Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 328860 ganger)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #105 : 19. juni 2009, 21:23 »
Jeg skryter ikke på meg noenting, jeg tar bilder, legger de ut, tar mål/vekt og legger det ut og får tilbakemeldinger. Hva dere mener og synes om det er et fett for meg, men nå begynner jeg jo å få et rykte på meg som "ståpåjenta" og det er rimelig provoserende..

Jeg har selvfølgelig ikke trukket debuten til våren ut av lufta og går rundt og påstår at jeg er så jævla fit, selvfølgelig har jeg spurt og underøskt rundt om dette er realitet eller ikke, noe som viser seg at det faktisk er. Og ja selvfølgelig blir jeg i høygir av det når det nettopp er Drømmen for den livsuerfarne 18åringen, selv om jeg har lagt mine tvil på om jeg vil rekke å nå formen, noe som ble bekreftet/undersøkt i dag utifra positive tilbakemeldinger fra målinger at jeg går riktige veien.

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Therese satser
« #106 : 19. juni 2009, 21:49 »
Så mye pes dere lager da ( PG, MLML ) skryt? hun logger vel bare som alle andre, at kanskje ikke resultatene av diverse målinger svarer til bilder av formen kan vel like så godt være loggers mangel på erfaring og det å tolke alle målingene som det er skryt.... Ingen ble utlært over natta, hva med å holde seg til et par kreative tilbakemeldinger og selv om du kanskje der hjemme mener ditten og datten så må man ikke nødvendigvis skrive det,  why bother?? lukter litt jante her, og jante er vel ikke bra er det vel???
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Therese satser
« #107 : 19. juni 2009, 22:03 »
Det er jo vel å bra at folk skryter av Riino og sier hun er flink. Men hun må tåle og høre sannheten. Jeg har fortalt henne hun ikke har en fett% på 13 og ikke har lagt på seg så my muskler og tatt av så mye fett som vekten/PT'n hennes forteller. Hvis det er jantelov så får det være det.

Det at du driver og forsvarer henne så voldsomt hele tiden får jo bare deg til å virke som en forelsket 14 åring Wink



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Therese satser
« #108 : 19. juni 2009, 22:11 »
Det er jo vel å bra at folk skryter av Riino og sier hun er flink. Men hun må tåle og høre sannheten. Jeg har fortalt henne hun ikke har en fett% på 13 og ikke har lagt på seg så my muskler og tatt av så mye fett som vekten/PT'n hennes forteller. Hvis det er jantelov så får det være det.

Det at du driver og forsvarer henne så voldsomt hele tiden får jo bare deg til å virke som en forelsket 14 åring Wink


Hoho, forelsket 14 åring faktisk Wink nice, nei ta det helt med ro. Ser bare ikke noe galt i det i hun skriver, er selfølgelig greit at folk kommenterer at formen ikke svarer til målingene osv, men når jeg leser de siste inleggene dine og MLML sine
Hva du ikke forstår. At en maskin ikke alltid sier sannhten? At andre ikke tror på maskinen selv om du gjør det? Eller at folk skryter av formen din, når det er åpenbart at du er i middels god form og at maskinen sier du er i scene form?
Det er heller ikke første gangen jeg må overbevise "dere" at jeg kun tar det som en "opp/ned form-måler".

Jeg bygger sakte men sikkert selv på deff, ligger på 2300kcal daglig med opptil 250g prots så dette er null problem frem til august da bygginga VIRKELIG setter i gang. Hvorfor jeg deffer nå er for å få av det værste slik at jeg ikke må slite så mye på slutten, mye grunnet til at jeg aldri har stilt før eller vært i sceneform, og da er det "det til overs" som må av
Hvis det er en opp/ned form måler så hvor poster du det på halve internett og skryter av at du er i så god form og at du skal på scenen straks og har så lav fett% når du vet at det bare er bullshit?

Ja du er sikkert kommet i ørlite bedre form. men du har ikke lagt på deg 1 kg muskler siste 2 ukene og tatt av 2% fett..
Jaja, the never ending story...

