Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 103704 ganger)

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Jeg forstår argumentet, men, uskyld i hva??

Om en person boler gjør han/hun faktisk ikke noe ulovlig ser du..

Og når det er frivillig testing, så er det frivillig. En skal ikke bli truet, hetset og plaget for å ta et frivillig valg uansett hva det gjelder.

Med uskyld mente jeg at du hadde blitt annklaget for å drive med steroider.
Joda, ser den. Det er klart det finnes mange idioter som driver gym, men intill truslene faktisk blir til en realitet, så ville jeg bare ignorert dem og ikke tatt meg bryet med å lage en stor sak ut av det.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Med uskyld mente jeg at du hadde blitt annklaget for å drive med steroider.
Joda, ser den. Det er klart det finnes mange idioter som driver gym, men intill truslene faktisk blir til en realitet, så ville jeg bare ignorert dem og ikke tatt meg bryet med å lage en stor sak ut av det.

Ja, det er mye bedre å bare drite i det. Heller la gymeierne fortsette å trakassere folk som trener der, for de ikke vil skrive under på en frivillig kontrakt.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
(1)Det jeg synes er det mest merkelige er at en selvutnevnt DOPFRI "utøver"som deg selv bruker  alle dine innlegg her på forumet med enten å benekte de skadelige effektene av steroide missbruk eller klage på forfølgelse av antidoping norge.

(2)Enten er du rein å skriver under på den kontrakten å lar deg dopteste (da kan du faktisk bevise din uskyld)
(3)Eller så finner du deg en annen plass å trene der du kan trykke på akkurat som du ønsker og har lov til innenfor Norsk lov.

(4)Det bør også være ett grunnleggende prinsipp at en gym eier, må ha lov til å gjøre det han kan for å skape ett dopfritt miljø på gymmet sitt.

(5)Om dopere føler seg trakasert pga dopingkontrakter, så er det helt fint, det er jo det som er selve meningen med kontraktene. Gym som er villige til å betale Antidoping Norge i dyre dommer for ett slikt sammarbeid viser ganske tydelig at de ikke ønsker steroidermissbrukere som kunder.

Når du faktisk er uønsket som kunde, så bør du heller ikke bruken pengene dine hos det aktuelle gymmet. Finn ett annet gym der du får gjøre som du vil, da blir ALLE parter fornøyde.
1: Jeg er selv 100% dopingfri og driver med styrkeløft. Alikevell har jeg et nøytralt synspunkt på anabole steroider, og mange kan da oppfatte det slik at jeg forsvarer bol når jeg går i en diskusjon med antibolere. Å være dopingfri og å være mot doping er to forskjellige ting. Siden det ikke finnes særlig mye forskning på det aktuelle temaet så går dette helt fint. Personlig har jeg ikke noe problem med folk som boler, men i min idrett er det ikke lovlig, derfor holder jeg meg borte (det hadde jeg gjort uansett.). Alle må vell få lov til å være kritiske til antidoping Norge? Har selv sett mange dopingfrie idrettsutøvere som er det (uten at dette på noen måte betyr at jeg hentyder til at OP (original poster) bruker dop).

2: Dersom dette er en 100% frivillig kontrakt kan ikke senteret kreve at den skal underskrives, og da forstår jeg at OP ikke ønsker dette. Når senteret begynner å forfølge og trakkassere OP forstår jeg at han nekter å skrive under, hadde selv gjort det samme i en lignende situasjon. OP kjemper ikke imot at det skal være slike kontrakter på sentrene og at det skal være lov å bole. OP kjemper imot at en kontrakt som er frivillig av norsk lov blir gjort obligatorisk av senteret, og at senteret driver forfølgelse og trakkassering. Skjønner egentlig ikke hvorfor dere tar opp dette en gang da det fremkommer rimelig bra i første post hva OP lurer på, dette trenger ikke OP svar på.

3: Her antyder du at OP bruker steroider, har du noe bevis på det? Og om han ikke er det så trenger han ikke å finne seg et annet gym da den kontrakten er 100% frivillig. Skal du tvinge OP til å skifte gym dersom han trykker?

