Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 328879 ganger)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #870 : 16. februar 2010, 08:14 »
Takk for det!
Herrefred jeg syns jeg begynner å få dårlig tid nå.. :S

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Therese satser
« #871 : 16. februar 2010, 08:27 »
Takk for det!
Herrefred jeg syns jeg begynner å få dårlig tid nå.. :S

Kan vel føles sånn! Har ikke lest her på en stund og så får du så mange komplimenter at det er litt "snork" å lese gjennom for å lete etter, har du målt fettprosent etc. lately? Hvor mye må du evt. ned før april?
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #872 : 16. februar 2010, 08:42 »
Hehehe^^

Tja, jeg målte igjen bare for å "sjekke". Jeg har for tiden litt mange kokker som styrer og det er også en av grunnene til at jeg styrer det meste selv. Fettprosenten var faktisk uforandret (!!) fra november - eller fettmassen var gått ned litt samt muskelmassen som da gjvner seg ut. Siden den måler intracellulært fett og ikke underhudsfett så blir det litt feil - fettklype hadde vært greiest nå.
Har jo blodårer oppover armene og får striper på skuldre/bryst når jeg trener i tillegg at jeg detter ut av klærne så jeg har garantert gått ned fettmasse. Det som jeg sliter litt mer er jo det jentefettet som sitter på rumpe, hofte, mage og lår - det kommer seg men det sitter!

Utlogget trondx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

  • Give it all you can!! and then some more!!
Sv: Therese satser
« #873 : 16. februar 2010, 08:46 »
Stå på Therese. Driit i hva folk sier om å ikke stille for ikke og drite seg ut. Om du går på scenene med den instilling om at du har gitt 110% så er det en seier for deg, uansett hva dommere eller de i salen måtte si. Dessuten er det DU som står på scenene, ikke de som sitter i salen Wink

Synes du er TØFF som stiller. Skulle gjort det selv men fikk også høre at jeg ikke var "god" nok så jeg mistet piffen. Har du satt deg et mål så fullfør det, om det blir siste plass eller første plass kan du alltids sette deg en målsettning om å gjøre det bedre neste gang.

Jeg kommer til å være tilstede og heie på deg og det håper jeg MANGE andre også kommer til å gjøre. uansett hvordan formen og fysikk er på konkurangsedagen.
Eat like a T-Rex, to become a T-Rex!!

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #874 : 16. februar 2010, 08:55 »
Stå på Therese. Driit i hva folk sier om å ikke stille for ikke og drite seg ut. Om du går på scenene med den instilling om at du har gitt 110% så er det en seier for deg, uansett hva dommere eller de i salen måtte si. Dessuten er det DU som står på scenene, ikke de som sitter i salen Wink

Synes du er TØFF som stiller. Skulle gjort det selv men fikk også høre at jeg ikke var "god" nok så jeg mistet piffen. Har du satt deg et mål så fullfør det, om det blir siste plass eller første plass kan du alltids sette deg en målsettning om å gjøre det bedre neste gang.

Jeg kommer til å være tilstede og heie på deg og det håper jeg MANGE andre også kommer til å gjøre. uansett hvordan formen og fysikk er på konkurangsedagen.

Det var en mengde fine ord det!  Shocked Cheesy

Liten ego-boost^^
Som du sier, jeg gjør kun dette for min egen skyld, jeg har gitt mangehundre% det siste ÅRET og uansett hva utfallet blir så er jeg ung og har mangemange år på meg å bli bedre. Jeg har mer erfaring og kunnskap en mange andre på min alder og tross alt - det må være en første gang for alle

Utlogget etn91

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 485
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 485

Sv: Therese satser
« #875 : 16. februar 2010, 09:06 »
Stå på Therese. Driit i hva folk sier om å ikke stille for ikke og drite seg ut. Om du går på scenene med den instilling om at du har gitt 110% så er det en seier for deg, uansett hva dommere eller de i salen måtte si. Dessuten er det DU som står på scenene, ikke de som sitter i salen Wink

Synes du er TØFF som stiller. Skulle gjort det selv men fikk også høre at jeg ikke var "god" nok så jeg mistet piffen. Har du satt deg et mål så fullfør det, om det blir siste plass eller første plass kan du alltids sette deg en målsettning om å gjøre det bedre neste gang.