Du skryter på deg en ekstrem god form da (sceneform faktisk). og det virker som folk innpå her roper hurra og tilber den fantastiske formen (mao; de tror faktisk at du har en fett% på 13,6).

Nå skal ikke jeg påstå at du ikke klarer å komme deg i sceneform til våren (for det gjør du sikkert) - men det kan vel være greit at du får noen som gir deg tydelige og ærlige tilbakemeldinger om formen i hvertfall. Det kan umulig være morsomt å stå på en scene med masse folk som stirrer på deg, og alle som står sammen med deg på scenen har bedre form.

Uansett, du bestemmer jo selv hva du tar til deg av gode råd og ikke...


aner jeg en unødvendig ufin tone, men skal ikke ta på rollen som riino`s personelig forumvakt, vil jo ikke fremstå som en forelska 14 åring heller Tongue
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Therese satser
« #109 : 19. juni 2009, 22:40 »
Du har sikkert sluppet de andre loggene til Riino, og ergo så er du ikke rukket å bli så kritisk enda :p



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #110 : 19. juni 2009, 23:06 »
Jeg er et forferdelig menneske

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Therese satser
« #111 : 19. juni 2009, 23:58 »
Du har sikkert sluppet de andre loggene til Riino, og ergo så er du ikke rukket å bli så kritisk enda :p

Tydeligvis........
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget MLML

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 25

Sv: Therese satser
« #112 : 20. juni 2009, 00:05 »
Så mye pes dere lager da ( PG, MLML ) skryt? hun logger vel bare som alle andre, at kanskje ikke resultatene av diverse målinger svarer til bilder av formen kan vel like så godt være loggers mangel på erfaring og det å tolke alle målingene som det er skryt.... Ingen ble utlært over natta, hva med å holde seg til et par kreative tilbakemeldinger og selv om du kanskje der hjemme mener ditten og datten så må man ikke nødvendigvis skrive det,  why bother?? lukter litt jante her, og jante er vel ikke bra er det vel???

gi deg! riinoo har fått masse skryt og karma av meg (et annet forum). Dette er bare en videreføring av en annen diskusjon.

Mine råd var velmente riinoo. Håper du får veiledning fra folk som har mye erfaring med fitness (og ikke en PT som bare tror han har peiling, for det var vel han som målte fett%, var det ikke?)




Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #113 : 20. juni 2009, 00:15 »
pt/coachen min er ikke en som har tatt et kurs og blitt pt. Han er dritflink og har stilt selv flere ganger og har erfaring innenfor både building og fitness, første gangen stilte da han var 14år faktisk..

jeg er nok ikke så fæl som alle skal ha det til, men er greit å "sjekke fakta" først:)


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Therese satser
« #114 : 20. juni 2009, 00:20 »
Hvorfor blir folk så forbanna atale når noen bare påpeker hva som er realiteten?   

Oppretter man ikke treningsdagbok for å få konstruktiv kritikk, men bare ros og PR så er man ikke virkelig ute etter fremgang.
Non Plus Ultra

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #115 : 20. juni 2009, 00:22 »
er vel kun dere som krangler her?

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Therese satser
« #116 : 20. juni 2009, 00:23 »
er vel kun dere som krangler her?

Krangler?   Noen påpekte noe som ikke stemte, det kalles vel å diskutere?    Som jeg sier: Noen oppretter dagbok for å få kritikk. Noen for å få ros og oppmerksomhet.
Non Plus Ultra

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #117 : 20. juni 2009, 00:25 »
Og når du sier "noen" plasserer du meg hvor?

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Therese satser
« #118 : 20. juni 2009, 00:25 »
Og når du sier "noen" plasserer du meg hvor?

Vel, hva tror du selv ? 
Non Plus Ultra

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #119 : 20. juni 2009, 00:28 »
Hva jeg tror og mener har ingenting å si i din verden, du er en sta faen Einar Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!