4: Ja det bør kanskje være slik at gymeiere kan gjøre hva de vil, du synes kanskje det i alle fall. Men slik er det ikke i dag.

5: Vet ikke helt om dette er tilsiktet. Men OP føler seg trakkassert og du hentyder her til at OP boler, dette er ikke bra. Nok en gang, har du bevis?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Spørsmål til de som henviser til loven her hele veien, regner med de kan gi meg en henvisning til forskjell i loven på dette:

En restaurant eller et utested kan kreve at jeg kler meg i dress eller lignende for at jeg skal få adgang, dette fordi de ønsker å opprettholde et visst image. Kommer jeg gående inn på restauranten i shorts, slippers og en sliten t-skjorte ville dette kanskje medføre at en del av klientellet der ønsker å spise en annen plass. Standarden vil synke. Dårlig butikk tenker de, så de nekter meg adgang. Selv om jeg oppfører meg pent.
Hvorfor er dette lov (eller er det kun akseptert what), men det er ikke lov å ønske å fremstå som et senter med en klar anti-doping holdning?

Friskhuset er en privat bedrift som ønsker å tjene penger, kanskje ser de at det best kan gjøres ved å fremstå som et dopingfritt senter. Dersom de mener at enkelte bryter med dette image og skremmer bort kunder, så må de vel få lov til å ta affære?!
De er nok fullt klar over hva lovverket sier, så jeg tror faktisk de må ha en god sak i bunn. Eller så regner de vel bare med at saken kan gi god publisitet uansett. Taper det vil de kunne vinkle saken mot et ønske å ikke ha dopingmistenkte (for det er åpenbart at mistanken må være sterk her) på sitt senter.
Dette kan jo skremme brukere fra å komme til senteret i fremtiden. For hvem ønsker vel å trene en plass hvor man blir forfulgt og trakkassert?



Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Spørsmål til de som henviser til loven her hele veien, regner med de kan gi meg en henvisning til forskjell i loven på dette:

En restaurant eller et utested kan kreve at jeg kler meg i dress eller lignende for at jeg skal få adgang, dette fordi de ønsker å opprettholde et visst image. Kommer jeg gående inn på restauranten i shorts, slippers og en sliten t-skjorte ville dette kanskje medføre at en del av klientellet der ønsker å spise en annen plass. Standarden vil synke. Dårlig butikk tenker de, så de nekter meg adgang. Selv om jeg oppfører meg pent.
Hvorfor er dette lov (eller er det kun akseptert what), men det er ikke lov å ønske å fremstå som et senter med en klar anti-doping holdning?

Friskhuset er en privat bedrift som ønsker å tjene penger, kanskje ser de at det best kan gjøres ved å fremstå som et dopingfritt senter. Dersom de mener at enkelte bryter med dette image og skremmer bort kunder, så må de vel få lov til å ta affære?!
De er nok fullt klar over hva lovverket sier, så jeg tror faktisk de må ha en god sak i bunn. Eller så regner de vel bare med at saken kan gi god publisitet uansett. Taper det vil de kunne vinkle saken mot et ønske å ikke ha dopingmistenkte (for det er åpenbart at mistanken må være sterk her) på sitt senter.
Dette kan jo skremme brukere fra å komme til senteret i fremtiden. For hvem ønsker vel å trene en plass hvor man blir forfulgt og trakkassert?




Hva er det du ikke forstår med ordet "frivillig" kontrakt?
But then again. Kan godt være du forstår det, men kun stiller spørsmål til at denne frivillige kontrakten er frivillig pga norsk lovgivning? I såfall kan jeg ikke gi et godt svar. Angående resturantspørsmålet ditt stiller jeg meg tvilende til om dette egentlig er lov.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
1: Jeg er selv 100% dopingfri og driver med styrkeløft. Alikevell har jeg et nøytralt synspunkt på anabole steroider, og mange kan da oppfatte det slik at jeg forsvarer bol når jeg går i en diskusjon med antibolere. Å være dopingfri og å være mot doping er to forskjellige ting. Siden det ikke finnes særlig mye forskning på det aktuelle temaet så går dette helt fint. Personlig har jeg ikke noe problem med folk som boler, men i min idrett er det ikke lovlig, derfor holder jeg meg borte (det hadde jeg gjort uansett.). Alle må vell få lov til å være kritiske til antidoping Norge? Har selv sett mange dopingfrie idrettsutøvere som er det (uten at dette på noen måte betyr at jeg hentyder til at OP (original poster) bruker dop).

