Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 330197 ganger)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #630 : 07. desember 2009, 18:39 »
Da er jeg hjemme fra et møte med Kenneth Foss og Anita Hornstuen fra Toppform - snakket om diett, treningsprogram og gikk gjennom noen poseringer.

Veldig fornøyd, fikk masse hjelp og tips!
Får nytt treningsprogram i kveld som er litt bedre tilpasset meg mtp øvelser, det forrige gikk litt fort unna og resulterte i alt for mye trening:P
For øvrig er det mye lik tilbakemelding, beina er bra, ryggen har bra tykkelse/definisjoner men mangler litt bredde, skuldre og armer må jobbes med samt nederst av magen(hver dag! ....jeg som elsker å trene den!  ::dry:Smiley

Poseringer;
Bra for kun å hatt blitt korrigert en eneste gang
Må øve mer på overgangen (haha)
Øve på å holde poseringen lenge
Lære meg å brette ut ryggen skikkelig

Diett
Fortsette som jeg gjør nå noen uker til, på 2500kcal - om mulig høyne litt for en siste "boost"
Spisedager - shit, her fikk jeg litt hetta. "en skikkelig spisedag hver 3-4 uke der du spiser hva du vil, eller offseason hver uke - eller høydag hver 4 dag"
Altså, spisedag med "vanlig mat, godis og junk" kommer ikke på tale, har ikke spist noe sånt siden mai og da klarer jeg faen meg 4mnd til! Har heller ikke behov for noe sånt, heller litt angst..

Kommer til å ligge i underkant av 2000kcal og ned mot 1500kcal - skal totalt ned litt flere kg enn jeg hadde sett for meg. Kommer til å touche 60tallet - damn!
Kommer til å se ut som en tynn liten uteligger, har ikke veid så lite siden... 8klasse?! :Smiley



Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Therese satser
« #631 : 07. desember 2009, 18:44 »
Da er jeg hjemme fra et møte med Kenneth Foss og Anita Hornstuen fra Toppform - snakket om diett, treningsprogram og gikk gjennom noen poseringer.

Veldig fornøyd, fikk masse hjelp og tips!
Får nytt treningsprogram i kveld som er litt bedre tilpasset meg mtp øvelser, det forrige gikk litt fort unna og resulterte i alt for mye trening:P
For øvrig er det mye lik tilbakemelding, beina er bra, ryggen har bra tykkelse/definisjoner men mangler litt bredde, skuldre og armer må jobbes med samt nederst av magen(hver dag! ....jeg som elsker å trene den!  ::dry:Smiley

Poseringer;
Bra for kun å hatt blitt korrigert en eneste gang
Må øve mer på overgangen (haha)
Øve på å holde poseringen lenge
Lære meg å brette ut ryggen skikkelig

Diett
Fortsette som jeg gjør nå noen uker til, på 2500kcal - om mulig høyne litt for en siste "boost"
Spisedager - shit, her fikk jeg litt hetta. "en skikkelig spisedag hver 3-4 uke der du spiser hva du vil, eller offseason hver uke - eller høydag hver 4 dag"
Altså, spisedag med "vanlig mat, godis og junk" kommer ikke på tale, har ikke spist noe sånt siden mai og da klarer jeg faen meg 4mnd til! Har heller ikke behov for noe sånt, heller litt angst..

Kommer til å ligge i underkant av 2000kcal og ned mot 1500kcal - skal totalt ned litt flere kg enn jeg hadde sett for meg. Kommer til å touche 60tallet - damn!
Kommer til å se ut som en tynn liten uteligger, har ikke veid så lite siden... 8klasse?! :Smiley


Ikke vær redd for hva vekta kommer til å vise. De fleste (alle?) undervurderer hvor lavt man ca. kommer til å lande på når formen er på plass. Blir nok bra det her Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Therese satser
« #632 : 07. desember 2009, 19:32 »
Da er jeg hjemme fra et møte med Kenneth Foss og Anita Hornstuen fra Toppform - snakket om diett, treningsprogram og gikk gjennom noen poseringer.

Veldig fornøyd, fikk masse hjelp og tips!
Får nytt treningsprogram i kveld som er litt bedre tilpasset meg mtp øvelser, det forrige gikk litt fort unna og resulterte i alt for mye trening:P
For øvrig er det mye lik tilbakemelding, beina er bra, ryggen har bra tykkelse/definisjoner men mangler litt bredde, skuldre og armer må jobbes med samt nederst av magen(hver dag! ....jeg som elsker å trene den!  ::dry:Smiley

Poseringer;
Bra for kun å hatt blitt korrigert en eneste gang
Må øve mer på overgangen (haha)
Øve på å holde poseringen lenge
Lære meg å brette ut ryggen skikkelig

Diett
Fortsette som jeg gjør nå noen uker til, på 2500kcal - om mulig høyne litt for en siste "boost"
Spisedager - shit, her fikk jeg litt hetta. "en skikkelig spisedag hver 3-4 uke der du spiser hva du vil, eller offseason hver uke - eller høydag hver 4 dag"
Altså, spisedag med "vanlig mat, godis og junk" kommer ikke på tale, har ikke spist noe sånt siden mai og da klarer jeg faen meg 4mnd til! Har heller ikke behov for noe sånt, heller litt angst..

