Skrevet av Emne: TFKong1 starting from scratch!  (Lest 51708 ganger)

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #301 : 04. november 2009, 12:00 »
Nei Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #302 : 04. november 2009, 15:55 »
Etter å ha fått trusler på PM her på treningsforum så håper jeg at dere som kjenner meg kan keep it low med personlige detaljer osv, hvis dere får PMs fra brukere her inne med spørsmål om hvor jeg bor osv, så for guds skyld ikke svar! Tank jew very much Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #303 : 04. november 2009, 16:01 »
faen det skulle du sakt før....

GET OUT!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #304 : 04. november 2009, 16:04 »
faen det skulle du sakt før....

GET OUT!
Oh snap! Har heldigvis sagt i fra til moderatorene!




Men fikk svar at trusler måtte man bare finne seg i om man gikk ut hardt på et åpent forum, tydelig at norsk lovgivning ikke gjelder her inne Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #305 : 04. november 2009, 16:37 »
Det var da ikke en trussel, syns det var forholdsvis fornuftig med tanke på hvor utrolig plagsom du er.. Wink

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #306 : 04. november 2009, 16:43 »
Det var en trussel! Og at moderatorene tar så lett på dette er SYKT! For rundt 8 måneder siden ble jeg bannet fra forumet for å kalle ErikV en drittsekk, men denne PMen var mye drøyere enn det som ble skrevet til/om ErikV.

Så på dette forumet er tydeligvis trusler ok, så lenge de kommer på PM, mens å skjelle noen ut, det straffes hardt.
Den gangen jeg ble bannet fikk jeg forøvrig heller aldri en advarsel først, slik det står i reglemanget at man skal få før en eventuell ban, men moderatorene her følger ikke sitt eget regelverk (dette gjelder kun enkelte, muligens bare en moderator, men jeg vil ikke navngi denne personen pga frykt for ny ban osv).

Så det står rimelig klart for meg at dette forumet kun følger sine egne lover (som ikke en gang stemmer overens med norsk lovgivning), og de lovene er ikke å finne nedskrevet noe sted, for de som er nedskrevet er i alle fall ikke de lovene som følges.

Det skal sies at jeg synes herr Skillagramsson er en kul moderator Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #307 : 04. november 2009, 16:53 »
helt seriøst, du er en gluten for punishment. Det er nesten som om du vil være den mest upopulære på hele TF..

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #308 : 04. november 2009, 16:57 »
Det var en trussel! Og at moderatorene tar så lett på dette er SYKT! For rundt 8 måneder siden ble jeg bannet fra forumet for å kalle ErikV en drittsekk, men denne PMen var mye drøyere enn det som ble skrevet til/om ErikV.

Så på dette forumet er tydeligvis trusler ok, så lenge de kommer på PM, mens å skjelle noen ut, det straffes hardt.
Den gangen jeg ble bannet fikk jeg forøvrig heller aldri en advarsel først, slik det står i reglemanget at man skal få før en eventuell ban, men moderatorene her følger ikke sitt eget regelverk (dette gjelder kun enkelte, muligens bare en moderator, men jeg vil ikke navngi denne personen pga frykt for ny ban osv).

Så det står rimelig klart for meg at dette forumet kun følger sine egne lover (som ikke en gang stemmer overens med norsk lovgivning), og de lovene er ikke å finne nedskrevet noe sted, for de som er nedskrevet er i alle fall ikke de lovene som følges.

Det skal sies at jeg synes herr Skillagramsson er en kul moderator Smiley


Det var ikke mye til trussel du fikk.

Siden du tar det opp her så kan jeg like godt følge deg opp her isteden for på PM.

Du er en irriterende og kverrulerende bruker som hakker og hiver stein i glasshus i andre tråder. Når du oppfører deg slik som du gjør må du TÅLE å få tilbake isteden for å sutre som et lite barn.

Vi kjører ikke egne regler, men ser på helheten av ting. Hvis DU får slengt dritt i trynet pga. din oppførsel så kan ikke vi banne vedkommende når det var DU som startet hele episoden.

Det var nok ikke bare "drittsekk" du ble bannet for sist gang, men at det toppet seg med den kommentaren og fortsetter du i samme stil som du gjør nå så venter det nok en ban på deg.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #309 : 04. november 2009, 17:00 »


Det var ikke mye til trussel du fikk.

Siden du tar det opp her så kan jeg like godt følge deg opp her isteden for på PM.

Du er en irriterende og kverrulerende bruker som hakker og hiver stein i glasshus i andre tråder. Når du oppfører deg slik som du gjør må du TÅLE å få tilbake isteden for å sutre som et lite barn.

Vi kjører ikke egne regler, men ser på helheten av ting. Hvis DU får slengt dritt i trynet pga. din oppførsel så kan ikke vi banne vedkommende når det var DU som startet hele episoden.