2: Dersom dette er en 100% frivillig kontrakt kan ikke senteret kreve at den skal underskrives, og da forstår jeg at OP ikke ønsker dette. Når senteret begynner å forfølge og trakkassere OP forstår jeg at han nekter å skrive under, hadde selv gjort det samme i en lignende situasjon. OP kjemper ikke imot at det skal være slike kontrakter på sentrene og at det skal være lov å bole. OP kjemper imot at en kontrakt som er frivillig av norsk lov blir gjort obligatorisk av senteret, og at senteret driver forfølgelse og trakkassering. Skjønner egentlig ikke hvorfor dere tar opp dette en gang da det fremkommer rimelig bra i første post hva OP lurer på, dette trenger ikke OP svar på.

3: Her antyder du at OP bruker steroider, har du noe bevis på det? Og om han ikke er det så trenger han ikke å finne seg et annet gym da den kontrakten er 100% frivillig. Skal du tvinge OP til å skifte gym dersom han trykker?

4: Ja det bør kanskje være slik at gymeiere kan gjøre hva de vil, du synes kanskje det i alle fall. Men slik er det ikke i dag.

5: Vet ikke helt om dette er tilsiktet. Men OP føler seg trakkassert og du hentyder her til at OP boler, dette er ikke bra. Nok en gang, har du bevis?

Honnør for den, Godt Skrevet:)

Med uskyld mente jeg at du hadde blitt annklaget for å drive med steroider.
Joda, ser den. Det er klart det finnes mange idioter som driver gym, men intill truslene faktisk blir til en realitet, så ville jeg bare ignorert dem og ikke tatt meg bryet med å lage en stor sak ut av det.

Jeg ser den, men jeg tar saken i all hovedsak fordi jeg vet det er mange andre i dette området som sliter med det samme, men de gjemmer seg, og prøver å "time" treningene til når ledelsen ikke er der.

jeg tar saken for alle dem som måtte være i denne situasjonen, ikke bare meg. Enkelt fordi; Jeg kjemper for det jeg tror på. Skal en få frem flere sider av en sak, må også noen tørre å stå frem og si hva de mener.

Jeg gjemmer meg ikke, jeg baksnakker dem ikke. Jeg tar det face to face, og gjør realitet ut av det jeg sagt hele tiden.

Noen må tørre å være upopulære utad, for å ta saken for dem som kanksje ikke tør på egen hand.

Det er styrke å tørre å stå mot flertallet mener jeg:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Hva er det du ikke forstår med ordet "frivillig" kontrakt?

Er det en menneskerett å få trene på Friskhuset?
Snakker ikke om kontrakten isolert sett, her snakker vi om eierne av friskhuset sine rettigheter i forhold til det å drive butikk etter eget ønske

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Er det en menneskerett å få trene på Friskhuset?



Jeg vet ikke hvilket reglement friskhuset har skissert opp i sine innmeldingskontrakter, men såvidt man ikke bryter disse så har man et krav om å få trene på friskhuset, ja. Forutsatt at disse reglene ikke bryter med norsk lovgivning da, da kan man ignorere disse reglene.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Hei der Mr benk.. Hadde nesten ventet på deg her..

Har jeg ikke min rett til å uttale meg om det jeg opplever som trakkasering på et gym? Her er casen; Enten er noe frivillig, eller så er det ikke det. Er det frivillig, kan alle velge selv hva de vil gjøre.

og; Din halveis indikasjon på at jeg er en boler.. Du får tro akkurat hva faen du vil tro, det er faktisk ikke mitt problem. Hvorfor må jeg bevise min uskydlighet?? For hvem?? Er jeg "skyldig" i noe som helst om jeg faktisk boler?? Har jeg gjort deg, eller noen andre noe galt av dem grunn??

