis du gruser forbi meg så kommer jeg til å igonere den totalen fullstendig ettersom den ikke er satt på stevne  rofl

Neida, lykke til til dæ åsså  Grin
Haha, ja det gjør vel du ja Grin

Frykter for at styrken min kommer til å rase om ikke lenge. Blir en liten test om en halvannen uke, etter det blir det bare øl og USA Tongue

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1283 : 06. mai 2012, 13:53 »
Gratulerer meg godt gjennomført stevne og solide perser. Det har skjedd en del de to siste årene terje, bøy og benk teknikken din er en fryd å se på i forhold til tidligere. Det har du jobbet målbevist for helt siden du begynte å trene på nidarø, og nå kommer resultatene. Gratulerer  Bow

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1284 : 07. mai 2012, 11:12 »
Takk for det Hardy! Btw: Blir vel en tur på Selsbakk ikveld, men drister meg neppe over 100 i markløft idag. Av en merkelig grunn e æ sliten i kroppen  what woot
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1285 : 07. mai 2012, 11:34 »
Fortsetter der jeg slapp på Sheiko om 1 uke, justerer opp vektene 2,5-5kg i div øvelser fra forrige 4-ukers plan (6 ukers plan i mitt tempo) og vil kjøre 2 4ukersplaner. Nye mål er 255-260 i bøy - 170 i benk og 280 i markløft. Da vil jeg bikke 700kg totalt.
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1286 : 07. mai 2012, 11:37 »
Det er på Nidarø det skjer i kveld Smiley  Kom der heller! Smiley


Jeg må gruse på om jeg skal holde følge med deg Terje!!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1287 : 07. mai 2012, 11:42 »
Får vel neppe trent før i 8-9 tida idag, skal vel sammens med Steinar. Prøver også å røske tak i Hardi og muligens Kristian
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1288 : 07. mai 2012, 11:43 »
Får vel neppe trent før i 8-9 tida idag, skal vel sammens med Steinar. Prøver også å røske tak i Hardi og muligens Kristian

Okei... Da er jeg ferdig å på vei inn i koma Tongue  Blir for seint for meg....
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Fremover i slak nedoverbakke!
« #1289 : 07. mai 2012, 11:43 »
Gratulerer med god løfting!  Smiley
Får bare mere og mere lyst til å gå for noe mere mot styrkeløft etter å ha lest inne her..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!