Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 103689 ganger)

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Alle gym er komerielle med det formål å optimalisere overskuddet. hadde en kammerat som drev sånt privat gym i kjelleren heme. Gikk der ofte men så endag var det 3000 for å komme inn. Prisen ble regnet ut på grunnlag av kroppsvekt* høyde pluss beltelivsomkrinen noe sånt no hvertfall. Typisk da veide jeg over 100 kg og var tykk.

Stappet taksameteret godt ned i halsen på han sånn at han ikke var å c på flere dager, men d ble gratis igjen etter et par dager. Var bygdas helt jeg da. Cheesy

Rent juridisk er det uinteressant å skille mellom det dere kaller "privat gym" og "kommersielt gym". Jeg ser ikke helt hvorfor det er relevant.
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Er det ikke bedre å opprette sak mot Sykehuset?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
For meg høres det ut som du har noe å skjule... Kjenner jeg et snev av bol i luften?? Har man ingenting å skjule, skriver man lett under på en slik avtale. Bolere er kviser på samfunnets rumpe, og jeg har en følelse av at det er det saken egentlig gjelder bak alt det fine snakket ditt...

Hvem er denne personen som gjemmer seg bak et nick med 3 inlegg for at jeg ikke skal vite hvem de er??

MODIG:) Vi snakker bare her, men skill nå sakene. At loven er slik den er kan diskuteres i det uendelige, men det denne sakens fundament dreier seg om er enkelt og greit; Loven er slik den er, og da skal den ikke brytes.

Og; Om du er fra bodø skal jeg ikke gjøre deg noe uansett.. Vi snakker bare her, så du trengte ikke oprette en ny profil for å hjemme deg fra meg. Alle har retten til sin mening.. Litt av fundamentet i saken her. Du kan mene hva du vil:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Faktisk så har det mye med saken å gjøre. Det er svært saklig. Jeg skjønner godt at Friskhuset prøver å kvitte seg med bulkete feiginger som pisser lilla på en urinprøve... Direkte patetisk. Utesteder kan nekte kriminelle MC-klubbmedlemmer å komme inn, da kan man nekte bolere også.

Og; bare for å krangle litt; Hva er kriminelle MC klubbmedlemmer? Er disse annerledes en andre kriminelle? Og er du kriminell om du er med i en 1% klubb?

Tygg på den litt.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Og; bare for å krangle litt; Hva er kriminelle MC klubbmedlemmer? Er disse annerledes en andre kriminelle? Og er du kriminell om du er med i en 1% klubb?

Tygg på den litt.

Ikke så mye å tygge på det . Er du 1% er så har du definert deg selv som utenfor loven, og dermed kriminell.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Er det kriminellt å ta en holdning??

Det er ikke en kriminell holdning i seg selv. Tenk over det. De er MC klubber, og medlemmer kan, eller kan ikke være kriminelle.

Det er ikke MC klubbens feil om enkeltmedlemmer er kriminelle.

og det er ikke illegalt å være medlem av en MC klubb uansett, så lenge som de ikke gjør noe annet... Brainiack;) Tenk over det!

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Er det kriminellt å ta en holdning??

Det er ikke en kriminell handling i seg selv. Tenk over det.

Teknisk sett så er du jo ikke kriminell før du har begått en kriminiell handling. Men det gjelder vel de fleste av oss. Selv har jeg kjørt for fort utallige ganger.

 å være 1% betyr at man står utenfor loven.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Stemmer, Ergo; Å være medlem i en såkallt 1% klubb gjør det ikke til kriminell, det betyr bare at du definerer deg selv som annerledes.Smiley

Du trenger ikke gjøre noe kriminellt til tross for at du stiller deg utenfor loven. Det betyr bare at du ikke ville brydd deg OM du brøt en lov.

Men du må bryte en lov før du er kriminell. Basta.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Stemmer, Ergo; Å være medlem i en såkallt 1% klubb gjør det ikke til kriminell, det betyr bare at du definerer deg selv som annerledes.Smiley

Du har sikkert lest boka til sonny barger. Det er ikke snakk om å være annereledes, men å tilhøre den ene prosenten av samfunnet (mc klubber) som står utenfor loven. Altså å være en kriminell. Det er jo hele poenget med å være outlaw biker. Ellers kan du melde deg inn i holy riders, og pumpe jern der lars helge. De har sikker doptester sansksjonert av høyere makter enn adn.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Seff har jeg lest boken til Sonny ja:)

har ingen tilhørlighet til MC miljø, så holy riders etc er ikke interessant for meg ser du..

Men rett skal være rett, om noen er medlem i en 1% klubb er de ikke kriminelle før de gjør noe illegalt. Du er ikke kriminell om du mener at loven ikke gjelder for deg, du er kriminell den dagen du gjør noe som bryter loven du ikke bryr deg om:)

Og komentaren din; Hva er greia? jeg kvervulerer jo bare, men du kan allikevel ikke nekte for at det er sant? At å være medlem er ikke kriminellt i en 1% klubb, men valgene en tar der kan være av kriminell karakter?