Og hva vet du om meg egentlig? Ser jeg ut som en boler???

Gym eiere, såvel som butikk eiere, resturanteiere og andre har loven å føye seg etter. Skulle jeg starte et gym der personer som beviselig benytter seg av alkohol ikke skulle få slippe inn??? Det er FAKTISK akkurat det samme, og det er illegalt å forfølge folk på grunn av deres meninger og tro, og det er nettopp det dette handler om for meg, en prinsippsak, da flere personer blir trakassert av FRISKHUSET.

Og jeg vil ha meg frabedt å indirekte bli kallt boler på grunn av at jeg ikke føyer meg inn i rekkene med de få, men svært markante styrkeløftere her på forumet, som alltid skriker ut om DOP på alle som ikke gjør akkurat det samme som dem, og bøyer seg etter DERES IDRETTS retningslinjer.

Saken er meldt til ADN og Datatilsynet, og jeg gir meg ALDRI:



Om du doper deg eller ikke er revnene likegyldig og du har din fulle rett til å stappe i deg dop i følge Norsk lov, jeg kjenner deg ikke eller vet noe om deg som skulle tilsi noe hverken til eller fra.

Det er du selv som i mange poster her på forumet poengterer at du er ren. Om du så er, så er det vel langt større uretter som skjer rundt i landet og i verden enn at en stakkars gymrotte blir oppfordret til å skrive under på en dopingkontrakt som man kan ta tak i, om målet er å redde befolkningen fra statens overgrep.

Slutt å grin som ei lita tenåringsjente å bytt gym,om dette er så forbanna viktig for deg.

Om du kan finne en samfunnsnyttig side ved ikkemedisinsk steroideforbruk så skal jeg støtte i saken mot overformynderiet.

"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Om du doper deg eller ikke er revnene likegyldig og du har din fulle rett til å stappe i deg dop i følge Norsk lov, og jeg kjenner deg ikke eller vet noe om deg som skulle tilsi noe hverken til eller fra.

Det er du selv som i mange poster her på forumet poengterer at du er ren. Om du så er, så er det vel langt større uretter som skjer rundt i landet og i verden enn at en stakkars gymrotte blir oppfordret til å skrive under på en dopingkontrakt som man kan ta tak i om målet er å redde befolkningen fra statens overgrep.

Slutt å grin som ei lita tenåringsjente å bytt gym,om dette er så forbanna viktig for deg.

Om du kan finne en samfunnsnyttig side ved ikkemedisinsk steroideforbruk så skal jeg støtte i saken mot overfomynderiet.


woot  2thumbsup
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Skal en tåle urett for at det er større problemer i verden? Skal vi sammenligne noen problemer som snakkes om her på TF med de store problemene der ute?

Har ikke sagt at det er samfunnsnyttige sider med ikke medisinsk AAS bruk. Aldri gjort, vil aldri gjøre det heller.

Men; Lov er Lov, og jeg har sagt hvorfor jeg ikke bytter gym.. Enkelt; Det er det beste gymmet, og vennene mine er der.

Og når vi snakker om å grine som ei lita jente, hva er det du holder på med da??

Dette er ikke første utropet jeg har sett deg gjøre her. Jeg argumenterer for at jeg og andre blir utsatt for et lovbrudd, mens du på din side svarer dette, ettersom du har din mening jmf dette, med å anklage folk, å mene at siden du mener det BURDE vært en lov på dette, så skal vi bøye oss som om det var det??

Spar meg. Jeg bøyer meg ikke for bedreviterene, de populære, de som mener det som er "rett". Jeg har fri vilje, og alle som utfordrer den får høre mine meninger UANSETT hvor upopulær jeg måtte bli.

Den dagen du gir deg faen i hva alle mener om deg, og tør kjempe for det du tror, det du mener.. Da kan en faktisk kanskje nå noen vei til slutt..

