Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 103682 ganger)

Utlogget lysbringeren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Takk for at du var den tullingen, Lars Helge. Er du i jobb som lærer nå?
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" Benjamin Franklin


"Alt under 100 kg er femi" Tommy Steine

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Nei, jeg tar siste året fra høsten av:) Hatt meg et hvileår.. Tok for mye samtidig rett og slett, ble utslitt:)

Tja, jeg er en litt sær type. Jeg er en av de ganske få jeg vet om som mener det jeg mener, populært eller ikke, med holdningen "enten liker folket meg for den jeg er... Ellers så driter de i meg. I dont care"Smiley

Mine venner liker den jeg er, liker ikke noen den jeg er, trenger vi ikke være venner heller:)

Kjenner jeg deg btw? Siden du refererte til studiene mine? Smiley

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget jonoslo84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

bra det gikk den rette veien da Smiley

Utlogget nassenøff

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Henger meg på med en kommentar her. Liker innlegget ditt Lars Helge bra at noen er prinsippfaste og står på sitt, morsomt med et innlegg som engasjererer Smiley

Før denne debatten skar over i en singlet diskusjon så jeg enkelte som sammenlignet med utelivsbransjen. Vil gjerne si hva jeg har lært på ordensvakt/vekterkurs hvor vi hadde netopp en slik debatt.
Forteller hva jeg ble fortalt der av poltiet. 

En utested kan velge hva slags kunder de ønsker å slippe inn på et utested. Sålenge dette ikke strider mot norsk lov. Det vil si at de ikke kan diskrimenere/utøve rasisme. F.eks kan et utested krever at gjestene går fint kledd, så lenge de også slipper inn mørkhudede som også er fint kledd. De kan ha hvilke aldersgrense de vil, så lenge dette gjelder for alle gjestene, osv.

Men har dere noen gang kommet til et utested der ordensvakta(dørvakta) sier: "Hei, ønsker dere inn her må dere skriver under på at dere ikke er ruset på noe annet en alkohol. Skulle vi mistenke noe annet kan vi ta dere med på legevakten hvor dere må da avlege blodprøve. Nekter dere, blir dere utestengt i 24 mnd."?
Narkotiske stoffer er ulovlig så dette burde vel da være en kjempeide. Alle utestedene i Norge kunne jo blitt dopfrie? Dette er da ikke lov.
Ser dere sammenligningen hvis man tar dette med til et treningsenter?
Tror mange her blander personlig mening og lovverk?

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Henger meg på med en kommentar her. Liker innlegget ditt Lars Helge bra at noen er prinsippfaste og står på sitt, morsomt med et innlegg som engasjererer Smiley

Før denne debatten skar over i en singlet diskusjon så jeg enkelte som sammenlignet med utelivsbransjen. Vil gjerne si hva jeg har lært på ordensvakt/vekterkurs hvor vi hadde netopp en slik debatt.
Forteller hva jeg ble fortalt der av poltiet. 

En utested kan velge hva slags kunder de ønsker å slippe inn på et utested. Sålenge dette ikke strider mot norsk lov. Det vil si at de ikke kan diskrimenere/utøve rasisme. F.eks kan et utested krever at gjestene går fint kledd, så lenge de også slipper inn mørkhudede som også er fint kledd. De kan ha hvilke aldersgrense de vil, så lenge dette gjelder for alle gjestene, osv.

Men har dere noen gang kommet til et utested der ordensvakta(dørvakta) sier: "Hei, ønsker dere inn her må dere skriver under på at dere ikke er ruset på noe annet en alkohol. Skulle vi mistenke noe annet kan vi ta dere med på legevakten hvor dere må da avlege blodprøve. Nekter dere, blir dere utestengt i 24 mnd."?
Narkotiske stoffer er ulovlig så dette burde vel da være en kjempeide. Alle utestedene i Norge kunne jo blitt dopfrie? Dette er da ikke lov.
Ser dere sammenligningen hvis man tar dette med til et treningsenter?
Tror mange her blander personlig mening og lovverk?

