Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 103701 ganger)

Utlogget CaptainKarma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Hvem er denne personen som gjemmer seg bak et nick med 3 inlegg for at jeg ikke skal vite hvem de er??

MODIG:) Vi snakker bare her, men skill nå sakene. At loven er slik den er kan diskuteres i det uendelige, men det denne sakens fundament dreier seg om er enkelt og greit; Loven er slik den er, og da skal den ikke brytes.



Og; Om du er fra bodø skal jeg ikke gjøre deg noe uansett.. Vi snakker bare her, så du trengte ikke oprette en ny profil for å hjemme deg fra meg. Alle har retten til sin mening.. Litt av fundamentet i saken her. Du kan mene hva du vil:)

Vel, du har ikke mot til å pisse i en kopp, så jeg vet ikke helt hvem av oss som er den største pysa... Interessant at din første tanke var"å gjøre meg noe". Hvem tenker slik? RoidRage, anyone?

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Hahahaha:) GJøre deg noe?? Har du kjennt meg hadde du helt opplagt ikke trodd det uansett:) har aldri skadet en flue jeg:)
Dårlig å argumentere er du også, og du missforstår tydeligvis saken her.

Denne saken handler faktisk ikke et snev om jeg boler eller ikke. Der får folk mene hva de vil. Denne saken handler om at det som er et fritt valg, skal være et fritt valg, og at jeg faktisk i dette tilfellet har loven på min side.

Er du, eller friskhuset hevet over loven?

Neppe.. Roidrage?? Om det er det beste du kan komme med foreslår jeg at du lemner diskusjonen her til folk som faktisk mener noe, og argumenterer med fornuft og innsikt, i steden for å sitte å uttale deg om en sak du HELT tydelig ikke forstår essensen av.

FOrstår du hva sakens kjerne er? Det er ikke om jeg boler eller ei, og det handler ikke om min manglende vilje til å pisse i en kopp, det handler om min RETT til å la være om jeg selv ønsker det.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Min mening er så lenge du ikke har skrevet under på noe papir, så kan de tørke seg i ræva med det Tongue støtter deg fullt ut her Lars Helge, kjenner et par som trener på friskhuset (de er ikke plaga med noe sånt da) men jeg mener at man forfølger faen ikke folk i 2009, hvis de ikke har hjemmel for å kaste deg ut så får de holde kjeft.
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget CaptainKarma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Hahahaha:) GJøre deg noe?? Har du kjennt meg hadde du helt opplagt ikke trodd det uansett:) har aldri skadet en flue jeg:)
Dårlig å argumentere er du også, og du missforstår tydeligvis saken her.

Denne saken handler faktisk ikke et snev om jeg boler eller ikke. Der får folk mene hva de vil. Denne saken handler om at det som er et fritt valg, skal være et fritt valg, og at jeg faktisk i dette tilfellet har loven på min side.

Er du, eller friskhuset hevet over loven?

Neppe.. Roidrage?? Om det er det beste du kan komme med foreslår jeg at du lemner diskusjonen her til folk som faktisk mener noe, og argumenterer med fornuft og innsikt, i steden for å sitte å uttale deg om en sak du HELT tydelig ikke forstår essensen av.

FOrstår du hva sakens kjerne er? Det er ikke om jeg boler eller ei, og det handler ikke om min manglende vilje til å pisse i en kopp, det handler om min RETT til å la være om jeg selv ønsker det.


Er du hevet over loven? Er du noen som bare vil omgå loven til ditt eget beste? Har du aldri skadet noen? Aldri gjort noe ulovlig? Man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus...med ekstremt tynne vegger. Når det gjelder innleggene dine: lær deg å skrive korrekt norsk før du skriver noe i all offentlighet. Det å angripe meg kalles "ad hominem", og betyr at du er usaklig og allerede har tapt diskusjonen, Mr. "prinsipp".

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Er du hevet over loven? Er du noen som bare vil omgå loven til ditt eget beste? Har du aldri skadet noen? Aldri gjort noe ulovlig? Man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus...med ekstremt tynne vegger. Når det gjelder innleggene dine: lær deg å skrive korrekt norsk før du skriver noe i all offentlighet. Det å angripe meg kalles "ad hominem", og betyr at du er usaklig og allerede har tapt diskusjonen, Mr. "prinsipp".

Vet ikke helt hvem som angriper hvem her, tipper du tapte først isåfall Wink
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Min mening er så lenge du ikke har skrevet under på noe papir, så kan de tørke seg i ræva med det Tongue støtter deg fullt ut her Lars Helge, kjenner et par som trener på friskhuset (de er ikke plaga med noe sånt da) men jeg mener at man forfølger faen ikke folk i 2009, hvis de ikke har hjemmel for å kaste deg ut så får de holde kjeft.

Takker så mye:) Det jeg også mener:)

Er du hevet over loven? Er du noen som bare vil omgå loven til ditt eget beste? Har du aldri skadet noen? Aldri gjort noe ulovlig? Man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus...med ekstremt tynne vegger. Når det gjelder innleggene dine: lær deg å skrive korrekt norsk før du skriver noe i all offentlighet. Det å angripe meg kalles "ad hominem", og betyr at du er usaklig og allerede har tapt diskusjonen, Mr. "prinsipp".

Er ikke over loven.. Følger jo loven, det er jo det tråden handler om. Jeg kan faktisk bruke loven til mitt eget beste, ja det har du faktisk rett i! Men jeg følger den, hever meg ikke over den. Det er en forskjell.

