Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 103700 ganger)

Utlogget FX!

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

Er det mulig..? Har ikke ord! Kanskje trådstarter kunne nevnt dette tidligere..?

Det ser sånn ut, men jeg vil gjerne at Lars forklarer seg før man begynner ett korstog mot han. Det KAN jo være noen andre?
1x200 mark
1x110 benk
1x155 bøy
1x80 millitærpress

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Det ser sånn ut, men jeg vil gjerne at Lars forklarer seg før man begynner ett korstog mot han. Det KAN jo være noen andre?
Enig! Men det har tidligere i tråden vært hintet frampå at man ikke ønsker doplangere på gymmene... Alder, sted og tid stemmer også, så dette må nok forklares nærmere. Hvis det ikke er han denne avisartikkelen handler om, så har jeg det lille snev av sympati med karen som jeg hadde i behold...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Som tidligere sagt;
” Jeg er en av de ganske få jeg vet om som mener det jeg mener, populært eller ikke, med holdningen "enten liker folket meg for den jeg er... Ellers så driter de i meg. I dont care"
Liker du meg, velkommen kamerat:) Liker du meg ikke... Fuck off:)

Jeg bøyer meg aldri for noe eller noen.. og mitt ord, ære og karakter er verdier jeg aldri kommer til å bryte, for noen.

Jeg skriver i fullt navn som Egil nevner i en turbulent sak, og vil faktisk på så måte si at det er til tider ”feige” angrep fra dem som har laget profiler med nye navn, bare for å angripe meg, bli bannet etc.

Karakterløst kalles det.

Når det er sagt;
Den linken som var postet, og disse;

http://www.an.no/nyheter/article3790948.ece
http://www.hblad.no/nyheter/article182542.ece

Og sikkert flere lenker, VAR JEG JA.

Det er endog nevneverdig at jounalistenes formuleringer og skriverier ikke i det hele tatt matcher det som ble forklart i retten.. (som vanlig)

Og; skal dere lage en ”korstoget mot Lars H kampanje”, start gjerne en ny tråd, for jeg fortsetter gjerne debatten om sidene med dette her, og skal svare for meg på en ny tråd om noen lurer på noe.

Men, bemerkelsesverdig nok; jeg utfordrer alle til å finne EN av disse som skal ha kjøpt hos meg i Byen.. Ikke et glass, en tabelett, eller noe slikt ble verken formiddlet eller snakket om i nærheten av gymmet i Bodø. Jeg lemner forklaringene på det til de som har kreativ fantasi, for jeg kan av enkelte årsaker ikke si alt om denne saken.

Angrer jeg? Ja.. Og nei faktisk. Jeg brukte selv AAS i 3 korte perioder, der jeg hver 3 uke fikk tatt blodtesting samt EKG, og skadene jeg fikk?... Ingen faktisk.

Det jeg angrer på er smerten på familen min, at min forlovede gjennom 6 år forlot meg.. men, jeg tar dette som livserfaring. Jeg har opplevd de gode sidene (penger, damer, fine ting) og de dårlige sidene (fengsel, miljøet der osv) som kriminell. Alt i alt er dette erfaring jeg er glad for at jeg har, for jeg har i alle fall opplevd innsyn i en verden 99% av folket ikke kjenner til. I landet der kuer, melkesjokolade, og appelsiner er visjonen, finnes det en helt annen virkelighet, og jeg vet om den.

Så da har jeg med fullt navn, bilde etc sagt det som jeg er. Jeg GJORDE det, og jeg angrer ikke så inni-h. mye faktisk..

Så; Om saken igjen; Jeg satt i fengsel, jeg mistet dama, jeg smertet familien min.. jeg betalte prisen. Når jeg er ute er jeg fri, og saken her tok jeg for meg selv, OG for mange andre som var skjenert av friskhuset, de hadde ikke noen dommer på seg.. bare trakkasering fra sentrets side. Jeg har betalt, og til tross for at jeg var det jeg var, så hadde ENDOG ikke frisk LOV til å presse verken meg, eller andre på den måten de gjorde. Så prinsippet er det samme; Regler er regler, og frisk brøt dem.

Så; Fyr i vei folkens, for jeg tar mine 40kg`s baller, og lager meg middag i vente på responsen deres

Mvh ALLES YNDLING; Lars Helge:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Siste sitat fra en venn av meg med det samme...

"Chickens Run..."

jeg står for mitt!


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Som tidligere sagt;
” Jeg er en av de ganske få jeg vet om som mener det jeg mener, populært eller ikke, med holdningen "enten liker folket meg for den jeg er... Ellers så driter de i meg. I dont care"
Liker du meg, velkommen kamerat:) Liker du meg ikke... Fuck off:)

Jeg bøyer meg aldri for noe eller noen.. og mitt ord, ære og karakter er verdier jeg aldri kommer til å bryte, for noen.

Jeg skriver i fullt navn som Egil nevner i en turbulent sak, og vil faktisk på så måte si at det er til tider ”feige” angrep fra dem som har laget profiler med nye navn, bare for å angripe meg, bli bannet etc.

Karakterløst kalles det.

Når det er sagt;
Den linken som var postet, og disse;

http://www.an.no/nyheter/article3790948.ece
http://www.hblad.no/nyheter/article182542.ece

Og sikkert flere lenker, VAR JEG JA.

Det er endog nevneverdig at jounalistenes formuleringer og skriverier ikke i det hele tatt matcher det som ble forklart i retten.. (som vanlig)

Og; skal dere lage en ”korstoget mot Lars H kampanje”, start gjerne en ny tråd, for jeg fortsetter gjerne debatten om sidene med dette her, og skal svare for meg på en ny tråd om noen lurer på noe.