Ingen grunn til å bli personlig. Jeg har min sak, og 1% karene det samme. De er ikke kriminelle før de gjør noe kriminellt. Å bli sett på som kriminell er ikke nok skjønner du.. Du må faktisk gjøre noe illegalt for å være kriminell.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

jeg er enig med lars helge i denne saken.
så lenge du ikke gjør noe ulovlig eller noe som er til sjenanse for andre så kan de vel strengt tatt ikke gjøre noe.det er vell og merke en frivillig kontrakt.

hadde jeg eid et gym hadde jeg helst sett at det bare hadde vært folk med samme meniger som meg.dvs hvite,styrkeintereserte,ekstremmetal-lyttende og omgjengelige folk som ikke hadde behov for og presse sine meninger på andre.

om dette hadde vært lov er en annen sak,jeg kunne ikke gjennomført dette i praksis siden det hadde brutt med veldig mange etiske og moralske lover.


så hvis man skal drive gym må man tilpasse seg lover og regler,det gjelder for de som driver det og for de som er medlemmer. virker på meg som lars helge ikke har gjort noe som bryter noen regler. så gleder meg veldig til hva datatilsynet har å i om saken.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Seff har jeg lest boken til Sonny ja:)

har ingen tilhørlighet til MC miljø, så holy riders etc er ikke interessant for meg ser du..

Men rett skal være rett, om noen er medlem i en 1% klubb er de ikke kriminelle før de gjør noe illegalt. Du er ikke kriminell om du mener at loven ikke gjelder for deg, du er kriminell den dagen du gjør noe som bryter loven du ikke bryr deg om:)

Og komentaren din; Hva er greia? jeg kvervulerer jo bare, men du kan allikevel ikke nekte for at det er sant? At å være medlem er ikke kriminellt i en 1% klubb, men valgene en tar der kan være av kriminell karakter?

Ingen grunn til å bli personlig. Jeg har min sak, og 1% karene det samme. De er ikke kriminelle før de gjør noe kriminellt. Å bli sett på som kriminell er ikke nok skjønner du.. Du må faktisk gjøre noe illegalt for å være kriminell.

om ikke annet, du er flink til å ikke ta ting personlig. I like that.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Er lærer snart, så en må lære seg den "gode samtale"Smiley Så lenge en argumenterer sakelig og med god grunn, og ikke begynner med personangrep er enhver samtale en god samtale:)

For dumt å skulle bli sinna, det er jo det jeg faktisk kjemper for her, retten til å mene noe. Du og andre har retten til å stadfeste deres holdning til denne saken på et prinsipiellt grunnlag, så lenge det ikke er personrettet:)

(anbefalt lesning om den "gode samtale" Jurgen Habermas:)

Gode meninger der:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

I regi av eiendomsretten kan en eier utøve all rådighet som ikke gjennom lov, eller som følge av andres rettigheter, eller på grunn av avtaler som han har inngått, er fratatt ham. Dette er det ingen tvil om, det er sikker rett de lege lata.

Med loven menes nok først og fremst diskrimineringsloven(etnisitet, nasjonal opprinnelse, avstamning, hudfarge, språk, religion eller livssyn) og likestillingsloven(kjønn).

Det er derfor du kan bestemme hvem du vil slippe inn når det er fest hjemme hos deg. Det er derfor restauranter kan ha dresskode.

Hvis du driver et gym, kan du således ikke nekte en pakistaner å trene der fordi han er pakistaner. Men du kan nekte folk å trene der av alle andre mulige grunner sin ikke er relatert til slikt. Kanskje man rett og slett ikke liker trynet på personen? Man velger dessuten selv hvem man vil inngå avtaler med.

Men har man først tegnet avtale med et medlem, så må man jo oppfylle denne. Betingelsene for oppsigelse fra treningssenterets del står sikkert i avtalen. Man kan jo ikke komme slentrende etter deg på gymmet og kreve at man underskriver en kontrakt med en tredjemann som er ute etter kroppsvæskene dine! Loven og domstolene er generelt svært lite begeistret for inngrep i privatlivets fred.

Jeg mener man bør kunne kreve antodopingkontrakt ved nytegning av abonnement på studioet, dog. Da har man jo valget mellom å begynne her, eller velge neste sted.

Edit: Selv hadde jeg skrevet under på en slik kontrakt, men samtidig hadde jeg syntes det var litt merkelig at jeg ikke kunne trene litt vekter uten å måtte risikere å pisse i beger å få dette pisset analysert på en lab. Hoho

Du er inne på en del gode argumenter for dopingtester, men du glemmer den generelle kontraheringsplikten som gjelder for den som leverer tjenester til forbrukere. I den sammenheng tipses De herved om markedsføringsloven § 9 a. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Du er inne på en del gode argumenter for dopingtester, men du glemmer den generelle kontraheringsplikten som gjelder for den som leverer tjenester til forbrukere. I den sammenheng tipses De herved om markedsføringsloven § 9 a. Smiley

mora di! Cheesy
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!