Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 329856 ganger)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #660 : 28. desember 2009, 12:31 »
Åååå tusen takk Marthe!:D

Er så godt å vite at jeg har folk som virkelig tror på meg der ute:)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Therese satser
« #661 : 31. desember 2009, 11:12 »
Jatakk begge deler!:)

Jeg har satt meg små delmål - først komme på scenen, så ha det gøy på scenen, komme til finalen også en pallplass:)

Min erfaring er at de to første er de nest viktigste...etter det å sitte igjen med en følelse av at en har gjennomført en god diett lissom!
Bare det å komme seg på scenen er noe de aller fleste av de som eeegentlig har lyst til å stille, aldri har "baller" til; så det er en seier i seg selv.
Føler en at en har oppnådd det viktigste...den godt gjennomførte dietten...så har en del normalt moro på scenen også...og vips så er alt det viktigste i boks.

De to siste delmålene er så utrolig avhengig av hvor mange og hva en møter i forhold til sin egen fysikk, så det må en lissom bare ta som det kommer, men det er seff mer enn lov å håpe på toppresultater. Bare ikke la det være styrende for motivasjonen....da kan det fort bli en litt stygg nedtur dersom egne forventninger ikke innfris

Vi er alle forskjellige mht hva som motiverer en for å holde ut dietten, men jeg har nå alltid tenkt som så at dersom jeg er i form så er det i grunn helt kult om hele feltet slår meg...selv om en innerst inne seff hadde håpet på en bedre plassering.
Det er seff litt ukult måtte erkjenne at en kanskje ikke helt var på høyde med den standarden de andres fysikker hadde, men pyttsann...da har en bare litt mer å motivere seg for off-season frem mot neste forsøk Smiley

Jeg ønsker deg nå masser av lykke til på den videre deffen, og håper og tror vårens stevner blir like morsomme og positive som jeg selv opplevde mine første stevner. Lærerikt og motiverende mht videre sattsing kan jeg i hvertfall love deg at denne prosessen vil være! Smiley

Stå på!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #662 : 31. desember 2009, 12:39 »
Tusen takk for gode ord!

Veldig riktig det du sier, først og fremst er en fullført diett og komme meg på scenen som er målet, resten er jeg jo ikke herre over - så det får bli som det blir

Jeg gleder meg til resultatene av deffen, også for min egen del i det "vanlige" liv - en killer strandform! Grin Og selvfølgelig en følgelig bedre offseasonform som jeg vil jobbe endel med. Nå som jeg allerede er "vant" med en ganske strict livsstil tror jeg ikke jeg klarer å gå tilbake til noe "normalt" liv etter konkurransen. Utskeielser må det selvfølgelig bli, men noe annet enn det tror jeg ikke jeg klarer Tongue

Ser også frem til tilbakemeldinger og hvordan jeg ser ut i forhold til de andre som stiller som bygger på erfaringene og hva jeg må jobbe på videre - for igjen vil man alltid være bedre enn hvordan man var sist:)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Therese satser
« #663 : 31. desember 2009, 14:16 »
Nå som jeg allerede er "vant" med en ganske strict livsstil tror jeg ikke jeg klarer å gå tilbake til noe "normalt" liv etter konkurransen. Utskeielser må det selvfølgelig bli, men noe annet enn det tror jeg ikke jeg klarer Tongue

Hehehe - du vil bli overrasket over hva du er i stand til etter en lang diett - helt uavhengig av hvor flink en har vært i lang tid Wink
Selv har jeg vært svært strukturert mht kostholdet i mer enn 20 år, og har stort sett greid å holde den formen jeg synes er komfortabel det meste av året, men selv da må en bruke MYYYE viljestyrke for å holde igjen. Smiley

Det positive for de som stiller i BF er seff at en i henhold til kriteriene ikke skal bli reelt deffa. Da er ikke kroppen så intenst utmagret som for de som stiller i CB eller BB, så det er om ikke annet litt enklere å gå tilbake til en mer normalt kosthold igjen Smiley

