Skrevet av Emne: Opprette Sak mot Friskhuset City Nord hos datatilsynet;; OG bomben som smallt  (Lest 103675 ganger)

Utlogget KingO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47


Og; Mitt samfunnssyn? Sovjetregime! Myndighetene styrer over oss små så inni h... at vi snart må sende søknad for å tørke oss i rævva.. Er norge et demokrati?? Jeg drister meg til å nekte.


Rimelig tydelig at du lever på en annen planet ja.

Utlogget KingO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Må jeg virkelig forklare alt jeg har skrevet igjen?

De har ikke LOV til å sperre meg ute, sånn er det. Loven er lik for alle... Du kan mene akkurat hva du vil, noen helgen er jeg ikke, og vil jeg aldri bli.. Det SISTE jeg vil bli, er likens som alle andre..

Men; Like fult er reglene som de er, og intil de endres, så betyr dette i overført betydning at jeg forfølges på illegalt grunnlag. Den prinsipielle siden i det er veldig betydelig..

Ironisk at en som deg er så opptatt med hva som er rett og galt. Sier ikke at dette gjelder deg men: Muskelbunter flest bryter jo bla dopingloven og mange av dem har vært i fengsel for vold og vinningskriminalitet.
Ja der hadde du jo hatt en hvirkelig god sak å jobbe med, antidoping og kriminalitetsforebygging i kraftsportmiljøet.
Det du holder på med nå er jo bare tull og vas fra ende til annen.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Ironisk at en som deg er så opptatt med hva som er rett og galt. Sier ikke at dette gjelder deg men: Muskelbunter flest bryter jo bla dopingloven og mange av dem har vært i fengsel for vold og vinningskriminalitet.
Ja der hadde du jo hatt en hvirkelig god sak å jobbe med, antidoping og kriminalitetsforebygging i kraftsportmiljøet.
Det du holder på med nå er jo bare tull og vas fra ende til annen.

Forsøker du her å si at folk fra kraftsportmiljøene er overrepresentert i norske fengsler for vold og vinningskriminalitet? I så fall bør du hoste opp noen gode kilder for å støtte en slik påstand.

Utlogget KingO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Forsøker du her å si at folk fra kraftsportmiljøene er overrepresentert i norske fengsler for vold og vinningskriminalitet? I så fall bør du hoste opp noen gode kilder for å støtte en slik påstand.

Det er det vel ingen som har forsket på vil jeg tro. Høres veldig vanskelig ut å lage slik statistikk. Noen måtte i såfall avgjøre om den kriminelle hadde trent så mye at han kunne sies å tilhøre miljøet.
Jeg tør imidlertid påstå at alle jeg vet om som er kriminelle også har vært godt over gjennomsnittlig sterke pga av at de trente med vekter.
Ser man bilder fra fengsler så ser man mange store karer som har trent lenge.

Det er nok utvilsomt den mest populære sporten for volds og vinningskriminelle. Kan garantere at flere voldskriminelle løfter vekter enn holder på med volleyball.


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Det er det vel ingen som har forsket på vil jeg tro. Høres veldig vanskelig ut å lage slik statistikk. Noen måtte i såfall avgjøre om den kriminelle hadde trent så mye at han kunne sies å tilhøre miljøet.
Jeg tør imidlertid påstå at alle jeg vet om som er kriminelle også har vært godt over gjennomsnittlig sterke pga av at de trente med vekter.
Ser man bilder fra fengsler så ser man mange store karer som har trent lenge.

Det er nok utvilsomt den mest populære sporten for volds og vinningskriminelle. Kan garantere at flere voldskriminelle løfter vekter enn holder på med volleyball.



hehe...
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

De har ikke LOV til å sperre meg ute, sånn er det. Loven er lik for alle... Du kan mene akkurat hva du vil, noen helgen er jeg ikke, og vil jeg aldri bli.. Det SISTE jeg vil bli, er likens som alle andre..

Men; Like fult er reglene som de er, og intil de endres, så betyr dette i overført betydning at jeg forfølges på illegalt grunnlag. Den prinsipielle siden i det er veldig betydelig..

Jeg kunne ha respektert dette... hvis du hadde innrømmet at du bruker. Du har brukt omtrent 22 sider på å argumentere for, og prøvd å ufarliggjøre bruken av bol, du vil ikke la deg testes, og nekter for at du bruker? Hvor dumme tror du folk er?