Mitt svar til om jeg har gjort noe illegalt? Hva har det med saken å gjøre? Det beste du klarer å levere her er en slags "utspying" av at jeg er sinna fordi at du argumenterer din sak, og mener at mitt tidligere inlegg er av aggresiv karakter? Latterlig.. Bli 18 før du utaler deg om saker mann.

Og for å ikke svare på argumentene angriper du skrivefeilene mine.. Voksent det:) Du imponerer stadig vekk:) Jeg følger loven, og bruker den slik den behager meg, da det er det norsk lov er til for, å forsvare folk fra overtramp fra en uansett person/instans som opptrer på en upassende måte.

Voksen argumentasjon kamerat, men jeg er iallefall sakelig i mine inlegg, da de handler om sakens kjerne. Det du driver med her, er et barnslig forsøk på å terge meg eller noe.

Jeg er iallefall voksen, og TØR i motsetning til andre å stå for det jeg mener, skrivefeil eller ei.

Og; Denne roid rage utspyingen din; Jeg utfordrer deg herved, til å finne 1 (!!) person her i bodø som har opplevd meg som truende eller farlig på noe vis. Finn 1.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget CaptainKarma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Vet ikke helt hvem som angriper hvem her, tipper du tapte først isåfall Wink


Vet ikke om personer som tar bilde av seg selv i speilet har så mye intellektuelt å komme med?

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

hehe Smiley hadde du hatt noe særlig å ta bilde av ville du gjort det selv Wink
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Angrep på bildet mitt. Mer og mer voksen ser jeg.. Hva er du egentlig ute etter med disse postene dine?

Jeg kunne tatt bilder av meg selv i tanga og smellt inn på facebook eller hvor som helst, uten at det hadde noe med denne saken å gjøre:)

Hold nå tråden saklig. Om du har noe mot meg får du heller starte en ny tråd om det, for det er ikke det denne handler om.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget CaptainKarma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Takker så mye:) Det jeg også mener:)

Er ikke over loven.. Følger jo loven, det er jo det tråden handler om. Jeg kan faktisk bruke loven til mitt eget beste, ja det har du faktisk rett i! Men jeg følger den, hever meg ikke over den. Det er en forskjell.

Mitt svar til om jeg har gjort noe illegalt? Hva har det med saken å gjøre? Det beste du klarer å levere her er en slags "utspying" av at jeg er sinna fordi at du argumenterer din sak, og mener at mitt tidligere inlegg er av aggresiv karakter? Latterlig.. Bli 18 før du utaler deg om saker mann.

Og for å ikke svare på argumentene angriper du skrivefeilene mine.. Voksent det:) Du imponerer stadig vekk:) Jeg følger loven, og bruker den slik den behager meg, da det er det norsk lov er til for, å forsvare folk fra overtramp fra en uansett person/instans som opptrer på en upassende måte.

Voksen argumentasjon kamerat, men jeg er iallefall sakelig i mine inlegg, da de handler om sakens kjerne. Det du driver med her, er et barnslig forsøk på å terge meg eller noe.

Jeg er iallefall voksen, og TØR i motsetning til andre å stå for det jeg mener, skrivefeil eller ei.

Jeg vet du har dine fans her, dine disipler som ligger ved dine føtter og ber om din "visdom", men ikke alle lar seg lure. Dine skrivefeil vitner bare om at du knapt fullførte barneskolen, ikke annet. Du hisser deg veldig opp når du blir kritisert, noe som viser tegn på rudimentære konversasjonsevner.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Jeg har iallefall en utdannelse, er lærer faktisk.

Om jeg skriver feil, så hindrer ikke det et enkelt faktum; Jeg bruker loven, ettersom jeg har retten til det.

Og; Jeg tror ut fra postene dine at du har større problemer en de fleste. Ingenting du har skrevet her handler faktisk om det denne tråden handler om. Hisser meg opp? Vis gjerne en post i denne tråden som viser det da.

Min visdom er enkel; Jeg har trent i 13 år, og har lært meg å trene på denne tiden. jeg har utdannelse som trener på høgskole, og bruker tiden min utenom skolen til å skrive f.eks for Treningsforum.

Spør folk meg om hjelp, prøver jeg etter beste emne å hjelpe dem. De spør, jeg svarer. Er jeg vis? Det må de jeg har hjulpet svare på.

Hvor er poenget i postene dine i forhold til tråden her?? Ingenting, du har tydeligvis bare en intensjon om å hisse meg opp, og blaffre høyt til vennene dine eller noen andre, om han hissige boleren på friskhuset.

Jeg nedverdiger meg ikke til å bli dradd inn i dette patetiske forsøket ditt, for jeg er nemmelig voksen:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Celdiir

  • Gjest
Om du har noe mot meg får du heller starte en ny tråd om det, for det er ikke det denne handler om.

CaptainKarma kan nok ikke starte en ny tråd her på forumet lengre.  :Smiley  >Cheesy

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Flotte greier, jeg regner nesten med at dere fikk flere rapporter om han ?
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Celdiir

  • Gjest
Flotte greier, jeg regner nesten med at dere fikk flere rapporter om han ?

3 stykker + at jeg syntes han var en kuksekk. Sistnevnte kan være nok, men et par rapporteringer hjelper på. Smiley

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Takk Moderator:)

Orket ikke rapportere han, da jeg prøvde å få han til å uttale seg om sakens kjerne og mening. Desverre hadde tydeligvis vedkommende ingen konstruktive inlegg å komme med, så er like greit egentlig at han forsvannt.

Må gå an å diskutere uten personangrep:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!