Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 328855 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Therese satser
« #930 : 25. februar 2010, 14:04 »
Mål og vekt i dag 24februar
Vekt 74.3kg
Legg 38cm
Lår nederst 40cm
Lår midten 55cm
Lår øverst 61cm
Rumpe 98cm
Hofter 86cm
Midje bred 82cm
Midje smal 74cm
Bryst 91cm
Skuldre 105cm
Arm 29.5cm

Bilder fra start til nå

Ser spesielt på rumpe/lår at det har skjedd endel - jeg står helt likt og jeg har nå LUFT mellom beina
Føler meg bare som en bleik-tynnfeit flis for tiden..


Virker som om bildene er tatt med litt ulik linse - så jeg håper egentlig de lyver litt Smiley

Dersom bildene stemmer så har du nemlig åpenbart mistet mye muskler uten at fettprosenten har falt tilsvarende mye lissom. Rumpa har f.eks blitt borte på det ene bildet, men det har den vel ikke real-life vil jeg tro (OK - jeg sjekket på de neste bildene du la ut, og der var den på plass igjen serru - så bare måtte nevne det) Smile  

Det er fortsatt relativt lang tid igjen til Sandefjord Open, så du får bruke tiden godt...og huske på at BF-jentene ikke skal være for harde! Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #931 : 25. februar 2010, 14:11 »
Samme kamera, men ulikt lys og vinkel da jeg hadde et større speil å ta bildene i (som jeg seff klarte å knuse i går...)

Jeg må nesten bare slutte å måle meg med målebånd da det virker som jeg måler helt ulike steder hver gang - men kjipt om jeg har mistet såå mye muskler som du sier "/
"gamlecoachen" som sparket meg i gang følger med meg og har tatt målinger og har testet med på treninga og styrken har ikke falt noe voldsomt, så jeg kan umulig ha mistet så mye altså..

Jeg tror ikke jeg kommer til å bli noe voldsomt "hard", det er vel valpefettet jeg sliter med nå - men det kommer seg! Smiley

Takk for tilbakemelding Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Therese satser
« #932 : 25. februar 2010, 14:43 »
Samme kamera, men ulikt lys og vinkel da jeg hadde et større speil å ta bildene i (som jeg seff klarte å knuse i går...)

Jeg må nesten bare slutte å måle meg med målebånd da det virker som jeg måler helt ulike steder hver gang - men kjipt om jeg har mistet såå mye muskler som du sier "/
"gamlecoachen" som sparket meg i gang følger med meg og har tatt målinger og har testet med på treninga og styrken har ikke falt noe voldsomt, så jeg kan umulig ha mistet så mye altså..

Jeg tror ikke jeg kommer til å bli noe voldsomt "hard", det er vel valpefettet jeg sliter med nå - men det kommer seg! Smiley

Takk for tilbakemelding Wink

Ehemm - det var vel ikke rare tilbakemeldingen - men mer litt fjas.. Smiley

Kjenner til det bildeproblemt der serru - har tatt ett og annet bilde av meg selv under deffene i løpet av årene kan man si.... Smile
Jeg satt virkelig en stund og funderte på hva som var før-bilder og hva som var etter-bilder serru - meeeen så så jeg jo at beina var litt hardere i front på det jeg med en gang trodde var før-bildene. Og når en så hvor mye smalere du bratt var blitt i løpet av kort tid så tenkte jeg som så at nå har enten den unge damen gått på en megasmell med en alt for tøff "no-food-diett" (også kjent som modelldietten), eller så juger bildene vilt!
Tok det seff  for gitt at det var bildene da...og da bare måtte jeg kommentere bildetagingen på en litt slem måte  Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #933 : 25. februar 2010, 14:54 »
Jeg har nettopp gått i deffetåke etter "endelige" snart 9 uker på diett, så jeg sier takk til all tilbakemeldingen jeg får, like greit - har ikke "ork" å diskutere noe Tongue

Bra du ser bildeproblemer, herrefred jeg har blitt skikkelig deppa noen ganger. Hadde jeg hatt et stativ med samme lys, vinkel osvosv hver gang hadde det jo hjulpet noe - men nå blir det jo nesten bare hvor bra man gjør det til selv
Hehe, det har mye å gjøre med vinkler og lys mtp "tynningen" ja - hahaha.. Tongue

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Therese satser
« #934 : 25. februar 2010, 15:45 »
Hva ligger du på kcalmessig nå?
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #935 : 25. februar 2010, 15:51 »
Jeg carbcycler så det varierer... Dagene mine er sjelden like lange eller innholdsrike, 1500-2300 Det totale for uka blir som om jeg skulle ligget på 1800 hver dag, altså 1800*7 = 12600kcal

Å ligge på 1800kcal FLATT funker ikke for meg da jeg stagnerte og begynte å tære på muskelmassen. "gamlecoachen" så jeg begynte å tære litt og tok en test som viste at jeg lå likt i fett% og muskelmasse som i november (feil, men den måler intracellulært fett, ikke underhudsfett) og jeg var flat i muskulatur og hadde lite trykk. Han foreslo om jeg ville prøve carbcycling igjen - jeg prøvde og etter 10dager var fett% redusert og muskulaturen hadde mye mer fylde. Samt at vekta gikk ned