Det var nok ikke bare "drittsekk" du ble bannet for sist gang, men at det toppet seg med den kommentaren og fortsetter du i samme stil som du gjør nå så venter det nok en ban på deg.
Vil dere banne meg dersom jeg holder meg innenfor regelverket?

Personlig er jeg enig i at det ikke var en veldig alvorlig trussel, og jeg tar det selvsagt med et smil og ler bare av det, men det var andre som reagerte på det, og uansett synes jeg det er drøyt måten dere tar ting opp på. Uansett hva dere skriver så fikk jeg ALDRI noen advarsel før ban nr 1, og det står det i regelverket deres at dere skal gi. Er det ikke nok å holde seg innenfor regelverket dersom man ikke ønsker å bli bannet?

(honnør for at du faktisk gadd å svara for ein gangs skyld)
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #310 : 04. november 2009, 17:02 »


Det var ikke mye til trussel du fikk.

Siden du tar det opp her så kan jeg like godt følge deg opp her isteden for på PM.

Du er en irriterende og kverrulerende bruker som hakker og hiver stein i glasshus i andre tråder. Når du oppfører deg slik som du gjør må du TÅLE å få tilbake isteden for å sutre som et lite barn.

Vi kjører ikke egne regler, men ser på helheten av ting. Hvis DU får slengt dritt i trynet pga. din oppførsel så kan ikke vi banne vedkommende når det var DU som startet hele episoden.

Det var nok ikke bare "drittsekk" du ble bannet for sist gang, men at det toppet seg med den kommentaren og fortsetter du i samme stil som du gjør nå så venter det nok en ban på deg.

honnør
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #311 : 04. november 2009, 17:06 »
Det var nok ikke bare "drittsekk" du ble bannet for sist gang, men at det toppet seg med den kommentaren og fortsetter du i samme stil som du gjør nå så venter det nok en ban på deg.

Hva er galt med stilen hans? Det er bare morro med litt drittslenging, et forum uten flaming er et kjedlig forum.

Folk må slutte å være så selvhøytidelige å ta alt så seriøst (trusler ikke ok, though).

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #312 : 04. november 2009, 17:14 »


Det var ikke mye til trussel du fikk.

Siden du tar det opp her så kan jeg like godt følge deg opp her isteden for på PM.

Du er en irriterende og kverrulerende bruker som hakker og hiver stein i glasshus i andre tråder. Når du oppfører deg slik som du gjør må du TÅLE å få tilbake isteden for å sutre som et lite barn.

Vi kjører ikke egne regler, men ser på helheten av ting. Hvis DU får slengt dritt i trynet pga. din oppførsel så kan ikke vi banne vedkommende når det var DU som startet hele episoden.

Det var nok ikke bare "drittsekk" du ble bannet for sist gang, men at det toppet seg med den kommentaren og fortsetter du i samme stil som du gjør nå så venter det nok en ban på deg.

Grin
Smiley

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #313 : 04. november 2009, 17:15 »
Mamma (ikke tfbrukeren btw), de skriver stygge ting i loggen min Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Kongelogg: 70kg i MP og ny 4RM i markløft
« #314 : 04. november 2009, 17:39 »
Du er en irriterende og kverrulerende bruker som hakker og hiver stein i glasshus i andre tråder. Når du oppfører deg slik som du gjør må du TÅLE å få tilbake isteden for å sutre som et lite barn.
Dette stusser jeg litt på. Hvis jeg går ut på gata, å sier at jeg synes religion er noe stort bullshitt og at alle som tror på gud er dumme, skal jeg da tåle å få drapstrusler imot? Hvis jeg går ut på gata og sier at Islam er en teit religion, skal jeg da tåle at de kutter hånda av meg? Hvor går grensen? Hvis folk ikke liker det jeg skriver så kan de utrykke dette ved å skrive tilbake til meg, dersom det jeg skriver ikke stemmer, kan folk kreve meg for kilder, eventuelt skrive at det er jeg kommer med er feil, og begrunne hvorfor. Jeg har null problemer med å bli gjort oppmerksom på feil i en diskusjon. Er du smartere enn meg, og bedre å argumentere, så greit nok, men jeg går ikke å sender en truende melding på PM til brukeren jeg diskuterer med. Skriver du på forumet at du syns jeg er en drittsekk, helt greit for meg! Det er din mening, og den har du lov å ha, og jeg kunne ikke gitt mer faen i det! Kommer du med trusler, så ler jeg mens jeg videresender det til en moderator, som jeg forventer at tar seg av dette. du sier at dere ser på sammenhengen, med andre ord ville en lik melding fra meg til en annen bruker sannsynligvis ført til ban for meg, er dette rettferdig?

Som du kanskje forstår så tåler jeg å få pepper tilbake, men det må finnes en grense for hva som blir godtatt av moderatorene her, og hva som ikke er godtatt. Dere må sette en grense, for den grensen har jeg tenkt å oppholde meg på!

Det er nesten som om du vil være den mest upopulære på hele TF..
Velkommen etter.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!