(uten øvrige ligninger til den fargende damen som gikk på bussen i sin tid;)

Så Mr.Benkpress; er jeg en tenåringsjente, så får vi starte en liten klubb sammen jeg og du da..


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
I denne saken er jeg faktisk helt enig med Lars Helge prinsippielt sett. Det jeg imidlertid synes er interessant er det gode motargumentet til Ivrig Pingle. Han skriver at restauranter kan ha kleskoder, så hvorfor skal ikke gym kunne ha dopingkoder? Jeg driver gym og er ikke rasist, men hvis 20 somaliere hadde trent hos meg samtidig hele tiden så er jeg sikker på at mange hadde snudd i døra. Og ikke bare pga. lukten. Jeg kan likevel ikke nekte mørkhudete å trene hos meg? Er veldig interessant dette med kleskode-prinsippet. Er det noen lov for eller mot dette? Hvis ikke er det godt mulig at restauranter som viser ut folk som går med shorts og slipperser gjør et like stort lovbrudd som det Friskhuset gjør mot Lars Helge. Bare så det er sagt så vil jeg ikke ha dopere på mitt senter heller, men jeg føler jeg må innfinne meg med at jeg ikke har noe jeg skal ha sagt om det kommer usynlige dopere til meg. Jeg bare håper at det at jeg ofte forfekter min negative holdning til dop smitter over til medlemmene og at miljøet på den måten ikke blir innbydende nok for dopere.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Skal en tåle urett for at det er større problemer i verden? Skal vi sammenligne noen problemer som snakkes om her på TF med de store problemene der ute?

Har ikke sagt at det er samfunnsnyttige sider med ikke medisinsk AAS bruk. Aldri gjort, vil aldri gjøre det heller.

Men; Lov er Lov, og jeg har sagt hvorfor jeg ikke bytter gym.. Enkelt; Det er det beste gymmet, og vennene mine er der.

Og når vi snakker om å grine som ei lita jente, hva er det du holder på med da??

Dette er ikke første utropet jeg har sett deg gjøre her. Jeg argumenterer for at jeg og andre blir utsatt for et lovbrudd, mens du på din side svarer dette, ettersom du har din mening jmf dette, med å anklage folk, å mene at siden du mener det BURDE vært en lov på dette, så skal vi bøye oss som om det var det??

Spar meg. Jeg bøyer meg ikke for bedreviterene, de populære, de som mener det som er "rett". Jeg har fri vilje, og alle som utfordrer den får høre mine meninger UANSETT hvor upopulær jeg måtte bli.

Den dagen du gir deg faen i hva alle mener om deg, og tør kjempe for det du tror, det du mener.. Da kan en faktisk kanskje nå noen vei til slutt..

(uten øvrige ligninger til den fargende damen som gikk på bussen i sin tid;)

Så Mr.Benkpress; er jeg en tenåringsjente, så får vi starte en liten klubb sammen jeg og du da..



Jeg mener at en gymeiers rett til å betemme hvem som skal få trene på gymmet sitt, er svært mye viktigere enn en enkeltsmann rett til å bruke dop. Enkelt og greit.

Dette er en bytte situasjon. Du får trene på byens beste gym, mot at du signerer en avtale om at du vil la deg dopteste. Om man er ren så er dette en vinn vinn situasjon.  

"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg mener at en gymeiers rett til å betemme hvem som skal få trene på gymmet sitt, er svært mye viktigere enn en enkeltsmann rett til å bruke dop. Enkelt og greit.

Dette er en bytte situasjon. Du får trene på byens beste gym, mot at du signerer en avtale om at du vil la deg dopteste. Om man er ren så er dette en vinn vinn situasjon.  


For å si dette enkelt og greit. En gymeier er ikke "above the law". Loven gjelder selv om du mener at en gymeier har rett til å gjøre ditt og datt, så enkelt er det. Gymeieren må forholde seg til norsk lovgivning når han starter et treningssenter i Norge.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121



Enten er du rein å skriver under på den kontrakten å lar deg dopteste (da kan du faktisk bevise din uskyld)


her i norge må man faktisk bevises skyldig. ikke motsatt =)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!