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Therese satser
« #936 : 25. februar 2010, 15:55 »
Jeg carbcycler så det varierer... Dagene mine er sjelden like lange eller innholdsrike, 1500-2300 Det totale for uka blir som om jeg skulle ligget på 1800 hver dag, altså 1800*7 = 12600kcal

Å ligge på 1800kcal FLATT funker ikke for meg da jeg stagnerte og begynte å tære på muskelmassen. "gamlecoachen" så jeg begynte å tære litt og tok en test som viste at jeg lå likt i fett% og muskelmasse som i november (feil, men den måler intracellulært fett, ikke underhudsfett) og jeg var flat i muskulatur og hadde lite trykk. Han foreslo om jeg ville prøve carbcycling igjen - jeg prøvde og etter 10dager var fett% redusert og muskulaturen hadde mye mer fylde. Samt at vekta gikk ned

Ok, ok! Bare lurte på hvor "ekstrem" du var i dietten Smiley Mye cardio eller? Målt ca. ukesunderskudd?
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #937 : 25. februar 2010, 16:01 »
Ekstrem og ekstrem - jeg har først NÅ detti inn i deffetåka, mulig det bare er disse dagene eller om den har kommet for å bli løpet ut
Jeg har morgencardio hver dag, nå som jeg har ferie har jeg 60min på ellipse(før skole har jeg 40min), da jeg var på hytta gikk jeg en mil på ski før frokost(det var faktisk kjempegøy) og noen ganger har jeg litt cardio etter trening, men vet ærlig talt ikke om det er nødvendig..
Tidligere har jeg kjørt noen økter med kveldscardio og. Den ellipsemaskinen je ghar er rimelig pinglete så jeg brenner ikke mer enn 250-300 i timen (i følge pulsklokka)

har ikke regnet ut underskuddet nei, tenker egentlig ikke over at jeg "mister" kcal når jeg trener sånn sett - vil bare få det gjort Tongue

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Therese satser
« #938 : 25. februar 2010, 17:48 »
Må innrømme at jeg har litt vanskeligheter med å forstå hva du mener.. Smiley

Bare å se på avataren din i tillegg - rumpa stikker ut og du har en kraftig svai i ryggen - ikke bra for kroppen.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #939 : 25. februar 2010, 18:11 »
Bare å se på avataren din i tillegg - rumpa stikker ut og du har en kraftig svai i ryggen - ikke bra for kroppen.

Jeg står da ikke rett opp og ned heller

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Therese satser
« #940 : 25. februar 2010, 19:32 »
Det er mange som har såpass stor svai naturlig da..
Selv har jeg vært undersøkt opp og ned for å finne ut om svaien min, og verken leger eller fysioer kan si annet enn at den er naturlig.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Therese satser
« #941 : 25. februar 2010, 19:39 »
Bare å se på avataren din i tillegg - rumpa stikker ut og du har en kraftig svai i ryggen - ikke bra for kroppen.
Jeg hører som oftest at det er motsatt, at krumming av ryggen er det som er ille.

Men du har sikkert mer peil Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Therese satser
« #942 : 25. februar 2010, 20:29 »
Jeg hører som oftest at det er motsatt, at krumming av ryggen er det som er ille.

Men du har sikkert mer peil Smiley

Spørs i hvilken sammenheng, men erfarer det selv på kroppen at overdrevent svaiing ikke er noe godt. Interreserte kan søke på "pelvic tilt" på google. Men nå har vel Riinoo fått vite hva vi tror og får ta stilling til det selv Wink Artig å følge med her Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #943 : 26. februar 2010, 00:12 »
Slik jeg står på bildet er jo veldig tilgjort for å nemlig få en "fin svai", menmen:) jeg er nok litt svai naturlig og, men bildet er som sagt tilgjort. Hva som er bra eller ikke ang svai har jeg ikke peiling på.. Har heller aldri hatt problemer med ryggen sånn sett. Når det gjelder bilder så gir jeg snart opp ass, de viser jo aldri den "reelle" formen, nylig sto det er lite nett med årer ut på magen - herrefred ... Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Therese satser
« #944 : 26. februar 2010, 03:36 »
Flotte bilder Therese Smiley
Du er fint i rute iallefall, jeg følger med! Håper alt går etter planen, ser slik ut iallefall!

Til ryggen så ser det ut som du ikke har så stor svai som på bildene da du lener deg en god del fremover og skyver rompa bak. Men du har nok litt svai i ryggen normalt, det har MANGE.

Du har nok litt lordosis som medfører at du har en svai lumbalt (nederst i korsryggen), men det kan forebygges ofte ved å styrke magemusklene, gluteus samt hamstrings (tøye for de ofte er korte), men skyldes også ofte ved at man kan ha en anterior pelvic tilt (at bekkenet er dratt fremover) som Slux sier Smiley

Uansett stå på, dette blir bra Smiley
Heier på deg!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!