Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 103994 ganger)

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Det jeg og mener, at det går en distinkt linje mellom person og sak i dette tilfellet.
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

mora di! Cheesy

Godt poeng! Vanskelig å kontre den i en prosedyre. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Honnør til Lars Helge for å holde hodet kaldt.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Takker:)

For å få et godt forum, må en kunne diskutere på et sakelig vis. Klart, alle har retten til å være uenige, men personangrep på folk en ikke kjenner eller noe er for dumt:)

Er noe av det jeg liker med treningsforum, at de aller aller fleste holder hodet kaldt, og diskuterer, og ikke blåser fra seg ubehageligheter:)

Er veldig spennende å diskutere med folk om disse tingene, og det er givende å høre enhver mening som argumenteres for på et sakelig og godt vis:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
har du fått svar av datatilsynet?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

HAHAHAHA!!!!!!!!!! ALLE SOM PRØVER Å DISKUTERE MOT LARS HELGE HER KAN BARE GÅ OG STAPPE HODET I DASS OG TREKKE NED! LARS HELGE HAR SÅ JÆVLIG RIKTIG I ALT HAN SIER OG GJØR I DENNE SAKEN, DET ER JÆVLIG RÅTT AT HAN TAR OPP DENNE KAMPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




caps lock ER RÅTT!!!!!!!!!!!!!!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
har du fått svar av datatilsynet?

Jepp:) For å konkludere fikk jeg beskjed om at dette kunne høres ut som overtramp fra studioets side. De har lov til å oppfordre at folk signerer, men den er frivillig, og det kan såvidt jeg forstod ikke ilegges sanksjoner mot dem som velger å la være.

Videre ble saken sendt videre til forbrukerådet, som er det øverste organet på behandlingen av saker av denne karakteren, samt at jeg sendte en klage til ADN. Venter på svar fra begge:)

HAHAHAHA!!!!!!!!!! ALLE SOM PRØVER Å DISKUTERE MOT LARS HELGE HER KAN BARE GÅ OG STAPPE HODET I DASS OG TREKKE NED! LARS HELGE HAR SÅ JÆVLIG RIKTIG I ALT HAN SIER OG GJØR I DENNE SAKEN, DET ER JÆVLIG RÅTT AT HAN TAR OPP DENNE KAMPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




caps lock ER RÅTT!!!!!!!!!!!!!!

Takk så mye:) Jeg håper faktisk at mitt iniativ kan inspirere andre som måtte ha samme problemet om å gjøre det samme som meg.

Jeg vet at jeg ikke er bodøs mest populære person akkurat nå, men jeg har fått stor støtte fra mange medlemmer på frisk i denne saken.. Flere mennesker syntes det er tøft at noen tør å sette navnet sitt i fronten i denne saken, og stå for den mer "upopulære" siden i denne saken. Har faktisk fått utrykt støtte fra mer en 10 personer, som håper jeg får løst dette, men de vil ikke per nå gjøre det samme selv på grunn av renomeet dette kan gi. Det finnes flere som støtter meg, men mer en 10 som kommer til meg personlig på trening og uttaler at de støtter meg i denne saken:)

Så da venter vi på svar fra forbrukerrådet og ADN.. Blir spennende å se hva som skjer her, Har enda ikke fått noen henvendelse fra administrasjonen på Friskhuset.

Jeg må tilegge dette; Det er ikke instruktørene og de vanlige tilsatte som utøver disse overtrampene, men den sentrale ledelsen, og dem som er overordnede ansatte på friskhuset. Instruktørene er supre mennesker, som smiler, er høflige, og hjelper folk med treningen sin:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Har fått respons fra ADN at dette hørtes lite bra ut, og at de skulle kontakte studioet for å innhente info om saken.

De virker positive, og jeg må midlertidig berømme dem for å ta tak i saken fra sentralt hold også.

Da er det forbrukerrådet igjen:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget CocaCola

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Uten å kritisere saken din, Lars Helge, så vil Frisk-huset, nettopp av prinsipp, at medlemmene skal pisse i en kopp. Du som de, har dette som en prinsippsak. Norsk lov kan ikke si nor om du kan ta noe godis eller ei, men det er treningssentret sitt prinsipp at du ikke gjør det. Moralsk sett (personlig vel og merke), syns jeg da at du burde følge deres vei, eller at du burde bytte senter.

Men siden dette er en liten drøftingsoppgave, så er det vel greit å se det fra begge sider ; Frisk-huset kan jo via loven tørke seg i ræva. Deres prinsipper veier veldig lite opp mot hva enkeltindividets rettigheter i det store kongriket.

Å det syns jeg rett og slett er synd, særlig for Frisk-huset sin del..
19år, 79kg,188cm. BP:92. ML: 160. KB: 110

Utlogget lysbringeren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Coca cola: Det er ingen "drøftingsoppgave". Som du selv sa: Alle må følge loven, uansett hvilke prinsipper man har. Enten man liker den eller ikke. At du synes det er synd er jo strengt tatt ditt problem. Enkeltindividets rettigheter må bestandig beskyttes mot overgrep, det er mitt syn på saken.  Ei heller klarer jeg å se hva treningssentret har med at du benytter lovlige produkter.
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" Benjamin Franklin


"Alt under 100 kg er femi" Tommy Steine

Utlogget celebo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

hehe..
Crossfit - Forging Elite Fitness

 A human being should be able to change i diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, and die gallantly.                             SPECIALIZATION IS FOR INSECTS.
                                                  -Robert Heinlein-

"Logg Lian"

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Coca cola: Det er ingen "drøftingsoppgave". Som du selv sa: Alle må følge loven, uansett hvilke prinsipper man har. Enten man liker den eller ikke. At du synes det er synd er jo strengt tatt ditt problem. Enkeltindividets rettigheter må bestandig beskyttes mot overgrep, det er mitt syn på saken.  Ei heller klarer jeg å se hva treningssentret har med at du benytter lovlige produkter.

Stemmer.. Lov er Lov, og denne gangen handler det om at jeg bruker den for å unngå illegal forfølgelse etc.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget celebo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

skjera?
Crossfit - Forging Elite Fitness

 A human being should be able to change i diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, and die gallantly.                             SPECIALIZATION IS FOR INSECTS.
                                                  -Robert Heinlein-

"Logg Lian"

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Update her hadde vært fint Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Hadde det ikke vært bedre å opprette en sak mot Sykehuset istedenfor Friskhuset?
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!