Det er uansett viktig å gjøre alt en kan for å holde igjen så godt som råd er noen uker etter siste stevne, eller drar det fort på mer enn en synes er OK. Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Therese satser
« #664 : 31. desember 2009, 20:34 »
Særs imponerende, talent så det holder ja Smiley Lykke til Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #665 : 31. desember 2009, 20:36 »
Takk for det KenJ Smiley

Utlogget bip

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Therese satser
« #666 : 06. januar 2010, 14:56 »
blir gøy å se deg ferdig deffet Smiley

Utlogget Joachiml

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 153

Sv: Therese satser
« #667 : 06. januar 2010, 20:40 »
Heisann=) flink du er om dagen, blir morsomt og se hvordan scene formen blir.
Diet er knall hardt, mange som ikke skjønner det . men du har et mål som jeg vet du klarer og nå med din gode disiplin=)
 
Masse lykke til fremover, følger med her =)
Alder: 18              vekt: 100kg                høyde:176cm

stevneperser: 290 - 185,5 - 288 - 763,5kg

Loggbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92387.msg1360801;topicseen#new

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #668 : 06. januar 2010, 22:34 »
Takk for det begge to! Tror nok jeg er minst like spent som alle dere:P

Jeg har levd "strict" siden mai og dietten går veldig bra hittil - så tror det ikke blir noe problem:)
Takk for det, hyggelig!

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Therese satser
« #669 : 06. januar 2010, 22:40 »
Imponerende og spennende å følge med her! Smiley Lykke til med målene dine =)
Forresten, når man skal se på før/etter bilder; er det "lurest" å flexe/stramme, eller være helt vanlig uten å flexe/stramme?
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #670 : 06. januar 2010, 22:42 »
Takktakk Cheesy!

Lureste er å ikke lure seg selv Wink
Ta bilder med og uten flex - det gjør jeg. Alle "før/etter" bilder jeg legger ut her et uten flex, om ikke annet er tydelig

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: Therese satser
« #671 : 07. januar 2010, 00:18 »
Veldig flotte før og etter bilder! Jeg har vært inne på tråden din før, men det er først i dag at jeg har lagd meg en egen logg.
Beundrer lårene dine, veldig inspirerende. Det er slike lår jeg vil ha. Jeg er ikke så veldig langt unna, men jeg mangler å bli skikkelig definert. Har trent i ganske mange år nå, men det er i det siste at jeg har fått opp øynene for markløft og knebøy.
Hvilke øvelser er best for lår, mener du?
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #672 : 07. januar 2010, 10:38 »
Takk for det:)

Jeg har alltid vært fan av knebøy og kjørt det tungt, lett og i alle varianter. Før jeg virkelig fikk opp for meg at jeg hadde "talent" for dette hadde jeg allerede fårr ganske grove lår. Definisjonene kom etterhvert som fett% gikk ned

Personlig vil jeg anbefale baseøelsene markløft(sumo, vanlig og strak) og knebøy. Virkelig gode øvelser som drar med seg masse muskler i løftet. Sumomark tar litt mer av beina siden stanga kommer nærmere kroppen og du står mye brede, strakmark er også bra for bakside lår og vanlig markløft tar stort sett "hele pakka" rygg med hjelp av bein.

Men husk; det finnes ingen fasit og det er flere veier til Rom!

Utlogget Svein2k

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 311
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 311

  • There's no such thing as too much weight.
Sv: Therese satser
« #673 : 07. januar 2010, 10:42 »
Snærten form, blir artig å se ut i feb/mars hvordan du blir seende ut Smiley


Skal følge med  woot
bodybuilder Bildeprofil side 20


På deitt: 100 ~ 90.0

Knebøy    195
Benkpress 140
Markløft  210

!  !

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #674 : 07. januar 2010, 10:55 »
Takktakk!
Kan avsløre at det har sluppet litt allerede, men bilder blir ikke før nærmere februar;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!