Skrevet av Emne: Deffing for syklister... noen som har tips?  (Lest 1985 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Deffing for syklister... noen som har tips?
« #15 : 27. mai 2009, 11:42 »
Tror ikke jeg skal begi meg innpå hvordan du bør trene som syklist, men heller gjøre dette litt enkelt. Spis litt mindre enn du pleier og oppretthold treningsmengden din, så kommer vekten ned av seg selv - men som sagt, ta det pent. Ha også i bakhodet at selv om du kutter "dødvekt" så vil en for lav fett% ikke være hensiktsmessig i forhold til andre kroppslige funksjoner, det være seg hormonproduksjon og også evnen til restitusjon. Dersom evnen til å trene mye går ned - er det da verdt å veie litt mindre? Så dette er en avgjørelse du må se på selv, og om du faktisk har fremgang selv om du senker vekten din (sakte).



Med tanke på at ved eksposiv sykling brukes først og fremst karbo, mens ved lange utholdenhetsøkter går det på fett.

Intensiteten på sykkel er kanskje "lav", men dette er ingen ren fettaktivitet. Dersom man skal fjerne de siste kiloene av kroppsvekt også så antar jeg at nivået er såpass høyt at dette ikke er en lang fettforbrenningsøkt.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Protein1991

  • Gjest
Sv: Deffing for syklister... noen som har tips?
« #16 : 28. mai 2009, 19:12 »
Det er snakk om landevei;)
Aha! Så du er en av de som ligger å blokker veibanen og som på død og liv skal unngå fortau!!!! hehe Tongue

Utlogget chrizmaster

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

  • Act upon what you believe and you will achieve!!!
Sv: Deffing for syklister... noen som har tips?
« #17 : 31. mai 2009, 12:38 »
Aha! Så du er en av de som ligger å blokker veibanen og som på død og liv skal unngå fortau!!!! hehe Tongue

stemmer!  biggrin
Alder: 20 år
Vekt: 80 kg
Høgd: 177 cm

Mål: Delta i Athletic Fitness -180cm, Oslo Grand Prix 2012 21. april

Delmål:
25 chins
40 dips

Why? TO FEEL THE FREEDOM TO SHAPE MY BODY!

RISE AND RISE AGAIN UNTIL LAMBS BECOME LIONS!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!