Kommer til å ligge i underkant av 2000kcal og ned mot 1500kcal - skal totalt ned litt flere kg enn jeg hadde sett for meg. Kommer til å touche 60tallet - damn!
Kommer til å se ut som en tynn liten uteligger, har ikke veid så lite siden... 8klasse?! :Smiley




Så morsomt at du får såppas mye bra tilbakemelding på det du allerede gjør Smiley Dato for første konkuranse?

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #633 : 07. desember 2009, 19:40 »
HHHH: hehe ja, kan virkelig ikke se for meg selv på den vekta uten å være tynnfeit!:P

BB: Ja, det er veldig gøy - og ikke minst motiverende! Fra noen så høyt respekterte mennesker og greier:)
Det har alltid vært 17april, Oslo GP, men Kenneth snakket om at jeg burde få med meg Sandefjord Open (11 april) som en innkjøring - og jeg er ganske enig der:)
11 og 17 april altså;)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Therese satser
« #634 : 07. desember 2009, 19:43 »
HHHH: hehe ja, kan virkelig ikke se for meg selv på den vekta uten å være tynnfeit!:P

BB: Ja, det er veldig gøy - og ikke minst motiverende! Fra noen så høyt respekterte mennesker og greier:)
Det har alltid vært 17april, Oslo GP, men Kenneth snakket om at jeg burde få med meg Sandefjord Open (11 april) som en innkjøring - og jeg er ganske enig der:)
11 og 17 april altså;)

Så gøy! Vinteren blir å gå fort for din del Smiley Blir konge når du har sommerformen på våren, og ikke klarer å holde deg lenger og går flexrunde på den lokale stivfråsne stranda, der barna enda lager snømann Cheesy

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #635 : 07. desember 2009, 19:51 »
Så gøy! Vinteren blir å gå fort for din del Smiley Blir konge når du har sommerformen på våren, og ikke klarer å holde deg lenger og går flexrunde på den lokale stivfråsne stranda, der barna enda lager snømann Cheesy

Sant det, ukene går veldig fort nå også kjenner jeg.. Snart jul og greier!
Sommerformen er jo garantert sikra, gjett om jeg skal eie hele Fagerstrand Grin

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
Sv: Therese satser
« #636 : 08. desember 2009, 17:23 »
Nå har jeg lest heele tråden, og du har hatt en utrolig flott framgang!! Blir spennende å følge med videre, mulig jeg må hente litt inspirasjon her Cheesy

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #637 : 08. desember 2009, 18:09 »
Oioioi, tusen takk for det!:)

La nettopp ut en poseringsvideo; http://www.youtube.com/watch?v=c4qcqkP2Vnw#noexternalembed

Utlogget Ols3n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

Sv: Therese satser
« #638 : 08. desember 2009, 19:17 »
bra bra:D
One major thing that stands in between you and the fulfillment of your dream is the willingness to star,the courage to move ahead and the faith to finish

Norges mester i atlasstein 2011 - 105 og åpen klasse

min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113616.msg1701802;topicseen#new

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #639 : 08. desember 2009, 20:25 »
takktakk:D

Utlogget Ols3n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

Sv: Therese satser
« #640 : 08. desember 2009, 21:06 »
å ellers går bra med treninga ?
One major thing that stands in between you and the fulfillment of your dream is the willingness to star,the courage to move ahead and the faith to finish

Norges mester i atlasstein 2011 - 105 og åpen klasse

min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113616.msg1701802;topicseen#new

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #641 : 08. desember 2009, 21:23 »
Det går bra!

Fikk nytt treningsprogram og diettoppsett i dag.
Skal ikke følge det diettoppsettet jeg fikk(for lavt bla) men da jeg vet hvordan det blir fremover, er ikke lengre enn 2-3uker før diettstart - 2juledag faktisk!:P


Utlogget Ols3n

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

Sv: Therese satser
« #642 : 09. desember 2009, 20:36 »
så bra:)
One major thing that stands in between you and the fulfillment of your dream is the willingness to star,the courage to move ahead and the faith to finish

Norges mester i atlasstein 2011 - 105 og åpen klasse

min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113616.msg1701802;topicseen#new

morni

  • Gjest
Sv: Therese satser
« #643 : 10. desember 2009, 20:52 »
Skal du stille til våren 2010?  Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #644 : 10. desember 2009, 20:56 »
Ja Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!