Hadde du hatt ryggrad og vært ærlig, hadde du fått min sympati. Jeg har ikke noe imot steroidebruk (med mindre man konkurerer), så lenge folk er ærlige om det.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Det er det vel ingen som har forsket på vil jeg tro. Høres veldig vanskelig ut å lage slik statistikk. Noen måtte i såfall avgjøre om den kriminelle hadde trent så mye at han kunne sies å tilhøre miljøet.
Jeg tør imidlertid påstå at alle jeg vet om som er kriminelle også har vært godt over gjennomsnittlig sterke pga av at de trente med vekter.
Ser man bilder fra fengsler så ser man mange store karer som har trent lenge.

Det er nok utvilsomt den mest populære sporten for volds og vinningskriminelle. Kan garantere at flere voldskriminelle løfter vekter enn holder på med volleyball.



Ta en tur i et norsk fengsel... Tynnje narkiser 99% av dem...
Og det skulle ikke være vanskelig å forstå.. Muskelbunter overrepresentert?? Se litt på hva de fleste sitter for, så får du se.. Tynne, bleke skapninger, som røyker, drikker og ruser seg mer en de bruker tid på å sove i sitt liv.. DET er størstedelen av fengelsfolket.

Jeg kunne ha respektert dette... hvis du hadde innrømmet at du bruker. Du har brukt omtrent 22 sider på å argumentere for, og prøvd å ufarliggjøre bruken av bol, du vil ikke la deg testes, og nekter for at du bruker? Hvor dumme tror du folk er?

Hadde du hatt ryggrad og vært ærlig, hadde du fått min sympati. Jeg har ikke noe imot steroidebruk (med mindre man konkurerer), så lenge folk er ærlige om det.

Jeg har tidligere inrømmet bruk, og at jeg har sittet inne i en sak relatert til nettopp slike medisiner. Men like fullt, jeg er ute av fengsel, og har samme rettighetene som enhver annen som trår inne på gymmet. Sånn er det bare. Jeg har brukt AAS, jeg har sittet inne for import av aas, bare bla videre bakover, så finner du det sikkert.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Legg alt dette bak deg! Drit i Treningsforum og hva de synes her inne enkelt og greit.
Finn deg en plass å trene på der du blir mottatt og ønsket.

Enkelt sagt : gi slipp!;) og bli fri...uansett hva folk mener og tror sålenge man ikke lar de få makt over deg er du fri!!

Yeah! Vikings forever!


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Jeg kunne ha respektert dette... hvis du hadde innrømmet at du bruker. Du har brukt omtrent 22 sider på å argumentere for, og prøvd å ufarliggjøre bruken av bol, du vil ikke la deg testes, og nekter for at du bruker? Hvor dumme tror du folk er?

Hadde du hatt ryggrad og vært ærlig, hadde du fått min sympati. Jeg har ikke noe imot steroidebruk (med mindre man konkurerer), så lenge folk er ærlige om det.

Syns du det er viktig at han får din/andres sympati/respekt? Er dette en popularitetskonkurranse?

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Syns du det er viktig at han får din/andres sympati/respekt? Er dette en popularitetskonkurranse?

Absolutt ikke viktig:) Hadde jeg villet bli populær hadde jeg ikke skrevet denne tråden. Smiley

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Legg alt dette bak deg! Drit i Treningsforum og hva de synes her inne enkelt og greit.
Finn deg en plass å trene på der du blir mottatt og ønsket.

Enkelt sagt : gi slipp!;) og bli fri...uansett hva folk mener og tror sålenge man ikke lar de få makt over deg er du fri!!

Yeah! Vikings forever!


Helt sant Roy:) Jeg gir meg faktisk F... Tør lett å være annerledes.. Smiley Det siste jeg vil bli, er likedan som alle andre..Smiley

Saken har løst seg den, frisk respekterer meg, jeg trener i fred, og alt er vel:) Og andre har fått fred nettopp fordi jeg tok denne saken for dem også:)

Mentaliteten vil bare de sneversynte aldri forstå, nettopp det å gå sin egen vei, og aldri vike for hva andre mener om den..

Vikings for ever!

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
STRENG TRÅDEN NO DA;) End of story! Huh Grin
 >Cheesy >Cheesy >Cheesy


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Done and deal sjef:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Åssen gjør jeg det a?

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget KingO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47


Helt sant Roy:) Jeg gir meg faktisk F... Tør lett å være annerledes.. Smiley Det siste jeg vil bli, er likedan som alle andre..Smiley

Saken har løst seg den, frisk respekterer meg, jeg trener i fred, og alt er vel:) Og andre har fått fred nettopp fordi jeg tok denne saken for dem også:)

Mentaliteten vil bare de sneversynte aldri forstå, nettopp det å gå sin egen vei, og aldri vike for hva andre mener om den..

Vikings for ever!

Herlig å være vitne til vår tids største menneskerettighetsforkjemper og livsfilosof.

En som tør å gå sine egne veier uavhengig av hva lover og regler sier.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!