Adlri tenkt på dette! Smart. Honnør.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Men har dere noen gang kommet til et utested der ordensvakta(dørvakta) sier: "Hei, ønsker dere inn her må dere skriver under på at dere ikke er ruset på noe annet en alkohol. Skulle vi mistenke noe annet kan vi ta dere med på legevakten hvor dere må da avlege blodprøve. Nekter dere, blir dere utestengt i 24 mnd."?
Narkotiske stoffer er ulovlig så dette burde vel da være en kjempeide. Alle utestedene i Norge kunne jo blitt dopfrie? Dette er da ikke lov.

Hvorfor er ikke dette lov?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Nå får oss bolære hverken trene eller gå på byen Sad

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
(...)En utested kan velge hva slags kunder de ønsker å slippe inn på et utested. Sålenge dette ikke strider mot norsk lov. Det vil si at de ikke kan diskrimenere/utøve rasisme. F.eks kan et utested krever at gjestene går fint kledd, så lenge de også slipper inn mørkhudede som også er fint kledd. De kan ha hvilke aldersgrense de vil, så lenge dette gjelder for alle gjestene, osv.

Men har dere noen gang kommet til et utested der ordensvakta(dørvakta) sier: "Hei, ønsker dere inn her må dere skriver under på at dere ikke er ruset på noe annet en alkohol. Skulle vi mistenke noe annet kan vi ta dere med på legevakten hvor dere må da avlege blodprøve. Nekter dere, blir dere utestengt i 24 mnd."?
Narkotiske stoffer er ulovlig så dette burde vel da være en kjempeide. Alle utestedene i Norge kunne jo blitt dopfrie? Dette er da ikke lov. (...)
Skjer virkelig dette? Stereotypen av "bolere" jobber jo (ifølge stereotypen) selv som dørvakt. Synes det blir litt vel ironisk?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Nå får oss bolære hverken trene eller gå på byen Sad

Ja, send dem til Bolærne!
(hvem slash hvemses Bolærne)
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Jonsokaften

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Snakket med admin, og ble fortalt at det var bare å poste dette igjen. Må gå an å vise saken fra begge sider, eller så er det vel bare å slette hele tråden?

http://www.an.no/nyheter/article3788564.ece?service=print

Utlogget FX!

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

Snakket med admin, og ble fortalt at det var bare å poste dette igjen. Må gå an å vise saken fra begge sider, eller så er det vel bare å slette hele tråden?

http://www.an.no/nyheter/article3788564.ece?service=print

Hvem er dette? Antyder du at dette er trådstarter?
1x200 mark
1x110 benk
1x155 bøy
1x80 millitærpress

Utlogget ders

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Forklarer isåfall "friåret" og at han er tynnj nå.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Snakket med admin, og ble fortalt at det var bare å poste dette igjen. Må gå an å vise saken fra begge sider, eller så er det vel bare å slette hele tråden?

http://www.an.no/nyheter/article3788564.ece?service=print

Ser man det.... pussig Wink


Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Nei, Jonsok... det var ikke det svaret du fikk.

det som ble sagt fra oss, var at hvis "den andre" siden av denne friskhussaken ble tatt opp, så skulle det skje på en litt mer konstruktiv måte enn bare å kaste ut en avisartikkel om en som er dømt for noe og påstå at det er relevant.

Ingen er offentliggjort i den avisartikkelen, og slike kryptiske påstander som kommer usagte ved at du bare legger ut linken er ikke det samme som

"å vise saken fra begge sider"  ... såpass skjønner du også.

Det er ytringsfrihet i landet og den gjelder både for Lars Helge og for deg. Forskjellen er at han skriver under fullt navn og stikker hodet frem i en betent sak og diskusjon.

Du anonymiserer deg selv og slenger inn en link for å ramme Lars Helge. Alle som leser den vil jo tro det er ham.

Et konstruktivt innlegg i debatten ville være å spørre om ikke det er slik at Friskhuset har en god grunn for å ønske ham bort derfra, og gjerne da trekke frem at du har nettop den infoen.

Jeg er enig i at Lars må tåle at det diskuteres, men det kan gjerne gjøres skikkelig, og ikke slik som nå. Nå blir det bare ufint.

Hadde Lars Helge vært offentliggjort på noen måte, noe sted, så ville det vært noe annet.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Er det mulig..? Har ikke ord! Kanskje trådstarter kunne nevnt dette tidligere..?
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!