Jeg kommer til å være tilstede og heie på deg og det håper jeg MANGE andre også kommer til å gjøre. uansett hvordan formen og fysikk er på konkurangsedagen.
Stå på T! Smiley
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116330.0

Gammel treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102601.0


Det er fordi jenter som bygger muskler driter i gutter som måtte føle seg truet...de liker ordentlige menn! Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Therese satser
« #876 : 16. februar 2010, 20:09 »
Nå begynner ting å dra seg i land! Du har smal midje, så med litt mer masse, kommer du til å se MEGET velproporsjonert ut Cheesy

EDIT: Du bør helt klart stille, som karbasar sier, for erfaringens del. Og du skal ikke se bortifra en god plassering heller, det hadde jo vært dritfett Smiley

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 370
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 370

  • Hulk to be
Sv: Therese satser
« #877 : 16. februar 2010, 21:03 »
Veldig flott rygg, ikke nøl med å stille! Uansett hvordan det går vil erfaringen være ekstremt nyttig å ta med seg. Det står sikkert her en plass, men som andre har nevnt er det ganske "snork" å se gjennom 59 sider med kommentarer, spesielt når jeg har masse hjemmelekser som bør bli gjort, men jeg lurer altså på hvor du skal stille til konkurranse? Har ekstremt lyst å komme og se på, men jeg er low on cash og lokalisert i Tromsø, så isåfall må det ganske effektiv planlegging til Tongue

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #878 : 16. februar 2010, 21:15 »
Stå på T! Smiley

Hihihi, takk Emily  biggrin

*nå er nettet mitt oppe og går igjen! Bare det holder seg nå..

Nå begynner ting å dra seg i land! Du har smal midje, så med litt mer masse, kommer du til å se MEGET velproporsjonert ut Cheesy

EDIT: Du bør helt klart stille, som karbasar sier, for erfaringens del. Og du skal ikke se bortifra en god plassering heller, det hadde jo vært dritfett Smiley

Takk for det! Hjelper mye å få dratt ut ryggen skikkelig.. når jeg får bort siste rest fra hoftene i tillegg blir jeg jo enda smalere:)
Hehe ja det hadde vært ganske så rått, men det vil jeg ikke tenke på nå engang.. det eneste jeg tenker på er å komme meg på scnenen så får det gå som det går

Veldig flott rygg, ikke nøl med å stille! Uansett hvordan det går vil erfaringen være ekstremt nyttig å ta med seg. Det står sikkert her en plass, men som andre har nevnt er det ganske "snork" å se gjennom 59 sider med kommentarer, spesielt når jeg har masse hjemmelekser som bør bli gjort, men jeg lurer altså på hvor du skal stille til konkurranse? Har ekstremt lyst å komme og se på, men jeg er low on cash og lokalisert i Tromsø, så isåfall må det ganske effektiv planlegging til Tongue

Takktakk Smiley
Ja herrefred, erfaring kan ingenting rå over - og når jeg er såppas ung også, de "fleste" begynner jo midt i tjueårene!

Hehehe da kan jeg oppsummere litt vetu - veldig hyggelig at du vil det! Du kommer jo laaaangveisfra Shocked

Jeg skal stille 11april i Sandefjord Open og 17april i Oslo GrandPrix

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Therese satser
« #879 : 16. februar 2010, 21:21 »
Sandefjord open? Jeg bor i Tønsberg, det er ikke så langt unna. Skal ikke se bortifra at jeg kommer og tar en titt, kanskje jeg får dratt med meg en kompis Grin

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #880 : 16. februar 2010, 21:35 »
Hehe, da får du med deg debuten og greier!:)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Therese satser
« #881 : 16. februar 2010, 21:52 »
Ja du har hatt stor forandring den siste tia Smiley
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #882 : 17. februar 2010, 07:28 »
Ja du har hatt stor forandring den siste tia Smiley


Du har jo fulgt ivrig med så..

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #883 : 17. februar 2010, 18:23 »
http://www.youtube.com/watch?v=1i2OtSI7RDQ#noexternalembed&hl=en_US&fs=1&

Benformen på film - feil vei though..
Der fettet sitter, mage-rumpe-lår

pingle70

  • Gjest
Sv: Therese satser
« #884 : 17. februar 2010, 18:54 »
Wow! Massive lårmuskler, jente! Sånne vil jeg og ha :p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!