Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 104021 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Si til ledelsen av de er sjuke i hue, og foreslå at de endrer navnet på gymmet fra FRISKHUSET til SJUKEHUSET!

Men fra doping til alvor: Du har sonet straffen din, og har rett på en ny sjanse/start.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Takk JanB:)

Det er det som er poenget mitt, helt i bunnlinja. Det kunne vært noen andre som tok denne kampen mot dem. De hadde ikke trengt å være x kriminell eller noen ting, bare forfulgt.. Men det er en test, å stå forran den sinte mobben, og være den ene som ikke bryr seg om hva folk mener, så lenge han innsert inne VET at han har rett.

Som nevnt; ingenting av dette skjedde engang i nærheten av gymmet..

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Only chickens run.... Grin

Honnør til deg, lars helge, for å være åpen og ærlig om noe vanskelig, mens de som ønsker å ramme deg skjuler seg bak kallenavn og anonymitet.

Straff sonet er straff sonet. Friskhuset er ingen ny domsinstans eller straffegjennomføringsanstalt.

Hvis alle som har sittet i fengsel skal nektes å trene fordi de er uønskede personer, så blir det lite trening på ganske mange fremover... Wink

Utlogget Diver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Lenge siden jeg har vært inne på sidene her nå, men denne saken synes jeg er interessant.

Først om fremst: Lars Helge skal ha honnør for å stå oppreist, være ærlig om lovbruddene og ikke la seg krenke av Friskhuset. Dette krever ryggrad og integritet.

Han forteller at de fysiske bivirkningene ikke har vært spesielt skremmende, og det gjelder nok for flere enn han. Men de bivirkningene jeg har lyst til å fokusere på, er de som rammer hverdagen. Forholdet til familien hans har tydeligvis fått seg en trøkk, og forloveden har pakket sakene og reist. Dette er alvorlige forhold som jeg antar er krevende å håndtere.

Det å ha fått en strafferettslig dom, er også alvorlig. Det betyr at det vil være flere typer jobber og utdannelser som kan strykes fra listen over mulige karriereveger. Vekter, politi, forsvaret, deler av helsevesenet er bare noen eksempler. Det er ikke sikkert dette hadde vært aktuelt for Lars Helge uansett, men for mange andre er dette trolig attraktive yrkeskarrierer. 

En annen ting er muligeter for lån og økonomisk utvikling. Ved bøtelegging og andre øknomiske forpliktelser etter domfellelse, vil nok bankene kunne vise seg fra sin strengeste side ved blant annet boliglån etc. Dette kan begrense muligheter til kjøp av bolig, bil og forbukslån etc. Det er slett ikke sikkert dette gjelder Lars-Helge, men en fellende dom i en dopingsak kan definitivt medføre slike problemer.

Så er det dette med reising. Land som krever visum for innreise, er i dag så paranoide at et rulleblad som er heftet med narkotikabrudd (som dopinglovgivnig kan falle innunder avhengig av omfang), vil gi blankt nei på søknad om innreise. USA er bare et eksempel.

Dette var bare noen tanker om hva doping kan føre med seg av barrierer som preger det videre livet som ska leves. For de fleste ønsker seg vel et liv med et ok hus, en utviklende og fin jobb, en sprek bil, et godt forhold til familie og livsledsager. Og alt dette kan sikkert dopingmisbrukere skaffe seg, så lenge de ikke havner i klammeri med rettsapparatet. Men jeg synes risikoen burde være av interesse for alle som bruker dopingmidler, eller vurderer og begynne.

Men igjen, honnør til Lars Helge for et ærlig og oppriktig innlegg en en vanskelig situasjon. Jeg ønsker han lykke til videre, og krysser fingrene for at tingene ordner seg i årene som kommer.

Hilsen en som har noen år på baken, og har lært en del ting "the hard way"

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Lenge siden jeg har vært inne på sidene her nå, men denne saken synes jeg er interessant.

Først om fremst: Lars Helge skal ha honnør for å stå oppreist, være ærlig om lovbruddene og ikke la seg krenke av Friskhuset. Dette krever ryggrad og integritet.

Han forteller at de fysiske bivirkningene ikke har vært spesielt skremmende, og det gjelder nok for flere enn han. Men de bivirkningene jeg har lyst til å fokusere på, er de som rammer hverdagen. Forholdet til familien hans har tydeligvis fått seg en trøkk, og forloveden har pakket sakene og reist. Dette er alvorlige forhold som jeg antar er krevende å håndtere.

Det å ha fått en strafferettslig dom, er også alvorlig. Det betyr at det vil være flere typer jobber og utdannelser som kan strykes fra listen over mulige karriereveger. Vekter, politi, forsvaret, deler av helsevesenet er bare noen eksempler. Det er ikke sikkert dette hadde vært aktuelt for Lars Helge uansett, men for mange andre er dette trolig attraktive yrkeskarrierer. 

En annen ting er muligeter for lån og økonomisk utvikling. Ved bøtelegging og andre øknomiske forpliktelser etter domfellelse, vil nok bankene kunne vise seg fra sin strengeste side ved blant annet boliglån etc. Dette kan begrense muligheter til kjøp av bolig, bil og forbukslån etc. Det er slett ikke sikkert dette gjelder Lars-Helge, men en fellende dom i en dopingsak kan definitivt medføre slike problemer.