Men, bemerkelsesverdig nok; jeg utfordrer alle til å finne EN av disse som skal ha kjøpt hos meg i Byen.. Ikke et glass, en tabelett, eller noe slikt ble verken formiddlet eller snakket om i nærheten av gymmet i Bodø. Jeg lemner forklaringene på det til de som har kreativ fantasi, for jeg kan av enkelte årsaker ikke si alt om denne saken.

Angrer jeg? Ja.. Og nei faktisk. Jeg brukte selv AAS i 3 korte perioder, der jeg hver 3 uke fikk tatt blodtesting samt EKG, og skadene jeg fikk?... Ingen faktisk.

Det jeg angrer på er smerten på familen min, at min forlovede gjennom 6 år forlot meg.. men, jeg tar dette som livserfaring. Jeg har opplevd de gode sidene (penger, damer, fine ting) og de dårlige sidene (fengsel, miljøet der osv) som kriminell. Alt i alt er dette erfaring jeg er glad for at jeg har, for jeg har i alle fall opplevd innsyn i en verden 99% av folket ikke kjenner til. I landet der kuer, melkesjokolade, og appelsiner er visjonen, finnes det en helt annen virkelighet, og jeg vet om den.

Så da har jeg med fullt navn, bilde etc sagt det som jeg er. Jeg GJORDE det, og jeg angrer ikke så inni-h. mye faktisk..

Så; Om saken igjen; Jeg satt i fengsel, jeg mistet dama, jeg smertet familien min.. jeg betalte prisen. Når jeg er ute er jeg fri, og saken her tok jeg for meg selv, OG for mange andre som var skjenert av friskhuset, de hadde ikke noen dommer på seg.. bare trakkasering fra sentrets side. Jeg har betalt, og til tross for at jeg var det jeg var, så hadde ENDOG ikke frisk LOV til å presse verken meg, eller andre på den måten de gjorde. Så prinsippet er det samme; Regler er regler, og frisk brøt dem.

Så; Fyr i vei folkens, for jeg tar mine 40kg`s baller, og lager meg middag i vente på responsen deres

Mvh ALLES YNDLING; Lars Helge:)


Du har baller, Lars Helge. Det kan iallefall ingen ta fra deg. Hiver meg forsåvidt også på det andre som har vært sagt her. Skal en drive svertekampanjer eller personangrep, så kan en i det minste sette sitt fulle navn under innleggene. Det hører til internettets natur at enkelte krever mer av andre enn hva de er villig til å gi av seg selv ...

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Takker Quadri:)

Hyggelig at en såpass reflektert og dyktig besvarer dropper innom:)

Jeg har nå lagt korta på bordet der, men så vil jeg frem til;
Er en ikke "ferdig dømt" om en har vært i fengsel? Og forklarer dette at de angrep alle som var mer en gjennomsnittlig stor?

De kan ikke kreve testkontrakten, uansett hvem du er. Det er både narkotikaselgere og voldsmenn under taket på FRISK, men de får feie for sin egen dør.. jeg står for meg, og ingen andre på det:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Så; Fyr i vei folkens, for jeg tar mine 40kg`s baller, og lager meg middag i vente på responsen deres

Blandaballer til middag?

Hvis de veier 40 kg så må påstandene om at testiklene krymper på kur være kraftig overdrevet, med mindre de veide 80 kg før.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Blandaballer til middag?

Hvis de veier 40 kg så må påstandene om at testiklene krymper på kur være kraftig overdrevet, med mindre de veide 80 kg før.


Vet ikke.. et eller annet som begynnte å vokse etterhvert...Wink

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Vet ikke.. et eller annet som begynnte å vokse etterhvert...Wink

Snikreklame. Hva kommer ADN til å si til dette? Små bjeller, kjemperør.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Nå fikk jeg mye respekt for deg, Lars Helge! Wink

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Hehehehe:)

Du har alltid humør JanB:)

*Skrivende fraskriver seg alle ansvar for uheldige misstolkninger av hva han skriver.
Om inleggene tolkes som markedsføring, reklame, eller på annen måte glorifiserer/gir feil indikasjon på bruken av potensiellt skadelige prestasjonsfremmende middler, er ansvaret av disse følgene på leserens tolkningsevne.
The vievs and words in this tread does not nessisarily represent thoose of Lars Helge.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget FX!

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

Jeg synes det er flott at du innrømmer det. Det er din kropp, hvorfor skal du ikke gjøre som du vil?  Nå har du vel aldri nektet for bruk heller, du har bare vridd litt på svarene.

Btw, jeg synes det er rart at ikke morals voktere har flamet tråden din allerede :Smiley
1x200 mark
1x110 benk
1x155 bøy
1x80 millitærpress

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Takker:)

jeg tok som sagt denne kampen for mange andre også, folk kom til meg og sa at de ikke turte trene om dagen, og at når de gjorde det ble de heksejaget.. Dette er oppegående folk, som det eneste de har gjort galt er å være litt større en snittet.

Noen måtte bli den upopulære, og jeg tok den.

jeg står for hva jeg har gjort, men står enda i dag; Friskhuset gjorde FEIL.

Venter på hagglinga nå.. men den  kommer vel:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

neonX

  • Gjest
DU har guts, det skal du faen meg ha!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Takk Ooverli:)

Som sagt, Er den jeg er. Levd slik jeg har, og står for ALT jeg sier. hands down, ballene mine bryter jeg ikke for noen:)


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!