Så er det dette med reising. Land som krever visum for innreise, er i dag så paranoide at et rulleblad som er heftet med narkotikabrudd (som dopinglovgivnig kan falle innunder avhengig av omfang), vil gi blankt nei på søknad om innreise. USA er bare et eksempel.

Dette var bare noen tanker om hva doping kan føre med seg av barrierer som preger det videre livet som ska leves. For de fleste ønsker seg vel et liv med et ok hus, en utviklende og fin jobb, en sprek bil, et godt forhold til familie og livsledsager. Og alt dette kan sikkert dopingmisbrukere skaffe seg, så lenge de ikke havner i klammeri med rettsapparatet. Men jeg synes risikoen burde være av interesse for alle som bruker dopingmidler, eller vurderer og begynne.

Men igjen, honnør til Lars Helge for et ærlig og oppriktig innlegg en en vanskelig situasjon. Jeg ønsker han lykke til videre, og krysser fingrene for at tingene ordner seg i årene som kommer.

Hilsen en som har noen år på baken, og har lært en del ting "the hard way"
Veldig viktig og RIKTIG betraktning! Honnør!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Diver; Du reflekterer VELDIG godt, og treffer spikeren på hodet:)

Honnør din vei:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Only chickens run.... Grin

Honnør til deg, lars helge, for å være åpen og ærlig om noe vanskelig, mens de som ønsker å ramme deg skjuler seg bak kallenavn og anonymitet.

Straff sonet er straff sonet. Friskhuset er ingen ny domsinstans eller straffegjennomføringsanstalt.

Hvis alle som har sittet i fengsel skal nektes å trene fordi de er uønskede personer, så blir det lite trening på ganske mange fremover... Wink

Takker:)

ja, er ikke bare jeg under taket der som har vært straffet, men som tidligere nevnt, alle feier for sin egen dør så;)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Rart.. Venter enda på "grill Lars Helge tråden", men det tar tydeligvis tid da.. men kommer vel:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Rart.. Venter enda på "grill Lars Helge tråden", men det tar tydeligvis tid da.. men kommer vel:)

Ingen GRILL som biter på Vikings!
Ei bensin heller;)

Kjør hardt!
1% hardcore training MFers!



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Ingen GRILL som biter på Vikings!
Ei bensin heller;)

Kjør hardt!
1% hardcore training MFers!



Stemmer! Den dagen en havner i helvete, skal en ta over!! Ikke mindre:)

Always Roy:) 1% holdning, 100% HardCore:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Det er et korstog du driver Lars Helge. En av grunnene til at det nok ikke har blitt mer oppstuss rundt denne tråden din er at om vi som er Anti Doping begynner å argumentere mot deg så rettferdigjør det deg på en måte. Da har du handlet rett, du blir elevert til en frihetsforkjemper som har gjort et slag for friheten i stedet for å være en simpel kriminell.

Du har sonet straffen din. I mine øyen er du ferdig med den biten og du skal få en ny sjanse. Jeg skjønner friskhuset godt jeg. Bare fordi du har loven på din side, betyr ikke det at du har handlet rett i mine øyne.

Mvh

Martin B. Rønning

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Rart.. Venter enda på "grill Lars Helge tråden", men det tar tydeligvis tid da.. men kommer vel:)

Tror ikke den kommer Smiley

Jeg vil ønske deg lykke til og håper at du har lært noe av alt dette. Stå på!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Respekterer meningen din Grizzly.

Buoja; Takker, ting er bedre nå ja:)

Bare for å kvervulere; Det jeg har gjort som kriminell, er IKKE Bra nei. Anbefaler ingen å trå inn i slike ting, som nevnt, det er en verden der ute folk egentlig ikke vil vite av.

Men; Om sakens kjerne mener jeg 100% at jeg gjorde rett, jeg hadde paragrafene på min side, stod på meningen min, og skapte fred for meg selv og mange andre som stille og rolig ble presset ut av gymmet på illegalt grunnlag. Smiley

At jeg er frontfiguren i denne saken har jo selvsagt en tvist av ironi, men endog, det kunne vært hvem som helst andre som hadde tatt kampen. Jeg er bare ikke redd for å være upopulær.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Etter min mening er det vel to ganske forskjellige ting om et senter ønsker å kaste ut en kjent selger kontra det å ville kaste ut en fyr som bare er litt i største laget. Smiley


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Etter min mening er det vel to ganske forskjellige ting om et senter ønsker å kaste ut en kjent selger kontra det å ville kaste ut en fyr som bare er litt i største laget. Smiley



Seff:) Men, dette startet en god stund før min sak kom til overflaten. Og denne saken dreide seg i utgangspunktet ikke bare om meg, men om et titalls personer som ble forfulgt og plaget. Disse har nada rulleblad eller noe (etter min kjennskap, SEFF).

Og; Det er mange som trener der som får fred som er dømte nark selgere, voldsmenn etc.. De blir ikke jaget. Og straffedømt er straffedømt, og jeg, i likhet med mange andre der, har tatt vår straff for det vi har gjort.


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!